Vapaa kuvaus

- täysi-ikäisten lasteni mielestä "maailman paras isä"; saattavat joskus sortua kyllä lievään liiotteluun,mutta tavoilleni uskollisena,en heitä käy tuomitsemaan vaan "rakastan heitä juuri sellaisina" kuin ovat. Ts.olen saanut elämän tärkemmän lahjan,hienot lapset ja siksi kiitos puolisolleni tämän asian toteutumisesta. Jaa'a,ettäkö vaimon mielestä "maailman;;olkoon,eipä siitä enempää,mutta tykkää kuiteskin,ainaskin luulen niin,ainaskin nuorempana,ainaskin jostain jutusta silloin. No,omasta mielestä mussa asuu ainakin muutama hippi,Robin Hood, Pelle Peloton ja Esa Saarinen. S-postia voi lähettää kaiken näköiset,kokoiset,ikäiset,asiallista ja vaikka "epäasiallista",postia lähettävät,koska siinä usein piilee myös joku muu merkitys,kuin kuin toiselle tarkoitettu pahan olon tuottamisen tarve. sp.osoite [email protected] Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

28

Kommenttia

4775

1. Olisi vielä miesten elin samassa suhteessa.

Siinä olis kyllä senaatintori ollut koko pituudelta 'pervoa', ei performarssi- taidetta täynnä!;))
  2. Luin vasta viestisi.
    Toivottavasti optimi hoito löytyy.
    Ja löytyyhän se ja sitä kautta myös parempi terveys.

Harmittaa tälläiset 'epikset elämän koettelemukset', kun ei voi kuin sivusta 'tumput suorana' seurata.

Kumpa saisit rinnallesi sylissäpitäjän, ettet joutuisi yksin kohtaamaan tällaisia 'yksinäisiä' hetkiä.
    Siis edes näihin hetkiin ja tietysti vaikka 'täysiaikaisen' kumppanin, mikäs sen parempaa olisi.

Vastaavanlaisia 'lähimmäisiä' on meidän jokaisen ympärillä aina vaan enemmän ja enemmän.
    Varmasti meistä suurimmalla osalla olisi myös halu sekä mahdollisuus, olla ystävä hädässä, mutta kun emme tunne edes lähi naapureitamme kuin hyvänpäivän tuttuina.
    Emme siis tiedä, kuka olisi ja milloin, meidän 'jonkinlaista' apua vailla.

Suomalaiseen luonteeseen kun vielä kuuluu, ettei vaikeimmissa kokemuksissa(kaan) haluta ketään häiritä, ei edes puolisoa, isää, äitiä tai lapsiaan.

Empä myöskään minä raatsinut vaimoa häiritä toissa yönä, kun sänkyyn 'täytyi' mennä, mutta ei oikein hirvennyt, kun ilmeisesti sokerit liian alhaalla ja 'tajussa' pysymisen kanssa oli niin ja näin.

Silti, minulla oli ainoastaan itsestä kiinni, herätänkö vaimon vai en.

jk. Meidän pojalla ollut murrosikäisenä kovan treeni-/kilpailukauden aikana vastaavanlaisia 'kohtauksia'.
    Ne ovat jo kymmnen vuotta pysyneet loitolla, kun liian kova huipulle nousuun tähtäävä urheileminen vaihtui musiikkiin ja muutoinkin elämänarvot siirtyivät pehmeimpiin arvoihin.
    (Siviilipalvelu, amnesty/ sosiologian ja valtiotieteiden opinnot.)
    Myös nuorimman lapsen sydäntä on jouduttu hieman operoimaan, että saatin apu 'rytmihäiriö herkkään sykkeeseen.

Ps.Olin kirjoittamassa tätä viestiä, vasta 'äsken' ja ihmettelin, miksei se lähde koneeltä etiäpäin!

Koitahan toipua Gl.J. Olen hengessä mukana, niinkuin moni muukin.