Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

5

  1. Totta+kai+voin+myöntää,+ja+olen+itse+ollut+aika+hyvä+havaitsemaan+niitä+muissa+ihmisissä+ja+itsessä.+Kävin+terapiassa+jo+ennen+kun+huomasin+että+olen+raskaana.+Olen+tottunut+käymään+raskaita+tunteita+läpi+ja+nopea+analysoimaan+mitä+itse+tunnen+ja+miksi+reagoin+tietyllä+tavalla.+Jos+minulla+on+defenssi+päällä+en+pysty+tekemään+mun+työtä.+Olen+käynyt+raskaita+tunteita+läpi+abortin+jälkeen,+totta+kai,+se+on+normaalia.+Vähän+kuin+olisi+PMS+X+3+mutta+joka+päivä+muutama+kuukauden+aikana.Mieliala+heitti,+olin+surullinen+vaikka+päätös+tuntui+hyvältä,+olin+välillä+vihainen+ja+tuntui+siltä+että+en+ole+mitään+arvoinen+ja+tosi+ruma.+Tosi+”Lost”+olo.Syylisyydentunnettakin+tuli+välillä+mutta+se+ei+liittynyt+suoraan+aborttiin+vai+se+tuli+välillä+mistä+tahansa,+jos+koin+että+en+ollut+tarpeeksi+hyvä+duunissa,+tai+tarpeeksi+hyvä+jossain+asiassa.+Kävin+kaikki+nämä+tunteen+hyvin+tarkasti+läpi,+jatkoin+tietenkin+terapiassa+ja+puhuttiin+myös+päätöksestä+ja+tunteista+jotka+liittyi+siihen.+Vaikka+hormonit+voi+aiheuttaa+semmoinen+vuoristorata+ne+on+kuitenkin+tunteita.++Ei+ihminen+koe+eroja+niissä.++Kun+olet+raskaana+hormonit+vetää+semmoinen+piikki,+ja+kun+teet+abortin+saat+anti-hormonin+joka+vetää+sen+piikin+alas+merenpohjalle.+Olen+käynyt+tämän+myrskyn+läpi+ja+tunnen+itseni+paremmin+kuin+koskaan.+Siitä+se+mun+vastauskin+tulee,+vaikka+on+ollut+paska+myrsky,+niin+en+silti+on+tuntenut+syyllisyyden+tunnetta+abortin+tai+päätöksen+takia.+Olen+edelleen++sitä+mieltä+että+onneks+tein+abortin.+Kuulostaa+joiden+korvissa+julmalta+mutta+mä+en+voi+tunteille+mitään.+Jos+ei+nyt+tästä+tekstistä+huomaat+että+olen+oikeasti+avannut+sydämen+ilman+että+haluan+riidellä+tai+syyttää+tai+puolustautua,+niin+sitten+pitäisi+varmaan+rupea+valehtelemaan.+Toivottavasti+sinäkin+pystyt+ottamaan+tätä+vastaan.