Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Us3r
profiilit
Us3r
Us3r
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
3
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
He+purkavat+omaa+turhautumistaan+ja+epäonnistumistaan+suhun.
Itse+muutin+kotoa+pois+15+vuotiaana+veljen+kanssa+asumaan,+enkä+kadu+sitä.+Tosin+en+vielä+tiennyt+raha-asioista+hirveästi,+töissä+kävin+mutta+muuten+tuli+vähän+sössittyä,+mutta+rauhan+sain+ja+elää+kuin+itse+halusin.+Jos+päätät+muuttaa+kavereiden+kanssa,+niin+muista+aina+hoitaa+kaikki+raha-asiat+ensin,+että+ei+tule+rahallista+ahdinkoa+koskaan.+Työn+kun+löydät,+niin+on+hyvä+hetki+lähteä.+Se+on+aluksi+vaikeeta,+koska+ovathan+ne+sun+vanhemmat+kuitenkin,+mutta+ehkä+ne+käsittää+millaisia+on+ollut+ja+miksi+päätät+muuttaa+ajoissa+pois.+Voit+yrittää+sanoa,+että+jos+te+ette+saa+asioitanne+korjattua+ja+purkaatte+kaiken+huonon+olon+muhun,+niin+sä+tulet+lähtemään+pois,+että+ei+se+voi+olla+niin,+että+joudun+kuuntelemaan+päivittäin+kun+purkaatte+kaiken+muhun.
En+tiedä+oonko+paras+neuvomaan,+mutta+näin+itse+tein+enkä+kadu.
26.03.2020 01:39
Helpompi+varmaan+soittaa+vakuutukseen+ja+korjata+ja+maksaa+omavastuu.++Vakuutus+yhtiö+saattaa+korvata,+toivottavasti+sulla+on+hyvä+vakuutus.
26.03.2020 01:25
Hmm,+youtubessa+noi+jotkut+podcastit+on+mielenkiintoisia+ja+oppii+paljon+uttaa,+hauskojakin+yleensä.+Alan+ammattilaiset+puhuu+eri+asioista.+Oot+vielä+nuori,+mutta+ei+se+sitä+katso+että+voisi+olla+mielenkiintoisia+myös+sulle+jotkut+aiheet,+kun+professorit+yms.+höpöttää+menemään,+mutta+niissä+saa+hyvin+ajan+kulumaan,+jos+englantia+ymmärtää.
26.03.2020 01:12
1 / 1