Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Monkki
Monkki
Monkki
Liittynyt 5v sitten
0
aloitusta ·
1562
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kyllä kettu tai city-pupu on paljon ihanampi kuin joku öykkäröivä ihminen.
20.08.2026 19:10
Minkähän takia sinä vihaat susia noin paljon ? Vihaatko sinä myös muita eläimiä ja ihmisiä ? Valtava viha jyllää sinun sisälläsi. Sinulla on varmaankin paha olla vihasi kanssa. Onko vihasi mielessäsi yöllä ja päivällä. Yleensä tuollainen viha johtuu jostakin. Voisitko vähän kaivella, mitä sisimmästäsi löytyy. Jos sieltä löytyisi syy sinun valtavaan vihaan susia kohtaan.
Luitko lapsena paljon satuja, missä kerrottiin susista. Saduissa useinkin susi on se paha. Jos sieltä löytyisi syy sinun vihaasi sutta kohtaan.
20.08.2026 19:07
Kuolee niitä ihmisiä senkin jälkeen, vaikka kaikki sudet on tapettaisiin. Joka vuosi kuolee paljon ihmisiä. Ihmiset murhaavat toisiaan, jotkut ihmiset kuolevat sairauksiin ja, jos ei satu kuolemaan nuorena, niin ainakin vanhana kuolee. Kuoleman me kaikki joudumme kohtaamaan jossain vaiheessa.
20.08.2026 19:00
Teen sukututkimusta ja kahlailen rippikirjoja monilta alueilta. En ole nähnyt yhtään tapausta, missä susi olisi tappanut ihmisen. Eniten niissä rippikirjoissa on mainittu alkoholin käytöstä ja viinan valmistamisesta ja myymisestä.
20.08.2026 18:49
Tänä vuonna on ollut kolareita, joissa on menehtynyt nuoria ihmisiä. Kuinka paljon on kourallinen ihmisiä. Minun kouraan ei mahdu yhtään aikuista ihmistä. Kuinka monta ihmistä mahtuu sinin kouraasi ?
20.08.2026 18:44
Enpä osaa kuvitella, että susi kuopii tien montuille. Taidat nähdä näkyjä ? Kyllä se vesi laittaa tien montuille, eikä susi.
20.08.2026 18:39
Kuinka monta lasta on vuosien aikana tapettu ? Mitäs niille tappajille tehdään. Lahdataanko ihmiset sukupuuttoon ?
20.08.2026 18:37
Mutta, kun ihmiset itse vahingoittavat tuotantoeläimiä. Mitäs niille ihmisille tehdään ?
20.08.2026 18:36
Kuinka paljon ihmisten täytyy tappaa toisia ihmisiä, että ihmisiä voidaan alkaa vähentämään ?
20.08.2026 18:35
Minua harmittaa se, kun metsästäjät vielä ovat elossa. Maailma olisi paljon parempi paikka ilman metsästäjiä.
Metsästäjät ovat alemmuudentunteisia raukkoja, jotka saavat jotain kohennusta itsetuntoonsa, kun ampuvat eläimen. Metsästäjät ovat raukkiksia. Heidän päässään ei ole mitään muuta ajatusta kuin tappaminen. Heidän suussaan tuntuu veren maku, kun he pääsevät lahtaamaan viattomia eläimiä. Heidän elämänsä on tyhjää olemista, ilman verenvuodattamista. Dracula on heidän esikuvansa.
Tappaminen, tappaminen on heidän ajatustensa kohde. Tappamisesta he elävät, kun saavat tappaa viattomia eläimiä. Kyllä naurattaa, kun iso karski mies onnellisena, omaa miehuuttaan korostaen, nostaa pienen pupun ylös päänsä yläpuolelle, niinkuin olisi maailman mahtavin uros. Hahhaa, kun naurattaa metsästäjien minäkuva. On aikamoista sakkia. Pölvästejä ovat kaikki.
Hiirikin on arvokkaampi kuin metsästäjä.
20.08.2026 16:10
Kuinka monta lasta on kuollut ihmisen tappamana ? Muistat varmaan Vilja Erikan. Häntä rääkättiin ja sitten tapettiin ja isä oli siinä mukana. Ja näitä ihmisten aiheutamia murhia on enemmän kuin suden tappamia.
Kas, kun metsästäjät eivät lähde hullun kiilto silmissään jahtaamaan puutiaisia, nekin ovat tappaneet ihmisiä. Siinä teille työtä vähäksi aikaa.
Ihminen tekee eniten murhia maailmassa, se on kaikkein suurin peto täällä maan päällä.
20.08.2026 11:28
Mitä pitäisi tehdä niille monille autoilijoille, joiden takia on monia ihmisiä kuollut ? Pitäisikö heidät teilata, koska ovat aiheuttaneet toisen ihmisen kuoleman. Minunkin serkkuni kuoli kahdeksan vuotiaana, kun humalassa ajanut kuorma-auton kuljettaja ajoi hänet kuoliaaksi.
Minä kyllä pelkään enemmän ihmistä kuin eläintä. On tapauksia, että joku ihan vieras on tappanut ihmisen, jota hän ei edes tunne. Äidit tappavat lapsensa, isät tappavat lapsensa, lapset tappavat vanhempansa, onko tämä nykypäivää.
Metsästäjät taitavat palvoa paholaista ja tekevät sen tekoja. Paholainen on heidän herransa, jota he palvovat, niin kauan kuin elävät. Kuoleman jälkeen he saavat tavata tämän rakkaan herransa ja palvonnan kohteensa. On se varmaan metsästäjille riemun hetki, kun saavat tavata rakkautensa kohteen.
20.08.2026 10:21
Mitä sinä tekisit niille ihmisille, jotka kännissä ajaessaan tappavat toisia ihmisiä ? Tänäkin vuonna on ollut monta kuolonkolaria, missä ihminen on ollut syyllinen.
19.08.2026 13:54
Saisiko ihminen korvausta, jos jossain on näytelmä, missä on peikko. Sehän on taikamaailmanolento. Saisivatko he myös tästä peikosta nyrhämän, tai keijusta, menninkäisestä, möröstä tai muusta satuolennosta. Sehän voi olla tälle henkilölle yllätys, koska häntä ei oltu varoitettu aikaisemmin. Pitäisikö henkilöitä varoittaa etukäteen, jos siellä vaikka lauletaan "Keiju ja menninkäinen" laulu. Kyllä siinä tulisi monille todella pahoja nyrhämiä, jos he kuulisivat tämän laulun. Ja sitten he lähtisivat kiireen vilkkaa korvauksia hakemaan.
28.05.2026 18:52
Kyllä meillä on laulettu virsiä. Mutta ei se virsien laulaminen ketään pelasta. Ainoastaan Jeesus pelastaa. On paljon hengellisiä lauluja, joita voi laulaa. Samoin on paljon hyviä virsiä.
28.05.2026 16:23
Nyt kyllä valehtelet. En ole kuullut kenenkään kiroavan Jumalaa. Se, joka kiroaa Jumalaa, ei ole todellakaan uskovainen.
Onko Raamatussa sanottu, että pitää tehdä ristinmerkki. En ole kylläkään koskaan nähnyt luterilaisenkaan tekevän ristinmerkkiä. Ainoastaan katolisten olen nähnyt tekevän ristinmerkin. Onko ristinmerkin tekeminen tullut myös luterilaiseen kirkkoon ?
Mistä sinä saat nämä tietosi ?
28.05.2026 16:21
Käskikö Jeesus tunnustaa yhteistä apostolista uskoa. Tunnustivatko apostolit yhdessä apostolista uskoa ?
Miksi hälytyskellojen pitää soida, jos minä en jonkun tuntemattoman kanssa tunnusta apostolista uskoa. Onko se tunnustaminen joku porras parempaan uskoon ? Ja kun se ei ole edes Raamatussa.
28.05.2026 16:13
Nyt kyllä narraat. Kyllä minä uskon Jumalaan ja minulla on Raamattu, jota luen. On suomalainen, heprealainen, englantilainen, ruotsalainen ja saksalainen Raamattu. Mistä olet saanut tämän tiedon, se ei ole totta.
Psalmit 96:1 heprealaisessa Raamatussa
שירו ליהוה שיר חדש שירו ליהוה כל-הארץ
on suomeksi: Laulakaa Herralle uusi laulu. Laulakaa Herralle, kaikki maa.
Heprealaisessa tekstissä on kirjoitettu laulu, ei virsi.
28.05.2026 16:03
Arvaa, mikä meistä tekee pahan ? Meistä tekee pahan ne lyönnit, joika vanhemmat löivät. Meistä tekee pahan ne pilkat, joita me saimme osaksemme. Meistä tekee pahan, viha, joka näytti meille sen, että emme ansaitse rakkautta. Kun kovasti potkitaan, siinä kasvaa viha. Kun kovasti lyödään, siinä kasvaa viha. Kun kovasti haukutaan, siinä kasvaa viha. Jossain vaiheessa viha kasvaa, se myrkyttää sisimmän ja siihen hiljaa sisin kuolee. Mutta viha pysyy, vaikka sisin on kuollut.
28.05.2026 15:38
Mutta, miksi he suuttuvat, jos Jumalasta Jeesuksesta lauletaan, jos he ovat heidän mielestään satuolentoja ?
Miksi ateistit eivät suutu, jos vaikkapa mörököllistä lauletaan ? Ei ateisti vaadi korvausta, jos hän kuulee laulettavan keijusta. Tapio Rautavaaran laulu "Keiju ja menninkäinen" ei varmaan saa ateistia vetämään ketään oikeuteen, jos vahingossa kuulee tämän laulun. Mutta, jos ateisti kuulee laulettavan laulun, missä mainitaan Jumala ja Jeesus, silloin syttyy ateistin aivoissa ajatus, nyt minä suutun, kun joudun kuuntelemaan uskonnolista laulua.
Tästä herää minulle kysymys. Miksi ateisti ei suutu menninkäisestä, joka on satuolento, mutta Jumalasta ja Jeesuksesta hän suuttuu. Ateisti kuitenkin sanoo, että Jumala ja Jeesus ovat satuolentoja, mutta miksi hän kuitenkin suuttuu, kun kuulee Jumalasta ja Jeesuksesta laulettavan. Tätä minä ihmettelen.
28.05.2026 15:26
1 / 79