Jotkut haluaa vaan sen saavuttamattoman

Anonyymi-ap

Silloin kiinnostaa, kun toista ei kiinnosta. Kissa-hiirileikkejä. Joillain leikki-ikä on koko ikä.

37

742

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Täytyisi ihastua jonkun kanssa samaan aikaan. Tahtoo olla yksipuolista aina ja joka kerta.

      • Unohdan aina, ettei tällaiseen vanhaan perunaan ihastu sellaiset, joihin itse ihastun.


      • Anonyymi

        Onkohan sellainen edes mahdollista?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onkohan sellainen edes mahdollista?

        En tiedä. Onhan noita pareja monenlaisia toisaalta...


    • Anonyymi

      Onkohan se noin? Itse mietin taannoin ihan samaa. Jotkut haluavat vain metsästää. Tai se kai on jokin pakkomielle, luulisin. Kun saalis on kaadettu, intokin laantuu.

      • Anonyymi

        Itselläni oli pakkomielteen asteinen ihastus, mutta olisin kyllä oikeasti halunnut hänet.


      • Anonyymi

        Mutta tämä toinen taas halusi vaan minun rakastuvan häneen, mutta ei ollut sitten minusta kiinnostunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta tämä toinen taas halusi vaan minun rakastuvan häneen, mutta ei ollut sitten minusta kiinnostunut.

        Mitä hän teki sitten?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä hän teki sitten?

        Tai pitäisikö kysyä, mitä te teitte? Sinä myös. Ihmissuhteet ovat siitä hankalia, että niissä ei olla yksin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä hän teki sitten?

        En tarkemmin kerro, mutta sanoi ettei ole mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tarkemmin kerro, mutta sanoi ettei ole mitään.

        Kurja juttu, surullista. Toisaalta voi olla hyvä asia siinä mielessä, jos jo alkuvaiheessa kertoi tuon. Pahimpia ovat roikottajat ja tyhjän lupaajat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kurja juttu, surullista. Toisaalta voi olla hyvä asia siinä mielessä, jos jo alkuvaiheessa kertoi tuon. Pahimpia ovat roikottajat ja tyhjän lupaajat.

        En vain ymmärrä miksi halusi, että kiinnostun hänestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En vain ymmärrä miksi halusi, että kiinnostun hänestä.

        Joillekin tapa pönkittää olematonta itsetuntoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta tämä toinen taas halusi vaan minun rakastuvan häneen, mutta ei ollut sitten minusta kiinnostunut.

        Tässä sun tiivistelmässä on joku aukko kyllä. Erikoisen oloista prosessointia eli jokseenkin erikoiset sanavalinnat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En vain ymmärrä miksi halusi, että kiinnostun hänestä.

        Tarkenna millä tavalla tämän kiinnostuksesesi ilmaisit oliko sulavat liikkeet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tarkemmin kerro, mutta sanoi ettei ole mitään.

        Taisi olla varattu?


      • Anonyymi

        Tämä näinkin:)) ihan sama onko mies vai nainen. Siks joskus auttaa, että on henkilön kanssa, jo unohtuu😂


    • Anonyymi

      Samaa mieltä.

    • Anonyymi

      En hyväksy sellaista leikkimistä ollenkaan! Kiinnostaa vain ne samanikäiset kuin itse olen. Muut tehkööt elämässään ihan mitä haluavat, kunhan pysyvät minusta kaukana!

    • En allekirjoita ollenkaan, päinvastoin. Ainakin eräässä tapauksessa.

    • Anonyymi

      Huono itsetunto pelailijoilla

    • Anonyymi

      Tyhmät pallernakkelit, mutta ehkä ne itsekin kärsivät siitä. En oo tähän tutustunut tarkemmin, mutta moni tällainen haitallinen piirre voi olla vaikeampi paikka niille, jotka joutuvat elämään ongelmallisten aivojensa kanssa.

      Itsellä ongelmana enemmän se, että ihastus pysyy liiankin hyvin, mutta vastapuolta ei kiinnosta.

      • Anonyymi

        Niinpä, voihan pallernakkelit


    • Anonyymi

      Sitten kun kissa on saanut hiiren kiinni ja pitää sitä tassun alla, niin hiiri on täysin merkityksetön, on paremmat saaliit tähtäimessä, mutta jos hiiri meinaa päästä karkuun niin sitä aletaan taas jahtaamaan. Siksi paras keino hiirelle päästä tuhmasta kissasta eroon lieneekin olla ihan hipihiljaa, kyllä se jossain vaiheessa menettää mielenkiintonsa.

      • Anonyymi

        No pitääkö käydä pas ko massa nurkkiin koko ajan, niin että tietää hiiren olevan paikalla vaikka ei näy? Kiinni saan, se on vaan ajan kysymys. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No pitääkö käydä pas ko massa nurkkiin koko ajan, niin että tietää hiiren olevan paikalla vaikka ei näy? Kiinni saan, se on vaan ajan kysymys. :D

        Ihan sama mitä teet, kuhan pysyt niillä omilla sontasilla nurkillas, etkä eksy vieraille reviireille. Ja hah, et saa kiinni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan sama mitä teet, kuhan pysyt niillä omilla sontasilla nurkillas, etkä eksy vieraille reviireille. Ja hah, et saa kiinni.

        Kyllä minä eksyn juuri sinne minne haluan!
        Päs sinpää. Hah! Saisin kiinni jos haluaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minä eksyn juuri sinne minne haluan!
        Päs sinpää. Hah! Saisin kiinni jos haluaisin.

        Et vaan uskalla. Miten sille Tomille aina kävi kun se jahtas Jerryä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et vaan uskalla. Miten sille Tomille aina kävi kun se jahtas Jerryä.

        Tommy on amatööri.


      • Anonyymi

        Onneksi hiiri pääsi karkuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi hiiri pääsi karkuun.

        Totta. Liian hapokasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta. Liian hapokasta.

        😂😂😂


    • Anonyymi

      Uskon tähän ja en, mutta kyl se saattaa noin mennä..

    • Anonyymi

      Ei kannata kadehtia

      • Anonyymi

        Ketä?


    • Anonyymi

      Mullakin oli yks ihailija. En todellakaan antanut signaaleja että olen kiinnostunut. Tuntui että olin pakkomielle.. vastasin kyl viesteihinkin ja kaikkiin tule mun luokse pyyntöihin että kyllä on hölömö jos ei itse tajua että ei ole kiinnostunut

    • Anonyymi

      Sellaiseen sitä joutuu sitoutumiskammoisena haluamattaankin, vai kuinka?

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      120
      1301
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1163
    3. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      48
      1133
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe