Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Mökkiläinen2000
profiilit
Mökkiläinen2000
Mökkiläinen2000
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
3
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Minun oma veikkaus tämän lyhdyn ilmestymisestä on se että nunnan katoaminen on huomattu jo katoamispäinän illalla ja yöllä häntä on etsitty ilman tulosta. Etsjijöina muut ihmiset kuin virkavalta. Tämä olisi minusta kaikista yksinkertaisin selitys lyhdyn ilmestymiselle tuonne syrjäiselle metsäautotielle.
13.10.2022 09:53
Tänne on taas tullut paljon kirjoituksia ja kaikki "anonyymi" nimellä....
Ottakaa hyvät ihmiset käyttöön joku nimimerkki niin sitten voi johonkin kommenttiin jopa vastailla.
Laitanpa tänne nyt linkin valokuviin lyhdystä jotka on otettu 13.7.2017 tienposkesta jolloin virkavalta ei ollut vielä kerännyt lyhtyä pois.... Minulle on aivan sama mikä lyhty on kyseessä, oliko kynttilälyhty vain led-lyhty. Valokuva on siis otettu päivän sen jälkeen kun se löydettiin mutta ensimmäisellä kerralla ei älytty ottaa siitä valokuvaa.
Tuollainen se joka tapauksessa oli. Voitte itse vapaasti päätellä mitä lyhty teki siellä metsäautotiellä kun ei siellä ikinä mitään muutakaan tavaraa ole ollut tienposkessa ennen tai jälkeen katoamisen. Ja vielä lisäksi, keskellä kesää harvoin tarvitaan lyhtyä muutenkaan kun hämärää ei ole kuin aivan yön pikkutunteina....
https://prnt.sc/TvWnnkSfWkFZ
https://prnt.sc/zH3Xlywx7j3S
Lyhty löytyi tosiaan Hepomäentien varresta paikasta jossa karttalinkkiin sen merkkasin.
Honkalampien alue on erittäin tarkkaan tutkittu virkavallan toimesta katoamiskesänä sekä seuraavana kesänä/syksynä ruumiskoirien toimesta. Massiiviset etsinnät siellä on tehty.
13.10.2022 09:39
Huomasin+viestiketjun+"hieman"+myöhässä+tapahtuneesta+mutta+olikin+pakko+nyt+kirjoittaa+kun+suurin+osa+kirjoittajista+ihmettelee+tähän+liittyviä+asioita.
Kerrottakoon+aluksi+että+olen+yksi+mökkiläinen+alueella+ja+hiuskiehkuran+löytöpaikalta+on+vain+muutama+kilometri+mökillemme+ja+tunnen+seudun+erittäin+hyvin+(metsätiet+sekä+metsät)+
Olin+perheen+kanssa+mökillä+tapahtumapäivänä+jolloin+nunna+katosi+ja+jonka+jälkeen+sitä+etsittiin.+Minä+ja+vaimoni+löydettiin+musta+kynttilälyhty+(noin+30+cm+korkea+lasi+seinillä+ja+metallireunoilla,+vanhanajan+kynttilälyhty)+noin+2+km+päässä+hiuskiehkuran+löytöpaikasta+ja+vaimoni+ilmoitti+siitä+poliisille+ja+oli+ensimmäinen+ilmoittaja.+Tässä+kohtaa+täytyy+mainita+että+2+päivää+aikaisemmin+käveltiin+sama+lenkki+eikä+lyhtyä+silloin+siellä+ollut.+Olen+itse+99%+varma+että+lyhty+täytyy+liittyä+jotenkin+nunnan+katoamiseen+koska+k.o.+metsäautotietä+ei+käytetä+enää+mökeille+matkustamiseen+eikä+sieltä+ole+tietääkseni+mitään+lyhtyä+aikaisemmin+löytynyt+tai+sen+jälkeen.+Olemme+olleet+mökkiläisiä+kuitenkin+siellä+yli+10+vuotta.+Muutoin+siellä+ei+asu+ympärivuotisia+asukkeja+kuin+pari+ja+kukaan+heistä+ei+kaiketi+nunnaa+ole+nähnyt.
Itse+ole+nähnyt+yhtään+nunnaa+niin+pitkällä+Honkasalontien+toisessa+päässä.+Enkä+usko+että+kadonnut+nunna+tunsi+tämä+alueen+hyvin+jossa+hiuskiehkura/lyhty+löytyi.+Jalkapatikassa+sinne+ja+takaisin+on+reilusti+yli+10+km+luostarilta+sekä+todella+korkea+mäki+kiivettäväksi+joka+on+haastava+jopa+normaalikuntoiselle+ihmiselle.+Katoamisalueella+on+risteileviä+metsäautoteitä+ja+ensikertalainen+menee+siellä+aika+varmasti+sekaisin+ja+eksyy.+Näin+kävi+itsellekin+kun+alueella+ensi+kertaa+liikuin+yli+10+vuotta+sitten....+Maasto+on+erittäin+kivikkoista+ja+louhikkoista+jos+tieltä+poikkeaa+joten+on+ihmeellistä+jos+nunna+on+mennyt+syvälle+sysimustaan+huonokulkuiseen+metsään+rankalla+vesisateella+tietämättä+mihin+on+menossa?+Ja+jos+olisi,+en+usko+että+olisi+pitkälle+päässyt+ilman+suuria+ongelmia.+
Ehkä+suurin+virhe+etsinnöissä+oli+se+että+aluksi+etsinnät+keskittyi+liikaa+vain+palopaikan+ympäristöön+sillä+olimmehan+jo+ilmoittaneet+lyhdystäkin+seuraavana+päivänä+katoamisesta+mutta+tähän+ei+reakoitu+pariin+päivään.+Muistaakseni+meni+päiviä+ennenkuin+etsinnät+uloittui+Honkasalontien+peräpäähän+kilometrien+päähän+palopaikasta.+Ja+sade+tosiaan+teki+tässä+tehtävänsä+ja+peitti+hajujäljet.
Yksi+oma+ihmetyksen+kohde+on+se+silminnäkijä+joka+ilmoitti+nähneen+nunnan+Honkasalontiellä.+Kuulin+hänen+nimen+kerran+ja+hän+ei+siis+ollut+mökkiläinen+joten+miksi+hän+siellä+myöhään+sateisena+illalla+ajeli?+Itse+tunnen+nimeltä+kaikki+mökkiläiset+joten+siksi+tämä+ihmetys?
28.07.2022 15:02
1 / 1