Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Willywonka7
profiilit
Willywonka7
Willywonka7
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
429
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
No+ei+oo+ne+on+vaalean+ruskeet+ja+myöhemmin+tumman+ruskeet:)+sit+joskus+oon+värjännyt+sillon+nuorempana+vähän+enemmän+mustan+vivahtavaa.+😄joissain+kuvissa+näyttää+ihan+mustalta+riippuu+kai+valaistuksesta+miten+se+näkyy+kameraan.+Tiedän+niin+myös+jugurrttipurkki🤣blondi+taasko+sä+sekoitat+mut+Ville+markukseen😅ehkä+vaaleen+ruskeet+kai+muttei+ikinä++ihan+vaaleet❤️Mites+sulla?
11.09.2022 16:07
No+eilen+olit+niin+kiukkunen+et+varmaan+ois+tullu+mihinkään😅vaikka+oisin+mulkulla+houkutellu+❤️joko+kävit+kaupassa?+Kui+lähellä+se+kauppa+on?
11.09.2022 15:46
No+vapaa+oon+luuletko+jos+seukkaisin+jonkun+kaa+et+mulla+ois+aikaa+kirjotella+täällä+koko+päivää+🤣🤣enkö+mäki+oo+monta+kertaa+pyytäny+sua+tulemaan+mut+kyllä+mä+ymmärrän+ettei+se+oo+nii+helppoon+vaan+yhtä+äkkiä+tulla❤️
11.09.2022 15:30
Ei+yhtään+kuullosta🤣autossa+on+hyvä+jos+mahdollista+samalla+siinä+voi+imeä+tasseja🤗(täytyy+käyttää+sanoja+joita+botti+ei+tajua).+Kyllä+uskon+baneminen+on+mukavaa+tai+siis+et+saa+toisen+nauttimaan+ja+voihkimaan+niin+et+kuuluu❤️❤️
11.09.2022 15:07
Joo+kuulostaa+hyvältä+tai+urheilukenttä+siellä+voi+olla+joku+patja😅tai+ihan+vaan+pystyssä+seinää+vasten.:))lintutorni+on+hyvä+paikka+paitsi+jos+siellä+on+joku+hippi+tuijottamassa+tipuja❤️mä+oon+kyllä+jännittäjä+tyyppi+O+negative.+Ehkä+sitä+ei+huomaa++kukaan+muu+kun+minä🧸❤️
11.09.2022 14:51
Joo+niitä+vaan+tulee+ja+tulee+eikä+sitä+ite+ees+huomaa+et+muita+vatuttaa🤣🤣🤣nyt+mä+yritän+siis+esim.+töissäkin+olla+hiljaa+ja+tuijottaa+hölmön+näkösenä+jos+jännittää:)).+Nuorempana+jos+jännitti+oikeen+kovaa+niin+tuli+paettua+semmosesta++tilanteesta😋ei+kyllä+sitä+kävellä+vois+jos+ois+lämmintä+vois+nuccia+tuolla+ulkona❤️
11.09.2022 14:36
Minkä+hiljaisuuden+enkö+oo+koko+kuukauden+myös❤️eikö+nää+sydämet+merkkaa+mitään😚Joo+kyllä+mä+luulen+et+siinä+jännityksessä+tosiaan+tulee+hihiteltyä.🤣mulla+on+semmonen+paha+tapa+et+jos+mua+jännittää+mä+tosiaan+saatan+kikattaa+ja+ruveta+kertomaan+huonoja+vitsejä❤️
11.09.2022 14:20
Tunnin+poissa+ja+ikävä+❤️ettet+nyt+Yritä+juksata:))+minähän+uskon+kaiken+etkö+muista.+:Dmäkin+kävin+kaupassa.+Ostin+byllypaperia+ja+tota+tolua+siivoukseen🤣🤣sitruunan+tuoksu.+Voiko+ulkona+olla+17+astetta?+Uskomatonta😅😅tungetellaan+sit🫂
11.09.2022 14:01
Hei+mussukka❤️terkut+attendosta+broidilta.:))tulihan+syötyä+jäätelöä+ja+karkkia.+Nyt+oksettaa😅😅mitä+oot+tehnyt?Eikö+oo+tunketteleva+kysymys?🤣🤣Ei+vaan+mä+joudun+itse+pesemään+pyykit+kun+et+oo+auttamassa😅😅vai+miten+se+niilo2.2+sano+et+tarttee+hommata+siivooja+nii+ei+itte+tarvi+siivota.+Ei+vaan+kaikkeen+on+totuttava+ja+jos+ei+ite+osaa+nii+se+on+opeteltava+eiks+jeh❤️
11.09.2022 13:03
No+mitä+sää+sitte?+Etkö+oo+tienny+tai+enhämmä+noin+seikkaperäsesti+oo+kertonut+veljistäni.😊minä+olen+toiseksi+nuorin+siitä+porukasta.❤️
11.09.2022 11:08
No+sebbo+en+ville+markus.+Oon+mä+ton+kertonut+jo+aikoja+sitten+.kyllä+sä+silloinkin+meitit+samaa❤️keneksi+sä+luulet+mua?
11.09.2022 10:59
Broidi+on+59+vuotta+dementia+on+ollut+jo+pitkään.+Ja+kehitysvamma+siis+lapsesta+saakka.+Meillä+sisaruksilla+on+toi+ikäero+vanhimmasta+nuorimpaan+noin+20vuotta.+Äiti+on+ollut+kovilla+kun+lapsia+on+8.+Yksi+äidin+edellisestä+liitosta+siis+vanhin+ja+jo+kuollut.+Ja+nuorin+kuoli+2+vuotiaana.+En+oo+vielä+syönnyt+täytyy+ekana+käydä+siellä+ja+sit+teen+tai+lämmitän+kalapihvit+täytteenä+valkosipulikastike+ja+mummon+lohkoperunat+siihen+vielä+joku+salaatti.❤️
11.09.2022 10:45
Nii+jos+se+botti+luuli+et+se+on+laajakuva+et+sen+takia+hylkäs😅😅😅😅emmä+ihan+vielä+mee+tos+tunnin+päästä.+Mä+sanon+et+yksi+nainen+lähetti+terkkuja+ja+jos+saat+ladattua+percheestä+sen+kuva+niin+näytän+et+tän+näkönen🤣🤣broidilla+on+dementia++et+jos+se+ei+muista+nii+haittaax?❤️
11.09.2022 10:21
Kai+sitä+juttua+löytyy+jos+ei+mee+ihan+kipsiin😄tuli+mieleen+et+voisko+ton+kuvan+paikalle+laittaa+kuvan+gabanossista?😛ottaisko+ne+sen+pois+vai+jos+sen+meikkais+et+näyttäis+naamalta😅mä+lähen+käymään+tossa+kohta+systerin+kanssa+tuolla+broidin+luona.+Viedään+karkkia+ja+jutellaan+henkeviä+humanoideista+tai+jostain🤣🤣mitä+sä+teet+?❤️
11.09.2022 10:07
Kuukausi+mitä+tässä+on+rupateltu+melkein+päivittäin+ja+jopa+tapeltu+sanallisesti😅😅😅ja+eilen+jopa+hyvästit+heitetty❤️mitähän+tapahtuu+ku+nähään+oikeesti?+Ensin+ujostellaan+sit+höpötetään+ja+riidellään+ja+päälle+sovintoseksii❤️
11.09.2022 09:48
Pojalta?😄+oliks+sulla+lyhyt+tukka+tai+jotain?+Yritä+ettii+semmonen+kuva+missä+et+näytä+pojalta❤️saa+näkyy+rintavakookin😛kyllä+me+nähään+joku+päivä❤️täy+tyy+kattoo+joku+hyvä+päivä+kun+tähdet+on+oikeassa+asennossa😅
11.09.2022 09:34
Onx+sielläkin+tivoli+sariola?+Kyllä+niillä+romua+riittää?+Täälläkin+on+maailmanpyörä+tossa+kauppakaarella😄vähän+kylmä+rivoilla+housutkintussa+siellä+ylhäällä+.+Heppi+menee+kylmässä+piiloon+vatsan+alle😛+tai+no+jos+istut+päälle+nii+kyl+se+pysyy+lämpimänä❤️
11.09.2022 08:58
Oletko+asunnut+keravalla+joskus?Täällä+on+sirkusmarkkinat+tänä+viikonloppuna😛aika+pienellä+alueella+nykyään.+Ennen+oli+koko+keskusta+ja+kadut+täynnä+kojuja+.+Ja+ihmisiä+liikku+paljon+enemmän+.kuppilat+oli+täynnä.+Ehkä+ulkonakäyminen+on+vähentynyt❤️
11.09.2022 08:44
Mä+oon+asunut+Keravalla+pitkään😛.+Niin+mistä+tunnistit?+tohon+pitää+laittaa+30+kg+lisää+ja+vuosia+paljon❤️hyvä+jos+löytyis+joku+kuva+niin+se+jotenkin+tiekkö+tuntuisi+tää+viestittelykin+aidommalta+.🤗
11.09.2022 08:24
Toikin+kuva+mukä+tossa+on+mä+muistan+vielä+ku+se+otettiin😋mä+olin+kuudennella+luokalla+ja+ennen+kun+kuva+otettiin+menin+vessaan+vetämään+vesikampauksen+päähän.+Lähikaupunki+on+Savio.😋tai+ei+se+oo+ku+kaupungin+osa.+Ei+susta+oo+mitään+nuoruuden+kuvaa+mist+ei+kukaan+tunnista?❤️
11.09.2022 08:10
9 / 22