Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Willywonka7
profiilit
Willywonka7
Willywonka7
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
429
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Joo+on+siellä+liikenteessä+kaiken+moista+sakkii🤣kerran+tulin+tuolta+yhes+uimapaikasta+pyörällä+tää+ei+oo+tapatunut+lähiaikona+mut+nii+siin+edessä+oli+kaks+pyöräilijää+ajovat+vierekkäin++mä+rinkutin+kelloo++ei+mitään+reaktioo+monta+kertaa+sit+vaan+menin+ohi+nii+nää+kehtaa+huutaa+et+soita+sitä+kellooo🤣🤣+mä+sanoin+et+suksikaa...ja+kerran+joku+koiran+ulkoiluttaja+sama+juttu+onko+ihmisillä+kuulo+heikentynyt+vai+mikä+siin+on❤️
31.08.2022 08:20
Sä+tykkäät+takapäin+lykkimisestä+ihan+selvästi+nii+😚ootsä+semmonen+liikenteessä+et+töötäilet+ja+puit+nyrkkiä+jos+joku+töppäilee🤣🤣mua+ei+haittaa+muiden+töppäilyt+mä+ajan+aina+60+vaik+sais+mennä+100+🤣🤣mikä+auto+sul+on+?+Mul+ei+oo+tällä+hetkellä+mitään.+Madzdan+möin+muutama+vuos+sit+ja+rupesin+liikkumaan+pyörällä+ku+on+lyhyt+työmatka❤️
31.08.2022 08:00
Olix+siellä+99+woodissa+toi+Joe+Cock+er+?+Tais+muut+olla+näit+uuden+aallon+hippejä🤣🤣se+ihme+ku+ei+meinaa+pysyä+hereillä+pitäis+saada+joku+bornon+metsistä+tämmönen+mölyaappina+huutamaan🤣(jos+sä+et+jaksa+huutaa).+Ensin+mää+oon+tääll+töissä+juttelemassa+pieneläimistölle+sit+kahen+jälkeen+suuntaan+tokmanniin.+Käyn+kattomassa+löytyiskö+mitään+seksikalsareita(pitkät+black+horset+off+course)+,+ei+vaan+katon+jos+siellä+ois+jotain+mitä+nyt+kotona+tarvii.❤️
31.08.2022 07:31
Huomenta❤️tulihan+nukkuttua.+Mites+sinä+siellä+joko+oot+heränny.+Mää+menin+siin+puol+kasi+sänkyyn+ajatus+oli+et+oisin+siinä+kirjotellu+sulle+mussu,+mut+uni+tuli+puhelinkin+löyty+sängyn+alta😊mitäs+meinaat+tänään+tehä.+Ulkoiluttaa+pitkäkarvasta+mongilian+paviaania?
31.08.2022 06:48
On+smartti+et+sä+naisena+tiiä+ku+mies+vanhenee+niin+korvat+näyttää+kans+kasvavan.🤣joo+smartti+on+ajetaan+länteen+päin+eli+auringon+laskuun❤️oli+muuten+aamulla+upee+näky+auringon+nousu+ku+oli+punasena+taivas.+Niille+kävi+huonosti+lopulta.+Meillekin+voi+jos+lasket+huulesi+ajon+aikana+mullkhun+päälle❤️
30.08.2022 19:15
Pienet+rusinapussit?et+taida+tietää+miten+miehen+pussit+vanheten+vaan+roikkuu+alempana+ja+näyttää+valtavilta+ku+selkä+menee+kumaraan🤣🤣ne+pussit+näkyy+edestä+päin+nii+kui+ne+ois+leuan+alla.Mä+oon+jo+järvenpään+liikenneympyrässä+autojen+seassa.+Kohta+saunakallio+.+Jokelan+kohalla+käyn+kysymässä+vankilan+porteilla+ootko+siellä❤️
30.08.2022 18:47
Eee+sanoitko+beba+pystyssä.+Ei+mee+pitkään+.+Lähin+jo+juoksemaan+toivottavasti+oikeaan+suuntaan😄räplää+ittes+märäks.+Jos+suunta+on+väärä+saattaa+mennä+toi+50+v+jos+joutuu+juoksemaan+maapallon+ympäri❤️osoitteenkin+joutuu+arvaamaan.++Mut+on+niitä+hankalampiakin+asioita+tehty+kuten+valojen+päälle+laitto+munamankeliin❤️
30.08.2022 18:18
Nii+ottaa+koville+🤣mikä+mikä+maassakin+toimii+nää+jutut+paremmin+ku+suoli24😚jos+mä+tuun+antaa+sen+halin+ja+pusun.Kulta+joko+oot+heittänyt+kaikki+turhat+vaatteet+pois+?+Mulla+on+ainoastaan+sukat+jalassa❤️pitäisköhän+nekin+ottaa+pois?+En+tiiä+mitä+tässä+tekis++enää😄
30.08.2022 17:57
En+tiiä+miksei+suostu+vaihtamaan😒toimii+tosi+hitaasti+täyty+rekistöröityäkkin+uudestaan+eikä+prkl+vaihda😔
30.08.2022 17:39
22 / 22