Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Isadora39
profiilit
Isadora39
Isadora39
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
5
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ymmärrän+sun+tilanteesi,+mutta+isäni+on+hyvin+sairas+ja+riskiryhmässä.++Riippuu+tilanteesta+ja++onko+läheisillä+sairauksia,+jotka+altistavat+pahemmalle+tautimuodolle.++En+sano,+että+kaikkien+pitää+tehdä+kuin+minä.++Toivon+kaikkea+hyvää+teille.
09.10.2020 04:15
Pyydän,+että+käytätte+maskia+julkisissa+tiloissa,+kaupat,+virastot,+julkiset+kulkuvälineet,+ym.+Ei+se+ole+liikaa+pyydetty+keneltäkään.+Me+emme+voi+mitään+hallituksen+surkeille+päätöksille,+mutta+jokainen+voi+omalla+käytöksellään+vaikuttaa+viruksen+leviämiseen.+Nyt+leviäminen+johtuu+nuorten+välinpitämättömyydestä,+ja+on+tärkeää+estää+viruksen+leviäminen+sairaiden+ja+hauraiden+ihmisten+pariin.+Itse+olen+valistanut+nuoria,+että+on+pidettävä+etäisyyttä+isovanhempiin+ja+iäkkäisiin,+ei+tule+mennä+käymään+ilman+suojausta.++Bileet+voi+myös+jättää+väliin+tällaisena+aikana.++
Harmittaa,+että+nykynuoriso+on+niin+itsekeskeistä,+ettei+pystytä+luopumaan+esimerkiksi+bilettämisestä+yhteisen+edun+vuoksi.+Oma+napa+on+se+tärkein+ja+muulla+ei+väliä.+Suututtaa.
09.10.2020 02:49
Kuka+on+väittänyt+että+maskin+käyttö+on+kielletty?++Ei+kukaan.+Viranomaiset+tuntuvat+pitävän+ihmisiä+typerinä,+joilla+ei+ole++ymmärrystä+käyttää+maskia+oikein.+MUTTA;+onko+se+peruste+sille,+että+maskeja+ei+tule+käyttää?++Selkeät+ohjeet+riittää.
09.10.2020 01:31
Tiesin+jo+keväällä,+että+kyse+on+poliittisesta+bluffista+ihmishenkien+kustannuksella.+Hallitus+tilasi+valheellisen+"tutkimuksen"+jotta+saadaan+pidettyä+ihmiset+rauhallisena+ilman+maskien+hamstraamishysteriaa.+Voin+sanoa,+että+luottamus+tähän+hallitukseen+on+täysi+nolla.
Itse+olen+sairaanhoitajana+nähnyt+työssäni,+kuinka+äärirajoilla+mennään,+mutta+valehtelua+kansalle+en+anna+anteeksi.+Nyt+mennään+hidastellen+ja+vähätellen,+kuin+odottaen+pahinta,+ennen+kuin+toimitaan,+me+sairaanhoitajat+olemme+itku+kurkussa+pelkäämme+tilanteen+räjähtämistä+käsiin,+ja+sitä+että+tartutamme+läheisiä-+Olen+niin+väsynyt+tähän.
Pyydän+teitä+jokaista,+käyttäkää+maskia+ja+pitäkää+turvavälejä.+Älkää+menkö+nyt+baareihin.+Kiitos.
09.10.2020 00:26
Tiesin+jo+keväällä,+että+kyse+on+poliittisesta+bluffista+ihmishenkien+kustannuksella.+Hallitus+tilasi+valheellisen+"tutkimuksen"+jotta+saadaan+pidettyä+ihmiset+rauhallisena+ilman+maskien+hamstraamishysteriaa.+Voin+sanoa,+että+luottamus+tähän+hallitukseen+on+täysi+nolla.+
Itse+olen+sairaanhoitajana+nähnyt+työssäni,+kuinka+äärirajoilla+mennään,+mutta+valehtelua+kansalle+en+anna+anteeksi.+Nyt+mennään+hidastellen+ja+vähätellen,+kuin+odottaen+pahinta,+ennen+kuin+toimitaan,+me+sairaanhoitajat+olemme+itku+kurkussa+pelkäämme+tilanteen+räjähtämistä+käsiin,+ja+sitä+että+tartutamme+läheisiä-+Olen+niin+väsynyt+tähän.+
Pyydän+teitä+jokaista,+käyttäkää+maskia+ja+pitäkää+turvavälejä.+Älkää+menkö+nyt+baareihin.++Kiitos.
09.10.2020 00:22
1 / 1