Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
ännelsaulch
profiilit
ännelsaulch
ännelsaulch
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
286
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Öitä.+🌌
31.08.2022 20:41
Asiat+selviää..+😂+Mitäköhän+sinäkin+haluat+selvittää+siellä...
31.08.2022 20:29
Juu+olet+varmaan+ihan+kauhuissasi+jos+tuollainen+eteen+tupsahtaa!+Onneksi+itse+olen+kaikkea+muuta,+enkä+ole+eteen+edes+tupsahtamassa+joten+asiasi+on+aika+hyvin+sitten+kuitenkin.+😉❤️
31.08.2022 20:05
Kookosöljyä+kaikilla+kerroilla,+ainakin+ekalla+;)+Yleensä+käyn+joka+ilta+hyppelemässä,+tänään+en+taida+mennä.+❤️+Täälläkin+on+kivaa+afsvalttia+tai+ainakin+hiekkaa.+❤️+Joskus+voi+nähdä+oravan,+kerran+näin+rusakon+joka+oli+toisen+rusakon+selässä,+mietin+siinä+katsellessa+että+tuohan+näyttää+mielenkiintoiselta+pitää+joskus+kokeilla.+Sitten+se+unohtu,+mutta+nyt+se+on+taas+mielessä,+se+sellainen.+❤️
31.08.2022 19:33
No+seitsemän+kertaa+sitten!+Kestääkö+stamina?!+❤️+On+se+kestettävä.+Tulipas+kaunis+aurinkoisen+raikas+keli.+❤️+Käytkö+iltalenkeillä?
31.08.2022 19:15
Oho+toi+tuli+vahingossa+ilman+nimimerkkiä.+😄
31.08.2022 18:39
Kyselisin+postiluukun+kautta+että+mitä+täällä+tekee+ja+miksi,+millä+asialla+sitä+ollaan+ja+käskisin+vetämään+housut+alas+ja+tarkistaisin+että+varmasti+on+hän,+sitten+aukaisisin+oven+ennen+kuin+ehtii+housuja+vetämään+ylös+ja+veisin+suoraa+päätä+rakkaudenkammiooni.+:D
31.08.2022 17:52
Laitetaan+vähän+suklaakastiketta+siihen+päälle+MMMMMM.+❤️+Tai+kermavaahtoa.+Tai+sinappia.+❤️+Mulla+jäi+päikkäreille+nukahtaessa+pyörii+true+crime+ohjelmat+juutuubista+ja+kuulin+ne+unen+läpi+ja+jotenkin+olin+unessa+niissä+mukana.+Nyt+tekisi+mieli+vähän+voihkia,+päikkärit+tekee+sen+tai+siis+päikkäritkin!
31.08.2022 17:43
Heräsin+päikkäreiltä+juuri,+aivan+töttöröö.+:D+Suklaa+kyllä+maistuis+mutta+söin+jo+eilen+sen+hasselpähkinäsuklaalevyn+minkä+eilen+ostinkin+:D+Enkä+varmasti+lähde+karkin+takia+mihinkään,+no+sun+luo+ehkä+;)+Jos+olisi+tikkari...++En+tee+vielä+mitään+erikoista,+heräsin+5+min+sitte,+mitä+sää+teet?+❤️
31.08.2022 16:31
Heisulivei+höpönen+❤️+❤️❤️❤️❤️
31.08.2022 14:09
Ai+et+olekaan+lidlin+kassalla+töissä?!!+Ounou!+No+kiva+nyt+sitten...+;)+No+ei.+Viski+on+petollista,+joskus+oli+lempparia+vaan+ei+enää!+:D+Ajelehan+varovasti,+kai+on+kypärä?+Sellainen+potta+vuosimallia+-93?+❤️+Ja+pyörässä+niitä+kilinkalin+ääntä+pitäviä+pinnakoristeia+mitä+onkaan,+ja+tangossa+sellaiset+tupsut+mussukalla.+❤️
31.08.2022 13:51
Jaa+niin+se+kesä+työ+tekijä+joo!+Kas+kun+ei+vihannes+ville+☺️+Ne+on+sellaisia+vähän+samantyyppisiä+kuin+🍆+nuo+mutta+punakampia+nupista+jos+liian+kovaa+riuhtoo.+❤️+😂+Pitäisiköhän+ottaa+kuppi+kahvia....+Ehkä.+☺️+Mikä+kone+siellä+on?
31.08.2022 13:32
Jee!+☺️Sinä+siellä!+Miekii+söin+jo,+oli+hyva+sapuschka.+Paljon+chiliä+ja+parmesania+minulle.❤️+Joo+ei+täälläkään+sit+alkanutkaan+paistaa+aurinko,+ja+ehdin+jo+käymään+kaupassakin+ja+kyllähän+tuolla+kylmä+on,+meinas+pebatsu+jäätyä+ja+sukatkin+pitää+varmaan+jo+kaivaa+esiin.+🥶+Näen+joo+sen+nurkan,+onko+siellä+joku+viherkasvi?+Meet+sen+alle+lepäilee+kato,+voin+tulla+kans,+onks+sulla+peittoa?+Vai+tuutko+päälle+lämmittää.+❤️+👉👌
31.08.2022 13:07
Menehän+syömään+eläkeläisrakastaja+😄❤️
31.08.2022 10:59
😂😂😂+mistä+se+eläkejoukko+ilmestyi,+en+siis+dissaa+fantasiaasi+kyllä+tuokin+käy+😂++Hävytön+😉❤️
31.08.2022 10:22
En+ole+kyllä+kuullut,+mutta+tuostahan+voisi+päätellä+että+suomalaiset+ovat+ennakkoluulottomia,+tai+sisukkaita.+🤔+Enkä+ole+niin+varma+kummastakaan+asiasta+suurimman+osan+kohdalla.+🤔+Oletko+sinä+kuullut+sellaisesta+että+saulchi+ja+wonka+menivät+saunaan,+wonka+ei+kestänyt+kuumuutta+niin+kauan+kuin+saulchi+mutta+harrastivat+kiihkeätä+suihkusekcuaalia+sen+jälkeen?!+❤️+Ihan+läpihuutojuttu!+🔥
31.08.2022 10:06
Syön+tänään+spageettos+bologneseettos,+ja+sit+mää+syön+paistettua+änänästä+kookosöljyssä+ja+sit+mää+syön+porkkanaa+kookosöljysää+ja+sit+mää+syön+friteerattua+kookosölöjyy+kookosöljysää.+Sit+mää+syön+välilihaa+kookosöljysää+ja+lihan+väliä+välilihassa.+❤️+Ja+HK+sinistä.+❤️+Kookosöljyssä.++Hyvä+ruoka+parempi+bano+sanoo+vanha+kansa+ja+karjalaiset+varsinkin.+☺️
31.08.2022 09:30
Joo+ethän+sä+mitään+pillereitä+tarvitse+mä+luulen+myös.+;)+Äläkä+nyt+siitä+kuvasta+huolehdi!+🤣+Kuvittelen+sinut+sellaiseksi+hmmm+tällaiseksi+https://gremlins.fandom.com/wiki/Gizmo?file=Gizmo+1.png++❤️+Ainakin+herätät+samanlaisia+tunteita+kuin+tuo.+:D+❤️+Täällä+alkaa+vihdoin+paistaa+aurinko!+Mitäs+tänään+syöt+lounaalla?
31.08.2022 09:01
Kuulo+heikentynyt+ja+näkö+sumentunut!+Pari+kertaa+törmännyt+sellaiseen+ettei+talvella+ihmiset+auta+edes+kaatunutta+vanhusta+ylös,+ja+itseäni+korostan+tässä+nyt+että+minä+kyllä+autan+aina.+❤️+Sinuakin+sitten+50+vuoden+päästä+kun+liukastelet+kadulla+jalat+täristen+pitkien++vanhuserotiikkasessioiden+jälkeen+ja+pitää+lähteä+taas+apteekkiin+ostamaan+sinisiä+pillereitä+ja+nitroja+🤣🤣🤣
31.08.2022 08:29
Niin+tykkään!+Enemmän+kuin+tykkään.+;)+Ei+ole+omaa+autoa+tällä+hetkellä,+olen+ns.+tankoraivoaja,+ja+käytän+sellaista+huuliltaluku+vettuilua,+esim.+tuossa+yksi+päivä+meinasi+joku+nuori+nainen+suojatiellä+tulla+liian+lähellä+niin+huulilla+selvästi+artikuloiden+sanoin+että+"MULK-KU"+sanat+yleensä+vaihtelee+riippuen+fiiliksestä.+Toinen+kovassa+käytössä+oleva+sana+on+"IH-ME+PÄS-SI"+sopii+sekä+naisiin+että+miehiin.+:)+Olen+myös+ns.+huokailija,+eli+jos+kellon+soittamisesta+huolimatta+ei+tajuta+siirtyä+sivuun+kun+tulen+pyörällä+takaapäin,+niin+kovaäänisesti+sanon+"+HOHHOIJAA!"+Riippuen+fiiliksestä,+yleensä+kyllä+ihan+vaan+että+"ANTEEKSIII!"+:D+Pyöräily+on+oikein+mukavaa,+on+niin+kokonaisvaltaista+treeniä.+❤️
31.08.2022 08:10
13 / 15