Jotkut haluaa vaan sen saavuttamattoman

Anonyymi-ap

Silloin kiinnostaa, kun toista ei kiinnosta. Kissa-hiirileikkejä. Joillain leikki-ikä on koko ikä.

37

687

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Täytyisi ihastua jonkun kanssa samaan aikaan. Tahtoo olla yksipuolista aina ja joka kerta.

      • Unohdan aina, ettei tällaiseen vanhaan perunaan ihastu sellaiset, joihin itse ihastun.


      • Anonyymi

        Onkohan sellainen edes mahdollista?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onkohan sellainen edes mahdollista?

        En tiedä. Onhan noita pareja monenlaisia toisaalta...


    • Anonyymi

      Onkohan se noin? Itse mietin taannoin ihan samaa. Jotkut haluavat vain metsästää. Tai se kai on jokin pakkomielle, luulisin. Kun saalis on kaadettu, intokin laantuu.

      • Anonyymi

        Itselläni oli pakkomielteen asteinen ihastus, mutta olisin kyllä oikeasti halunnut hänet.


      • Anonyymi

        Mutta tämä toinen taas halusi vaan minun rakastuvan häneen, mutta ei ollut sitten minusta kiinnostunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta tämä toinen taas halusi vaan minun rakastuvan häneen, mutta ei ollut sitten minusta kiinnostunut.

        Mitä hän teki sitten?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä hän teki sitten?

        Tai pitäisikö kysyä, mitä te teitte? Sinä myös. Ihmissuhteet ovat siitä hankalia, että niissä ei olla yksin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä hän teki sitten?

        En tarkemmin kerro, mutta sanoi ettei ole mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tarkemmin kerro, mutta sanoi ettei ole mitään.

        Kurja juttu, surullista. Toisaalta voi olla hyvä asia siinä mielessä, jos jo alkuvaiheessa kertoi tuon. Pahimpia ovat roikottajat ja tyhjän lupaajat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kurja juttu, surullista. Toisaalta voi olla hyvä asia siinä mielessä, jos jo alkuvaiheessa kertoi tuon. Pahimpia ovat roikottajat ja tyhjän lupaajat.

        En vain ymmärrä miksi halusi, että kiinnostun hänestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En vain ymmärrä miksi halusi, että kiinnostun hänestä.

        Joillekin tapa pönkittää olematonta itsetuntoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta tämä toinen taas halusi vaan minun rakastuvan häneen, mutta ei ollut sitten minusta kiinnostunut.

        Tässä sun tiivistelmässä on joku aukko kyllä. Erikoisen oloista prosessointia eli jokseenkin erikoiset sanavalinnat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En vain ymmärrä miksi halusi, että kiinnostun hänestä.

        Tarkenna millä tavalla tämän kiinnostuksesesi ilmaisit oliko sulavat liikkeet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tarkemmin kerro, mutta sanoi ettei ole mitään.

        Taisi olla varattu?


      • Anonyymi

        Tämä näinkin:)) ihan sama onko mies vai nainen. Siks joskus auttaa, että on henkilön kanssa, jo unohtuu😂


    • Anonyymi

      Samaa mieltä.

    • Anonyymi

      En hyväksy sellaista leikkimistä ollenkaan! Kiinnostaa vain ne samanikäiset kuin itse olen. Muut tehkööt elämässään ihan mitä haluavat, kunhan pysyvät minusta kaukana!

    • En allekirjoita ollenkaan, päinvastoin. Ainakin eräässä tapauksessa.

    • Anonyymi

      Huono itsetunto pelailijoilla

    • Anonyymi

      Tyhmät pallernakkelit, mutta ehkä ne itsekin kärsivät siitä. En oo tähän tutustunut tarkemmin, mutta moni tällainen haitallinen piirre voi olla vaikeampi paikka niille, jotka joutuvat elämään ongelmallisten aivojensa kanssa.

      Itsellä ongelmana enemmän se, että ihastus pysyy liiankin hyvin, mutta vastapuolta ei kiinnosta.

      • Anonyymi

        Niinpä, voihan pallernakkelit


    • Anonyymi

      Sitten kun kissa on saanut hiiren kiinni ja pitää sitä tassun alla, niin hiiri on täysin merkityksetön, on paremmat saaliit tähtäimessä, mutta jos hiiri meinaa päästä karkuun niin sitä aletaan taas jahtaamaan. Siksi paras keino hiirelle päästä tuhmasta kissasta eroon lieneekin olla ihan hipihiljaa, kyllä se jossain vaiheessa menettää mielenkiintonsa.

      • Anonyymi

        No pitääkö käydä pas ko massa nurkkiin koko ajan, niin että tietää hiiren olevan paikalla vaikka ei näy? Kiinni saan, se on vaan ajan kysymys. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No pitääkö käydä pas ko massa nurkkiin koko ajan, niin että tietää hiiren olevan paikalla vaikka ei näy? Kiinni saan, se on vaan ajan kysymys. :D

        Ihan sama mitä teet, kuhan pysyt niillä omilla sontasilla nurkillas, etkä eksy vieraille reviireille. Ja hah, et saa kiinni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan sama mitä teet, kuhan pysyt niillä omilla sontasilla nurkillas, etkä eksy vieraille reviireille. Ja hah, et saa kiinni.

        Kyllä minä eksyn juuri sinne minne haluan!
        Päs sinpää. Hah! Saisin kiinni jos haluaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minä eksyn juuri sinne minne haluan!
        Päs sinpää. Hah! Saisin kiinni jos haluaisin.

        Et vaan uskalla. Miten sille Tomille aina kävi kun se jahtas Jerryä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et vaan uskalla. Miten sille Tomille aina kävi kun se jahtas Jerryä.

        Tommy on amatööri.


      • Anonyymi

        Onneksi hiiri pääsi karkuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi hiiri pääsi karkuun.

        Totta. Liian hapokasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta. Liian hapokasta.

        😂😂😂


    • Anonyymi

      Uskon tähän ja en, mutta kyl se saattaa noin mennä..

    • Anonyymi

      Ei kannata kadehtia

      • Anonyymi

        Ketä?


    • Anonyymi

      Mullakin oli yks ihailija. En todellakaan antanut signaaleja että olen kiinnostunut. Tuntui että olin pakkomielle.. vastasin kyl viesteihinkin ja kaikkiin tule mun luokse pyyntöihin että kyllä on hölömö jos ei itse tajua että ei ole kiinnostunut

    • Anonyymi

      Sellaiseen sitä joutuu sitoutumiskammoisena haluamattaankin, vai kuinka?

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      173
      2970
    2. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      429
      2355
    3. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      46
      2274
    4. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      132
      1596
    5. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      233
      1370
    6. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      131
      1365
    7. Antaisitko mies minulle jonkun vinkin

      Että tietäisin, että minun kannattaa uskoa vielä meihin. Nyt just heikko hetki ja usko meinaa loppua. Pelkään, että tila
      Ikävä
      31
      1325
    8. Hallitus käy seuraavaksi palkansaajien sunnuntailisien kimppuun

      Vuoro-ja sunnuntaityötä tekeville työntekijöille, muun muassa hoitajille, poliiseille, kaupan työntekijöille jne. on luv
      Maailman menoa
      256
      1318
    9. Naiselle, rakkaalle!

      Pitäiskö nyt vähän jutella, on se sitten mitä tahansa. Mä oon sun puolella, hiljaisuutes aion rikkoa. Tulen vaikka karmi
      Tunteet
      12
      1290
    10. Vanhemmalle naiselle

      Aikataulu muutos. Ensi viikolla pistetään asia vireille. Ei juhannukseen asti aikaa. Kannatti valehdella!
      Ikävä
      56
      1233
    Aihe