Kyllä nyt on saatava saitille kuri ja järjestys

Ihan tavatonta että yli 50 vuotiaat saavat kirjoitella täällä vapaasti. Ne pitäisi kaikki tarhata johonkin pois silmistä ja korvista. Meillä sotilasmusiikkiakatemian päällikkökurssilla opetettiin huutamista ja jankkaamista. Kuten olette huomanneet, olen mestarinillittäjä ja jankkaamisen jakamaton mestari. 14 vuotta koulutin, en nyt enää muista mitä, mutta kuitenkin. Vihakirjoittajille huutia, hus hus hus. Se yksikin on huudellut jo 20 vuotta, en enää muista mitä, mutta olen häntä päivittäin stalkannut, varmuuden vuoksi. Marin on kamala, Nato on paha, Ano Turtiainen on johtaja-ainesta. VKK ja virtsaumpi, niillä mnennään !

18

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jumankauta, tiesmikäSOTILASääliö osaa kirjoittaa täysiä lauseita.

• Anonyymi

Eihän tää ole mukaSOTILAS, joku on kaapannut sen ääliön nikin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka on mennyt sillä lailla tekemään, kuka on mennyt ? Rumasti tehty.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka on mennyt sillä lailla tekemään, kuka on mennyt ? Rumasti tehty.

Kaappaus keskustan palstalla. Onko asialla äärioikeisto vai peräti Kiina ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaappaus keskustan palstalla. Onko asialla äärioikeisto vai peräti Kiina ?

Vai Väyrynen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vai Väyrynen?

Väyrynenpä hyvinkin. Tai sitten se anarkistinen peltiveneensä upottanut puistofilosofi. Tai sitten Kiina.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikkea sitä kaaoottisessa mielentilassa "faitteri" tekee. Ei ole koiraslotalla (evp) mieli rento, tyyni ja rauhallinen. HO HOO, HO HOO!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikkea sitä kaaoottisessa mielentilassa "faitteri" tekee. Ei ole koiraslotalla (evp) mieli rento, tyyni ja rauhallinen. HO HOO, HO HOO!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No,tää on oikea mukaSOTILAS, siitä ei voi erehtyä, samaa paskantoistoa joka päivä.

• Anonyymi kirjoitti:

No,tää on oikea mukaSOTILAS, siitä ei voi erehtyä, samaa paskantoistoa joka päivä.

Mitä hemmettiä, olenko minä sitten väärä SOTILAS ? Olen lukenut kaikki sotaromaanit ja Jerry Cottonit kannesta kanteen. Vaikene tai rupean ryyppäämään ummehtunutta pottukiljuani ja se on sitten sinun vikasi se.

• Anonyymi
        SOTILASseniili kirjoitti:

Mitä hemmettiä, olenko minä sitten väärä SOTILAS ? Olen lukenut kaikki sotaromaanit ja Jerry Cottonit kannesta kanteen. Vaikene tai rupean ryyppäämään ummehtunutta pottukiljuani ja se on sitten sinun vikasi se.

Et kai taas kaatanut kirnupiimäpääläriä?

• Anonyymi

Se on Martti, jolla jäänyt lääkkeet ottamatta.

• Anonyymi

• Anonyymi kirjoitti:

Et kai taas kaatanut kirnupiimäpääläriä?

Vasiten kaadoin, luulin ensin kiljupönikäksi, ei ollut, hermostuin. Nyt siinäkin päälärissä kuplii uljas kilju maamukuloiden ryydittämänä. Sokeria jos lisää, tulee liian tujua. Kukkaa ilman kaalia sekaan niin on sitten aamusella parempi olo, paljon parempi.

• Anonyymi

Loistavaa parodiaa niljakkaasta mukasotilaasta.

• Anonyymi

Khihihi!

• Jo rapiat 14 vuotta sitten sain karmeita kihiseviä kohtauksia tuosti Khihihi! -kommentistasi. Se vaan on niin väärin kun tuolla lailla khihistään. City-Keskustakaan ei tykännyt, ei.

Jyrkkä kolminkertainen ei kommentillesi: EI EI EI EI ja huutomerkki.

• Anonyymi

Jo rapiat 14 vuotta sitten sain karmeita kihiseviä kohtauksia tuosti Khihihi! -kommentistasi. Se vaan on niin väärin kun tuolla lailla khihistään. City-Keskustakaan ei tykännyt, ei.

Jyrkkä kolminkertainen ei kommentillesi: EI EI EI EI ja huutomerkki.

Ettei vaan palstan hapsumattomajurin pankkolängvitsillä ollut osuutta asiaan? Hän se on kertonut ainutlaatuisesta puutornistaan, jota ovat anoppinsa kanssa kahvipöydässä yhdessä ihastelleet.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Theermannilla kulkee!

Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän
      Kotimaiset julkkisjuorut
      136
      8019
    2. Näin unta viime yönä

Että tulit nainen istumaan syliini minihame päällä.
      Ikävä
      61
      5961
    3. Esivaihdevuodet, menopaussi

https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa
      Sinkut
      81
      3352
    4. Tänään taas tuli pari-kolme juttua

Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän
      Tunteet
      7
      3103
    5. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1728
    6. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      213
      1719
    7. Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?

Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?
      Maailman menoa
      343
      1453
    8. Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle

Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai
      NATO
      335
      1212
    9. Olen jälleen pahoillani

Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell
      Ikävä
      93
      1209
    10. Oot vaan niin hellä

Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä
      Ikävä
      32
      1141
    Aihe