Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Nooniin
profiilit
Nooniin
Nooniin
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
5
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Totta+kai+voin+myöntää,+ja+olen+itse+ollut+aika+hyvä+havaitsemaan+niitä+muissa+ihmisissä+ja+itsessä.+
Kävin+terapiassa+jo+ennen+kun+huomasin+että+olen+raskaana.+Olen+tottunut+käymään+raskaita+tunteita+läpi+ja+nopea+analysoimaan+mitä+itse+tunnen+ja+miksi+reagoin+tietyllä+tavalla.+Jos+minulla+on+defenssi+päällä+en+pysty+tekemään+mun+työtä.+
Olen+käynyt+raskaita+tunteita+läpi+abortin+jälkeen,+totta+kai,+se+on+normaalia.+
Vähän+kuin+olisi+PMS+X+3+mutta+joka+päivä+muutama+kuukauden+aikana.
Mieliala+heitti,+olin+surullinen+vaikka+päätös+tuntui+hyvältä,+olin+välillä+vihainen+ja+tuntui+siltä+että+en+ole+mitään+arvoinen+ja+tosi+ruma.+Tosi+”Lost”+olo.
Syylisyydentunnettakin+tuli+välillä+mutta+se+ei+liittynyt+suoraan+aborttiin+vai+se+tuli+välillä+mistä+tahansa,+jos+koin+että+en+ollut+tarpeeksi+hyvä+duunissa,+tai+tarpeeksi+hyvä+jossain+asiassa.+
Kävin+kaikki+nämä+tunteen+hyvin+tarkasti+läpi,+jatkoin+tietenkin+terapiassa+ja+puhuttiin+myös+päätöksestä+ja+tunteista+jotka+liittyi+siihen.+
Vaikka+hormonit+voi+aiheuttaa+semmoinen+vuoristorata+ne+on+kuitenkin+tunteita.++Ei+ihminen+koe+eroja+niissä.++
Kun+olet+raskaana+hormonit+vetää+semmoinen+piikki,+ja+kun+teet+abortin+saat+anti-hormonin+joka+vetää+sen+piikin+alas+merenpohjalle.+
Olen+käynyt+tämän+myrskyn+läpi+ja+tunnen+itseni+paremmin+kuin+koskaan.+Siitä+se+mun+vastauskin+tulee,+vaikka+on+ollut+paska+myrsky,+niin+en+silti+on+tuntenut+syyllisyyden+tunnetta+abortin+tai+päätöksen+takia.+Olen+edelleen++sitä+mieltä+että+onneks+tein+abortin.+Kuulostaa+joiden+korvissa+julmalta+mutta+mä+en+voi+tunteille+mitään.+
Jos+ei+nyt+tästä+tekstistä+huomaat+että+olen+oikeasti+avannut+sydämen+ilman+että+haluan+riidellä+tai+syyttää+tai+puolustautua,+niin+sitten+pitäisi+varmaan+rupea+valehtelemaan.+
Toivottavasti+sinäkin+pystyt+ottamaan+tätä+vastaan.
04.05.2021 16:25
Pakko+sanoa+että+tämä+on+enemmän+mielenkiintoinen+keskustelu+kuin+ärsyttävää.+
Rehellinen+itselleni+ja+myös+sinulle+mutta+ei+ole+oikein+väliä+kun+olet+päättänyt+että+asiat+menee+just+niin+kun+itse+ajattelet.+Olet+minusta+väärässä+edelleenkin.+
Pystyn+kuitenkin+olla+samaa+mieltä+sun+kanssa+siitä+että+jotkut+tuntee+syyllisyydentunnetta,+ja+ymmärrän+erittäin+hyvin+miksi.+Mä+koen+vaan+asiat+eri+tavalla.+Eli+pystyn+itse+tulla+vastaan,+mutta+sinä+et.+
Rakas+ihminen,+koita+avata+silmät.+Miksi+et+voi+vaan+kunnioittaa+ja+hyväksyä+miltä+minusta+tuntuu+❤️
03.05.2021 14:05
Ne+heitti+muutaman+kuukauden+mutta+ei+enää.+Mistä+koivupöheikkosta+puhut?
03.05.2021 13:54
Joo+ei+se+minua+haittaa,+en+ota+henkilökohtaisesti+😊+Mua+kiinnostaa+paljon+psykologiaa,+ihmisten+tunteita+jne,+siinä+mielessä+on+aikaa+kiinnostavaa+lukea+näitä+viestejä.
03.05.2021 11:31
Kiitos+😊
Ei+tässä+muita+vaikeuksia+on+ollut+kuin+se+että+hormonit+heitti+paljon+alussa,+kesti+noin+3+kk+ennen+kuin+oli+taas+”normaali”+olo.+
Hyvä+päätös.+
Eksyin+tänne+4+kk+sitten+kun+olin+juuri+tehnyt+abortin+ja+haluaisin+kysyä+mitä+muut+on+käynyt+läpi+kun+hormonit+heitti+tosi+paljon.+Hämmennyin+aika+paljon+kuinka+paljon+viha+viestejä+tuli+ja+että+abortti+aiheuttaa+niin+vahvoja+tunteita+ihmisissä.+Ihan+kiinnostavaa+välillä+seurata.
03.05.2021 10:53
1 / 1