Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Monkki
profiilit
Monkki
Monkki
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
1176
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Wikipedia: "15. toukokuuta Egypti, Jordania, Syyria, Libanon ja Irak hyökkäsivät Israeliin. Saudi-Arabia lähetti muodon vuoksi pienen joukon omia sotilaitaan. Jemen piti itseään sodassa Israelia vastaan, mutta ei lähettänyt joukkoja sotaan."
Kyllä se vain arabimaat hyökkäsivät yhdissä tuumin Israeliin.
02.12.2023 21:59
Sanotaan näin, että muslimit eivät halunneet juutalaisia naapurikseen. Muslimit kaiken aloitti, heidän uskontonsa on vihan uskonto. Se uskonto haluaa tuhota toiset uskonnot maan päältä.
Kun juutalaiset alkoivat 1900-luvulla palata omaan maahansa, vainot Venäjällä, Puolassa, Saksassa ja monissa muissa maissa aiheuttivat sen, että heille tuli kaipuu päästä omaan maahan, missä he voisivat rauhassa asua. Ja se maa on se, missä he asuivat silloin, kun Jeesus oli maan päällä. Vaikka juutalaiset asuivat Rooman vallan alaisuudessa, he asuivat siinä maassa, minkä Jumala oli heille luvannut. Sinne heidän sydämensä kaipasi.
Kun Israel itsenäistyi vuonna 1948, heti Egypti, Syyria, Libanon, Irak ja Jordania hyökkäsi heidän kimppuunsa. Nämä kaikki olivat muslimimaita, jotka eivät halunneet, että juutalaisvaltio tulee heidän lähelleen. Kyllä se suurempi vihanpito on sieltä muslimeilta tullut.
02.12.2023 21:55
Gasalaiset eivät ole sivistyneitä, he ovat kuin kivikaudelta.
Kun katselee hamasin ottamia videoita, missä he retostelee, mitä kaikkea raakuuksia he ovat tehneet. He nauttivat julmuuksista, he nauttivat raakuuksista, heillä ei ole aivoissaan muuta kuin koraanin käsky: "Tappakaa kaikki muut kuin muslimit." Kusi on mennyt näiden hamasin miesten päähän. Heidän aivoissaan on vain viha toisia uskontoja kohtaan, valtava viha, jonka paholainen on iskostanut heihin.
Ei tiennyt Muhammad, millaisen uskonnon hän laittoi alulle, vihan uskonnon.
02.12.2023 21:41
Oletkos kovasti haistellut vuohen kakkaa ? Kun kävin Israelissa, en minä nähnyt yhtään vuohta, enkä myöskään haistanut vuohen kakkaa.
Muslimit uhraavat jumalalleen paholaiselle. Haisevatko he vuohen kakalle ?
02.12.2023 21:33
Oletpa sinä vihainen. Onko hamasin väki sinun sukulaisiasi, kun noin vaahtoat ?
Voithan sinä liittyä hamasin miesten joukkoon, kun niin haluat sotia. Sinne vaan, kyllä sinne yksi mies Suomesta mahtuu. Sinä voisit olla onnesta soikeana siellä hamasin miesten kanssa ja nauttia sodasta. Olisi sinulla siellä kissanpäivät.
02.12.2023 21:28
Sanoivatko kaikki juutalaiset niin ? Emme voi ajatella, jos joku on niin sanonut, niin kaikki ovat sitä mieltä.
Minä olen nuorena sanonut niin, että jos minun eteeni tuotaisiin ihminen ja eläin ja minun pitäisi tappaa toinen, niin minä tappaisin ilman muuta ihmisen. Vaikka eläin olisi vaikka rotta. Niin paljon vihaa minun sydämessäni oli ihmisiä kohtaan. Nyt häpeän sanomistani. Vaikka edelleenkin rakastan enemmän eläimiä, mutta en halua tappaa ketään. Eläimet ovat paljon mukavampia kuin ihmiset. Ihmiset niin mielellään puukottavat toisiaan, siitä en pidä.
Usein me sanomme jotain, mitä myöhemmin kadumme. Minä ainakin olen sanonut paljon sellaista, mitä en enää sanoisi.
02.12.2023 21:23
Onko hamas syytön ?
Eikö palestiinalaisten pitäisi olla omiensa luona, niiden, jotka palvoo paholaista. Siellähän heidän olisi hyvä elää yhdessä toisten muslimien kanssa palvomassa paholaista.
Miksi juutalaisilla ei saisi olla omaa maata ? Palestiinalaiset saisivat asua rauhassa siellä, mutta, kun siellä on niitä, jotka pommittavat muita, eivätkä anna ihmisten elää rauhassa. Ja ymmärrän hyvin, ettei Israel hyväksy, että heidän kansalaisiaan teurastetaan.
Hyväksyisitkö sinä, että sinun sukulaisiasi joku terroristiryhmä tappaisi ? Etköhän nostaisi metakan siitä.
Kirjoitinko, että juutalaiset ja kristityt eivät tapa ? Minä en ole nyt tähän päivään mennessä tappanut ja tiedän monia, jotka eivät ole tappaneet. Mutta eihän sitä tulevaisuudesta koskaan tiedä, mitä tapahtuu. Voihan olla, että joku hyökkää kimppuuni ja puolustautuessani voinkin tappaa hänet. Tai voin autolla ajaessani ajaa jonkun kuoliaaksi.
Miksi et katso sitä, mitä hamas tekee. Sinä tuijotat vain silmät ymmyrkäisinä, mitä Israel tekee ja ohitat toisten teot. Hamas on mielestäsi puhdas kuin pulmunen ja juutalaiset joutuvat kantamaan syyllisyyden viittaa,
Minä en ymmärrä sitä, että ihmisten mielestä juutalaisten pitäisi olla tumput suorina, kun hamas tappaa heitä. Ihmisten mielestä juutalaisten pitäisi vain nöyrinä odottaa, kun hamas teurastaa heitä. Miksi ihmiset haluavat, että juutalaisten pitäisi hävitä maailman kartalta ? Miksi ihmiset vihaavat juutalaisia niin paljon, etteivät he anna heille lupaa elää.
Toistasataa vuotta sitten Suomessa punaiset ja valkoiset tappoivat toisiaan. Kummat olivat mielestäsi roistoja ja kummat puhtaita pulmusia ? Olisiko valkoisten pitänyt antaa punaisten tappaa heidät tai toisinpäin ?
02.12.2023 21:08
Älä valehtele. Syyllisiä ovat islamuskoiset terroristit, jotka ovat pommittaneet juutalaisia ja siinä sivussa myös palestiinalaisia monien vuosien ajan. Nämä terroristit haluavat vain tappaa ja rauhan teitä he eivät tunne. Murhan himo silmissä kiiluen he hyökkäävät ihmisten kimppuun. Terroristien sydän on täynnä vihaa ja heidän ainoa halunsa on tappaa kaikki muut kuin islamistit.
Jos islamuskoiset eivät vihaisi niin paljon juutalaisia, siellä olisi paljon parempi ihmisten olla. Mutta, kun islamuskoiset palvelevat paholaista, niin he tekevät myös sen tekoja.
30.11.2023 14:30
Kuinka valtio voi miehittää omaa maatansa ?
28.11.2023 16:06
Katsopa Lähi-idän karttaa. Siellä on mainittu esim. Libanon, Syyria, Jordania, Saudi-Arabia, Irak, Iran, Egypti ja Israel. Mutta missään ei lue Palestiina, vaikka kuinka tarkkaan katsoisi. Jos olisi sokea, ei näkisi noitakaan valtioita. Palestiina nimistä valtiota ei ole mainittu kartassa.
28.11.2023 14:53
Juutalaiset ovat Jumalan omaisuuskansa. Jumala valitsi Aabrahamin, Iisakin ja Jaakobin. Se oli Jumalan valinta.
Jumala ei valinnut Ismaeliä.
Islam uskoiset taas palvelee paholaista. He ovat antautuneet paholaiselle. Islam uskoiset kantavat sydämessään valtavaa vihaa muun uskoisia kohtaan, koska heillä on pakkomieli siitä, että kaikkien ihmisten pitäisi palvoa paholaista.
26.11.2023 15:13
Mites kävi, kun Neuvostoliitto hyökkäsi Suomeen. Kohdistiko silloinen Neuvostoliitto sotatoimia siviileihin ? Minä en elänyt silloin, mutta äitini on kertonut, että Helisingissäkin pommitettiin monet talot. Lahdessa myös pommitettiin taloja, joissa asui siviilejä.
Rangaistiinko Neuvostoliittoa, kun he pommittivat siviilejä ?
26.11.2023 12:42
En minäkään usko, että hamasin miekkoset tänne tulee. Kirjoitin vain sen, että suomalaistenkin pitäisi ajatella hamasin hyökkäys omalle kohdalleen. Mitä me tekisimme, jos meidän kimppuumme hyökkäisi terroristijoukko ? Miten me reagoisimme siihen hyökkäykseen ?
Olen yrittänyt usein ottaa omalle kohdalle, miten minä reagoisin, jos joku kohdistuisi minuun. Miten minä reagoisin, jos minun vauvani olisi laitettu uuniin ja laitettu uuni päälle ja vauvani olisi paistunut elävältä ? Miten minä reagoisin, jos kuulisin vauvani itkun, kun kuumuus uunissa nousisi ? Miten minä reagoisin, kun kuuntelisin hänen itkuaan, ennen kuin kuolema vapauttaisi hänet tuskasta ? Miten minä reagoisin vauvani tuskaan ?
Minä tiedän, että olen herkkä ja monet asiat koskettavat liian paljon tunteisiini. Vieläkin muistan Erikan, hänen kuolemansa isänsä ja äitipuolensa käsissä. Se vaikutti hyvin paljon silloin minuun, vieläkään en ole Erikaa unohtanut.
Minä olen tällainen, minusta ei varmaankaan koskaan tule tunteetonta ihmistä, joka ei välitä yhtään siitä, että täällä maailmassa on paljon tuskaa.
26.11.2023 12:02
Jeesus itse sanoi, että ihminen on paha. Se on totta. Ei meidän tarvitse lukea kuin uutisia. Suomessakaan ihmishenki ei ole minkään arvoinen, koska niin monet tappavat läheisiään. Varastetaan, tapetaan, raiskataan ja tehdään toisillemme kaikkea pahaa. Ihminen tekee paljon pahaa, joskus hän ei ajattele tekevänsä pahaa, kun pilkkaa, panettelee, juoruaa ja mollaa toisia ihmisiä.
Ihminen on tuhonnut tämän maapallomme, kohta on täällä vaikea asua. Me olemme tuhonneet monia eläin- ja kasvilajeja. Me tuhoamme metsät, jotka ovat tärkeitä luonnolle. Meillä ei ole enää niittyjä, missä perhoset ja pörriäiset saisivat mettä. Kun viime kesänä pyöräilin Porvoon lähellä, näin ruiskaunokkeja kasvamassa viljapellon laidassa. En ollut moniin vuosiin nähnyt niitä, koska kaikki pellot myrkytetään.
Kaikki mitataan rahassa, raha on tämän maailman jumala numero ykkönen. Sitä saadakseen ihminen on valmis tuhoamaan kaiken kauniin, jota voimme ihailla luonnon keskellä.
Niin ihminen on paha.
25.11.2023 21:13
Suomi ei ole tunnustanut palestiinan valtiota. Kun katsoo Lähi-Idän kartaa, siellä ei ole olemassa Palestiinan valtiota.
25.11.2023 20:53
Minä kirjoitin, että en itke terroristin kuolemaa. Itketkö sinä ? Suren niitä palestiinalaisia, jotka ovat hamasin määräysvallan alla ja joutuvat tottelemaan heidän käskyjään. Suren naisia, joilta on viety kaikki mahdollisuus elää vapaata elämää ja elää vain miesten ehdoilla. He ovat orjia miesten käskyvallan alla. Heidän pitää totella näitä paskiaisia.
Haluaisin tietää, miksi palestiinalaiset hyväksyvät hamasin miekkoset.
Hyväksyisikö Suomen valtio terroristiryhmän, jos se alkaisi tappaa suomalaisia. Eiköhän poliisit laittaisi terroristit vankilaan ja jos syntyisi suurempi selkkaus, niin kutsuttaisiinko armeija apuun. Eikö Suomessa joudu vankilaan, jos tappaa toisen ?
Kuuntelin, kun entinen hamasiin kuulunut mies kertoi, millainen terroristiryhmä hamas on. Ei se sääli palestiinalaisia naisia, miehiä eikä lapsia. He saavat ihan rauhassa kuolla, he eivät ole koiran kakankaan arvoisia. Hamasin väki ei välitä kuin itsestään.
25.11.2023 20:43
Mutta onko Israel tehnyt palestiinalaisista saippuaa, kuin natsit tekivät ?
Jeesus sanoi maan päällä olessaan, että ihminen on paha ja se on totta. Me olemme pahoja, meidän ajatuksemme ja tekomme ovat pahoja.
Minulla on suomalainen ystävä, joka asuu Israelissa. Hän kertoo, mitä siellä tapahtuu. Yksi tapahtuma on jäänyt mieleen. Palestiinalainen ampui naisen ja hän kuoli. Hänen munuaisensa sai palestiinalainen poika ja häntä hoidettiin Israelin sairaalassa. Siitä on joitain vuosia. Se tapahtuma jäi varmaan minun mieleeni, koska miehelleni tehtiin kolme munuaisensiirtoa.
Kyllä Israelissa elää samanalaisia ihmisiä kuin Suomessakin. Mutta sitä en usko, että he haluavat sotia, he haluaisivat elää rauhassa elämäänsä.
25.11.2023 16:08
Minun appeni joutui lähtemään Viipurista, kun sota loppui ja Suomi menetti Karjalan. Hän lähti ja muutti Lahteen. En koskaan kuullut hänen nurisevan kohtaloaan, kun joutui lähtemään Viipurista pois. Siellä hän oli syntynyt ja siellä hän vietti nuoruutensa. Kyllä hän jutteli paljon Viipurista ja se oli rakas paikka hänelle. Mutta hän kotiutui hyvin Lahteen.
Monet karjalaiset joutuivat jättämään kotikontunsa ja muuttamaan vieraisiin paikkoihin. Työtoverini kertoi, hän oli silloin pieni tyttö, että joku perhe oli ottanut heidät asumaan taloonsa. He asuivat jonkin aikaa siellä, ennen kuin saivat oman asunnon.
Paljon on ihmisiä joutunut jättämään kotinsa. Suomeenkin on tullut paljon ihmisiä, jotka ovat syntyneet muualla.
25.11.2023 15:39
Miksi ???? Israel sai pienen pläntin ja muslimimaat saivat isot alueet. Miksi islamuskoiset eivät antaisi Israelille sitä pienen pientä plänttiä, kun ovat saaneet valtavat alueet itselleen. Olisivat onnellisia, kun saivat niin suuret alueet. Mutta onko siinä se juttu, että ahne ei ole koskaan tyytyväinen, se ahnehtii aina vain enemmän. Millainen loppu ahneella onkaan ?
Missä olivat palestiinalaiset silloin, kun Jeesus kulki maan päällä ? Rooman alueella oli pieni maa, missä juutalaiset asuivat Jeesuksen aikana. Juutalaisilla ovat historian aikana asuneet monet sadat vuodet sillä alueella, missä Israel nyt on.
Babyloniaa ei ole enää, Assyriaa ei ole enää, ne ovat häipyneet historian hämärään. Mutta juutalaiset asuvat omassa maassaan ja paholainen ei sitä siedä. Se haluaa tuhota sen kansan ja käyttää omia palvelijoitaan, jotka palvovat paholaista.
25.11.2023 15:00
Ei sitä tiedä, kuinka kauan saamme olla rauhassa. Venäjän karhu jo murisee ja se ei tiedä hyvää Suomelle. Onko karhu jo noussut seisomaan takajaloilleen ja miettii, miten saisi nielaista Suomi-neidon ?
Juutalaiset haluaisivat elää rauhassa niin kuin suomalaisetkin. Mutta minkäs teet, kun rajanaapurit ovat kiihkosilmäisiä paholaisen palvelijoita, jotka haluavat vain tappaa ja tuhota. Sydän kiihkosta raivoten he hyökkäävät ihmisten kimppuun ja kimmokkeena on vain halu tappaa. Miten sellaisten kanssa tulee toimeen, joka ei tunne muuta kuin vihaa, vihaa ja vielä kerran vihaa.
25.11.2023 14:49
1 / 59