Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Batsheva
profiilit
Batsheva
Batsheva
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
24
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Uskon+että+on+kansalaisuudella+merkitystä
12.09.2022 08:06
Koska+olen+jumissa+täällä+suomessa.+En+tunne+kunnolla+suomen+mielenterveys+lakeja+niin+hyvin+kuin+oman+maani.+Suomen+lakien+mukaan+niillä+on+oikeus+pitää+mua+täällä.
10.09.2022 20:08
Minua+ei+kuunnella+siinä+mielessä,+että+yritän+sanoa+etten+tartte+hoitoa+enään,+enkä+mitään+lääkeitä+varsinkaan.+Olen+edelleen+asianajaja+mutta+sairaslomalla+tällähetkellä.+Itse+asiassa+hassua+on+se+etten+ole+päässyt+kotimaahani+ns.+Sairastelemaan.+Olen+hyötynyt+osittain+lakien+soveltamisesta,+sillä+minulla+on+enemmän+vapauksia,+kuin+muilla+täällä+osastolla.+Kyllä+olen+sitä+tyyppiä+ettei+minusta+niin+vaan+tehdä+vihannesta.+Omalla+juonittelullani+olen+selvinnyt+pahimmistakin+hoitojaksoista.
10.09.2022 10:38
En+ole+tappelevaa+tyyppiä,+itse+asiassa+olen+entinen+asianajaja.+Ja+lääkärit+väittää+että+on+paha+skitzofrenia,+ja+niiden+mielestä+joku+ihmeen+laaja-alainen+autismi+ei+asiaa+auta.+Samalla+joku+ihmeen+bipolar+hommakaan+ei+edesauta.+Kavereita+ei+ole,+ei+koskaan+ole+ollut,+koska+en+luota+kenenkään,+ainut+johon+luotan+on+luvut+ja+lakipykälät.+Kotona+syön+ja+nukun+ja+luen+lakiasioita+ja+sovellan+niitä.+Ja+koko+ajan+yritän+tehdä+asioille+jotain,+mutta+kun+minua+ei+kuunnella.
09.09.2022 03:32
Uskon+tuon+täysinn....+Kyllä+ne+oikeasti+laittaa+sulle+nii+paljon+eri+pilleriä+ja+lääkeaineita+sissään+että+tuntuu+kuoleman+kolkuttavan+ovelle
08.09.2022 08:17
Ne+mitään+varsinaisesti+jutellut....eivät+edes+kuuntele+uhrin+mielipidettä+terveydestään.+Sanoin+montakertaa+että+tämä+sairaala+homma+on+nyt+vähän+liioiteltua.+Eivät+edes+ottaneet+kuuroon+korviinsa.+Ja+olisin+itsekin+ollut+kotona+mieluummin+kavereiden+kanssa+hengailemassa+mutta+eivät+päästäneet...+Mun+sana+ei+vaikuttanuz+yhtään....+Aika+orpo+olo+oli.
08.09.2022 08:16
Noh.+En+ainakaan+päässyt+kotia,+ehdin+lymyillä+kaverin+luona+paripäivää+ja+sitten+löydettiin,+kun+kaveri+petti.+Taistelin+tietenkin+vastaan+ja+sain+ruiskusta+tietenkin.+Heräsin+sitten+lepositteissä+jostain+epämääräsestä+huoneesta.+Valvonta+oli+varsin+liioiteltu.+Eikä+auttanut+yhtään+se+että+yritin+tapella+yhen+houtajan+kaa....+Kumma+kyllä+ne+aina+voittaa+lain+nimissä.+....+Hyvä+että+pa**alla+saa+käydä+ilman+että+vartioidaan.+Ja+et+arvaaa.....+Lääkitykset+nostettiin+semmosiin+annoksiin+että+norsukin+taintuu+niihin.+Onko+sellaset+annosmäärät+edes+ihmisille?+Epäilen.+Mutta+silti+aion+voittaa+tämän+valtataistelun+joskus.+Kunhan+nyt+nää+huumeet+laskee+veressäni+nii+olen+taas+ihminen+ja+kykenen+ajatteleenkin.
08.09.2022 08:13
Huomasin+sen+kyllä.
07.09.2022 12:27
Myöhään+tuullee+tämä+vihje....ite+taistelin+vastaan+ja+niii....en+ole+vieläkään+vapaa+ihminen.....+"Vankilassa"+ollaan....+Yrittävät+huumatakki+vielä.
05.09.2022 07:38
Oho+onnnen+pekka!+Mua+ne+ei+kyllä+jättäny+saakeli.+Milllää+rauhaa.....+Koko.+Ajan+olisi+olllu+jotaki+asiaa....+Ihme+homma....+Oisimpa.+Ollut+sinuna+siellä.,+:(
05.09.2022 07:37
Kyllä+pahatillanme+tullee+pakoyritys+menee+kuusee.+Omasta+kokemuksesta+sanon,+paossa+tehkää+mahd.+Hyvä+suunnitelma+pliis+opetelkaa+sairaalan+kartta+ja+turvarutiinit+ulkoo+helpottaa
Suunnattomasti.+Eli.+Kärsvivällisyys+palkitaan.
05.09.2022 07:34
Kerrankin+joku+viisas+ja+tervejärkinen+täällä
05.09.2022 07:32
Ei+niitä+lääkkeitä+kannata+edelleenkään+syyä+hyvät+toverit.+Jos+haluat+te+elää+nii+pysykää+kaikana+näistä+vaatallisistanl+rohdoista
05.09.2022 07:31
On+se+silti+aika+vaarallista+menee+ihan+hulluna+läåärille,+kannatttaa+ottaa+vähän+rauhallisemmin,+sillä+siihen+mielisairaala+kiereteeseen+et+todellakaan+halua+joutua.+Sinut+huumataan+vasten+tahtoasi+ja+sidotaa+sänkyyn+viikoskis+ja+unohdetaan+sinne.+Måtänet+sitten+ja+menetät+loputkin+järjen+rippeesi.+Itellä+huom!+Terveellä+yksilöllä+meni+järki.+Siinä+touhusaa.+Nyt+olenn+terve+taas,+ku+lopetinn+zombilun+ja+leikin+otavani+ne+myrkyt.
05.09.2022 07:29
Karu+totuus.++Valta+on+houkuttelevaa.
16.08.2022 13:56
Eipä+nuo+lekuritkaan+tiiä+kaikkee.
15.08.2022 18:13
Helpompaa+se+kyllä+on+jos+on+jo+syntynyt+sellaiseksi....
29.12.2019 17:14
Eikö+utssa+lue+ettei+se+teidän+yashua+hylkää+koskaan+vaikka+usko+olis+koetuksella+eikö+itse+ristitty+edes+muista+omia+kirjojen+opetuksia+surullista+mitäs+se+yahsua+nyt+aattelee+Šusta+😂😂
29.12.2019 17:13
Ei+yahsua+ole+messiah+vaan+todella+mahtava+profeetta+jonka+elämä+päättyi+kurjasti
29.12.2019 17:09
Jos+on+valittu+kansalainen+ei+se+etuoikeuksia+Anna+vaan+toisippäin+Sun+täytyy+olla+vastuullinen+ja+näyttää+muille+mallia+ettei+sota+ja+väkivalta+auta+vaan+opiskelu+já+tunnollinen+elämä+nimen+omaan+hyvä+elämä.+Yashua+valitsi+oman+tiensä+eikä+hyvin+päättynyt+sem+mielenosotuksetkaan+ristiin+naulitttiin+ja+kuoli+voi+voi+rauha+hänelle.+G-d+on+yksi.+G-d+ei+ole+missään+kolmessa+muodossa+vaan+yksi+ihme+ja+sillä+sipuli
29.12.2019 17:08
1 / 2