Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Willywonka7
profiilit
Willywonka7
Willywonka7
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
429
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
No+kokeillaan😅joku+iso+kauppa+vaikka+prisma+vois+olla+hyvä.+siellä+on+paikkoja+ja+nurkkia.+Sit+ku+joku+asiakas+kävelee+ohi+oltais+kattovinaan+vaikka+kurahaalareita.+Silleen+tietenkin+oltais+ettei+ois+housuja+jalassa+vaan+yläosa+normaalisti+takki+tai+joku+päällä.+Sit+jos+joku+tulis+oikeen+lähelle+niin+pitäis+kiertää+toiseen+suuntaan+perchaus+paljaana.+Sovituskobbi+sinne+ja+hiljaa+Ainostaan+litinä+kuuluis+ja+lopussa+minä+kiljuisin+kun+pikkupossu+et+raikais+koko+kaupassa.+Sit+käveltäis+ulos+kaupasta.+sää+voisit+sanoa+myyjälle+et+siellä+sovituskopissa+on+joku+oksentanut+kai+kun+on+penkki+ihan+märkä+ja+valkosen+möhnän+peitossa❤️❤️❤️❤️❤️
14.09.2022 18:50
Ups😘Tottakai+itsetehtyjä.:)kirjaston+vessa+on+hyvä+paikka+häccimiceen.+Siel+ei+käy+kukaan+paitsi+narkkarit:)(Pidettäis+vaan+ihan+älytöntä+meteliä+ja+huokailua+kun+kirjastossa+muuten+on+hiljaista❤️sit+kun+joku+tulee+kysymään+oven+taakse+onko+kaikki+kunnossa+sää+voit+sanoa+et+on+mut+ummetusta+on+ollut+lihabullien+syönnin+jälkeen.+Et+sen+takia+huudat+siellä+niiku+bantais+byllyyn❤️ja+niitä+siellä+juuri+tehtäisiin.:))anteex😊
14.09.2022 18:20
No+niin++lihabullia+kermakastikkeessa+Oliko+purkkilihabullia.+Nekin+on+hyviä+eisiin+mitään.+Olisin+tullut+jos+kutsuisit+ja+syömisen+jälkeen+päikkärit❤️sit+kun+ollaan+jo+sängyssä+nii+suuteloa+ja+muuta+mukavaa:))tykkäät+syyä+ulkona+jos+sit+ku+sulle+sopii+tulla+niin+mennään+johonki+hienoo+raflaan+ja+tilataan+nauravat+nagit+ranskalaisilla+ja+muumi+rimparilla.+Tarjoilija+yllätyis+kun+tekis+tommosen+tilauksen😅pyydetään+dogipäkki+mukaan+jos+ei+jaksa+syödä+kaikkee.:))sit+mennään+kattoon+ihmisiä+kadulle+käveltäis+käsi+kädessä+ja+hulluteltais😅😅😅❤️
14.09.2022 17:56
Ootko+kattonu+sitä+ohjelmaa.+:)Ne+on+ihan+nokisia+mustanaamoja+ja+nii+krokodiilin+baskassa+ettei+niitä+kukaan+tunne:D+täällä+tulee+vettä+lorina+kuuluu+ulkoa.+Mitä+muuten+teit+ruaksi?tykkäätkö+muuten+ruuanlaitosta?,+leivotko?❤
14.09.2022 17:07
Oon+mä❤️mähän+tykkään+susta+ja+toivon+et+pysyt+terveenä.++No+voi+makkaraleipiä+Oliko+sinappia+päällä+vai+alla+siis+makkaraleivän?ilman+muuta+ilmoittaudun.+mä+salakuljetan+beräsuomessa+jugurttipurkkeja+ja+syön+salaa+kun+muut+nukkuu+tuu+mukaan+nukutaan+buskassa+pä+ällekkäin+ku+muut+kärsii+kylmää+❤️
14.09.2022 16:22
Hahaa+hihihii+kokonaisena+sattuko+nieluun😅kyll+sun+pitää+syödä+jotain+ettei+tuu+huono+olo+ja+väsymys+.❤️joskus+lapsena+äit+osti+weetabixia+mut+oli+niin+stnan+pahaa+ettei+sen+jälkeen+oo+ollut.+Mehukattia+join+ja+j+uan😄edelleen.+Töllöstä+tulee+toi+alastomat+selviytyjät..😅huono+.
14.09.2022 15:53
Oon+just+tulin.:)+kävin+kaupassa+mut+ei+siellä+ollut+naggistruudeleita❤️vai+mitä+ne+oli.:)+nubbi+Oliko+naama+vai+nubinubbi?oot+sä+tänään+ollut+nii+ärsyttävä+et+tekis+mieli+riisuu+sut+ja+lämiä+byllylle+samalla+kun+lykin+sua+❤️ja+roiskia+jugurtit+sun+kasvoille.:))+Joko+oot+syänny?Arvaa+mitä+mulla+oli.?+Aivan+niin+oli+suklaata+ja+karkkia.😘
14.09.2022 15:31
Pikkunen❤️Jos+oisit+nyt+täällä+niin+mä+riisuisin+sun+housut+pois+ja+saisit+selkäsaunan❤️❤️sä+oot+niin+ärsyttävä+tänään+taas❤️No+sä+varmaan+kiihottuisit+siitä.:))+mitä+teet+Joko+oot+sanonut+seitsemän+kertaa+sebboo+sebboo...
14.09.2022 15:04
Huijata+😃onko+toi+osoite+muka+oikea😛mihin+tulisin+kun+en+tiedä+osoitetta,+nimeä+en+mitään.+Tykkäänhän+minä+sinusta❤️en+minä+sitä+sanoisi+jos+ei+näin+olisi.❤️Sinä+tiedät+minut+nimen+ja+vaikka+numeron+jos+viitsit+hakea.:))
14.09.2022 13:58
No+huomenna+❤rakas.+Oliko+osoite+mällitie69+B+huononkaan+00580+?++Kutziii+❤️hanipöö❤️
14.09.2022 13:45
Mikä+toi+5+vuoden+päästä+on?
14.09.2022 13:10
No+ei+ollut+kun+oli+americcalainen+sivusto+missä+on+kaiken+maailman+kuvia+ei+pelkästään+perchauksia.😅Mitä+sadeasu+oikein+päällä+ja+ruoska+oli+sateenvarjo+juhuhuhuuu.❤️millon+tuut+niin+laitetaan+pH+arvot+sekaisin😛+byllyboski
14.09.2022 12:43
Ei+ollut+alaston+suoli,+kun+ilmaisia+seksikuvia+perchauksista+ameriicalainen+sivusto😅tosi+huono+poistin+kaikki+.otin+kaksi+kuvaa+missä+kolme+naista+on+yhden+tikkubibbelin+kimpussa.:))mut+ethän+sä+haluu+nähä+kun+minun+batukan😅😅kastuitko+nyt+läpimäräksi+voi+voi+pikkusta+kultsii❤️
14.09.2022 12:27
Joo+kävin+söin+paniinin+kinkku+ja+naggiperunamuusia:))ei+tää+ois+profiiliin+tullu+vaan+tänne😛kyll+mä+saisin+sen+liittettyä+mut+ei+se+oo+hyvä+kuva+nubista+aika+ohut+pötkö.😄Ei+siis+minun😅+löyty+netistä.+Onko+ikävää+ku+ei+pääse+ulos+tulee+vettä+aika+paljon+just+nyt.+Toivottavasti+loppuu+tos+14.00+jälkeen.+Tee+siellä+jos+oot+kotona+joku+manaus+sateen+loppumiseen+❤+rakas
14.09.2022 11:51
No+annan+jos+sä+annat+❤️kyllä+tää+on+vaikeeta+saada+ees+kuvaa+tähän+suoli24.+Miten+sä+saat+ne+kuvat+siis+mitä+teet?+Viddu+ois+ollut+hyvä+kuva+nubista+.😉
14.09.2022 11:21
Ne+häipy+kun+menin+lähemmäksi.+Varmaan+nupin+haju+sai+ne+lähtemään+kotiakesken+tyäpäivän:))pelottaako+sinua+pikkunen❤️ja+minua.+Sitä+elämä+on+jatkuvaa+taistelua+pelkojen+ja+himojen+kanssa.+😉pahin+mitä+voi+tapahtua+on+et+menettäisi+muka+kasvonsa.+Loppujen+lopuksi+kaikki+unohtuu+tai+ne+ei+tunnu+muuta+kun+muistoissa+et+silleen+sanoin+tai+tein+jotain+hölmöö.😄kukaan+muu+ei+niistä+välitä+kun+on+omatkin+murheet+varmasti.❤️No+tää+nyt+saa+riittää+tää+vakavuus.+Elämä+on+laiffii+jipiiiii
14.09.2022 10:55
Jotta+se+voisi+jatkua+niin+se+pitää+alkaa+maanpäällä❤️tiäks?+No+mitä+ne+hörhöt+juttelee+meistä?+Ketä+on+?+Sinäkin+anneli+pikkanen+tiätysti+heität+bensaa+liekkeihin+anonyyminä😅😅😅mitäpä+teet+kultaseni❤️Joko+meet+ulos.+Sataakohan+vetyä+eli+vettä😅aika+nopeesti+on+mennyt+aamu++täällä+pyörii+nyt+porukkaa.+Pitäiskö+pikkunen❤️+ottaa+käsi+pois+jugurttinupista+ja+mennä+heiluttaa+niitten+nenä+edessä😅😅😅
14.09.2022 10:23
Joo+kattotaan+ei+täällä+voi+mitään+sopia😛gustave+on+ihan+siisti+paikka.+Huoneet+en+tiiä+mimmoset+on+mut+varmaan+ihan+siistit.:))niin+varmaan+on.😅😅kirjota+sinne+ett+ollaan+matti+ja+töppö❤️No+ei+varmaan+mennä+serenaan:))joku+raja.😅😅😅Anneli+elämä+on+lyhyt❤️❤️juhuhuuuhhuuu.+Ei+mitään.🤗
14.09.2022 09:51
Lasi+iglu?+Meinaatko+et+sinne?Eikö+ois+parempi+tommonen+halpa+rekkamiesten+hostelli?+Yhdellä+sängyllä+ja+alapesu+ei+kuulu+hintaan?😅😅aamiainen+on+kylmä+kahvi+ja+homeinen+bulla.:))kyllä+me+aika+teinejä+ollaan+juttujen+perusteella❤️Mites+ois+tos+tussulassa+ois+toi+noi+gustavelund?+Järvimaisema+toisella+puolen+kerrostalot+ne+ruskeet+toisella+puolella?😛siellä+on+ravintola+ja+ruokaa❤️meillä+oli+duunin+kanssa+kerran+tykypäivä+siellä+8+h.+Oli+ihan+mukava+paikka.:)
14.09.2022 09:22
Siitä+unohtu+toi+noi+hyperventilaatio+vaikee+hengittää+ja+puhuu+samaan+aikaan.😅Sit+se+et+ku+tykkää+jostain+tosi+paljon+sitä+miettii+mitä+sanoisit+ettei+vahingosakaan+loukkaa+heti+toista+,jos+ei+tiedä+toisesta+mitään.:))+mut+mehän+tiedetään+jo+jotain+❤️+ja+ollaan+jo+kiukuteltu+❤️kyll+mä+varmaan+jotain+puhuttavaa+keksisin+muusta+ku+ilmasta+esim.+seckhistä❤️No+ei+,vaikka+hirvieläinten+kiima+ajasta+No+ei+,entä+tipujen+pitkät+jalat+No+ei+,entä+miten+tehdään+Pekingin+ankkaa?+Työnnetään+omena+ankan+byllyyn+No+ei.+Kyllä+jotain+keksitään😅😅😅😅😅
14.09.2022 08:50
4 / 22