Olen kaivattusi

Anonyymi

Mitä tekisit, jos ilmestyisin ovellesi?

81

1139

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onneks et oo! Hän on töisä, Ää hän pääsikin just. Anteeks, kun oon ilonpilaaja😏

• Alkuun hämmästyisin. Sitten ilahtuisin. Kysyisin millä asialla? 😅

• Anonyymi

Kysyisitkö, että mitä sä tänne tuut, mitä asiaa, en mä sua halua tänne. No jos kahville niin tuu nyt sitte saat kupillisen. Pullaa et tartte, ota näkkäri ilman voita. nimim. näkkärillä nälkä lähtee.

• Anonyymi kirjoitti:

Kysyisitkö, että mitä sä tänne tuut, mitä asiaa, en mä sua halua tänne. No jos kahville niin tuu nyt sitte saat kupillisen. Pullaa et tartte, ota näkkäri ilman voita. nimim. näkkärillä nälkä lähtee.

En olisi noin töykeä, vaan yllättynyt, että ihanko oikeasti tulit minua moikkaamaan? Tule ihmeessä peremmälle, vai mentäisiinkö ulos syömään, taikka kahville? 😊

• PalstaRinssi kirjoitti:

En olisi noin töykeä, vaan yllättynyt, että ihanko oikeasti tulit minua moikkaamaan? Tule ihmeessä peremmälle, vai mentäisiinkö ulos syömään, taikka kahville? 😊

Ja aivan varmasti tarjoaisin koko illan. 🤴

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Ei, jos peremmälle pyytäisit, ilman muuta tulisin ja syynäisin kaikki paikat että onko pölyt pyyhitty. Niin ja sitten pyytäisin albumeita katsottavaksi, ne on niin mukavia, kuvien selailut.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei, jos peremmälle pyytäisit, ilman muuta tulisin ja syynäisin kaikki paikat että onko pölyt pyyhitty. Niin ja sitten pyytäisin albumeita katsottavaksi, ne on niin mukavia, kuvien selailut.

Sitä minä vähän pelkäsinkin, että siivoustarkastuksen tekisit. 😅 Kuvia löytyisi vaikka millä mitalla. Siinä ilta jos toinenkin vierähtäisi. 😊

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Tai sinä laittaisit jotain sapuskaa itse. Omilla ohjeilla ja minä tiskaisin. Ja sitten niitä valokuvia, jotka jäi silloin kesken jännityksestä vuonna....

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Sitä minä vähän pelkäsinkin, että siivoustarkastuksen tekisit. 😅 Kuvia löytyisi vaikka millä mitalla. Siinä ilta jos toinenkin vierähtäisi. 😊

Kiva, monta päivää putken ku...

• Anonyymi kirjoitti:

Tai sinä laittaisit jotain sapuskaa itse. Omilla ohjeilla ja minä tiskaisin. Ja sitten niitä valokuvia, jotka jäi silloin kesken jännityksestä vuonna....

Kuulostaa hyvältä.

• Anonyymi

Repisin sisälle reveleistä, ihan ensin naitaisiin, sen jälkeen kyselyt. Ainakin siis omassa fantasiassa noin. ;)

• Anonyymi

En mä avaisi. Oon kipeenä yömekossa. Tukka sekasin, naama laittamatta ja tiskiä lavuaarissa.

• Anonyymi

Mut saahan sen yömekon pois. Sillei on mielusampaa saada vieras. Terveisin Kyöpeli 👻

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mut saahan sen yömekon pois. Sillei on mielusampaa saada vieras. Terveisin Kyöpeli 👻

Sitten tulisi kylmä .

• Anonyymi

miksi sulla on tiskit vessan lavuaarissa, toi ei tosiaankaan tekis vaikutusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

miksi sulla on tiskit vessan lavuaarissa, toi ei tosiaankaan tekis vaikutusta

Pidän niitä siellä piilossa jos kaivattuni tulee kylään. En kait sitä nyt vessaan päästä. Tänne tarvii tulla kuseksii. 😄

• Anonyymi

Täällähän hurjia vastaanottajia on..🙄 itse varmaan ihan ekana jähmettyisin paikalleni ovi, silmät ja suu selällään, asiasta riippuen joko astuisin ulos pälisemään tai vetäisisin oven nokan edestä kiinni. Kaikkein ihanin olis tietyst jos vois halata kans🥰

-Tee-

• Anonyymi

Niinkö provomies koet?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinkö provomies koet?

No siis kyllä justiinsa näin paitsi että multa puuttuu muutama juttu ollakseni mies ja provoilua en harrasta paitsi joskus ja ihan eri nikillä😝

-Tee-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No siis kyllä justiinsa näin paitsi että multa puuttuu muutama juttu ollakseni mies ja provoilua en harrasta paitsi joskus ja ihan eri nikillä😝

-Tee-

Uskoo unelmiinsa kuka haluaa…

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uskoo unelmiinsa kuka haluaa…

Todellakin uskotaan, usko sinä vaikka joulupukkiin.

-Tee-

• Anonyymi

Varmaan purskahtaisin itkuun. Kyllä tämä ohi menee...

• Anonyymi

Anteeksi kaikesta ja toivottavasti tulit hakemaan minut kokonaan pois täältä.

• Anonyymi

En avaisi oveani.

• Anonyymi

Ilahtuisin suuresti, haluaisin ja toivottaisin tervetulleksi sisälle... ja siitä se lähtisi taas käyntiin kera kahvin♥️

• Anonyymi

Tapaaminen ja tutustuminen tulee tapahtua neutraalissa ympäristössä, ei kummankaan kotona/ kotiovella.
      Kaivattu ei välttämättä ole tutustuessa sellainen jonka kanssa haluaisi mitään tai kemiat ei kohtaa niin ei tule ystävyyttä kummempaa.

• Anonyymi

Pyytäisin sisään ja keittäisin kahvit.
      Istuttaisi toisiamme vastatusten pöydän ääressä, katse kiertelisi katon kautta nurkkaan ja puheenaihe olisi "on taas ilmoja pidellyt, nurmikkokin viimein leikattu" 😆

Ei vaan. Olisin hyvin iloinen. Kahvia tarjoaisin ja toivoisin suutelua - jos siis hän tulisi luokseni kaipausmielessä.

• Anonyymi

Kuvaisin tontillani olevalla riistakameralla sinut päästä varpaisiin.

• Anonyymi

meinasitko että menen takapihallesi hyppelemään,ehei,ajattelin ihan tulla ovellesi pimpottelemaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

meinasitko että menen takapihallesi hyppelemään,ehei,ajattelin ihan tulla ovellesi pimpottelemaan

Ihan sama missä hyppelet, smile! You’re in candyd camera!

• Anonyymi

Tännehän jäisit, neljän seinäni sisälle.

• Anonyymi

vetäisin hänet sisälle,tietäisin miksi hän tuli :>

• Anonyymi

Niin sen piti tullakin, mutta jätti tulematta.

• Anonyymi

Pyytäisin peremmälle. Siitä asiat lähtisi sitten itsestään sujumaan. Mutta kun tällaista ei tapahdu. Enkä salli enää itselleni kauaa enää tällä palstalla käyntejä. Ok, olen selittänyt itselleni käsitteleväni täällä tunteita. Tosiasiassa olen netti&palstakoukussa, tämä vie minua oikeasta elämästä pois ja on pelkkää ajan haaskausta.

Sekä ennemmin pitäisi irrottautua hänestä jo vihdoin, vaikka kuinka rakastaisin. Tämä vain siirtää sitä, että voisin aloittaa sen irrottautumisprosessin. Meidän elämämme eivät kohtaa sekä hän elää elämäänsä eri tavottein. Miksi roikun ihmisessä, joka ei halua olla mitään minulle? Pelkkää unelmaa, josta pian taas syöksyn "pää edellä asvalttiin".

• Anonyymi

Sinä et avaisi ovea

Et vastais puhelimeen

Täys hiljaisuus

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä et avaisi ovea

Et vastais puhelimeen

Täys hiljaisuus

Joo en varmasti sinulle.

• Anonyymi

panikoisin ja kysyisin että aletaanko oleen😊

• Anonyymi

ttu ku SÖPÖ!!😅

-Tee-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ttu ku SÖPÖ!!😅

-Tee-

oon kyllä😃🖖

• Anonyymi

Minä pyytäisin hänet vaimokseni kyyneleet silmissäni, kunhan ensin tunnistaisin hänet häneksi.

• Anonyymi

Eihän sitä voi tunnistaa kuin kävelytyylistä! Aina erivärinen peruukki kalju peittämässä, erilaiset silmäripset ja piirretyt kulmat ja naamari, joka kiristää jne..

• Anonyymi

Eiköhän tuo kahvittelulla alkaisi, Suomessa kun ollaan. Ja sitten saunaan!

• Anonyymi

Oih, mies miun makkuun!

• Anonyymi

Minulla ei ole kaivattua, joten et voi ilmestyä oveni taakse!

• Kyselisin postiluukun kautta että mitä täällä tekee ja miksi, millä asialla sitä ollaan ja käskisin vetämään housut alas ja tarkistaisin että varmasti on hän, sitten aukaisisin oven ennen kuin ehtii housuja vetämään ylös ja veisin suoraa päätä rakkaudenkammiooni. :D

• Anonyymi

Hyvä,tässä pitää jo olla samanlainen huumorintaju,että kehtaa ehdottaa :D

• Anonyymi kirjoitti:

Hyvä,tässä pitää jo olla samanlainen huumorintaju,että kehtaa ehdottaa :D

Eiköhän tuo aika häiriintynyt ole jossain määrin. 😂

• Anonyymi
        ännelsaulch kirjoitti:

Eiköhän tuo aika häiriintynyt ole jossain määrin. 😂

Mies parkaa

• Anonyymi kirjoitti:

Mies parkaa

No miehet pääosin eivät ole mitään ameeboja täysin ilman omaa valinnanvapautta, että jos paralta kenestäkään ikinä tuntuu niin ovi on aina auki. Täällä meilläpäin siis ainakin on näin. :)

• Anonyymi

Hymyilisin. Ehkä vähän ihmettelisin, että mikä siinä kesti. Tuskin kutsuisin sisälle, mutta voisin kävelylle lähteä kanssasi

• Anonyymi

Ihmettelet mikä siinä kesti mutta et edes sisälle kutsuisi. Ja vielä ihmettelet mikähän siinä kesti

• Anonyymi

Otetaanko koirat mukaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Otetaanko koirat mukaan?

Tietysti ne pitäisi mukaan ottaa.

• Anonyymi

Keittäisin teetä ja punastelisin hämmentyneenä. Keittäisin kyl teetä muillekin yllätysvieraille, mutta ei sellaisia koskaan käy.

• Anonyymi

Älä valehtele!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä valehtele!

No okei, uskonnon tyrkyttäjiä jne en laske kyllä sisälle, mutta niitä kävi vaan edellisessä asunnossa. Pitäis tuttu sentään ihmisen olla mielellään, etteivät kaikki randomit käy ilmaisella teellä. Söpöt naiset toki tervetulleita.

• Et ole, eikä ilmesty. Tylsä leikki.

• Anonyymi

Halaisin
      Suutelisin
      Rakastelisin pitkään

• Anonyymi

Lähtisitkö nyt ensin saunaan? Katellaan sit..

• Anonyymi

Pitkään olen kyllä odotellut käyntäisi..... kyllä olet niin tervetullut kotiini♥️

• Anonyymi

Sanoisin että menehän siitä kotiis sen puolisos luo.

• Anonyymi

Laittaisin rautoihin ja veisin vankilaan.

• Anonyymi

Olen kai vattusi?

• Anonyymi

Soittaisin piipaa -auton paikalle, jos haudan takaa hän ilmestyy ovelleni 🙄

• Anonyymi

En saisi sanaa suusta, ilahtuisin silminnähden ja tuijottaisin hänen kasvojaan, jotka olisivat kuin Amish-neidon ujous. Pyytäisin astumaan sisäpuolelle, painaisin kynteni kämmenpuoleni ihoon hänen astuessa eteiseen naisellisena. Miettisin kuumeisesti sanoja, etten vaikuttaisi tökeröltä. Hän on tarpeeksi älykäs tunteakseen jännityksen ilman sanojakin, se tieto helpottaisi. Kävisimme istumaan ja välttelisimme katsomasta toisiamme kasvoihin, kyselisimme ympäripyöreitä. Laittaisin kahvin valumaan kertoen kesän kuvioista, ja kysellen hänen ajatuksiaan ja arvaillen käynnin tarkoitusta. Pyytäisin hänet pöytään, emme voisi enää vältellä katseita. Tuntisimme katsellessamme, kuinka rinnoistamme kumpuaisi rakkauden ja rehellisyyden puuska.
      Katsoisimme toisiamme silmiin ja kertoisimme syvimmät ajatuksemme ja kaipuumme. Kahvit nautittuamme istuisimme sohvalle, asioiden selvittyä asiaan kuuluvan etäisyyden päähän toisistamme.
      https://youtu.be/rgV-0vKpkyM

• Anonyymi

Kaunista. 💘

• Anonyymi

Ottaisin kädestä kiinni ja ohjaisin sisälle asuntooni. En sanoisi mitään vaan antaisin tekojen puhua puolestaan. Keskustella ehtii
      sitten myöhemmin.

• Anonyymi

Näin siinä kävisi.

• Anonyymi

Lennä Wendyn luo😆

• Anonyymi

Kommentoisin iloisesti, että mistä tiesitkään synttäripäiväni. Ei muuta kuin tulehan sopivasti kahville!

• Anonyymi

Ohjaisin sisälle ja ihmettelisin...tietäisin kyllä mitä asiansa koskee tai olisin ainakin 99% varma siitä

• Anonyymi

jos vaatteet lentelisivät pois päältämme,voisin vain toivoa,että alusvaatteeni ovat edes ehjät :)

• Anonyymi

Katos röllitärtä, laitoit sit miesvaihteen silmään :))

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

jos vaatteet lentelisivät pois päältämme,voisin vain toivoa,että alusvaatteeni ovat edes ehjät :)

Just, joo. Tiedetään...hahhahaa

• Katsoisin silmiin ja alkaisin varmaan itkemään.

• Anonyymi

Oi, kuinka romanttista. Tuota mä odottaisinkin.

• Anonyymi kirjoitti:

Oi, kuinka romanttista. Tuota mä odottaisinkin.

Niin siinä kävisi. Mitä sitten tekisit?

• Anonyymi

odottamatta siis, no se ei ole satavarmaa et aina otan vastaan yllätysvieraita, joskus on helpointa lymytä niin tylylttä kuin se saattaa kuulostaakin, jos ei tunne olevansa parhaimmillansa

• Anonyymi

Et ole hän, kun hän ei tiedä missä nyt olen :D

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      309
      4014
    2. BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla

No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho
      Matkailu
      6
      2515
    3. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      304
      2493
    4. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      69
      2210
    5. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      78
      1851
    6. Purra esiintyi epäasiallisesti

Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M
      Pyhäjärvi
      409
      1611
    7. MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."

Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/
      Ensitreffit alttarilla
      32
      1381
    8. Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!

Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola
      Kotimaiset julkkisjuorut
      201
      1232
    9. Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!

Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1196
    10. "Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta

löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko
      Maailman menoa
      34
      1182
    Aihe