Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

1549

  1. Kuka aloitti tämän ?

    Vuosi sitten palestiinalaiset hyökkäsivät juutalaisten kimppuun. He teurastivat lapsia, nuoria ja vanhoja. He laittoivat pienen vauvan paistumaan uuniin ja vanhemmat joutuivat katsomaan vauvan hidasta kuolemaa uunissa. Sen jälkeen nämä "ihanat, suomalaisten rakastamat miehet" raiskasivat äidin ja tappoivat hänet.

    Miksi maailmaa ei itke kurdien puolesta ? Miksi ihmiset eivät puhu kurdien puolesta, että he saisivat oman maan ? Nyt heitä tapetaan muslimimaissa, mutta ihmiset eivät välitä yhtään siitä, mitä heille tapahtuu. Onko syy siinä, kun muslimit heitä tappavat ? Eikö suomalaiset uskalla muslimeille sanoa mitään, muslimia pitää vaan silittää ja sanoa, hyvä, hyvä. Syyriassa muslimit tappavat toisiaan, siitä ollaan hiljaa kuin pissa sukassa. Eihän muslimeille voi sanoa pahasti, jos vaikka suuttuvat meille. Nehän voivat vaikka tulla teurastamaan suomalaiset.

    Mutta palestiinalaiset ovat suomalaisillekin niin rakkaita, että heidän puolesta suomalaisetkin olisivat valmiit kuolemaan. Palestiinalaiset ovat niin söpöjä, vaikka tekisivät mitä tahansa, he ovat kuitenkin niin suloisia, ihanan suloisia, varsinkin ne hamasin miekkoset.
  2. Mikä on valhetta ? Onko se valhetta, jos näen jonkun asian eri lailla kuin toinen ihminen. Tietysti se on valhe, jos väitän, että 5+5=12, silloin valehtelen. Mutta, jos olen jostain raamatun kohdasta jotain mieltä, en silloin valehtele, vaan mielipiteeni on se. Esim. se, että uskon, että Jumala on totta minulle, mutta toinen kokee sen valheeksi, jos hän ei usko Jumalaan.

    Israelilla on oikeus puolustaa kansalaisiaan terroristeiltä. Se on joka kansan oikeus. Ukraina saa puolustaa omia kansalaisiaan, samoin myös esim. Suomi, jos Venäjä hyökkäisi Suomeen.

    Hamas hyökkäämällä ja tappamalla vuosi sitten juutalaisia, aloitti sodan. Hamas, joka on terroristijärjestö tiesi sen, mitä tapahtuu, kun hyökkäsi juutalaisten kimppuun. Ja he edelleen pommittavat juutalaisia Gazasta. Juutalaisia on kuollut tämän vuoden aikana paljon, mutta heistä ei puhuta. Ainoastaan palestiinalaiset ovat suomalaisten mielestä niin arvokkaita, että heitä säälitään. Ei säälitä Afrikan maissa tapahtuvista massamurhista ketään, ei lapsia, ei naisia. Ehkä se, että he ovat mustia, ei kiinnosta suomalaisia. Suomalaisten mielestä afrikkalaisten henki ei ole niin arvokas.

    Sodassa kuolee myös naisia ja lapsia. Uskon, että myös Suomessa kuoli naisia ja lapsia, kun Neuvostoliitto pommitti Suomea.

    Olen ihmetellyt niitä kuolleiden määriä, mitä hamasin ukkelit ilmoittelee. Mihin heidät on haudattu ? Asun Lahdessa ja Lahden hautausmaihin ei mahtuisi sellaisia määriä ruumiita. Ihmettelen vaan.

    Joskus mietin, mitähän suomalaiset tekisivät, jos terroristijoukko alkaisi meitä pommittamaan. Silittäisimmekö me heitä ja kehuisimme, kuinka mukavia he ovat. Kiittäisimme heitä, kun väistelisimme pommeja, saisimmehan vähän jännitystä elämäämme.

    Asun lähellä Hennalan kasarmeja. Siellä valkoiset tappoivat miehiä, naisia ja lapsia vähän yli sata vuotta sitten. Saattoi olla, että naapuri tappoi naapurinsa tosta noin vain, ilman sääliä, vai sen takia, että toinen oli punainen.
  3. Muutos on siinä, että en enää vihaa ihmisiä. Mutta pienoinen pelko on aina läsnä, kun kohtaan ihmisen ja juttelen tämän kanssa. Se pelko ei ole vielä hävinnyt, mutta odotan innolla, että jossain vaiheessa minä en enää pelkää ihmistä. Silloin olen vapaa.

    Äitini arvosti rohkeita ja kovia ihmsiä. Minä oli heikko ja arka, täysi pettynys äidille. Olin vielä ainoa lapsi. Äitini sanoikin minulle kerran, että hän olisi tahtonut toisen lapsen, joka olisi ollut hänelle mieleinen. Äitini jätti haavat minun sisimpääni. Minun on vaikea luottaa ihmisiin.

    Se, että pidän eläimistä, ne eivät potki, ne eivät hauku, ne eivät arvostele, ne eivät pilkkaa, ne antavat toisen olla sellaisen, kuin tämä on. Minulla on ollut koiria ja kissoja ja jokainen on hyväksynyt minut sellaisena kuin olen. Eläinten kanssa ei tarvitse näytellä jotain roolia, vaan saa olla sellainen kuin on.