Vai tykkäätkö oikeasti minusta? 🤔 Olenko vain arjen piristystä?
Tykkäätkö mies vain huomiosta?
36
818
Vastaukset
- Anonyymi
Toi oli jo aika normi. 😅 Sori jos erehdyn henkilöstä.
- Anonyymi
Mikä oli normi?
- Anonyymi
Tykkään huomiosta kahdenkesken.
- Anonyymi
Mie ainakin tykkään, jos oon sanonut tykkääväni. Saatan toki myös kirjoittaa epäilyttävän tunteellisia viestejä aina välistä.
- Anonyymi
arjen piristys sopisi hyvin
- Anonyymi
Säkin vielä saat sen mutta muista rakastaakkin.
Tykkään kovasti. Aivan mahdottomasti.
- Anonyymi
On huomattu. Pieni kaipaa pientä buustia..
Anonyymi kirjoitti:
Miten se on huomattu? Onko sillä mitään vaikutusta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siitä syystä kirjoittelee aloituksia itselleen..
- Anonyymi
Varalla pidän, jos oma muija heittää kadulle
- Anonyymi
Vastauksista päätellen ei siis mitään järkeä ajatella mitään vakavaa. Ok. Välttelen tästä lähtien koko paikkaa 👍 heippa 👋
- Anonyymi
Eiköhän tämä huonosti kirjoitettu provokaatio pidä pari täysin nettimaailman kautta elävää ja elämää koskevaa peruspelleä otteessaa, sinä mies joka haluaa olla nainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän tämä huonosti kirjoitettu provokaatio pidä pari täysin nettimaailman kautta elävää ja elämää koskevaa peruspelleä otteessaa, sinä mies joka haluaa olla nainen
Ainaki pelle koojii hakee syytä tulla kärkkymään ja rikkomaan toisten ihmisten yksityisyyttä sekä sen jälkeen huitomaan miekallaan ja etsimään nakkikioskinahinaa miesten kesken ” miksi pajupensaatkin on taipuneet minua vastaan nyyh”
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulle en jaksa edes vastata enää mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainaki pelle koojii hakee syytä tulla kärkkymään ja rikkomaan toisten ihmisten yksityisyyttä sekä sen jälkeen huitomaan miekallaan ja etsimään nakkikioskinahinaa miesten kesken ” miksi pajupensaatkin on taipuneet minua vastaan nyyh”
On se vaan säälittävä vieraspalvelimen asentaja
- Anonyymi
Jos mietit tuota niin hyvin suurella todennäköisyydellä on juurikin noin. Aidosti ja tarpeeksi tykkäävä mies tekee asioiden eteen jotain eikä se jää sinulle tuonkaan vertaa epäselväksi. Jokainen mies joka on ollut kiinnostunut tosissaan, haluaa selkeästi jatkuvasti viettää aikaa juuri sinun kanssa ja eivät ota millään tapaa riskiä että kävelisit tiehesi, takovat kun rauta on kuumaa eivätkä anna sen jäähtyä.
- Anonyymi
Ja kyllä sen aistii, ihan oikeasti. Jos epäröit hetkenkään miettiessäsi tuota niin siinä on sinulle vastaus, kaikki muu on itselleen valehtelua sillä omien tunteittesi takia et haluaisi sen olevan niin. Joitain saattaa ehkä kiinnostaa/tykätä mutta ei silloinkaan tarpeeksi kuin jos olisi aidosti ihastunut.
Anonyymi kirjoitti:
Ja kyllä sen aistii, ihan oikeasti. Jos epäröit hetkenkään miettiessäsi tuota niin siinä on sinulle vastaus, kaikki muu on itselleen valehtelua sillä omien tunteittesi takia et haluaisi sen olevan niin. Joitain saattaa ehkä kiinnostaa/tykätä mutta ei silloinkaan tarpeeksi kuin jos olisi aidosti ihastunut.
No sieltäpä tuli itse ankeuttaja paikalle latelemaan totuuksia, ja siis nimenomaan hänen totuuksia. Eiköhän jokainen järjissään oleva tiedä miten asiat ihastuksensa kanssa on, tunteet saavat ihmiset käyttäytymään hölmösti eikä koskaan samoin tavoin. Täältä sivusta vaan huutelen!!! Ja nyt sinä voit leijailla sinne voldemortin luokse takaisin. ☺️🌞
- Anonyymi
ännelsaulch kirjoitti:
No sieltäpä tuli itse ankeuttaja paikalle latelemaan totuuksia, ja siis nimenomaan hänen totuuksia. Eiköhän jokainen järjissään oleva tiedä miten asiat ihastuksensa kanssa on, tunteet saavat ihmiset käyttäytymään hölmösti eikä koskaan samoin tavoin. Täältä sivusta vaan huutelen!!! Ja nyt sinä voit leijailla sinne voldemortin luokse takaisin. ☺️🌞
Mutta tuossa on kyllä oikeasti pieni totuus mukana, vaikka ihmiset on erilaisia.
Anonyymi kirjoitti:
Mutta tuossa on kyllä oikeasti pieni totuus mukana, vaikka ihmiset on erilaisia.
No on on, kuten sanoin kyllä järjissään ole (vat) sen tajuaa.
- Anonyymi
Ei aina noinkaan. Olet yksikoikoinen perässävedettävä.
- Anonyymi
Huomaa että näitä itselleen muuta uskottelevia riittää. Totuus kolahtaa arkaan paikkaan, siinäpähän kuljette omat kädet silmillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomaa että näitä itselleen muuta uskottelevia riittää. Totuus kolahtaa arkaan paikkaan, siinäpähän kuljette omat kädet silmillä.
Älä viitsi, et elä muiden elämiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun mielestä näitä ns totuuksia voisi sijoitella tähdellisimpiin paikkoihin kuin suomi24n provoihin, mutta kukin tyylillään ja tämä se muuten vasta arka paikka tuntuu olevankin, ensin teennäisen ystävällistä psyykkausta kunnes päässä taas naksahtaa. Sivusta
- Anonyymi
Sinusta, olenko sanonut sulle niin?
- Anonyymi
Et ole.
- Anonyymi
Oikeassa elämässä en kylläkään saa huomiota keneltäkään.
- Anonyymi
Tykkään tykkään!
- Anonyymi
Minä tykkäisin vain hänen huomiostaan. Mutta en ehkä koskaan saa sitä. Olen liian arka enkä tiedä nähdäänkö koskaan.
- Anonyymi
Sanoisin että sekä että.
- Anonyymi
Näin varmasti.
- Anonyymi
Et todellakaan ole mitään arjen piristystä vaikka arkeani toki piristät... Kyllä oon hullaantunut ihan täysin ei tämä mitään tykkäämistä pelkästään ole! Olen epätoivoisesti rakastunut sinuun...
- Anonyymi
Nyt on kyllä niin söpöä, että mäki rakastuin suhun just nyt ❤️🤗☺️
- Anonyymi
Annan nyt joku vinkki kenelle tämä on🥺
- Anonyymi
Eipä ole näkynyt susta
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?971968- 881380
- 1101153
- 761047
- 1211042
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57893- 47811
- 36802
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48761- 33713