Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
SOTILASseniili
profiilit
SOTILASseniili
SOTILASseniili
Vapaa kuvaus
Aloituksia
5
Kommenttia
58
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ja+käyttäkää+sitä+sähköä.+Muuten+se+valuu+töpselinrei'istä+hukkaan.
26.08.2022 12:25
Minulla+sitä+vastoin+on+paljon+johtoja.+Säilytän+niitä+isossa+kelassa,+isommassa+kuin+se+kela,+johon+kiedon+setelirahat+etteivät+kapitalistit+niitä+varasta.+Joskus+pyöritän+setelit+tamponin+ympärille+ja+kantelen+sitä+narusta+roikottaen.+Sitten+on+vielä+näitä+harhaanjohtajia,+yritysjohtajia+ja+niitä+johtajia+jotka+eivät+edes+yritä.+Meillä+VKK:ssa+kaikki+ovat+johtajia.
26.08.2022 10:39
Fortumia+ei+voi+päästää+konkurssiin+tai+menee+lapsi+pesuveden+mukana,+jonka+jälkeen+hänestä+ei+saa+enää+lapsilisää+eikä+elintaso+riitä+uuden+lapsen+tekemiseen.+Tai+olisiko+se+sitten+Fourtumin+jälkeen+Fivetum+?
26.08.2022 09:51
Älähän+nyt.+Lähes+kaikki+viestit+Marinista+ovat+pilkkaavia+ja+halventavia.+Harva+häntä+puolustaa+täälläkään.+Se+sentäs+edes+yrittää+se+puistofilosofi+joka+upotti+peltiveneensä+piilottaakseen+se+venäläisiltä.+Onneksi+edes+meillä+täällä+eteläisessä+sotilaspiirissä+on+mitä+vankin+tuki+Marinille.+Muun+muassa+meillä+on+Suomenlinnassa+täydessä+taisteluvalmiudessa+huippusalainen+Vesikko-niminen+submarine,+tehokas+ja+vaarallinen+on+se+marine.+Ei+parane+putinistien+tulla+luvatta+vesillemme.
https://www.suomenlinna.fi/kavijalle/museot/sukellusvene-vesikko/
Olen+juuri+lähdössä+kouluttamaan+ja+käskemään+Uudenmaan+jääkäreitä.+Niillä+on+se+pataljoona+tai+joku+sellainen.+Tarkistin,+varmuuden+vuoksi,+kummasta+päästä+asetta+luoti+lähtee+ja+kumpi+pää+puristetaan+olkapäätä+vasten.
Eläköön+kansainvälinen+internationaali,+Petteri+Orpo+ja+Marinin+esikunta+!
26.08.2022 09:43
Jossain+muualla+maailmassa+rahat+valuvat+oligarkeille,+mutta+me+osaamme+sössiä+oman+taloutemme+ihan+sisäsyntyisesti+ja+vetureina+on+aina+valtioenemmistöiset+yritykset.+Ollaan+me+tyhmiä,+paitsi+minä.+No,+senhän+lukijat+jo+tiesivätkin...+diu+diu+diu+diu+titityy.
25.08.2022 10:02
Jo+rapiat+14+vuotta+sitten+sain+karmeita+kihiseviä+kohtauksia+tuosti+Khihihi!+-kommentistasi.+Se+vaan+on+niin+väärin+kun+tuolla+lailla+khihistään.+City-Keskustakaan+ei+tykännyt,+ei.
Jyrkkä+kolminkertainen+ei+kommentillesi:+EI+EI+EI+EI+ja+huutomerkki.
24.08.2022 23:24
Tyytyisit+vaan+niihin+siemennettäviin.+Tulee+muuten+herkästi+turhaa+suukopua.
24.08.2022 23:13
"...+kehotti+minua+lopettamaan+pääministeriä+leikkimisen+tai+muutoin+ulko-ovi+aukeaa+ja+saan+häipyä+siitä+pysyvästi."
Suotta+säikähdit.+Viikko+ulkoruokintaa+niin+olisit+päässyt+säälistä+sisään.+Niin+se+vaan+menee.+Kokkeile+toisenkin+kerran,+Sannakin+lupasi+jatkaa+valitsemallaan+lavealla+tiellä+eikä+ukkonsa+häntä+kivitä,+käskee+iso+kirja+mitä+hyvänsä.
24.08.2022 23:10
Vasiten+kaadoin,+luulin+ensin+kiljupönikäksi,+ei+ollut,+hermostuin.+Nyt+siinäkin+päälärissä+kuplii+uljas+kilju+maamukuloiden+ryydittämänä.+Sokeria+jos+lisää,+tulee+liian+tujua.+Kukkaa+ilman+kaalia+sekaan+niin+on+sitten+aamusella+parempi+olo,+paljon+parempi.
24.08.2022 23:00
Älähän+vouhota,+Känä+on+suurmies.+Känällä+on+purukumitehdas+Afrikassa+ja+Levi's+merkkiset+tyköistuvat+farkut.
24.08.2022 20:18
So+so.+Unohdit+nyt+tyystin+Ahvenanmaan+demilitarisoidut+erikoisjoukot+ja+heidän+esikuntansa,+joka+on+linnoittautunut+syvälle+Källskärin+kallioiden+uumeniin.+Sieltä+käsin+maailmaa+johdetaan,+sieltä+käsin.+Lue+sinäkin+Jerry+Cottonisi+niin+tiedät.
24.08.2022 20:12
Olen+tutkituttanut+oman+pääni+ohessa+myös+Paavo+Väyrysen+menneisyyden.+On+aivan+ilmeistä,+että+juuri+VäyrysPaavo+oli+se+waka+wanha+Wäinämöinen+joka+sai+ensiesiintymisensä+Elias+Lönroorin+lastukokoelmassa+kauan+ennen+Kekkosta+ja+Paasikiveä.
24.08.2022 19:55
Kiinnostaa+kiinnostaa,+kerro+heti+mitä+tapahtuu+ja+missä+maassa+ja+miksi+ja+koska+ja+kenen+tahdosta+?+Onko+kellään+lainata+puhdasta+housuvaippaa+?
24.08.2022 18:13
Hienosti+kiteytetty.+Me+kaksi+koiraslottaa+sen+tiedämme.+Keskusta+on+suurin+ja+alkiolaisuus+on+oikeamielisin+uskonto.+Eläköön+sosialismi+!!
24.08.2022 18:10
Ole+levollinen.+Minä+hoidan+asian+maagisilla+kyvyilläni.+Ja+kuka+olikaan+se+tunkeilija,+joku+Putin,+onko+hän+mahdollisesti+appiukkosi+?+Tai+no,+täräytä+vaan,+yksi+Putin+sinne+tai+tänne,+ketä+kiinnostaa+?
24.08.2022 17:18
Kuka+tämä+Sanna+Marin+on+?+Ei+se+ainakaan+ole+meidän+laitoksemme+asukkeja.+Tarkastin+asian+tilan+juuri+hoitajalta+ja+yhdeksältä+hoidokilta.
24.08.2022 17:13
Mitä+hemmettiä,+olenko+minä+sitten+väärä+SOTILAS+?+Olen+lukenut+kaikki+sotaromaanit+ja+Jerry+Cottonit+kannesta+kanteen.+Vaikene+tai+rupean+ryyppäämään+ummehtunutta+pottukiljuani+ja+se+on+sitten+sinun+vikasi+se.
24.08.2022 17:09
Meillä+täällä+maalla+kaikki+on+paremmin.+Lehmätkin+lypsävät+ja+tuottavat+ravitsevaa+lihaa+kaupunkien+vätyksille.+
https://www.youtube.com/watch?v=FVMS2OlFUtQ
22.08.2022 21:55
3 / 3