Tykkäätkö mies vain huomiosta?

Anonyymi

Vai tykkäätkö oikeasti minusta? 🤔 Olenko vain arjen piristystä?

36

866

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Toi oli jo aika normi. 😅 Sori jos erehdyn henkilöstä.

      • Anonyymi

        Mikä oli normi?


    • Anonyymi

      Tykkään huomiosta kahdenkesken.

    • Anonyymi

      Mie ainakin tykkään, jos oon sanonut tykkääväni. Saatan toki myös kirjoittaa epäilyttävän tunteellisia viestejä aina välistä.

    • Anonyymi

      arjen piristys sopisi hyvin

      • Anonyymi

        Säkin vielä saat sen mutta muista rakastaakkin.


    • Tykkään kovasti. Aivan mahdottomasti.

      • Anonyymi

        On huomattu. Pieni kaipaa pientä buustia..


      • Anonyymi kirjoitti:

        On huomattu. Pieni kaipaa pientä buustia..

        Miten se on huomattu? Onko sillä mitään vaikutusta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On huomattu. Pieni kaipaa pientä buustia..

        Siitä syystä kirjoittelee aloituksia itselleen..


    • Anonyymi

      Varalla pidän, jos oma muija heittää kadulle

    • Anonyymi

      Vastauksista päätellen ei siis mitään järkeä ajatella mitään vakavaa. Ok. Välttelen tästä lähtien koko paikkaa 👍 heippa 👋

      • Anonyymi

        Eiköhän tämä huonosti kirjoitettu provokaatio pidä pari täysin nettimaailman kautta elävää ja elämää koskevaa peruspelleä otteessaa, sinä mies joka haluaa olla nainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän tämä huonosti kirjoitettu provokaatio pidä pari täysin nettimaailman kautta elävää ja elämää koskevaa peruspelleä otteessaa, sinä mies joka haluaa olla nainen

        Ainaki pelle koojii hakee syytä tulla kärkkymään ja rikkomaan toisten ihmisten yksityisyyttä sekä sen jälkeen huitomaan miekallaan ja etsimään nakkikioskinahinaa miesten kesken ” miksi pajupensaatkin on taipuneet minua vastaan nyyh”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän tämä huonosti kirjoitettu provokaatio pidä pari täysin nettimaailman kautta elävää ja elämää koskevaa peruspelleä otteessaa, sinä mies joka haluaa olla nainen

        Sulle en jaksa edes vastata enää mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainaki pelle koojii hakee syytä tulla kärkkymään ja rikkomaan toisten ihmisten yksityisyyttä sekä sen jälkeen huitomaan miekallaan ja etsimään nakkikioskinahinaa miesten kesken ” miksi pajupensaatkin on taipuneet minua vastaan nyyh”

        On se vaan säälittävä vieraspalvelimen asentaja


    • Anonyymi

      Jos mietit tuota niin hyvin suurella todennäköisyydellä on juurikin noin. Aidosti ja tarpeeksi tykkäävä mies tekee asioiden eteen jotain eikä se jää sinulle tuonkaan vertaa epäselväksi. Jokainen mies joka on ollut kiinnostunut tosissaan, haluaa selkeästi jatkuvasti viettää aikaa juuri sinun kanssa ja eivät ota millään tapaa riskiä että kävelisit tiehesi, takovat kun rauta on kuumaa eivätkä anna sen jäähtyä.

      • Anonyymi

        Ja kyllä sen aistii, ihan oikeasti. Jos epäröit hetkenkään miettiessäsi tuota niin siinä on sinulle vastaus, kaikki muu on itselleen valehtelua sillä omien tunteittesi takia et haluaisi sen olevan niin. Joitain saattaa ehkä kiinnostaa/tykätä mutta ei silloinkaan tarpeeksi kuin jos olisi aidosti ihastunut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja kyllä sen aistii, ihan oikeasti. Jos epäröit hetkenkään miettiessäsi tuota niin siinä on sinulle vastaus, kaikki muu on itselleen valehtelua sillä omien tunteittesi takia et haluaisi sen olevan niin. Joitain saattaa ehkä kiinnostaa/tykätä mutta ei silloinkaan tarpeeksi kuin jos olisi aidosti ihastunut.

        No sieltäpä tuli itse ankeuttaja paikalle latelemaan totuuksia, ja siis nimenomaan hänen totuuksia. Eiköhän jokainen järjissään oleva tiedä miten asiat ihastuksensa kanssa on, tunteet saavat ihmiset käyttäytymään hölmösti eikä koskaan samoin tavoin. Täältä sivusta vaan huutelen!!! Ja nyt sinä voit leijailla sinne voldemortin luokse takaisin. ☺️🌞


      • Anonyymi
        ännelsaulch kirjoitti:

        No sieltäpä tuli itse ankeuttaja paikalle latelemaan totuuksia, ja siis nimenomaan hänen totuuksia. Eiköhän jokainen järjissään oleva tiedä miten asiat ihastuksensa kanssa on, tunteet saavat ihmiset käyttäytymään hölmösti eikä koskaan samoin tavoin. Täältä sivusta vaan huutelen!!! Ja nyt sinä voit leijailla sinne voldemortin luokse takaisin. ☺️🌞

        Mutta tuossa on kyllä oikeasti pieni totuus mukana, vaikka ihmiset on erilaisia.


      • ännelsaulch
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta tuossa on kyllä oikeasti pieni totuus mukana, vaikka ihmiset on erilaisia.

        No on on, kuten sanoin kyllä järjissään ole (vat) sen tajuaa.


      • Anonyymi

        Ei aina noinkaan. Olet yksikoikoinen perässävedettävä.


      • Anonyymi

        Huomaa että näitä itselleen muuta uskottelevia riittää. Totuus kolahtaa arkaan paikkaan, siinäpähän kuljette omat kädet silmillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomaa että näitä itselleen muuta uskottelevia riittää. Totuus kolahtaa arkaan paikkaan, siinäpähän kuljette omat kädet silmillä.

        Älä viitsi, et elä muiden elämiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomaa että näitä itselleen muuta uskottelevia riittää. Totuus kolahtaa arkaan paikkaan, siinäpähän kuljette omat kädet silmillä.

        Mun mielestä näitä ns totuuksia voisi sijoitella tähdellisimpiin paikkoihin kuin suomi24n provoihin, mutta kukin tyylillään ja tämä se muuten vasta arka paikka tuntuu olevankin, ensin teennäisen ystävällistä psyykkausta kunnes päässä taas naksahtaa. Sivusta


    • Anonyymi

      Sinusta, olenko sanonut sulle niin?

      • Anonyymi

        Et ole.


    • Anonyymi

      Oikeassa elämässä en kylläkään saa huomiota keneltäkään.

    • Anonyymi

      Tykkään tykkään!

    • Anonyymi

      Minä tykkäisin vain hänen huomiostaan. Mutta en ehkä koskaan saa sitä. Olen liian arka enkä tiedä nähdäänkö koskaan.

    • Anonyymi

      Sanoisin että sekä että.

      • Anonyymi

        Näin varmasti.


    • Anonyymi

      Et todellakaan ole mitään arjen piristystä vaikka arkeani toki piristät... Kyllä oon hullaantunut ihan täysin ei tämä mitään tykkäämistä pelkästään ole! Olen epätoivoisesti rakastunut sinuun...

      • Anonyymi

        Nyt on kyllä niin söpöä, että mäki rakastuin suhun just nyt ❤️🤗☺️


      • Anonyymi

        Annan nyt joku vinkki kenelle tämä on🥺


      • Anonyymi

        Eipä ole näkynyt susta


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      117
      1279
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1153
    3. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      47
      1050
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe