Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

1538

1. Kukaan ei ole pakkosyöttänyt minua ja minä olenkin niin ronkeli, etten syökään ihan mitä tahansa.

Turkistarhaajien pitäisi viettää yksi vuosi siellä eläinten häkissä, että he tietäisivät, millaista siellä on olla. He saisivat tuntea helteen, pakkaset, tuulen ja sateen. He saisivät kävellä verkon päällä päivästä toiseen ympyrää häkissä. Silloin he tietäisivät, millaista se on. Mutta ei ne halua tehdä sitä. He mieluummin möllöttävät sisällä, ettei pakkanen nipistä heidän poskiaan.

Kun näen ne ketut siellä häkissä kiertämässä häkin reunoja, minua oksettaa.
  2. Onko nyt mennyt puurot ja vellit sekaisin ?

Minusta Päivi otti kantaa, mitä Raamatussa on kirjoitettu homoista. Yksi kirjoitus oli ainakin Luterilaiselle seurakunnalle, joka halusi olla pride kulkueen suojelijana. Mielestäni kirkko ei voi tehdä Raamatun sanaa vastaan.

Minun ystäväni poika on homo. Juttelen hänen kanssaan niin kuin kaikkien muidenkin ihmisten kanssa. En katsellut häntä homona, vaan ihmisenä. Todella mukava poika.

Ei minulle tullut yhtään mieleen, kun luin Päivin kirjoituksia, että alan vainota homoja. Ei tulisi mitenkään mieleen alkaa vainota heitä.

Niille ihmisille, jotka tekevät pahaa eläimille, haluaisin tehdä jotain, että he joutuisivat kärsimään, niin kuin ne eläimet. Espanjan Galgojen rääkkääjiä mottaisin lekalla ottalumpioon. He ovat hirveitä ihmisiä. Onneksi olen Suomessa. Tällaisia ihmisiä minä en siedä. Heidät nähdessäni näen punaista.