Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Willywonka7
profiilit
Willywonka7
Willywonka7
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
429
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
V- miäs on varmasti jo kuollut:) jos siitä on kerran 12 vuotta eikä oo ottanut yhteyttä. ❤️nyt ei oo ku S - miäs.:D
17.09.2022 09:19
Mitä? Ootko varmasti? Perheenlisäys? Nyt varmaan pelleilet❤️
17.09.2022 09:14
No en minkään laisena❤️enhän minä tiedä mitään:))no mitä teet tänään? Mä käyn tossa attendossa siinä yhentoista aikaan sit lähen työpaikalle pitäis olla kaheltoista siellä. ❤️
17.09.2022 09:05
Vai turkkilaisten kanssa sitä tanssitaan:)) ja nyt on hirvee olo? :D mitäpä teet tänään sama meno tietty😃ethän sinä kirjoittele yötä myöten täällä🤣🤣et kai jos otat silloin pitää pitää hauskaa eikö ajatella mitään muuta❤️❤️
17.09.2022 08:55
Huomenta pikkunen❤️No en tod. On mulla muutakin tekemistä ku olla yötä myöten täällä:) nii mä.menin nukkumaan siin ysiltä heräsin puol kuusi. Nyt kävin lenkillä ja kaupassa. No tuliko riuhuttuu punkkupäissään yöelämässä? Ja iskit taaalaksien sebon? Tuliko ikävä❤️mää aatelin sua tossa pyöräilessä kun kuutelin aerosmittyä.
17.09.2022 08:31
Hyvää yötä pikkunen❤️
16.09.2022 20:51
Noo ota punkkua ❤️palataan
16.09.2022 18:26
No ota ihmeessä. Sullahan on vapaata❤️mikä boogie sehän on sen irvistelijän kappale tää älästinen:)) ootko yksin vai tuleeko ystäviä käymään?tekis mieli käydä hakemassa juomaa taikajuomaa:)) mut ei siit taida olla iloo töitten jälkeen mä nukahdan tosi nopeesti:) kuka on kotitonttu? ❤️
16.09.2022 17:49
No kyselen vastaat jos tahdot❤️siis sait mehukatin joltain joka ei juoa sitä, mutta antoi sinulle? Miksi? juotko sinä🤣🤣 mitä mehukattia seka vai mansikka😛mä luulen et se on Jaakobin tekosia tai kohtalon? 🤣🤣Huomenna sä saat jostain tietty mansikkajugurttia tai namuja❤️❤️
16.09.2022 17:08
Oon mä 😛aika nopeesti sulta tulee sit ei mitää se on hienoo ❤️❤️on tässä aikaa kyll mä meen. Nii onko sulla oma sauna? Nythän rupes aurinko taas paistaa jipiiiii. Mä ostan 7 kiloon mansikkanamuja ja suklaakyrbiä jos on.Toi suklaa kyrbät oli raidissa bornokauppias oli tilannut ison erän niitä😛 kulta pieni❤️
16.09.2022 16:39
No sit :)se on ihastunut sinuun juuhuu❤️hymyileekö kun näkee sinut ? Joooo se on .:D älä onanoireiraa pidä selibaatusta vähän aikaa. Sit muutaman päivän päästä annat tulla kaikki paineella.❤️pitäiskö mennä? 7 kiloo?tekis mieli mut hitto ku ei jaksa😃❤️
16.09.2022 15:58
Laittaa ihan selvästi:)se haluaa et käyt siellä useesti🤣🤣onko nuorimies vai vanhempi tai nainen?mitäpä meinaat tänään tehdä kulta bebbu❤️saunot ja tanssit?lämmitin kasvislazangen ootko syänny kokkikartanon valmistamaa? Tosi hyvää. Hitto ois pitänyt kaupassa käydä hakemassa namuja:))ostitko itse mitään karkkia tai limsaa?❤️
16.09.2022 15:25
Just tulin:) vettä sato ja loppu just kun pääsin kotiin.😀vaihto ko tuo sisäkumin. Onhan se aika halpa. Yleensä ne otta enemmän, mut sä oot nii hyvän näkönen tietysti nii velotti vähän❤️mikä fillari sulla siis maastopyörä vai mummon tappo vehe? Kastuitko rakas bebbunen siellä? Katoin nasan säädutkasta et siellä ei satanut just tossa 13.54 ?Jos ❤️
16.09.2022 14:50
Ei oo se on tommonen mikä lie takki joka imee kaikki pisarat ja kosteuden sisään vaikkei sataisi😀loppuuko sulla perjantaisin aina pual kaksi?❤️Onko mukavaa työtä tai siis ei ihan perchauksen vierestä? Aja varovasti kultapupu jos kerta on semmonen laitettu satulaan❤️palataan vähän ajan kuluttua okei okei❤️❤️
16.09.2022 13:32
Mitä? Naurat omia juttuja🤣siinä on varmaan joku sisäpiiri juttu joka pistää suun hevosen kengälle❤️sataako siellä?Kohta ei sada Soitin bekko böydälle sano sateen loppuvan 13.30-14.50sen jälkeen sataa tuhkaa ja tuluskiveksiä😀toi noi söin valkosipulipanniinin ja banaanin ja jugurtin 300g mansikkapohjainen helmeilevä hiukan pähkinäinen maku jossa ripaus sokuria❤️❤️❤️onko sulla sateen varjo ihan vartiksi jos bekko böydän ennustus taas menee viduiksi.:D
16.09.2022 13:05
Oletko syänny baskababeria?:))ei liity muoviin eikä sitä kautta plastiikikörpiin:Dmacaryyni sanotaan näin etten tee itse itse mutta se mitä oot pistänyt suuhusi siinä voi olla macaryyniä🤣🤣kirkkoherrainvirastossa oot siinä ovella mattona? Juccapalmu on kainalossa?
16.09.2022 12:40
Saartanut =saattanut
Minä tykkään sinusta❤️
16.09.2022 12:19
Ei tää oo toimisto🤣🤣🤣pikkunen❤️ jos on kone iso vähän kuin minun sniccenhorstini niin ....joku paikka missä tehdään jotain suurelle Massalle?Ei heimo. Kahden pisteen vihje työvaatteet (housuissa takaläppä):) suojalasit, lakki, . Yhden pisteen vihje. Sinäkin olet saartanut ottaa sen suuhusi?❤❤❤No bankista roskabankista? Vakuutuspetostoimisto?
Kirkkoherrainvirasto?
Sechuaaliterveysvirasto
Hamppulääkäri?
K-kauppamajan kassööri?
Pikkulasten kaitsija
Nenä ja kurkkutieteiden vihannes vastaava?
Ravintolan lamppu?
Piha alueiden tohtori?
Asijainajotoimiston ovi?
Bornokauban tuote esittelijä? Huhuu ❤️❤️❤️
16.09.2022 12:14
ETKÄ MENE twerkkaamaan😫pysyt sisällä burkha päällä .:) ootko nojailemassa siellä ja lirkuttelemassa vahtimaasterille? Ja sääret baljaana?😀Ja hymyilet❤️ei tommosta pyäräliikettä ookka.:) katoin arkistosta .:D kävin syämässä nyt istun ja tuijotan yhtä tolppaa joka on tässä edessä. Tolpassa on valkoinen maali ja siihen on kirjoitettu annelli anneli pieni anneli istui puussa tutti suussa . Plastiikkitutti❤️❤️❤️❤️❤️
16.09.2022 11:01
On se silkinpehmeä kokeilisit poskea vasten😛ai sä veit minkä niminen korjaamo???En oo utelias yhtään... ai kiitos tekis varmaan gutaa ni kuin nää laulaa siinä dnaaan mainoksessa:)osta hoitaja asu ja sukkanauha viritykset ja hilkka.❤️ai juuuuuhuhuu kyllä tulisin siihen hoitoon vaikka sit vaan suomen tyhjennys .😛lähen siinä kahdelta sotkemaan . Toivo hei Annukka ettei tuu vettä jookosta pliis❤️
16.09.2022 10:31
1 / 22