Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

3

  1. No on ne E kupit :(
  2. Moi+kuopiolainen,++en+ole+alkuperäinen+kyselijä,+mutta+oisin+kiinnostunut,+laita+viestiä[email protected]