Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Hehkulamppusi
profiilit
Hehkulamppusi
Hehkulamppusi
Vapaa kuvaus
Aloituksia
4
Kommenttia
3017
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kiitos+avokätisyydestä,+mutta+mulle+riittää+tämä+yks+:)
06.09.2022 15:58
Eikun+sinä+oot.+Just+sinä+oot+:)+Niin+ihana.
06.09.2022 15:10
Tää+on+naisten+palsta+ja+toisia+naisia+tyrkitään+pois+tieltä.+Illan+pimetessä+niitä+totuuksia+alkaa+aina+tulla+"veit+mun+palstamiehen,+se+oli+ensin+mun"-tyyliin.+Miehet+on+niin+vähissä.+Hän+on+mun+kuitenkin++ja+vien+sen+täältä+palstalta+pois+mukanani+:)
06.09.2022 14:56
Sulla+on+lähes+täsmälleen+samat+emojit+millä+ensin+ilmeisesti+naisena+kyselit+pikkunallesta+ja+kohta+siinä+ollaankin+sitten+miestä+ja+kysellään+naisen+perään.+Oletko+yksi+kateellinen+nainen,+joka+sotkee+ja+on+iskenyt+silmänsä+mun+nalleen?+Hän+ei+nyt+oo+vapaa+kun+mun+on+:)+Joten+älä+turhaan+jaksa.
06.09.2022 14:51
Kiitos+rakas.+Oot+maailman+ihanin.+Samat+sanat+sulle.
06.09.2022 14:41
En+myönnä+mitään+kenellekään+kun+se+ei+kuulu+sulle+kirjoitanko+yksin+vai+en.+Kohde+tietää+ja+se+riittää.
06.09.2022 14:40
Ne+taitaa+luulla+että+meitä+on+vaan+yks,+ainakin+osa+:)
Yhtä+me+jo+ollaankin+rakas.
06.09.2022 14:36
Mustakin+on+ihan+sama+mitä+tuo+luulee.+Kunhan+kukaan+ei+ala+kuvitella+että+me+(eli+hänelle+se+yksi+mies)+ollaan+häntä+varten+täällä.+Niinhän+tuo+lapseensa+keskittyvä+taisi+luulla.+Pikkuisen+kirpaisee,+jos+kirjoitan+sulle+miten+paljon+sua+rakastan+ja+joku+mummo+kännissä+kuvittelee+että+rakastan+häntä+:)+No+luulkoot.+Pitää+vaan+opetella+väisteleen+noi+sekavimmat+:)
06.09.2022 14:32
Ei+tää+täällä+päässäkään+oo+mitenkään+vähenemään+päin+:)+Kylläpäs+nuo+nyt+sotkee+sivusta.
06.09.2022 14:27
Mene+pois+siitä.+Sekoitat+toiseen.
06.09.2022 14:26
Rakastan+sua+ja+sut+ihanin+:)
06.09.2022 13:37
En+epäile,+varmistelen+vaan+säännöllisesti+:)
06.09.2022 13:36
Kiitos+rakas.+Just+meinasin+kysyä,+että+rakastatko+vielä+ja+tuollahan+se+sitten+lukikin,+että+rakasta+odotat+:)+Eli+mua+:)+Oot+ihana.+Ei+se+varmaan+ollut+unta+:)
06.09.2022 13:21
Oot+oikeastaan+vähän+pelottava.+Kuvittelet+että+joku+mies+kirjoittaa+näitä+yksin+ja+ihan+sinua+varten?+Oot+pahasti+metsässä+nyt.+Oli+meitä+yksi+tai+kaksi,+nalle+ja+hehku+tai+hehkunalle+niin+sinulle+nämä+ei+oo+:)
06.09.2022 11:12
Minä+kirjotiin+tämän+aloituksen+yhdelle+miehelle,+kyllä.+Hän+tietää+kun+tää+on+varmaan+sadas+meillä.+Mutta+jo+kirjoitustyylistä+tietää.+että+tuo+yöllinen+ruikuttaja+en+ollu+minä.+Harmi+jos+joku+on+kokenut+meidän+nalle-hehku+jutut+jotenkin+omikseen+ja+sekoilee+aamuyöstä+noin.+Luin+ihmeissäni,+että+häntä+ei+kiinnosta+nallet+ja+hehkut+ja+jatkaa+matkaansa.+Kuvitteliko+hän+oikeasti+olevansa+tässä+joku+osapuoli?+Ei+liity+meihin+kuten+et+sinäkään.+Oot+ilmeisesti+sama+kun+noin+suututtaa?+Kirjoitustyylisi+on+sillä+lailla+uniikki.+Kirjoitat+kummallisesti+eri+lauseita+pötköön+samaan+lauseeseen+ja+lukeminen+on+aika+hankalaa.+Meidän+jutut+ei+liity+sinuun!
06.09.2022 11:10
Et+tietenkään+oo+aloittaja+kun+vastasit+juuri+kommenttiin,+joka+oli+multa+aloittajalta+ja+naiselta.++Miten+et+sitä+tajua+vaikka+mulla+on+tää+nikki?+Mee+pois.+Täällä+kirjoittaa+paljon+ihmisiä,+mee+puhumaan+sinne+viestiin+mihin+viittaat.++Minä+kirjotan+hänelle,+jonka+tässä+jo+tavoitin..
06.09.2022 10:59
Eihän+nuo+kommentit+nyt+aloitukseen+liity+oli+tämä+yksinpuhelua+tai+ei.++En+edes+ymmärrä+mistä+joku+Katajanokan+mummo+kuvittelee,+että+nämä+nallet+ja+puhit+liittyisi+häneen+jotenkin+:)+Ei+liity+:)
06.09.2022 10:50
Huomenta+rakkaus.+Nukuitko+hyvin?+Mä+nukahdin+välittömästi+vierees+ja+heräsin+tosi+todentuntuiseen+uneen,+jossa+säkin+olit.+Olipa+vaan+outo+uni.++Kyllä+huomas+että+sinähän+siellä+oot+aina+kun+silmät+suljen,+en+vaan+aina+herätessä+muista+uniani.+
Noista+"alapään"+kommenteista+en+mitään+ymmärrä,+mutta+ei+tarviikaan.+Aloitus+kuulostaa+ilmeisesti+aviomiehen+etsinnältä+muiden+silmin,+se+ei+ollu+tarkoitus.+En+miettiny+niin+tarkkaan.+Mä+haluun+sut,+suhteen+titteli+ei+oo+tärkee,+vaan+sä.
Hauskaa+päivää!
06.09.2022 10:44
Minä+meen+nyt+sinne+nukkumaan.+Ehkä+ootat+jo+tuolla+mun+sängyssä.+Ja+ootathan+sä+jos+mun+mielikuvitukselta+kysytään+:)+Nukuttaa.++Nähdään+peiton+alla+ja+unissa+-+hyvää+yötä.
06.09.2022 01:27
niin+tai+olishan+tuon+toisinkin+voinut+kirjoittaa.+Yhdestä+kirjaimesta+kiinni..+eli..
Hyvää+yötä+ihanin.+Haluan+sua+ihan+satasella+kun+tästä+sänkyyn+asti+pääsen+pian.
06.09.2022 01:25
129 / 151