Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
digihörhö
profiilit
digihörhö
digihörhö
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
3
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Näkyy+olevan+vielä+vanha+kirjautuminenkin+voimassa+eli+hörhönä+saatan+joskus+erehtyäkin.
En+tunne+digialaa+muuten+kuin+tiedän+sen+olevan+sähköisten+elektroniikka-+laitteiden+yhtenä+oleellisena+tiedonsiirtoon,+signaaleihin,+erilaisiin+muisteihin,++sunmuuhun+...+ties+mikä+osa.+APUVA,+mitä+nyt+yritän+selittää.+
Todennäköisesti+valitsin+hiukka+löperösti+tämän+nimmarin.+Oisin+voinu+olla+nuoruuden+puttepossukin.+Kylässämme+oli+myös+petuniaksi+kutsuttu+tyttö+ja+kaverit+kiusasivat,+kun+punastuin,+kun+petunia+istui+viereen.
26.09.2020 20:09
Ton+kirjoitti+siis+edson,+hitto+ku+unohtu+kirjautuminen
26.09.2020 15:03
Tässä+minä,+PS+alias+edson+uuden+nimmarin+omistajana.
Mä+oon+jo+kauan+ihmetellyt+sitä,+että+miksi+olen+edson.+No+se+juontaa+pitkälti+nuoruuden+harrastukseen.+Joka+hiton+futiksen+MM+on+katsottu,+joka+ottelukin+noin+suunnilleen.+Vanhemmiten+en+enää+ole+jaksanut+seurata+sen+kummemmin+en+oman+maan+sarjaa+kuin+muitakaan+sarjoja.+Urheilun+seuraaminen+on+kuitenkin+verissä,+pienten+tapahtumienkin+eli+viimeksi+katsoimme+SM+juoksujen+viestit.+
Mutta+että+digihörhö.+Iliman+muuta,+sillä+digitaalisuus+antaa+loistavan+mahdollisuuden+säästää+ja+kunhan+tästä+vielä+parannamme+tai+siis+parantavat+laitteiden+korjattavuutta+ja+kestoa,+niin+avot.
Itse+koitan+olla+lähettämättä+mitään+videontynkiäkään+mihinkään,+sillä+ne+ne+vasta+syövät+massiivisissa+...+mitä+helevetin+suuria+keskuksia+ne+ny+olikaan+...+niin+ne+syövät+liiaksi+sähköä.+Hitto,+palvelinkeskuksiahan+ne+olivat.+Itelle+otan+liikkuvaa+kuvaa+muistoksi+ja+valokuviakin+aina,+kun+vähänkin+siltä+tuntuu.+Ja+just+aamulla+otti+digipoksi+talteen+meille+illaksi+ihmettelemistä.+Tää+on+vaatimaton+alue+minkä+digistä+nyt+mainitsin,+mutta+laajentakoot+joku+joka+tunteen+tietää+ja+haluaa.
26.09.2020 14:59
1 / 1