Kyllä nyt on saatava saitille kuri ja järjestys

Ihan tavatonta että yli 50 vuotiaat saavat kirjoitella täällä vapaasti. Ne pitäisi kaikki tarhata johonkin pois silmistä ja korvista. Meillä sotilasmusiikkiakatemian päällikkökurssilla opetettiin huutamista ja jankkaamista. Kuten olette huomanneet, olen mestarinillittäjä ja jankkaamisen jakamaton mestari. 14 vuotta koulutin, en nyt enää muista mitä, mutta kuitenkin. Vihakirjoittajille huutia, hus hus hus. Se yksikin on huudellut jo 20 vuotta, en enää muista mitä, mutta olen häntä päivittäin stalkannut, varmuuden vuoksi. Marin on kamala, Nato on paha, Ano Turtiainen on johtaja-ainesta. VKK ja virtsaumpi, niillä mnennään !

18

154

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jumankauta, tiesmikäSOTILASääliö osaa kirjoittaa täysiä lauseita.

      • Anonyymi

        Eihän tää ole mukaSOTILAS, joku on kaapannut sen ääliön nikin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän tää ole mukaSOTILAS, joku on kaapannut sen ääliön nikin.

        Kuka on mennyt sillä lailla tekemään, kuka on mennyt ? Rumasti tehty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka on mennyt sillä lailla tekemään, kuka on mennyt ? Rumasti tehty.

        Kaappaus keskustan palstalla. Onko asialla äärioikeisto vai peräti Kiina ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaappaus keskustan palstalla. Onko asialla äärioikeisto vai peräti Kiina ?

        Vai Väyrynen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai Väyrynen?

        Väyrynenpä hyvinkin. Tai sitten se anarkistinen peltiveneensä upottanut puistofilosofi. Tai sitten Kiina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän tää ole mukaSOTILAS, joku on kaapannut sen ääliön nikin.

        Kaikkea sitä kaaoottisessa mielentilassa "faitteri" tekee. Ei ole koiraslotalla (evp) mieli rento, tyyni ja rauhallinen. HO HOO, HO HOO!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän tää ole mukaSOTILAS, joku on kaapannut sen ääliön nikin.

        Kaikkea sitä kaaoottisessa mielentilassa "faitteri" tekee. Ei ole koiraslotalla (evp) mieli rento, tyyni ja rauhallinen. HO HOO, HO HOO!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikkea sitä kaaoottisessa mielentilassa "faitteri" tekee. Ei ole koiraslotalla (evp) mieli rento, tyyni ja rauhallinen. HO HOO, HO HOO!

        No,tää on oikea mukaSOTILAS, siitä ei voi erehtyä, samaa paskantoistoa joka päivä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No,tää on oikea mukaSOTILAS, siitä ei voi erehtyä, samaa paskantoistoa joka päivä.

        Mitä hemmettiä, olenko minä sitten väärä SOTILAS ? Olen lukenut kaikki sotaromaanit ja Jerry Cottonit kannesta kanteen. Vaikene tai rupean ryyppäämään ummehtunutta pottukiljuani ja se on sitten sinun vikasi se.


      • Anonyymi
        SOTILASseniili kirjoitti:

        Mitä hemmettiä, olenko minä sitten väärä SOTILAS ? Olen lukenut kaikki sotaromaanit ja Jerry Cottonit kannesta kanteen. Vaikene tai rupean ryyppäämään ummehtunutta pottukiljuani ja se on sitten sinun vikasi se.

        Et kai taas kaatanut kirnupiimäpääläriä?


      • Anonyymi
        SOTILASseniili kirjoitti:

        Mitä hemmettiä, olenko minä sitten väärä SOTILAS ? Olen lukenut kaikki sotaromaanit ja Jerry Cottonit kannesta kanteen. Vaikene tai rupean ryyppäämään ummehtunutta pottukiljuani ja se on sitten sinun vikasi se.

        Se on Martti, jolla jäänyt lääkkeet ottamatta.


      • Anonyymi

      • Anonyymi kirjoitti:

        Et kai taas kaatanut kirnupiimäpääläriä?

        Vasiten kaadoin, luulin ensin kiljupönikäksi, ei ollut, hermostuin. Nyt siinäkin päälärissä kuplii uljas kilju maamukuloiden ryydittämänä. Sokeria jos lisää, tulee liian tujua. Kukkaa ilman kaalia sekaan niin on sitten aamusella parempi olo, paljon parempi.


    • Anonyymi

      Loistavaa parodiaa niljakkaasta mukasotilaasta.

    • Anonyymi

      Khihihi!

      • Jo rapiat 14 vuotta sitten sain karmeita kihiseviä kohtauksia tuosti Khihihi! -kommentistasi. Se vaan on niin väärin kun tuolla lailla khihistään. City-Keskustakaan ei tykännyt, ei.

        Jyrkkä kolminkertainen ei kommentillesi: EI EI EI EI ja huutomerkki.


      • Anonyymi
        SOTILASseniili kirjoitti:

        Jo rapiat 14 vuotta sitten sain karmeita kihiseviä kohtauksia tuosti Khihihi! -kommentistasi. Se vaan on niin väärin kun tuolla lailla khihistään. City-Keskustakaan ei tykännyt, ei.

        Jyrkkä kolminkertainen ei kommentillesi: EI EI EI EI ja huutomerkki.

        Ettei vaan palstan hapsumattomajurin pankkolängvitsillä ollut osuutta asiaan? Hän se on kertonut ainutlaatuisesta puutornistaan, jota ovat anoppinsa kanssa kahvipöydässä yhdessä ihastelleet.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1606
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      618
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      159
      497
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    Aihe