Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

1501

1. Nyt puhut palturia, oletko kuunnelut vääriä tietoja.

Kyllä usko on Jumalan armoa, Jumala antoi meille Jeesuksen, jonka kautta me voimme pelastua. Mutta mielestäni Jumala ei aivopese meitä uskomaan Jeesukseen, vaan Hän kutsuu meitä Jeesuksen luo, Sitten tulee ihmisen vuoro päättää, haluaako hän ottaa Jeesuksen vastaan elämäänsä vai ei.

Kun Jumala kutsui minua Jeesuksen luo, siinä meni joitain kuukausia, ennen kuin otin Jeesuksen vastaan elämääni. Se oli armoa, että minäkin sain löytää Jumalan armon Jeesuksessa Kristuksessa. Minä, joka olin täynnä vihaa, sain kokea Jumalan rakkauden, se oli valtavaa.
  2. Mahdi on saatana itse. Haluammeko saatanan tänne hallitsemaan ? Miten meidän käy silloin, kun pahuuden kaikki voimat jyllää täällä. Islam usko perustuu saatanan palvontaan ja muslimit odottavat jotain mielikuvitusolentoa, joka tekisi maailman kansat alamaisiksi saatanalle. Mahdi on mielikuvitushenkilö, joka ei pysty tekemään tästä maailmasta hyvää. Muslimit vain omassa päässään miettivät olentoa, joka tekisi heistä maailman valtiaan, mutta pystyykö saatana koskaan tekemään mitään hyvää.