Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Monkki
profiilit
Monkki
Monkki
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
1176
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Olen+sitä+mieltä,+että+uskollisempaa+ystävää+kuin+koira,+saa+etsiä.+Kun+tulet+kotiin,+niin+häntä+huiskaen+se+tulee+vastaan.+Ei+ole+koskaan+yrmeätä+naamaa,+vaan+iloisesti+otetaan+vastaan.+Aina+on+valmis+lähtemään+lenkille,+aina+on+lähellä,+kun+tarvitset+sitä.+Jos+ihmisellä+on+huolia,+koira+tulee+lähelle+ja+on+siinä.+Kun+ihminen+silittää+sen+turkkia+ja+katsoo+sen+uskollisia+silmiä,+alkaa+huoletkin+vähitellen+haihtua.+
Minulla+on+ollut+koiria+ja+kissoja.+Kissa+on+erilainen,+se+pitää+omistajaa+useinkin+palvelijanaan.+On+poikkeuksia+kissoissa.+Minullakin+on+ollut+muutama+kissa,+jotka+olivat+hyvin+"koiramaisia".
Koulussa+aineessa+kirjoitin,+ettei+minulle+ihmisissä+koskaan+tule+niin+hyvää+ystävää,+kuin+on+koira.+Jatkoin,+että,+jos+olisi+mahdollista,+niin+muuttaisin+viiden+koiran+kanssa+korpeen+ja+olisin+siellä+kaukana+ihmisistä.+Mutta+ymmärsin+siinä,+etten+niin+pysty+tekemään.+Kirjoitin+vielä+siihen+loppuun,+että+minun+pitää+vain+muuttua+kovemmaksi,+että+kestän+olla+ihmisten+kanssa.
Onneksi+Jeesus+on+muuttanut+minua.+Vaikka+edelleen+eläimet+ovat+lähellä+sydäntäni,+minulla+ei+ole+enää+sellaista+vihaa+ihmisiä+kohtaan+kuin+nuorena.+Kun+Jumala+on+armossaan+näyttänyt,+millainen+minä+olen,+minusta+on+tullut+myös+armahtavampi+ihmisiä+kohtaan.
Ymmärrän+niitä+ihmisiä,+joille+koira+on+paras+ystävä.+Vaikka+se+ei+puhu+ihmisen+kanssa,+mutta+se+osaa+kuunnella.+Ja+joskus+se+on+parasta,+mitä+ihminen+tarvitsee.
Mutta+se+tässä+ajassa+kauhistuttaa,+kun+suvaitsevaisuus+sanelee+kaiken.+Silloin+olemme+lähteneet+harhateille.+Kun+suvaitsevaisuus+saa+vallan,+millään+ei+ole+enää+väliä.+Kaikki+on+sallittua.+On+ihmisellä+vapaus+tehdä,+mitä+hän,+itsekäs+ihminen+haluaa.+Ja+nyt+olemme+siinä+ajassa.+Millään+ei+ole+enää+väliä.+"Syökäämme+ja+juokaamme,+huomenna+kuolemme",+sellainen+ajatus+tulee+mieleeni,+kun+katselen+ihmisiä+tässä+ajassa.+Onko+ihmisillä+ajatus,+että+tänä+päivänä+pitää+ottaa+ilo+irti+elämästä,+jos+vaikka+huomenna+kuolen,+niin+tänään+pitää+kokea+kaikki,+mitä+tämä+maailma+tarjoaa.
03.07.2022 09:10
Siis+siinä+on+kyse+rahasta,+että+homot+voivat+mennä+naimisiin.+Aina+mammona+ratkaisee+ja+on+ihmisen+mielessä.+Sitä+hamutessaan+ihminen+on+valmis+vaikka+mihin.
Se+oli+vitsinä+koiran+kanssa+naimisiinmeno.+En+usko+tällä+hetkellä,+että+kukaan+vihkisi+ihmistä+ja+koiraa.+Mutta+eihän+sitä+tiedä,+mitä+tulevaisuudessa+tapahtuu.
02.07.2022 22:28
Anteeksi,+nyt+en+ymmärtänyt.+Kyllä+minä+elän+ihan+tätä+päivää.+Eilistä+päivää+en+viitsi+elää,+ja+huominen+ei+ole+vielä+tullut.
02.07.2022 22:21
Kiitos
02.07.2022 18:22
Yritä+muistaa,+että+Jeesus+puhui+juutalaisille+fariseuksille,+jotka+tunsivat+hyvin+Jumalan+lain.+Jeesus+ei+painottanut+kyseistä+käskyä+ja+käskenyt+tappaa+isäänsä+ja+äitiään,+vaan+hän+toi+julki+fariseusten+hapatuksen.
Kun+lukee+Raamattua+ja+Jeesuksen+aikaa,+pitää+muistaa,+että+koko+ajan+Jeesus+puhui+juutalaisille.+Siellä+on+meillekin+opittavaa,+mutta+Jeesus+ei+ollut+vielä+kuollut+meidän+syntiemme+tähden.+Jeesuksen+aikana+oli+vielä+voimassa+laki,+mutta+Jeesuksen+kuoleman+jälkeen+ilmestyi+Jumalan+armo.+Jeesus+täytti+lain+ja+kuoli+syyttömänä+ristillä+meidän+kaikkien+syntien+tähden,++että+meillä+olisi+mahdollisuus+Jumalan+luo.+Jeesuksen+päällä+oli+kaikkien+ihmisten+synnit+ja+Jumala+tuomitsi+ne+siellä+ristillä.+Ottamalla+Jeesuksen+vastaan,+me+pelastumme.+Jeesus+on+ainoa+tie+taivaaseen,+ei+ole+muuta+tietä.
02.07.2022 17:58
Mitä+sitten,+jos+joku+haluaakin+mennä+naimisiin+esim.+koiran+kanssa.+Monelle+ihmiselle+koira+on+rakkaampi+kuin+ihminen.+Ihmiset+ovat+tehneet+heidät+kykenemättömiksi+ihmissuhteisiin,+jolloin+he+useinkin+kiintyvät+eläimiin.
Mikä+oli+se+syy,+miksi+avioliittoa+homoille+aloitettiin+sorvaamaan.+Oliko+se+,+että+he+voisivat+periä+toisensa.+Hehän+olisivat+voineet+olla+avoliitossa+ihan+hyvin,+niin+kuin+monet+heterotkin.
Yksi+asia+minua+ihmetyttää,+miksi+on+niin+paljon+heteroita,+jotka+haluavat+olla+avoliitossa+ja+homot+taas+tahtovat+avioliittoon.+Olemmeko+me+ihmiset+vastarannankiiskejä,+mikä+on+kiellettyä,+sitä+minä+haluan+ja+mikä+on+sallittua,+sitä+minä+en+halua.
02.07.2022 17:44
Minun+mielestäni+hän+on+ollut+aina+aborttia+vastaan.
MInä+olen+aina+äänestänyt+Päivi+Räsästä+eduskuntaan.+Ja+äänestän+ensi+vuonnakin,+ellen+nyt+kuolla+kupsahda+ennen+sitä.
02.07.2022 15:34
Minä+tunnen+yhden+homomiehen.+Ei+hän+tunne+mitään+tuskaa+omasta+homoudestaan.+Homothan+ovat+ylpeitä+omasta+homoudestaan.+Sitähän+se+Pride.kulkuekin+todistaa.
Millaista+tuskaa+homot+kokevat+?
02.07.2022 15:26
Minun+yksi+sukulaiseni+alkoi+odottaa+lasta.+Lapsi+oli+vahinko.+Vanhemmat+menivät+naimisiin.+Tyttösitten+syntyi+ja+hänestä+tuli+rakastettu+lapsi.++Hän+oli+oikein+ihana+tyttölapsi.+Upea+tyttö.+Olen+aina+ihaillut+häntä,+hän+on+huomaavainen+toisia+kohtaan,+iloinen,+todella+ihana.+Ei+kakista+vahinkolapsista+tule+kauheita+ihmisiä.+Ja+vanhemmat+voivat+rakastaa+myös+näitä+vahinkolapsiakin.
02.07.2022 15:16
Kyllä+minä+olen+sitä+mieltä,+että+Päivi+Räsänen+on+aborttia+vastaan.+Juuri+luin+hänen+kannanottonsa+Facebookissa+syntymättömien+lasten+puolesta.
02.07.2022 14:37
Minä+mieluummin+olen+naisten+ystävä+kuin+miesten.+Minä+en+oikeastaan+ymmärrä+miehiä+ollenkaan.
Minä+kartan+miehiä+kuin+ruttotautisia.+Minun+rakkauteni+kohde+oli+isä.+Hänestä+pitivät+kaikki.+Hän+oli+rakastettava+ja+toisia+kohtaan+hyvä.+Hän+ei+sanonut+koskaan+toisille+pahasti.+Tai+sanoi+hän+välillä+äidille,+kun+äitini+oikein+marmatti+hänelle.+Toinen+ihanteeni+miesten+joukossa+oli+appeni.+Hän+oli+myös+valtavan+ihana+ihminen.+Hän+oli+leppoisa+Viipurin+poika.+Ihana+ja+lämmin+ihminen.
Naisena+en+kuitenkaan+olisi+voinut+tehdä+aborttia.+Omatuntoni+ei+olisi+sitä+sallinut.+Minulla+oli+koulukaveri,+jonka+kanssa+me+paljon+kouluaikana+olimme.+Hän+lähti+Tampereen+yliopistoon+opiskelemaan+ja+olimme+joitain+vuosia+erossa.+Kun+hän+muutti+takaisin+kotikapunkiin,+tapasimme+toisiamme.+Silloin+hän+kertoi+minulle,+että+hänelle+oli+tehty+abortti.+Se+oli+raskas+juttu+hänelle.+Hän+ei+meinannut+saada+sitä+mielestään+pois.+Se+tapahtuma+jäyti+häntä.+Hän+joutui+jäämään+eläkkeelle+jo+nuorena.+Kerran,+kun+menin+hänen+luokseen,+hän+oli+yrittänyt+itsemurhaa+ottamalla+pillereitä.+Onneksi+hän+kuitenkin+oli+soittanut+sairaalaan+ja+menin+hänen+kanssaan+sinne.+Oli+surullista+katsoa+ennen+niin+iloisen+ihmisen+muuttumista+itsetuhoiseksi.
02.07.2022 14:30
Sanoiko+sinun+äitisi,+kun+odotti+sinua,+että+hän+odottaa+sikiötä.+Kun+hän+meni+kätilön+luo,+kätilö+kertoi+äidillesi,+että+sikiö+voi+aivan+mainiosti,+potkiikin+niin+hyvin+tämä+sinun+sikiösi.+Sikiölläsi+on+kaikki+hyvin.
En+usko,+että+äitisi+odotti+sikiötä,+vaan+hän+odotti+lasta.+Ei+hän+syntymäsi+jälkeen+ajatellut,+että+nyt+se+minun+odottamani+sikiö+on+vihdoin+käynyt+muodonmuutoksen+ja+muuttunut+lapseksi.
02.07.2022 14:10
Kyllä+minä+puolustan+pieniä+lapsia,+jos+näen,+että+heitä+kohdellaan+huonosti.+Esinm.+Erikan+tapauksen+otin+aikoinaan+raskaasti+ja+edelleen+suren+hänen+kohtaloaan.+Jos+olisin+tavannut+hänen+isänsä+ja+äitipuolensa,+en+tiedä,+mitä+heille+olisin+tehnyt.+Ainakin+olisin+haukkunut+heidät+pataluhaksi.
Vanhusten+hoidosta+olen+marmattanut,+koska+monet+vanhukset+ovat+joutuneet+kärsimään+huonosta+hoidosta.+He+nostivat+Suomen+sodan+jälkeen+ja+tämä+on+kiitos+heille.+Jokaiselle+vanhukselle+pitäisi+antaa+onnellinen+vanhuus,+olen+sitä+mieltä.
Miten+voisin+vammaisia+puolustaa+?+MIten+voisin+köyhiä+puolustaa+?+Eläimet+ovat+lähellä+sydäntäni.+Olen+ottanut+kissatalosta+viisi+kissaa+kotiini.+Olen+antanut+rahaa,+että+eläimet+saisivat+ruokaa+ja+huolenpitoa.+Syötän+lintuja+ja+oravia+talvella.
Mitä+sanot+siitä,+kun+isä+raiskaa+tyttärensä+?+Tuomitsetko+sen,+vai+hyväksytkö+sen+?+Sehän+on+seksuaalista+toimintaa.
02.07.2022 14:02
Raiskauksia+ei+tapahdu+kauhean+paljon+esim.+Suomessa.
Minun+kimppuuni+hyökkäsi+poikajoukko,+kun+olin+17+vuotias.+Minä+pelastuin+raiskaukselta,+koska+olin+niin+lähellä+kotiani+ja+minä+huusin+niin+kovalla+äänellä,+että+pojat+pelästyivät+ja+he+pelkäsivät+sitä,+että+isäni+kuulisi.+Minä+olin+isäni+silmäterä.+Olen+ajatellut,+mitä+olisin+tehnyt,+jos+minut+olisi+raiskattu+ja+olisin+alkanut+odottaa.+En+olisi+voinut+tehdä+aborttia,+koska+omatuntoni+olisi+kieltänyt+lapsen+tappamisen.
Aborteista,+joita+on+tehty+Suomessa,+pieni+osa+niistä+naisista+on+ollut+raiskauksen+kohteena.+Suurin+osa+on+niitä,+joilla+ehkäisy+on+pettänyt.+Tai+sitten+heille+ei+ole+ollut+oikea+aika+saada+lapsi,+muut+asiat+ovat+olleet+tärkeämpiä+kuin+lapsi.
02.07.2022 13:46
Minkä+takia,+kun+lukee+lehdestä,+että+jotkut+odottavat+pienokaista,+en+ole+koskaan+lukenut,+että+lehdessä+olisi+kirjoitettu,+että+pariskunta+odottaa+sikiötä.
En+ole+koskaan+kuullut+kenenkään+sanovan,+että+hän+odottaa+sikiötä.+Minäkin,+kun+sain+tietää,+että+olen+raskaana,+odotin+lasta.
Missä+vaiheessa+sinun+mielestäsi+sikiö+muuttuu+lapseksi++?+Muuttuko+sikiö+mielestäsi+yht´äkkiä+lapseksi,+kun+se+syntyy.+Viisi+minuuttia+ennen+syntymää+hän+on+sikiö,+syntymisen+jälkeen+tapahtuu+ihme,+sikiö+muuttuu+lapseksi.
02.07.2022 13:36
Jumala+tarkoitti,+että+ruumis+kuolee.+Mutta+Raamattu+ihan+selkeästi+kertoo,+että+ihmisen+sielu+on+kuolematon.
02.07.2022 13:30
Kun+odotin+poikiani,+he+olivat+lapsia+siitä+hetkestä+asti,+kun+tiesin,+että+olen+raskaana.+En+koskaan+sanonut+kenellekään,+että+minä+tässä+vain+odotan+sikiötä.+MInä+en+odottanut+jotain+sikiötä,+vaan+lasta.
Se+on+mukavaa+sanoa+sikiö,+niin+silloin+se+ei+merkitse+ihmiselle+mitään.+Sikiö+on+vaan+joku,+joka+syntymisen+jälkeen+paljastuu+lapseksi.
Muistan,+kun+sain+esikoiseni+syliini,+mikä+rakkaus+tätä+pientä+kohtaan+syttyi+sydämessäni.+Katselin+hänen+pieniä+käsiään+ja+jalkojaan,+silitin+hänen+untuvaista+päätään+ja+onneni+oli+valtava.
02.07.2022 13:23
Ympärileikkaus+oli+Jumalan+ja+juutalaisten+välinen+liiton+merkki.
Jeesus+antoi+uuden+käskyn:+"Rakasta+Jumalaa+kaikesta+sydämestäsi+ja+lähimmäistä+kuin+itseäsi."
Monet+juutalaiset+noudattavat+Mooseksen+antamaa+lakia.+Sitä+lakia+ei+ole+pystynyt+kukaan+muu+kuin+Jeesus+noudattamaan.+Sen+takia+Jumala+antoi+meille+pelastuksen,+joka+perustuu+armoon.+Sen+takia+Jeesus+meni+ristille,+että+me+voisimme+saada+syntimme+anteeksi,+kun+otamme+hänet+vastaan+elämäämme.+Se+armo+on+ihmiselle+ihan+ilmainen,+se+ei+maksa+mitään,+mutta+Jeesukselle+se+maksoi+paljon.+Hän+kärsi+ristinkuoleman,+että+meillä+olisi+iankaikkinen+elämä+Jumalan+luona.
02.07.2022 09:58
Anteeksi,+jos+ymmärsin+väärin+kirjoituksesi.
Kun+olen+lukenut+kirjoituksiasi,+minulle+tulee+mieleen+vanhempi,+joka+sanoo+toisille+sormea+heristellen:+"+Ei+saa+sanoa+noin,+ei+saa+tehdä+noin,+ei+saa+olla+sitä+mieltä+kuin+sinä+olet,+sinun+täytyy+olla+samaa+mieltä+kuin+minä."+
Se+varmaan+johtuu+siitä,+että+minulla+oli+äiti,+joka+oli+todella+vahva.+Hän+ei+suvainnut+muita+mielipiteitä.+Hän+oli+aina+oikeassa,+muut+väärässä.+Se+vaikuttaa+edelleen+minussa+ja+kun+luen+kirjoituksia,+monesti+koen+sen+saman+tunteen,+kuin+äitini+kanssa.+Minä+olisin+halunnut+keskustella+hänen+kanssaan,+mutta+ei+siitä+tullut+mitään,+koska+ei+saanut+koskaan+kertoa,+mitä+mieltä+itse+oli.+Tai,+jos+sattui+sanomaan+jotain,+niin+se+oli+lapsellista+ja+naurettavaa.+Sen+tiedän,+että+edelleen+olen+lapsellinen+monissa+asioissa.
Katselen+maailmaa+omien+silmälasieni+läpi,+välillä+näen+täällä+kauneutta,+lähinnä+luonnossa,+mutta+sitten+näen+paljon+pahaa,+missä+sydämeni+on+särkynyt+monta+kertaa.+Sydämeni+on+revitty+niin+monta+kertaa+rikki,+että+minusta+on+tullut+vihainen+kaikelle+sille+julmuudelle,+mitä+täällä+maailmassa+on.+Sitä+julmuutta+en+meinaa+kestää.
02.07.2022 09:19
Feminismi+on+tuonut+paljon+pahaa,+sen+juuret+ovat+syvyydestä.+Samoin+kuin+paholainen+petti+Eeva,+samoin+paholainen+on+pettänyt+feminismin+kannattajat.
Jumalan+laki+on+korkein+täällä+maailmassa,+koska+Jumala+tietää,+mikä+on+parasta+ihmiselle.+Mutta+synti+on+sekoittanut+totuuden+ja+valheen.+Feministit+ovat+uskoneet+valheen,+he+seuraavat+valhetta,+koska+he+eivät+näe+totuutta.
Jeremia+1:5+"Jo+ennen+kuin+minä+valmistin+sinut+äidin+kohdussa,+minä+sinut+tunsin,+ja+ennenkuin+sinä+äidistä+synnyit,+minä+sinut+pyhitin;+minä+asetin+sinut+kansojen+profeetaksi".+Jumala+valmistaa+lapsen+äitinsä+kohdussa.+Lapsi+saa+kasvaa+9+kuukautta+äitinsä+kohdussa,+kunnes+hän+on+valmis+syntymään.+Kohdusta+tuleekin+monille+surmapaikka,+kohdusta,+jonka+pitäisi+suojata+lasta.
Tämä+maailma+on+mennyt+hulluksi.+Kohta+ei+tiedä,+kuka+on+mies,+kuka+on+nainen+tai+sukupuoleton+olento.+Kohta+ei+saa+sanoa+ketään+rouvaksi,+neidiksi,+herraksi,+tytöksi,+pojaksi,+jos+vaikka+siinä+onkin+sukupuoleton+ja+se+saakin+herneen+nenään.+Jos+joku+haluaa+olla+koira,+niin+hänelle+pitää+vaan+sanoa,+tse,+tse,+ettei+vaan+"koira"+suutu.
Kohta+tämä+maailma+on+mennyt+niin+hölmöksi,+että+kaikki+on+sallittua.+Isä+voi+mennä+naimisiin+tyttärensä+tai+poikansa+kanssa,+koska+he+rakastavat+niin+paljon+toisiaan.+Ja+kun+rakastaa,+niin+silloin+kaikki+on+sallittua.
01.07.2022 17:29
29 / 59