Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Willywonka7
profiilit
Willywonka7
Willywonka7
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
429
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Et+tiedä+tää+on+salainen+laboratorio+missä+valmistetaan+kumiankkoja😅salaiseksi+tekee+se+et+niissä+on+ubs+liitäntä+percausaukossa.:))ootko+oikeesti+senssilinjalla?+Mikä+oliko+se+annele+antaa+tervetulua+takiapäin🤣🤣🤣🤣mä+oon+soittanu+sinne+.❤️
01.09.2022 09:27
Mistä+sä+voisit+ees+tietää+mikä+tää+on?+Ei+oo+mikään+isokone🤣kävin+ostin+kaikkea+mitä+mies+voi+tarvita:))+partavaahtoo+,höyliä+parran+ajoon(mä+en+aja+partakoneella)pysyy+iho+kunnossa:D+deodoo+,+alushousuja+pupu+kuvilla,sukkia,tommosta.+Ootko+saikulla+sitten+kipeenä+ei+kannata+olla+töissä+vaikka+haluaisit❤️
01.09.2022 09:07
Mitäs+täällä+töissä,.+aurinko+paistaa+myös+täällä+ja+kaikki+taas+toimii+siis+täällä++nää+laitteet+,nii+mikäs+tässä:))+mikset+oo+päässy+liikkuu+?kävithänsä+kaupallakin+pyörällä:((
01.09.2022 08:50
Siis+minä+vai?+Ilmeisesti+ku+et+laittanu+enää+hymiöitä🤔
01.09.2022 08:35
Huomenta🤗joko+oot+heränny?kultsii+huhuu
01.09.2022 08:16
No+en+mitään🤭joko+sua+väsyttää+mussukka?+Mä+taidan+kohta+mennä+nukkumaan+hyvää+yötä+annele❤️
31.08.2022 20:40
No+sä+olet+siis+tumma+tukkanen?+Näin+ne+asiat+aelviää+pikkuhiljaa🤣🤣🤣mikset+oo+höh.+Sulla+on+varmaan+sit+ruskeet+silmät?++Jos+sä+olisit+siellä+puistossa+nyt+nii+emmä+yrittöis+sua+laittaa+muovipussiin+vaikka+pussit+on+siinäkin+kovilla❤️
31.08.2022 20:16
Rusakko+toisen+rusakon+selässö+jos+ne+vaan+leikki?+😅tuli+lapsuudesta+muisto+ku+siinö+meijän+talon+vieressä+oli+semmonen+puistoalue+niin+siellä+oli+valkonen+kissa+ei+varmaan+ollut+ihan+villikissa+mut+kuitenkin+se+kävi+siinä+naapurissa+nillä+oli+kissa+nii+kissojen+parisuhdetta+harjoittamassa.+Kerran+se+valkoinen+kissa+nukku+siellä+puistossa++mä+näin+ikkunasta+et+se+oli+siellä+nii+mä+otin+muovipussin+ja+lähdin+kattoon+jos+saisin+sen+kiinni+mä+olin+noin+5v..+Mä+näin+et+se+nukku+ja+pääsin+ihan+viereen+ja+olin+jo+työntämässä+sitä+pussiin+ku+se+heräs+ja+muuttu+siinä+mun+silmien+edessä+naiseksi+jolla+oli+valkoinen+tukka+ja+ihan+alasti🤣arvaa+oonko+pelänny+siitä+lähtien+vaaleatukkaisia+alastomia+naisia❤️❤️❤️❤️❤️
31.08.2022 19:56
Joo+seitsemän+kertaa+jos+kookosöljyä+kahella+vikalla+kerralla+😅käymmä+joskus+ku+jaksaa.+Täällä+on+aika+mukava+metsä+tai+asvalttireitti👍meinaatko+lähteä+kävelemään+taitaa+olla+ihan+mukavan+lämminkin14+astetta❤️
31.08.2022 19:27
Kyll+mää+uskon+nyt+tuntus+et+mäski+lähtis+ku+vaan+näkis+sun+byllyn❤️17+kertaa+vois+repii+nahan+irti+🤣🤣
31.08.2022 19:09
Nii+tekis++ku+pääsis+jotenkn+sinne+sun+luo+ja+sun+selän+taakse+tai+selän+päälle+vois+kokeilla+kauan+kestäis+enne+ku+tulis+pimsloota+täyteen+❤️
31.08.2022 18:32
On+jofa+kypärä+70+luvulta🤣🤣ei+vaan+o+n+ja+pinnojen+välissä+räpättimet+pitää+ihan+mieletöntä+ääntä👍liiteri+ois+tossa+matkan+varrella+mut+en+tänään+käy+siellä.+En+mäkään+juo+viskiä+ku+tosi+harvoin.+Nyt+mä+lähen+täältä+työpaikalta+heissuli+vei+vähäks+aikaa❤️
31.08.2022 13:59
Se+on+tää+tietokoneohjattu+masiina+😚mä+en+voi+kertoa+tarkemmin+joku+saattaa+tietää+näit+ei+oo+ihan+jokapaikassa🤣Ei+oo+kaupan+alaa+niiku+täällä+välillä+lukee🤭ota+kahvii+nyt+maistuis+joku+lämmin+kuppi+jotain+missä+ois+viskiä:Dkohta+mä+lähen+sotkemaan+tokmannin+kautta+kotio❤️
31.08.2022 13:40
Ei+oole+se+on+kesätyöntekijä+Aarno+Kasvis😅siel+nurkas.+Ai+kylmä+mulla+on+vielä+bermudashortsit+ku+aattelin+et+lämpiiää.:))+no+kuuma+tulee+jos+tuut+päälle❤️+peitoks+voidaan+ottaa+toi+työnharhaanjohtaja+peittonen.+😅oli+hyvää+sun+safkat+näköjään.+Mä+meinasn+tänään+laittaa+ne+kalapihvit+ym.+Tää+on+ihme+kone+tänään+siis+täällä+kokoajan+pysähtyy@@täytyy+käydä+kattomassa🐀
31.08.2022 13:22
Taas+täällä+👋joko+oot+syönnyt+bolognasen+a+la+tutti+marella?si🤗+.+Hitto+et+väsyttää+:)onx+se+tää+ilma+vai+mikä.+Tekis+mieli+mennä+tonne+nurkkaa+näetkö+tuon+nurkan?+niin+maate.🦝muttei+voi+ku+täällä+lamppaa+jatkuvasti+joku+ainakin+kerran+viikossa.:D
31.08.2022 12:31
Siellö+oli+eläkeläisille+ilmanen+pääsy+uimahalliin😅nyt+täytyy+mennä+syömään+jotenkin+heikottaa+oisko+kaikki+veri+taas+alapäässä❤️
31.08.2022 10:52
Ton+oon+kuullu🤣saulci+oli+niin+liukas+mäntysaippuasta+ettei+mitään+otetta+meinannu+saada🤣mut+onnex+meni+lopulta+kontalleen+nii+wonka+pääs+takaapäin+suorittamaan+bylsimisen+hurraavan+eläkeläijoukon+ympäröimänä+uimahallissa❤️noh+noh+sano+😇
31.08.2022 10:17
Niin+on+jos+on+nälkä+nii+tuntuu+et+mikään+ei+onnistu:D++täällä+taas+nää+koneet+kiukuttelee+🤣ei+meinaa+toimia.+Ootsä+kuulu+sitä+ku+Englantilainen+tilas+keiton+ja+huomas+kärpäsen+siinä+se+sano+tarjoilijalle+joka+otti+kärpäsen+pois.+no+Ranskalaine+näki+kärpäsen+keitossa+se+otti+sen+siististi+lautasen+reunaan+ja+söi+keiton+.Kiinalainen+otti+syömäpuikoilla+kärpäsen+ja+söi+sen+ja+syömäpuikoilla+keiton.+Suomalainen+hotki+keiton+ja+kärpäsen+ja+tilas+samanlaisen+annoksen+kärpäsineen.🤔et+on+meissä+se+pieni+ero❤️
31.08.2022 09:53
Joo+🤣🤣🤣sama+tyyppi.+Täälläki+kai+kirkastuu+näyttäs+siltä.+Mulla+on+tänään+jugurtti+500mg+ja+yllätys+yllätys+pullaa+ja+sit+käyn+hakemassa+ruokalasta+aurajuusto+patongin+siihen+mausteet+eli+suppia+ja+sinappia+ei+täällä+oikein+oo+muuta+no+on+suolaa+ja+salttii.+Siinä+joskus+11.+00+aikaan.+Mitä+sinä+pikkunen+syöt?öljyssä+grillattuja+muurahaisia❤️
31.08.2022 09:21
Mä+lluulen+etten+tarvi+mitään+pillereitä+nostamaan+(pikku+sampoa)+siis+jos+veri+vaan+kulkee+hebnaan.+Täytyy+treenata+kattomalla+luontodokumentteja+kiimasista+kolibreista🤣jos+joskus+näät+mut+kaatuneena+humalapäisään+pyörällä+niin+tunnistat+mut+siitä+et+alkkareissa+lukee+edessä+keltasella+kirjoitettuna+mestari❤️nostat+eka+housut+ylös+sit+mut.+🤣🤣toi+kuvan+vaihto+ei+nii+onnistu+ilmottaa+vaan+ei+onnistu+lähetys.+😄
31.08.2022 08:47
21 / 22