Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Willywonka7
profiilit
Willywonka7
Willywonka7
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
429
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
No+sen+takia+et+mä+tykkään+susta❤️mä+odotan+aina+et+sulta+tulee+jotain+viestiä.+🤗tietenkin+ois+parempi+jotain+muuta+kautta+viestitellä+tai+nähdä+tai+soittaa+puhelimella(pystyiskö+sitä+puhumaan+näin+avoimesti+kun+viestillä)?En+osaa+sanoa+ehkä.😛❤️
14.09.2022 08:28
Tarkotin+tietenkin+sitä+ettei+riitä+kiinnostusta+muuden+kanssa+kirjoiteluun.😅eihän+tää+vie+ku+silmien+näkökyvyn+ku+tuijottaa+koko+päivän+ruutua.:)+mut+enihei+ku+saa+sinun+kanssa+rupatella+nii+menköön❤️mäkin+juon+aamusin+aen+kaksi+kuppia+,+kaksi+palaa+sämpylää+ja+mansikkarahkaa+tai+jugurttia.😋no+nii+minäkin+sinun❤️
14.09.2022 07:59
Huomenta++pikkunen+❤️mitä+sinne+kuuluu?+Oletko+herännyt+uuteen++aamuun++onnellisena?+Mitä+syöt+aamulla+kahvin+kanssa?+En+tosiaan+jaksais+enään+muiden++kanssa++kirjoittaa.++Kyllä+tää+vie+niin+voimat+kun+koko+päivä+kirjoitellaan❤️.+Tiedän+et+heitit+huumorilla:))+tää+on+jo+kolmas+kerta+nyt+aamulla+kun+yritän++lähettää+viestiä.+Saa+nähdä+onnistuuko❤️
14.09.2022 07:38
Hyvä+ettet+tapaile+miehiä+vaan+pysyt+Ladan+ratissa😛Lada+onkin+hyvä+auto.+Se+ei+viä+yhtään+bensaa+menee+eteenpäin+pelkillä+höyryillä.:)eikö+Ladassa+ollut+lisävarusteena+tupakansytytin.😅😅ettet+vaan+ollut+sinä+kerran+tuol+jJärjenpäässä.++Olin+tulossa+töistä+ja+menossa+junalle,+kun+joku+nuori+nainen+Ladassa+yritti+ajaa+suojatiellä+päälle😅näytti+kieltä+ja+tisua.?tästä+on+noin+10+vuotta+aikaa.++❤️vieläkin+on+elin+jäykkänä+.❤️Joko+meet+peiton+alle+ja+laitat+simmut+kiinni+ja+jalat+yhteen.+Hyvää+yötä+rakas❤️
13.09.2022 21:07
Joo+se+on+hyvä❤️onhan+täällä+maailmassa+ihan+tarpeeksi+niitä+jotka+tekevät+pahaa.++Ootko+rakas+❤+kova+pyöräileen+siis+liikutko+mieluummin+esim.pyörällä+kun+autolla?+Kyll+autokin+on+tärkeä+,+mut+jos+mahdollista+kyllä+pyöräily+ehkä+pitää+jossain+kunnossa+kropan+eikä+oo+nii+useasti+kipeenä.:)+paitsi+bylly.+Joko+meet+suihkuun+?+❤️
13.09.2022 20:37
Bornon+lisäksi+näitäesim.++vaaliväittelyitä,+lännen+elokuvia,+sotaleffat+kiinnostaa,+jotkut+luonto+ohjelmat,+musiikki+nyt+viime+aikoina+oon+ruvennut+kuunteleen+lynyrdiä,+outlows,.blackfoot,+Suomi+musaa+laidasta+laitaan.+Kirjat+Mika+Waltaria.+Väinö+linnaa+urheilusta+jääkiekko+fudis,+yleisurheilu+.,+Joe+rogan+aloitti+olix+se+pelkokerroin?+Niit+tuli+katottua.++Mä+oon++hyvin+rauhallinen+oikeesti.+Lempeä+,+hermostun+joskus+mut+lepyn+nopeesti.++Huumori+on+hauskaa+varsinkin+sinun+kanssasi+rakas+pikkunen❤️❤️❤️❤️❤️vaikka+kirjoitettuna
13.09.2022 20:04
Aijajaiii+pitäiskö+käydä+suihkussa❤️.+Mä+yleensä+käyn+aamulla.+Käytkö+sä+illalla+ja+aamulla?aamulla+siinä+herää+kun+suihkuttelee.+Mitä+kulta+teet❤️?+Muutakin++kun+tätä.+Katotko+yhtään+urheilua?+Politiikkaa?+Piirrettyjä?+ootko+kattonut+esim.+South+parkkia.+Aika+härski+piiretty😅+harmi+ettei+enään+näy+muuta+kun+Oliko+joku+maksullinen+kanaali.:)
13.09.2022 19:25
Kai+sulla+on+kotivakuutus?+❤️täytyy+harjoitella+tota.+Tätähän+sinä+olet+halunnut.+Voisko+lisätä+että+tiäks+tohon+loppuun?😅😅mihin+jäin+byllyn+läpsiminen+ja+tukasta+kiinni+pitäminen?+No+kyllä+toi+käy+toi+noi+ninja+juttu.😛+entä+jos+joku+toinen+fantasia+.+Ovelta+ovelle+kauppias.?+Myisin+kissatauluja+itse+töhertänyt+tussilla+hinta+10+euroa+mirrin+kuva?+Jos+jostain+ihmeen+syystä+päästäisit+sisään+niin+sama+juttu;+tätähän+sinä+olet+halunnut+tiäks!+❤️❤️❤️❤️❤️
13.09.2022 19:02
Noh+vaikka+tämmönen+et+jos+mä+saisin+jotenkin+houkuteltua+sut+tänne+vaikka+illalla.❤️ensin+juotaisiin+jotain+mitä+haluat+silleen+et+estot+vähenee+.+Mä+toivoisin+et+sulla+ois+hame+ja+polvisukat+tiäks+semmoset+mustat+tai+valkoset.+Hiukset+ponnarilla+ja+huulet+punaset+ja+tikkari+kädessä+siis+oikea+tikkari.+Sanoisit+minua+vaikka+sebbo+sedäksi.+Sinä+olisit+pikku+Anneli+sekcictä+pitävä+nörtti❤️+No+sitten+sulta+putois+se+tikkari+kädestä(tahallaan+tietty)ja+nostaisit+sen+niin+että+pikkuhousut+(valkoiset)näkyisi.+Siinä+kun+sä+pyllistelisit+mä+repisin+sulta+ne+housut+alas+ja+työntäisin+kasvot+sun+baccaroiden+väliin.+Sä+sanoisit+sebbo+setä+ei+saa.+Mut+kuitenkin+levittäisit+jalkojasi+enemmän+....+tää+jatkuis+siihen+saakka+et+ois+lätinää+ja+loisketta.+Sit+lopuksi+istuttais+sohvalla+ja+sä++tyydyttäisit+itsesi+vielä+ja+katsoisit+minua+kirkkailla+silmilläsi.❤️tiķkari+suussa.❤️
13.09.2022 18:27
Jätä+vaan+pesemättä❤️pari+päivää+riittää.+Mä+kun+luen+noita+sun+juttuja+siis+niiku+nyt+tätä+mä+kiihotun+ihan+varmasti.❤️käveletkö+raksapetterit+potat+päässä+siin+lähellä.?+Mä+oon+joskus+opetellut+putkimiehen+hommia.+Ei+ollut+mun+juttu:)siin+oli+kypärät+kanssa+oranssin+värinen.+Talvella+on+kylmä+pyöriä+niissä+asunnoissa+ja+laittaa+esim.viemäröinti+putkia+.++Nyt+saa+olla+sisätiloissa+omissa+oloissa(+melkein+aina)+pitää+kättä+housujen+etupuolella+munhicca.😅Mitä+syät+ja+onko+sulla+mitään+mitä+haluaisit+et+kerron+esim.+Sechictä❤️
13.09.2022 17:51
Minä+haluaisin+myös+puristaa+mutta+en+mehua+vaan+sinua+bakaroista😋noh+noh+heti+alko.+Missä+pidät+pyörääsi?+Kuin+pitkään+työmatka+sulla++on?❤️sul+on.+Hyvä+lauluääni+olen+varma.+Tuli+otettuu+päikkärit+et+vähän+kesti+tää+vastaus+.+Nyt+on+tehtävä+piparminttuteetä+tykkäätkö?+Jos+tuut+joskus+käymään+niin+teen.+❤️Täytyisi+ostaa+vedenkeitin.+Täytyy+käydä+vessassa+on+hirvee+cushihätä.+Kaikkee+tulee+kirjoitettua+tänne,+mut+ei+tiiä+vaikka+tämäkin+kiihottais❤️
13.09.2022 17:07
Hei+pikkunen❤️Joko+oot+kotona?+Jortikka+ei+jäänyt+pinnojen+väliin+jippiiii.+Mutta+satula+oli+ihan+päin+perchettä.;)+Arvaa+mitä+teen?+Siis+ruokaa.+Arvasit+oikein+hamppareita😛+sit+kaupassa+oli+satsumia.+ne+on+hyviä.+Tuol+ulkona+oli+ihan+mukava+ilma+ajella.+Käveletkö+kotiin?❤️
13.09.2022 15:18
Koko+ajan+kaksi+kertaa+tänään🤗No+eikö+se+nyt+oo+selvää:)❤️eikö+oo+hyvä+et+jossain+ja+selvin+päin.+Kännissä+täst+ei+tulis+mitään+tästä+kitjottsmisesta+oho😅nyt+mä+otan+pyörän+ja+lähden+puiis.+:D❤️
13.09.2022 13:54
Jo+kävin❤️No+ekana+tuli+mieleen+et+se+ois+joku+paikallinen+juottola.+Sit+joku+virasto.+Sit+kaubbamaja+Sit+posti.🤔Et+varmaan+oo+syänny+makkaraa.:))+mä+veikkaan+et+munaa+ja+sämpylää.:Dtoi+on+hyvä+jos+itkettää.+Ku+sä.oot+niiiiin+lovena❤️kultsiii
13.09.2022 13:28
Jopas+sattui+minulla+on+noi+ja+lisäksi+karvaiset+kämmenet:))+järjestysmiäs.+No+nyt+mä+tiiiän++mikä+toimisto+on!+Mä+tuun+siinä+14.30+käymään+siellä.+Tunnet+minut+tuulitakista+ja+verryttelyhousuista+.+❤️Minä++uskallan+tulla+.+Otan+ryypyn+en+sano+mitä+mutta+näet+sen+kyllä+huulien+ympäriltä:))ja+rinnuksilta😅ootko+jo+syönny+ja+mitä?ja+onko+pitkä+päivä+kultamussulla❤️
13.09.2022 12:40
Älä+kirjoita+tommosta😛mulla+pamahti+hebbi+pystyyn.:))+miten+tästä+nyt+pääsee++ruokalaan?❤️Jos+tietäisin+mikä+toimisto+on+kyseessä+tulisin+ja+vauhdilla.:))lähtisin+saman+tien+pois+työpisteeltä+sinun+seläntaakse+.❤️
13.09.2022 11:52
No+eipidä+ottaa+niin+kirjaimellisesti🤗mä+oikeesti+luulin+kun+se+viesti+tuli+et+se+on+joku+joka+lukee+näitä+nii+heti+laittanut+sen.😅se+oli+viälä+niin+huonoa+Saamea+et+ajattelin+heti+niin+ja+pelästyin❤️oisit+ees+ahterin+laittanu+siihen.:)+mä+oon+pähkähullu+😛jörön+ja+vilkkaan+risteymä+ois+maanisdepressiivinen+kääpiö,+jolla+iso+nenä+ja+punanen+naama❤️joko+oot+syönny+?+Mun+kai+täytyy+käydä+hörppimässä+se+jugurtti+ja+lasillinen+samariiniä😅😅😅kohta+ei+ihan+viälä.++Mulla+on+toinen+käsi+housujen+sisällä+jos+joku+tulee+niin+heilutan+sitä+kättä+ilmassa+niin+varmaan+häipyy+nopeesti.+Hyvä+keino+epämiellyttävien+hahmojen+karkotukseen.😅😅😅Kyllä+olen+umpihullu+❤+rakas
13.09.2022 11:27
No+enhän+oikeesti+ajatellu+et+sä+sanoisit😅oothan+säkin+kysynyt+missä+mun+työpaikka+on❤️kai+mä+nyt+sen+tiiiän+et+täällä+voi+sanoo+mitään+kohta+on+hullut+parveilemassa+ja+lähettämässä+viestejä😅😅mä+en+jaksa+lukee+noita+muita+siel+ei+oo+mulle+mitään+mielenkiintoista❤️koko+ajan+kun+tiedän,+jos+pitää+paikkaansa+missä+asut+niin+käyn+siellä+huonokaassa+ja+katselen+tipuja❤️toi+ei+enään+nykyaikana+käy+Suomessa+et+pistää+mökkejä+kasaan+lasikenkä+kädessä+et+mihin+jalkaan+sopii😛
13.09.2022 10:56
No+tiedän❤️tiäkö+tätä+se+on+ollut+joskus+1000+vuotta+sitteki+kun+ei+ollut+muuta+kuin+savumerkit+ja+papyrys+mihin+piirrellä+hävyttömiä😅sit+joskus+kun+se+viesti+ehti+perille+oli+kulunut+monta+vuotta😅vähän+ni+ku+Suoli24+😅ookko+nyt+töissä+vai+meetkö+myöhemmin?+Saako+kysyä+missä+sun+työpaikka+sijaitsee(ei+tarvi+sanoa+jos+on+liian+kipeä+aihe)et+jos+mä+tuun+joskus+norkoileen+sinne+valepuvussa?+Voin+sen+valepuvunkin+jo+sanoa+iso+jugurttipurkki😅😅❤️
13.09.2022 10:33
Voi+voi+sä+oot+niii++lovena+kun+yölläkin+huudat+😅😅❤️No+jugurttipurkki=+mansikkarahka+on+hyvää+ja+purkki+kelpaa+myös+sechuaaliseen+toimintaan+sit+ku+ne+on+syäty😅😅No+ei+huumoria+huumoria:))+meinaan+toi+noi+hampaaton+Oisko+siinä+vertauskuva+et+hebbi+on++aika+toimeton?Siis+ne+kaksi+rupikonnaa+jotka+se+analkonda+meinas+syyä+niin+ei+ois+hampaatomalta+analilta+onnistunu?+Tarkottaako+tää+sitä+pikkunen❤️+et+mun+ois+syötävä+enemmän+jugurttia?😅😅😅noi+mongoolit+on+dogeja+niitä+ruttunaamoja?
13.09.2022 09:53
5 / 22