Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Willywonka7
profiilit
Willywonka7
Willywonka7
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
429
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ai+no+sitte+niin❤️niin+täälläkin+tai+on+semmonen+puolipoutanen.++Sä+oot+oikea+gullin+härnääjä+tolla+asulla+auuuuiihhkkiikki+tälleen+possu+kiljuu+kun+laukee❤️
15.09.2022 13:41
Okei+Leonardon+ymmärrän+mut+mikä+on+pizza?❤
15.09.2022 13:15
Eihän+mikään+vaihtunut+sechuaali+mikä+sechuaali+juttu.+Kannusta+raksapetteriin❤️No+sähän+kirjaimellisesti+otit+ton+rakas.+Bikabano+voi+kestää+vuosia+jopa+vuosituhansia.+Tiäks❤️vähän+ku+noi+galabagos+saarten+kilpikonnaninjat.+Nekin+elää+satoja+vuosia+hitaasti+todella+hitaaaasti+liikkuen+ja+syöden+belikaaninshittiä.:))
15.09.2022 12:49
No+sulla+on+toi+raksamiesfantasia😅pitäiskö+tokmannesta+hakea+kypärä+ja+haalarit?+Ja+gumisaabbaat?+Olisitko+sit+tulossa+pikabanoille❤️❤️
15.09.2022 12:32
Banotarinoita?+Mää+olin+noin13+v..+.+Ainoo+mitä+oon+bannu+ton+ikäsenä+nii+on+kastelukannun+suuaukkoa+rakas+pikkunen❤️ja+tää+oli+tosi+juttu:)+olin+silloin+saunassa+ja+kastelukannu+oli+siinä+löylyhuoneessa+ja+se+jotenkin+houkutteli+minut+haureuteen.+Onneksi+äiti+ei+tullut+hakemaan+kannua+juuri+silloin:))+kastelukannu+on+tai+oli+silloin+onnellinen+kolmen+pienen+kastelukannu+kannu❤❤
15.09.2022 12:15
Ajoitko+pyörällä+töihin++mussukka❤️?+Ilmassa+tuoksu+aamulla+tosi+raikkaalle+sateen+jälkeen+noi+puut.+Siinä+tuntee+et+on+elossa+kaikkien+tuoksujen+keskellä+ja+kun+hengittää+oikein+syvään+nii+siinä+tuntuu+olokin+paremmalta.+:))Joko+oot+syänny?+Ai+ei+asikkaat+tuu+sinne+kun+bakottamalla+ämpärillä?+Tuli+tosta+kun+sanoit+myyneesi+keksiä+ja+niitä+percaukseen+työnnettäviä+juttuja,+nii+minäkin+oon+myynnyt+urheilijan+joululehteä.+Siis+lehti+jossa+koko+vuoden+urheilutapahtumat.+Niistä+ovelta+ovelle+käynneistä+ois+paljo+kerrottavaa.+Seuraavalla+kerralla+sit+lisää+muisteloita❤️❤️
15.09.2022 11:43
Rakastellaan+pikkunen❤️onko+tää+muka+pervoilua.+ihan+normaalia+aikuisten+puhetta+sechuaalisuudesta+ja++toi+noi.+No+ei+kai+ton+ikäsenä+pikkutyttönä+kun+mitä+sinäkin+olit+nii+ois+mitään+tiänny++mistään+tai+ainakaan+minä+en+tiänny+sechuaaleista+mitään.+Paitsi+ton+suutelon+mä+luulin+et+silleen+tulee+miäs+raskaaksi+jos+suuteloo+pitkään+yli+18+cekunddia.++Ehe+ehe❤️❤️
15.09.2022 11:12
Kyllö+voit+vaatia,+mut+sun+pitää+antaa+mansikkanamu+palkaksi❤️tai+vaipat:))sit+on+viälä+yksi+muisto+kesäleiriltä+sinne+mentiin+siinä+kesäkuussa+pois+äidin+harmina+olemasta+koko+kesälomaa.+Niin+olen+noin+10+No+mennään+tonne+rusutjärvelle+siellä+on+niitä+homeisia+mökkejä+ja+valitaan+siis+ohjaajat+päättävät+kuka+menee+mihinkin+mökkiin.+Niillä+oli+muistaakseni+nimet?+Siellä+sit+on+noin15+vuotias+tyttönen+joka+heti+rupeaa+vonkaamaan+minua+kaikkiin+tehtäviin+mitä+siellä+on+siis+pariksi+ihan+joka+juttuun.+Vessaan+piti+mennä+salaa+ettei+olis+sinnekki+tullu😅😅sit+siellä+oli+perjantaisin+tanssit+joku+limudisco+ja+minä+hörpin+pillillä+mehukattia+ja+syön+mansikkajäätelöä+niin+tämä+amatsooni+(oli+hyvän+näköinen+pikkutyttö)vaatii+tanssimaan+poskihumban+kesken+mansikkajäätelön+tuhoamisen.+Että+otti+hanurista😅No+sinne+sitten+boskihumbbaan+eikä+se+siihen+loppunut+piti+laahustaa+tanssinpyörteissä+koko+ilta+hänen+kanssa.:))+pyysi+viälä+että+pääsisikö+saatille+sinne+homeiseen+mökkiin.+No+sinne+mentiin+ja+menin+samantien+sängyyn+ja+otin+pumpattavan+possun+viereen+ja+sanoin+tuolle+tytölle+et+äiti+on+kieltänyt+kello+18.00+jälkeen+kaverit.+Tyttö+lähti+mutta+tuli+vähän+ajan+päästä+uudestaan+kuumemittari+kädessä+ja+sanoi+ottavansa+mittauksen+percauksecta+ja+otti++kanssa+kuumetta+oli+muistaakseni+45+astetta.+😅😅😅😅+tää+sit+on+osittain+totta+ja+vahvasti+liioiteltu+juttu+rakas+pikkunen❤️❤️nyt+on+aikaa+kertoa+tarinoita+kone+pätkii+täällä.:))
15.09.2022 10:48
Jo+4+vuotiaana+minusta+tuli+rakkauden+lähettiläs😅semmonen+muisto+tulee+mieleen+et+oltiin+mummolassa+tuolla+Tampereen+lähellä+Tammelassa+sukupuolijuhlat+.oli+kyseessä+siis+sukujuhlat.:))+niin+olin+kaikessa+rauhassa+gaggimassa+housuuni+kun+semmonen+noin+7+vuotias+tyttö+tulee+ja+vaatii+suuteloa.+Kieltäydyin+mitä+kohteliaammin:)+No+eikö+tämä+ota+karkkibussin+esiin+ja+sano+et+saat+mansikkanamun+yhdestä+suutelosta.+Alkuun+tietenkin+pinkasen+karkuun+noin+3+metriä.+tämä+saa+minut+kiinni+ja+kaattaa+maahan+ja+väkisin+suuteloo😅😅😅+mutta+muisti+antaa+balkaksi+mansikkanamun.+Siitä+lähtien+olen+ollut+rakkauden+apostoli+isä+mansikkainen+nykyään+tyttönimellä+mansikkajugurtti+sebbo.❤️❤️❤️❤️❤️
15.09.2022 10:08
Juuhuhuu++lapset+on+siunaus+on+❤️toivon+mukaan:)Joo+ei+nykyaikana+oo+pakkoavioliittoja+ainakaan+en+tiiä+😊jaa+ne+puhu+lapsesta+mä+luulin+et+se+oli+sen:)+herra+huu+huu+juhuhuuuhuu.+❤️Mitä+sinä+busuhuuli+teet+Joko+asiakkaat+kiusaa?
15.09.2022 09:32
No+en+ajatellut,+jos+oisit+sechuaalisessa+mielessä+ollut+heti+aamusta+,niin+oisit+varmaan+tehnyt+jotain+muuta+en+tiedä?❤kattelin+aamulla+sitä+90+päivää+haastattelu+studiossa+kun+ne+höpisee+järjettömiä+siel+nii+se+metrosechuaali+olikin+ollut+naimisissa+ja+lapsen+isä?+Se+on+vaan+niin+hölmön+näkönen+et+luulin+et+se+on+sukubolven+vaihdoksen+tehnyt😅😅ei+vaan+huumoria+ei+bidä+ottaa+vakavasti.;)saan+tehtyä+ei+tää+nii+hektistä+oo+ettei+kerkeis+kultanuudelille+viestiä+skrivaamaan(tsadin+lankia)❤
15.09.2022 08:34
Se+nauru+ei+ollut+sarkastista+vaan+Joko+se+taas+alko😅😅jo+pelkästään+tää+sun+vastausten+lukeminen+saa+outoja+viboja+tuolla+alakerrassa:))toivottavasti+et+ole+mitään+miästä+muistuttavaakaan+edes+unessa❤️juuhu+toi+unien+tulkinta+on+vaikeeta.+Tai+voihan+sitä+tulkita+niin+monella+eri+tavalla+ku+on+tulkitsioita.:Donko+pitkä+päivä+tiedossa?
15.09.2022 08:15
Huomenta+❤️olo++on++kuin++perchaukseen+bannulla+biikkisialla:))tuli.nukkuttua+huonosti.+En+muista+unista+mitään,.+Mitä+sinä+Joko+oot+kahvit+juonnut+ja+puuroa+ehkä?+Mitä+suunnittelet+tälle+päivälle+menoja.+Aamulla+tuli+vähän+vettä,+kun+poljin+töihin+mut+muuten+lämmin+oli.:))ootko+ajatellu+minua+heti+aamusta+sechuaalisesti?❤heh+hah
15.09.2022 07:33
Ei+se+ollut+tälleen+et+muistst+sie+rositan+ville.+No+siähän+sälli+oot+.tuut+siä+käymään+kelassa+haetaan+lovoo+ja+sit+lähettää+ajaaa+koht+horolaa+sill+siun+polkuautol+😅ei+näitä+ollu+ku+muutama+juttu.❤️Joko+sua+pikkunen+väsyttää?+täytyy+varmaan+kömpiä+sängyyn+ilman+sinua+ja+unessa+kähmiä❤️hyvää+yötä+kulta
14.09.2022 21:19
Nii+kai+sulla❤️+ja+mulla+on+se++jokin+ei+tätä+varmaan+muuten+voi+selittää❤️miten+me+muuten+alussa+alettiin+kirjottaan.+Oliko+se+kun+olit+uimassa+siellä+rannalla?+Siitäkö+se+lähti+vai+oliks+siinä+väliä+ettei+sen+jälkeen+kirjoiteltu?ihmeen+paljon+tätä+juttuu+riittää.+mä+en+ois+itsestä+uskonut+et+voisin+näin+ees+kirjoittaa.
14.09.2022 20:59
No+jos+toi+on+sun+bottom+oikeesti+niin+ootan+sä+hyvän+näköinen❤️+tossa+kropassa+täytyy+naamakin+olla+ihan+ok.+Eikä+se+ulkonäkö+oo+se+juttu+vaan+sechikyys+joku+joka+heti+iskee+tajuntaan+saa+katsomaan+uudestaan+ja+uudestaan+joku+jota+on+vaikea+määritellä+tietty+kauniit+silmät+on+plussaa❤️ja+lempeä+utuinen+katse❤️
14.09.2022 20:43
Mää+arvasin+et+kysyt🤗mä+en+oikeen+osaa+sanoo.+Mäkin+ihastun+ja+monesti+oon+ihastunut+ja+sit+kun+oon+kysynyt+jos+oon+uskaltanut😅+et+seurusteletko+nii+yleensä+aina+ovat+seurustelleet+.+Oon+ollut+kyllä+kihloissa+ja+seurustellut+muutaman+kanssa+mut+nyt+on+ollut+pitkään+hiljaista.+Ja+sit+ku+oot+pitkään+yksin+alkaa+olla+vaikeeta+taas+nähdä+itseä+jonkun+kanssa++tiäks.+Nää+ei+oo+helppoja+juttuja+vaikka+periaatteessa+on.+❤️rakas
14.09.2022 20:28
Mikset+kestä?+Aivan+tavallisen+näköinen+Jesse.+Siinä+on+toi+toinenkin+aika+saman+näköinen+.:))katon+mää.+Tosi+vaddumainen+toimitusjohtaja+tossa+mustahaara+yhtiössä.+Mä+tänään+ekankerran+katoin+tätä.+Niin+tylsä+elämä+mulla+on😅miks+sä+oot+sinkku+oot+hyvän+näköinen+kroppa+on+valtavan+hyvässä+kunnossa+ja+bylly.❤️+sulla+ois+ottajia+paljon.+❤️.Etitkö+jotain+täydellistä+miästä?
14.09.2022 20:06
Niihin+mikset+pyydä+minua+sinne+jokupäivä+❤️en+minä+ole+sarjahurmaaja+vaan+tavallinen+sebbo.+Voisit+tännekki+tulla+joku+päivä.+Asutko+muuten+yksin+eli+sinkku+,eronnut+vai+karannut?+Tää+oli+napakympin+kysymys+joskus.+Ei+mulla+toi+tupakka+oo+silleen+ollut+pakkomielle+ainoastaan+ryypätessä+on+tullu+poltettua.+Nyt+kun+sekin+on+vähentynyt+on+röökikin+jäännyt.+Katotko+just+salkkareita+?❤
14.09.2022 19:48
Hyvä+kuva😅😅eukö+joskus+ollut+juttu+kahdesta+naisesta+Oliko+jonkin+näköisiä+toimittajia+tai+jotain+niin+matkustivat+bussissa+ja+gaggivat+housuun+ja+tekivät+jutun+siitä?Mitä+pikkupossu++rakas+muuta+katoitko+uutisia?+❤️Tehohoitajilta+vietiin+lakko+oikeus+kolmessa+sairaanhoitopiirissä+oikein++lailla.+Aina+kun+saa+pään+auki+tota+lakijuttuu+voi+soveltaa+muihinkin+lakkoihin.+Mulla+on+tupakkalakko+ollu+jo+monta+kuukautta+jos+sekin+lailla+katkaistaan+nii+mitä+sitte.❤️aina+pitää+vääntää+huumoriksi.
14.09.2022 19:20
3 / 22