Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

1530

1. Ei tee kipeää, koska en usko sinua. Minulla on Israelissa suomalaisia ystäviä, jotka kertovat , mitä siellä tapahtuu. Katsoin filmin, mutta ne kuvat, joita olen nähnyt, olivat 1900-luvun alusta. Ne kuvat kertoivat minulle karusta maasta, missä ei ollut mitään.

Kun ottomaanien valtakunta luhistui, sen maat jaettiin muslimeille ja pieni pläntti luvattiin juutalaisten maaksi. Muslimit saivat valtavat alueet ja niiden mailla olivat valtavat öljylähteet, joten niistä tuli rikkaita valtioita. Mutta he haluavat tappaa juutalaiset, koska he eivät halua yhdenkään juutalaisen elävän. Vain he ovat mahtavia, vain heillä on oikeus elää, kaikki muut ovat heille kuin lutikoita. Ainahan he huutavat kuolemaa länsimaille. Naisetkin kurkku suorana kaduilla huutavat kuolemaa kaikille länsimaalaisille.

Suomi menetti sodassa Karjalan, Petsamon ja käsivarren. Mutta Suomi otti vastaan karjalaiset ja nyt he asuvat meidän kanssamme. Minunkin appeni asui Viipurissa ja ihanampaa appea en olisi voinut saada. Minä ainakin olen onnellinen karjalaisista, kun heitä on täällä Hämeessä meidän hämäläisten kanssa.

Miksi muut muslimimaat eivät ottaneet vastaan palestiinalaisia, että he olisivat voineet asua omiensa kanssa. Heillä olisi ollut yhteinen kieli ja yhteinen uskonto.

On hyvä asua Suomessa, me saamme olla eri mieltä asioista. Jos asuisimme Iranissa, pitäisi kaikkien olla samaa mieltä, muuten tulee tupenrapinat.
  2. Ei ole ollut.
  3. Näin on.
  4. Mitä sinulle merkitsee usko Jeesukseen ? Eikö sillä ole yhtään merkitystä sinun mielestäsi ? Jos joku uskoo, että kivi on jumala, hän pelastuu, koska hänet on kastettu vauvana. Näinkö se sinun mielestäsi on ?

Joh. 3:36 ”Joka uskoo Poikaan, sillä on iankaikkinen elämä; mutta joka ei ole kuuliainen Pojalle, se ei ole elämää näkevä, vaan Jumalan viha pysyy hänen päällänsä."

”Joka uskoo Poikaan, sillä on iankaikkinen elämä, mutta joka kieltäytyy uskomasta Poikaan, se ei näe elämää, vaan Jumalan viha lankeaa hänen päälleen.” (käännös heprealaisesta raamatusta)

Joh. 6:40 ”Sillä minun Isäni tahto on se, että jokaisella, joka näkee Pojan ja uskoo häneen, on iankaikkinen elämä; ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä."

”Tämä on Isäni tahto, että jokaisella, joka näkee Pojan ja uskoo häneen, on iankaikkinen elämä, ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä.” (heprealainen raamattu)

Joh. 12:46 ”Minä olen tullut valkeudeksi maailmaan, ettei yksikään, joka minuun uskoo, jäisi pimeyteen.

”Olen valo. Minä olen tullut maailmaan, ettei yksikään, joka minuun uskoo, asuisi pimeydessä.” (heprealainen raamattu)