Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
noseanneli
profiilit
noseanneli
noseanneli
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
370
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Niin mihinkä numeroon sitä uskaltaa viestiä laittaa? Sano kaksi viimeisintä numeroa. ;) ❤️
26.09.2022 14:08
Mitäää miksi olet vain hetkittäin onnellinen? ❤️ Otin pienet päikkärit, vähän sellainen väsymys painaa koko ajan enemmän tai vähemmän, mutta levätään nyt ja kerätään voimia. Sitten kun nähdään niin jaksaa heilua rytmimunan päällä. ❤️ Olen whatsapissa tietenkin. ;) Mitäs mielessä hmmmmm ;)
26.09.2022 13:47
No mutta hei rakas! ❤️ Kaikki hyvin mutta onnellinen vasta sitten kun 18cm on piilossa minussa. ❤️ No ei! Tai no joo. ;) Oletko sinä tosi onnellinen? Tuntuuko pakottavaa tarvetta piilottaa nakki sämpylään? Hookoo lihapiirakkaan? Kaipaatko elämääsi täyttymystä? Pyöriikö mielessäsi multiorigamit annelin kanssa? Kuluuko päiväsi ajatellen annelia ja miltä origamit tuntuisi? ❤️ Kyllä, tiedän että ne kuluu koita jaksaa. :)
26.09.2022 13:06
Voi sinua kaihoisa pullonkielittäjä. 😅❤️ Katseletko useinkin ikkunasta sinne missä minä olen? ;) Taidat katsella. Palataan asiaan mussu. ❤️
26.09.2022 10:59
Tottakai haluan suuhun vitamiinejasi. ❤️ Joka päivä. ❤️ Suun ja muiden aukkojen kautta. ❤️ Ei minun paikat rakas tuoksu oikein millekään, olen kuitenkin terve jokapaikasta paitsi yläpäästä. ❤️😅 ;)
26.09.2022 10:15
Se olin minä joka soitti! Tosin minä pyysin että SINÄ annat minulle Dvitomiinia vai mitä se oli 😅 Ihan hyvä olo on! ❤️ On tosi hyvä ettei haista mitään, joten nyt mekin voitaisiin tavata niin ei tuntuisi missään vaikka haiset kuin kävelevä komposti. :D ❤️ Tosiaan ne silakkamarkkinat kohta olethan laittanut kalenteriin? ❤️
" Oiiii silakka oiii silakka oli keli niin vilakka, kun sieraimiiin sä leijailit niin suloisestiiiiii!
OI SILAKKAAA SILAKKAAAA MIKSI TEIT TÄMÄN MINULLE EN SILLIÄ PYSTY MÄ SYÖMÄÄÄN! JOULUT ON PILALLA KUN SILAKKAA TARJOTAAN, EI EDES ABBAN SILLI PYSTY TÄTÄ KORJAAMAAN!" ❤️
26.09.2022 09:35
Forza Italia! Tuttifrutti bebe 😅 ❤️ ON siellä epsanjassakin pyramiideja, minuakin pyydettiin jokunen vuosi sitten kauppaamaan lisäravinteita, "Kaikki vitamiinit optimaalisessa muodossa wauwauwau!!" Leasing auto ja etelänmatkoj wau! Ei tarvitse muuta kuin jauhaa paschkaa ja ottaa hyväuskoisilta rahat! Kuinka helppoa! Onneksi karmani ei taipunut, ja nyt nämä "hyvinvointivalmentajat" ovatkin siellä suossa mihin kuuluvatkin ahneuksissaan. ❤️ Touche. Jaa niin sä meinasit niitä rakennelmia, no on niitäkin ja cowboyt ja Keith Richards rakensi ne ihan omin kätösin. ❤️ Querida salchicha.
26.09.2022 09:02
Gullit heti mielessä siellä, oot kyllä yks gulliveri itse. ❤️ Joo sambo se taisi ollakin. 😅 SebBooo vai SambOooo? 😅 No mitä muutakaan sitä tekisi kun sinua ikävöisi, jatkuvaa ikävöimistä ja riutumista! Ei mitään muuta mielessä kuin SEBBBbobobobobobobob dylan! No eipä siinä, samaa teet sinäkin mä tiedän. ❤️
26.09.2022 08:37
Hereillä ollaan mussukka! ❤️ Näin unta että mentiin kihloihin, tai en ole varma olitko se sinä vai kuka, mutta jonkun kanssa menin, sormukset oli sellaisia ruostuneita muinaisviikinkien kirjoituksilla olevia hopeisia sormuksia, enkä ollut kovin innoissani niistä... Hehehehehe 😅😅😅 Ei tarvitse koronassa lekuriin mennä, omalääkäri kirjoittaa etänä saikkua. ❤️ Juujuuu mitäs unia sinä näit?
26.09.2022 07:48
Ei tullut mitään ilmoitusta kommentista. ❤️ Hyvää yötä rakas suipposebbo. ❤️
25.09.2022 21:41
En allekirjoita ollenkaan, päinvastoin. Ainakin eräässä tapauksessa.
25.09.2022 21:07
No sehän oli se 19cm tinderdeitti tietenkin keneltä sen sain! OUNOU RAKAS! 😅 No ei. ❤️ Mutta joo ei aavistustakaan, tosin mistä nyt yleensä flunssat ym. tulee, ihan mistä vaan. Jaa vai viilers diilers, oletko bensalenkkari? ;)
25.09.2022 20:48
Voi mussukka kun se on niin innoissaan niin. ❤️ Kuva pittee saada.❤️ Ehkä etin huomenaa jonkun katsotaan. Tein tossa äsken koronatestin, positiivinen, ja tuli brunssilla oltua tänään, ups... Haju-ja makuaisti katos tällein illan mittaan, tosin toi korona kyllä selittää sen kuumeilunkin, niin harvoin tulee kuumeessa oltua. Mut ihan hyvä olo kyllä! Ainoa vaan ettei ruokaa maista. Ptiää huomenna käydä ostaa palsternakkaa ja muuta selleriä ja järsiä niitä, mitä ei muuten juuri maun takia tule syötyä. 😅 Nyt otan kamomillateetä silti, ja sen jälkeen suihkuun. Mitäs sä touhuut?
25.09.2022 20:07
Hiusvahaa? 😅😅😅 Mullahan kävi aikoinaan samalla tavalla kun leikkasin lyhyeksi joskus 10-11 vuotiaana, laitoin niin paljon hiusvahaa että ei lähtenyt edes pesussa, pari päivää joutu koulussa olemaan sen näköinen kuin olis päällä luutunnut kookosöljyisiä lattioita, kunnen äiti keksi että fairy auttaa... HIHIHIHIHIHIHIHIHIIH. ❤️ Minun jokaisesta kuvasta kyllä tunnistaa minut jos tänne laittaisin! :D Sinusta ei. ;)
25.09.2022 19:47
Kunhan kyselen ja varmistelen ja tutkailen. ;) Tuo sinun profiilikuva on vaan niin... sebbomainen että en ymmärrä miten voi olla mahdollista tuollaiseen sebbomaisuuteen. :D 😅❤️ Etkö sinä vieläkään ole päässyt yli siitä sammosta? ;)
25.09.2022 19:28
Joo kyllä mä ne löysin kummatkin. :D Älä pelkää en ala soittelemaan ;) 😅 Mutta mites sä yhtäkkiä et asukaan enää keravalla?! ;)
25.09.2022 19:11
Juujuujuu😅😅😅 Juujuumies. ❤️ No mitäs olet juujuumies, tartutat sen minuunkin. 😅 Anna numeros niin soitan juu ;)
25.09.2022 18:42
Minä tiedän että sinä tiedät, molemmat tiedetään, äläkä kysy että mitä tiedetään koska me tiedetään! xD ❤️ No onhan tämä sillä tavalla "turvallinen" ettei tarvitse siellä oikeassa elämässä ottaa yhteyttä, sehän voisi jopa oikeasti johtaa näkemiseen! Ja mites sitten suu pannaan mutruhuuli ;) ❤️
25.09.2022 18:21
Kyllä sinä tiedät minkä näköinen olen, se on ihan varma SEBBOOOO. :D Haluat vaan jostain syystä jauhaa palstalla turvallisella maaperällä ;)
25.09.2022 17:56
Yrittänyt saada työpaikalle. :D Ehdotat nimenomaan tuollaisia asioita joihin tiedät etten suostu! Ala toimimaan mies! HETI! Miksi et TOIMI?! :D ❤️ Äläkä lässytä siellä vaan kerro.
25.09.2022 17:25
1 / 19