Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
ännelsaulch
profiilit
ännelsaulch
ännelsaulch
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
286
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Saisit+mittailla+ihan+jollain+muulla+kuin+kuumemittarilla,+sitten+oisit+itekkii+kipeenä+ja+vois+vaan+nucutella+kippeenä+henkihieverissä+kylmä+hiki+valuen.+❤️+Tilasin+tällaisen+rakas+sinua+ajatellen+sinä+rakas+imukuppi+plastiikki+:D+https://www.sinful.fi/willie-city-aidonkaltainen-kirkas-dildo-imukupilla-18-cm
06.09.2022 16:42
Juuri+tulin+kotiin,+otin+rinulit+pois+ja+hetken+ihmettelen+sohvalla+maailmanmenoa.+☺️+Joo+oli+se+liityttävä+Tinderiin,+pari+tuntia+erossa+sinusta+ja+juttelematta+on+selkeä+hyvästi+sinun+puolelta+joten+ajattelin+että+jooosko+löytyisi+yhtä+cekava+tyyppi+mut+ei+löytynyt!+Ei+vaan+löydy!+❤️+Jotenkin+vähän+sellainen+olo+että+olis+kuume+nousemassa+toivottavasti+ei,+söin+kyllä+valtavan+patongin+ja+sellanen+tekee+yleensä+olon+vähä+huonoksi+hetkeksi,+ei+sovi+minulle+isot+patongit+paitsi+sinun.+☺️+Mitäsh+sie+touhuat?❤️
06.09.2022 16:07
No+on+on,+kuten+sanoin+kyllä+järjissään+ole+(vat)+sen+tajuaa.
06.09.2022 15:32
No+sieltäpä+tuli+itse+ankeuttaja+paikalle+latelemaan+totuuksia,+ja+siis+nimenomaan+hänen+totuuksia.+Eiköhän+jokainen+järjissään+oleva+tiedä+miten+asiat+ihastuksensa+kanssa+on,+tunteet+saavat+ihmiset+käyttäytymään+hölmösti+eikä+koskaan+samoin+tavoin.+Täältä+sivusta+vaan+huutelen!!!++Ja+nyt+sinä+voit+leijailla+sinne+voldemortin+luokse+takaisin.+☺️🌞
06.09.2022 14:49
Juupelikuukeli+pusi+nuci+jne.+❤️
06.09.2022 13:31
Klassikkokamaa+etten+sanois.+:)+:D+Tällä+mielikuvituksella+ja+upealla+tuottamisenlahjoillamme,+siementuotanto+varsinkin,+pitäisi+tehdä+kotivideo,+etkä+lataile+sitä+mihinkään+alastomaan+suomeen.+SuomifilmiBornoa!+Katsoin+googlesta+kukaan+ei+ole+vielä+keksinyt+tätä+ideaa,+uskomatonta+mutta+totta!+:D
06.09.2022 12:47
Joka+aamu+uudet+siemenet+kytemään,+mikäs+siemenlinko+sinä+olet.+:D+Vai+onko+niin+herkkä+heppi+että+muuten+joutuu+koko+päivän+olemaan+puoliheijarilla+visuaalisten+ärsykkeiden+takia.+:)+Niveaa+kuluu+siis!+Tai+mihin+nyt+sitten+purkaudutkaan..+No+jos+sie+oot+pehtoori+niin+mie+oon+nuori+anneli+vähän+kylähullu+pelloilla+kirmaaja,+sanoisin+vaan+että+"taasko+sie+pehtoorin+pöllö+tulit+miun+majavaa+katsastaa+voi+änkyräinen+oot+sie+semmonen+juippi+sietäisit+saada+korvilles+mutta+jos+mennähä+tuonne+heinälattoo+nyt+ensitöiksee"+Ja+niin+he+kirmaavat+yhdessä+latoon+pehtoorilla+lentää+saappaat+ja+henkselit+pitkin+maita+ja+mantuja.+Kotiin+päästessään+vaimo+kysyy+"+VOEE+SIE+OOT+MAHOOOTON+TAASKO+SIE+OTIT+PÄIKKÄRIT+SIEL+JORPAKOSSA+JA++VIHELIÄS+KETTU+REPOLAINEN+VEI+SIUN+KAMPPEET?+HOHHOHOOO+ON+SE+KETTU+SELLANEN+JA+ISE+OOT+IHA+HÖLMÖLÄINEN+VOI+SINNUU+KOHT+PIITTEE+TAAS+LÄHTÖÖ+TUONE+SAUNAN+PUOLELLE+PÄÄ+NÄKKYY+JO+USOKSÄ!"
+
Nuori+Anneli+jatkoi+kirmaamistaan+elämä+oli+mukavata.+❤️
06.09.2022 11:55
Et+sinä+ärsytä,+olethan+minun+rakas+puppeli.+❤️+Voit+syödä+vaikka+pelkkää+acidofilus+bifiidus+giggelis+goggelis+jugurttia+päivät+pitkät+ja+kylpeä+siinä.+:D+Purjoperunasosetta+syön+ja+siihen+vähän+seesaminsiemenjijä,+pakko+jostain+saada+siemeniä.+:)+Hyvä+biisi+tuo+mutta+sauvasekoittimen+esittämän+kuuntelen+sitä+aina+kesällä+mökillä+kun+kirmaan+pellolla+alasti.+❤️+Tuu+mukaan+joku+kerta,+pienet+peltovarvit+siinä+tuntee+elävänsä.
06.09.2022 11:13
Siis+miksi+tota+jookhurttia+pitää+vetää+joka+päivä?+xD+Muksuna+oli+muuten+mansikkajugurtti+ja+nakit+ihan+herkkua,+dippailin+nakkia+jugurttiin.+Nykyään+dippailen+hookoota+vähän+toisenlaiseen+tavaraan,+tai+siis+voisin+dippailla+mutta+hiljasta+on....+;)+Kyllä+kaksi+kreiziä+toisensa+tunnistaa.❤️+Kun+yössä+yksin+vaeltaa,+voi+kaltaisensa+KREIZIIIIIIN+kohdata,
ja+hetken+tie+on+kevyt+kaksin+KREIIIIZIZTI+kulkea.+Minä+syön+tänään+purjoa+ja+papanoita.+:)
06.09.2022 10:50
No+siis,+vanhemmat+nyt+noin+päällisin+puolin+on+aivan+sekaisin+ihan+globaalisti,+ja+nehän+näistä+asioista+valittaa+kun+lapset+näkee+HÖMÖJÄ+ja+TRÄNSYJÄ,+että+onnea+vaan,+no+se+siitä.+:)+Tuosta+hevosen+hässimisestä+tuli+mieleen+että+eikös+se+joku+esileikkiheikki+käynyt+joky+aika+sitten+jossain+sikalassa+astuttamassa+itseensä,+olikohan+tuo+suomessa+edes,+vai+oonko+nähnyt+unta..+Kyllä+tuota+varmaan+tapahtuu+aika+paljonkin,+peräkammarinpojillakin+on+tarpeet+joskin+heikko+aivokapasiteetti.+No+laitoin+mä+housut,+parempi+että+vaan+sinä+tiedät+minun+olevan+hullu.❤️+Kun+tässä+ihan+privaatisti+keskustellaan.+:D+Mitä+tänään+lounaaksi?
06.09.2022 10:27
En+olee+kattonu+raidia,+teletappeja+kyllä+senkin+edestä+koska+olen+vähän+erikoinen+lumihiutale.+😂+Oletko+kuullut+huhuja+että+tiivitaavi+olisi+hömösecsuaali,+ja+vaan+sen+takia+että+kantaa+laukkua!+Ja+mitä+sitten+vaikka+olisikin,+kaikki+rakkaus+on+hyvästä+niinku+sellainen+suostuvainen+ja+molemminpuolinen.❤️+Ajattelin+tänään+pyöräillä+ihan+arsenaali+paljaana+ja+laulaa+samalla+"minä+lennän+polskin+ja+uin..."+Pitää+antaa+tavaran+kato+tuuletus+ja+jos+samalla+saa+hullun+maineen+ni+kuule+aiiiivan+vapaasti+vai+mitä+mussu.+❤️
06.09.2022 10:01
Oot+kallen+kanssa+touhunut+koko+viikonlopun+niin+ei+ihme+jos+hanuria+pakottaa.+☺️++Vai+onko+sulla+liian+korkealla+satula+niin+liukuu+ikävästi+puolelta+toiselle.+😂❤️+Kaunis+päivä+tulossa!+❤️
06.09.2022 09:37
Huomenta!+Joko+siellä+ollaan+taas+tohina+käyden+palstailemassa+tekemässä+ihastusaloituksia?+:D
06.09.2022 07:12
😂😂😂+raasteeksi.+No+nyt+vähän+sivusilmällä+katsoin+niin+aika+perustyyppejä,+nykyään+sitä+menee+niin+aikasin+nukkumaan+että+turha+alkaa+edes+seuraamaan.+Ja+katon+mielummin+jotain+mielenkiintoisempaa+ennen+ku+nukahdan+❤️+Luontodokumentteja+esim.+Ihan+kohta+sänkyyn+tyynyä+haluamaan,+joten+hyvää+yötä+sinnekin+kun+koisii+pääset+rakas+plastiikkikyrväs.+😘
05.09.2022 21:30
Kyllä+on+tehnyt+mieli+käydä+hakemassa+Lidlistä+suomalainen+käyrä+kurkku+ja+mennä+lähimpään+pusikkoon+purkautumaan,+mut+sit+taas+jotenkin+oisko+se+jo+vähän+liian+kreiziiii.+🤔+Mitä+luulet?+❤️+Koska+aika+kreizzzzejähän+tässä+ollaan+mut+sit+taas+joku+raja+niinku+joo.+Purkaudun+omassa+rauhassa,+kerta+sinua+ei+näy.+😭+Epäreilua.+Nooo+mutta+kyllä+se+aika+vielä+koittaa.+🥳+OMG+sieltä+tulee+taas+big+brother+seuraatko?😄
05.09.2022 21:09
Ei+pitäis+ajatella,+mutta+kun+muuta+ei+ajattelekaan..😂+Ja+se+on+sinun+vika.+❤️
05.09.2022 20:30
Pesen+pyykkiä.+:)+Sen+jälkeen+menen+hieromaan+pakaroitani+oliivisaippualla+suihkuun,+samalla+voihkin+nimeäsi,+eli+samaa+mitä+joka+ilta.+❤️+Millainen+työasento+sulla+on?+Vai+ootko+kolauttanut+sen+ovenkarmiin+rakas,+kun+olet+tuollainen+alfagorilla+kuitenkin.+:D+❤️+Voivoi+sentään+pusuhuuli+minun+pitäisi+nyt+olla+hieromassa+siellä+olkapäätä+ja+vähän+sisäreittä.❤️+T
05.09.2022 19:42
Kuhan+tässä+juuhuttelen+omiani.+;)+Ei+sinun+rakas+tarvitse+tietää+mitään+muuta+kuin+se+että+kuinka+paljon+sinnuu+rakastutan+ja+himoitsen+OIJOJIJOJI!+❤️
P.S+OIIIIIJOIIIII+ettäs+tiedät+❤️
05.09.2022 17:57
Tiedät+että+minulla+on+hyvä+muisti.+😉+Hehehe+juu+u+juuuu+u.+😉+Tuu+hieroo+kyllä+mä+jaksan+valvoo,+hierotko+peenicel+rintojen+väliä?+❤️
05.09.2022 17:47
Tiedän+tiedän.+😉+Viistot+jutut+on+niitä+parhaimpia.+❤️+Huh+söin+liikaa,+mut+ei+voi+tähän+aikaan+mitään+päikkäreitä+ottaa+tai+on+vielä+keskiyöllä+palstalla+haaveilemassa.+😋+Siis+asutko+sä+tuushulassa?
05.09.2022 17:28
5 / 15