Vapaa kuvaus

Aloituksia

1

Kommenttia

429

1. Okei+Leonardon+ymmärrän+mut+mikä+on+pizza?❤
  2. Kyllö+voit+vaatia,+mut+sun+pitää+antaa+mansikkanamu+palkaksi❤️tai+vaipat:))sit+on+viälä+yksi+muisto+kesäleiriltä+sinne+mentiin+siinä+kesäkuussa+pois+äidin+harmina+olemasta+koko+kesälomaa.+Niin+olen+noin+10+No+mennään+tonne+rusutjärvelle+siellä+on+niitä+homeisia+mökkejä+ja+valitaan+siis+ohjaajat+päättävät+kuka+menee+mihinkin+mökkiin.+Niillä+oli+muistaakseni+nimet?+Siellä+sit+on+noin15+vuotias+tyttönen+joka+heti+rupeaa+vonkaamaan+minua+kaikkiin+tehtäviin+mitä+siellä+on+siis+pariksi+ihan+joka+juttuun.+Vessaan+piti+mennä+salaa+ettei+olis+sinnekki+tullu😅😅sit+siellä+oli+perjantaisin+tanssit+joku+limudisco+ja+minä+hörpin+pillillä+mehukattia+ja+syön+mansikkajäätelöä+niin+tämä+amatsooni+(oli+hyvän+näköinen+pikkutyttö)vaatii+tanssimaan+poskihumban+kesken+mansikkajäätelön+tuhoamisen.+Että+otti+hanurista😅No+sinne+sitten+boskihumbbaan+eikä+se+siihen+loppunut+piti+laahustaa+tanssinpyörteissä+koko+ilta+hänen+kanssa.:))+pyysi+viälä+että+pääsisikö+saatille+sinne+homeiseen+mökkiin.+No+sinne+mentiin+ja+menin+samantien+sängyyn+ja+otin+pumpattavan+possun+viereen+ja+sanoin+tuolle+tytölle+et+äiti+on+kieltänyt+kello+18.00+jälkeen+kaverit.+Tyttö+lähti+mutta+tuli+vähän+ajan+päästä+uudestaan+kuumemittari+kädessä+ja+sanoi+ottavansa+mittauksen+percauksecta+ja+otti++kanssa+kuumetta+oli+muistaakseni+45+astetta.+😅😅😅😅+tää+sit+on+osittain+totta+ja+vahvasti+liioiteltu+juttu+rakas+pikkunen❤️❤️nyt+on+aikaa+kertoa+tarinoita+kone+pätkii+täällä.:))
  3. Hyvä+kuva😅😅eukö+joskus+ollut+juttu+kahdesta+naisesta+Oliko+jonkin+näköisiä+toimittajia+tai+jotain+niin+matkustivat+bussissa+ja+gaggivat+housuun+ja+tekivät+jutun+siitä?Mitä+pikkupossu++rakas+muuta+katoitko+uutisia?+❤️Tehohoitajilta+vietiin+lakko+oikeus+kolmessa+sairaanhoitopiirissä+oikein++lailla.+Aina+kun+saa+pään+auki+tota+lakijuttuu+voi+soveltaa+muihinkin+lakkoihin.+Mulla+on+tupakkalakko+ollu+jo+monta+kuukautta+jos+sekin+lailla+katkaistaan+nii+mitä+sitte.❤️aina+pitää+vääntää+huumoriksi.