Minä en kestänyt, luulin että pystyn elämään tällä palstalla vain lukemalla ja naureskelemalla, mutta en pysty!
Kallata?, Korsteeni?, Nuoruuden salaisuus, mikä on siiva?,noituutta?
Erosin eikä seksi kiinnosta mutta mies pitäisi löytää?
Oikea ja väärä?
Tuo Ei, kertakaikkiaan, voi olla elämää? Vai voiko?
50 ? ,pitäisi neitojen ja nuorukaisten olla jo kokeneita, kärsineitä, ja oppineita!
Leskirouvia ei tähän lasketa mukaan.
"Vaikeneminen on kultaa", sanoo joku, "PAH!" sanon minä.
Pahuksen piparinleipojat ja villasukankutojat, laiturinkorjaajat ja tapetinlaittajat!
Usch!!! , teitä.
H.
:)
Ja niin kuin minä teistä tykkään...
35
1987
Vastaukset
- yks tonttu vaan
"Antaa palaa vaan"... Minulle kaikki neuvovat niin - oikeassa elämässä. Mites täällä? Älä vaan sano mitään...
Eli: Anna palaa vaan... Niinhän se meni ja kuuluu mennä. Ei pidä välittää joidenkin sairaiden tyyppien kuvitelmista. Sinunkaan viesteissäsi ei ole ollut mitään sellaista, mistä kenenkään pitäisi ottaa nokkiinsa. Kerran ihmeissäni oikein luin niitä läpi löytääkseni aiheita syytöksiin. En löytänyt.- minen meinannu alakaa mittään!
kuka mun kans ois suuta soittanu jos oisit häipyny kokonaan!
Vaikka siellä kerran veditkin väärään nenään.... ;P - HTZA
Joka luki niitä ihmeissään.
Kiitos.
Kaikki muut kiukustuivat.
Mutta, niin kuin tiedät, fiksuus on kuin tippaleipä, ei sellainen kun pellille leviävä, piparkakkutalon seinä. - HTZA
minen meinannu alakaa mittään! kirjoitti:
Vaikka siellä kerran veditkin väärään nenään.... ;PNiin kiitos!
Mutta, mutta... minä en ole vetänyt, enkä koskaan vedä mitään nenääni, tarkentaen: en suutu koskaan.
Vastaan kyllä laitan, ja välillä pidän tauon koska en halua että ihmiset ottavat minut, todella, vakavissaan. En halua satuttaa ketään.
Mutta suutu en koskaan, mitä sitten minulle kiukutellaankin.
Minä olen huumorintajuinen ihminen, joka ei kestä hölmöjä juttuja, pashaa vain. Ja niistä kyllä kirjoitan.
:) - yks tonttu vaan
minen meinannu alakaa mittään! kirjoitti:
Vaikka siellä kerran veditkin väärään nenään.... ;P"Minen tiiä mittään, min oon maalta"... Palaan paremmalla ajalla. Joskus tai en koskaan. Tonttujen joulukiireet painavat nyt tosi pahasti päälle.
- tytsikkä
HTZA kirjoitti:
Joka luki niitä ihmeissään.
Kiitos.
Kaikki muut kiukustuivat.
Mutta, niin kuin tiedät, fiksuus on kuin tippaleipä, ei sellainen kun pellille leviävä, piparkakkutalon seinä.On täällä toinenkin jolle olet vastaillut,ja jestas että mä tykkään sun ajatuksenjuoksustas ja olen sitä mieltä että ei sulle suuttua kannata.
Sä oot vaan niin hyvä!
Älä ylpisty silti! HTZA kirjoitti:
Niin kiitos!
Mutta, mutta... minä en ole vetänyt, enkä koskaan vedä mitään nenääni, tarkentaen: en suutu koskaan.
Vastaan kyllä laitan, ja välillä pidän tauon koska en halua että ihmiset ottavat minut, todella, vakavissaan. En halua satuttaa ketään.
Mutta suutu en koskaan, mitä sitten minulle kiukutellaankin.
Minä olen huumorintajuinen ihminen, joka ei kestä hölmöjä juttuja, pashaa vain. Ja niistä kyllä kirjoitan.
:)Mutta muutaman kerran 'huumorintajusi' ei ole riittänyt ja se on juuri sitä, että lähdet hiekkalaatikolta, kun sinua ei ole ymmärretty?
Muunmuassa kerran vedit tekstisi pois, kun kyselin perusteluja mielipiteesi tueksi?
Vai oliko sattumaa, sano sinä?
Ps. "Olen huumorintajuinen ihminen, joka ei kestä hölmöjä juttuja, pashaa vain".
'Aikas' kapea sektori!
Missä on huumorin tajusi rajat?
Jk. Jos vuori ei voi tulla luoksesi, niin ...- HTZA
emw34 kirjoitti:
Mutta muutaman kerran 'huumorintajusi' ei ole riittänyt ja se on juuri sitä, että lähdet hiekkalaatikolta, kun sinua ei ole ymmärretty?
Muunmuassa kerran vedit tekstisi pois, kun kyselin perusteluja mielipiteesi tueksi?
Vai oliko sattumaa, sano sinä?
Ps. "Olen huumorintajuinen ihminen, joka ei kestä hölmöjä juttuja, pashaa vain".
'Aikas' kapea sektori!
Missä on huumorin tajusi rajat?
Jk. Jos vuori ei voi tulla luoksesi, niin ...ole rekisteröitynyt joten en voi poistaa viestejänikään. ??
Satunnaisesti, harvoin, huomaan tehneeni kirjoitusvirheen ja se taitaakin olla ainoa syy että edes haluaisin poistaa juttujani.
Kysy uudelleen!
- henrii
jos ei haukuta, niin kaivellaan vanhoja.
- HTZA
vaan minkä sille voi mitä on nuorena oppinut.
Hölmöilee niin kuin ennenkin ja kirjoittelee palstoille, jopa puolen tunnin välein.
Toivon että sinäkin kestät, niin kuin minäkin.
- onko kukaan
...vois äkkiväärään ajatella....
Mutta onko kukaan meistä....?
Olen tykännyt tylistäsi....
Jatka vain valitsemalla polullasi -ja sinähän jatkat ilman minun lupaanikin. Vai mitä?
Ja vaihdat suuntaakin jos itse haluat :) - täti puskasta
et kestänyt lukemaasi, aivan.
Piparin leipojana, sukankutojana,tapetinlaittajana, osallistua vanhojen-esineiden kyselyyn,ja monen muuhun keskusteluun osallistuminen on ollut kivaa ja antoisaa.
No, sitten kun katson sinunkin osallistuneen omalla aloituksellasi, mainiten kaikkea näitä eri aiheita,,,,olet yhtä kiinnostunut kuin mekin toiset 50 .
Tälläisiä me vaan ollaan, sinä mukaan lukien,
mielenkiintoa on koska olet lukenut palstaa, ihan mukava huomata, sinäkin kokenut,kärsinyt ja oppinut.- HTZA
Älykkyyttä minä tarkoitin.
Sitä kun ei enää ole, pariin päivään, ollut.
Ja tuntuu puuttuvan vieläkin. - sullekkin
HTZA kirjoitti:
Ja tuntuu puuttuvan vieläkin.vielä tulee, se äly, jos pari päivää on hukassa ollut.
- näyttänyt
sullekkin kirjoitti:
vielä tulee, se äly, jos pari päivää on hukassa ollut.
paljonkaan viisaammalta vaikka kaikista tyhmin oli poissa, jotenka aivan sama missä olet siinä suhteessa.
- HTZA
HTZA kirjoitti:
Ja tuntuu puuttuvan vieläkin.sopii tällainen henkilökohtainenkin kiukuttelu.
Haluaisin kuitenkin ihan asiallistakin palautetta. Jotain siitä että olen ollut väärässä tms. - täti puskasta
HTZA kirjoitti:
sopii tällainen henkilökohtainenkin kiukuttelu.
Haluaisin kuitenkin ihan asiallistakin palautetta. Jotain siitä että olen ollut väärässä tms.kaikki oli poimittu sinun omasta aloitteestasi.
- HTZA
täti puskasta kirjoitti:
kaikki oli poimittu sinun omasta aloitteestasi.
viestiäni kenellekään osoitaa. Erilaisia nimimerkkejä kun ovat.
Voin vain odottaa tyyliin "Touche".
Suomeksi: "Se koira kalahtaa joka olen minä". - HTZA
HTZA kirjoitti:
viestiäni kenellekään osoitaa. Erilaisia nimimerkkejä kun ovat.
Voin vain odottaa tyyliin "Touche".
Suomeksi: "Se koira kalahtaa joka olen minä".niin aloittessani on kaikkien, mielestäni,outojen, aloiteet.
- eivät tarvitse mainostaa.
HTZA kirjoitti:
Ja tuntuu puuttuvan vieläkin.Tosiasiahan on että tyhmä ei huomaa itse tyhmyyttään, voi jopa luulla olevansa älykäskin ja siksi tyhmyys loistaakin oman älykkyyden mainostamisena. Todella itsetuntoinen älykäs ei tarvitse mainostaa, hän tietää sen erottuvan keksikertaisuudesta vaivatta muutenkin.
- HTZA
eivät tarvitse mainostaa. kirjoitti:
Tosiasiahan on että tyhmä ei huomaa itse tyhmyyttään, voi jopa luulla olevansa älykäskin ja siksi tyhmyys loistaakin oman älykkyyden mainostamisena. Todella itsetuntoinen älykäs ei tarvitse mainostaa, hän tietää sen erottuvan keksikertaisuudesta vaivatta muutenkin.
en vain aina tahdo malttaa...
- toisten nimimerkiesi
HTZA kirjoitti:
en vain aina tahdo malttaa...
kanssa välillä, että löydät vertaistasi seuraa ja saat riittävästi positiivista palautetta mollaamisellesi.
- HTZA
toisten nimimerkiesi kirjoitti:
kanssa välillä, että löydät vertaistasi seuraa ja saat riittävästi positiivista palautetta mollaamisellesi.
Takaan ja vannon sen että käytän vain sitä.
Ymmärrän kyllä että sitä on helppo käyttää väärin. Mutta koettakaa uskoa, minä en ole paskiainen vaan suloinen.
Jos joku juttu tuntuu siltä että se ei ole minun niin kysykää, yritän jotenkin varmentaa onko se juttu minun vai jonkun väärinkäyttämä sekoilu.
Olen harkinnut ihan rekisteröitymistäkin mutta se johtaa siihen että jutut muuttuvat turhanpäiväiseksi lässytykseksi. - yks tonttu vaan
HTZA kirjoitti:
Takaan ja vannon sen että käytän vain sitä.
Ymmärrän kyllä että sitä on helppo käyttää väärin. Mutta koettakaa uskoa, minä en ole paskiainen vaan suloinen.
Jos joku juttu tuntuu siltä että se ei ole minun niin kysykää, yritän jotenkin varmentaa onko se juttu minun vai jonkun väärinkäyttämä sekoilu.
Olen harkinnut ihan rekisteröitymistäkin mutta se johtaa siihen että jutut muuttuvat turhanpäiväiseksi lässytykseksi.Kyllä sinun juttusi vakuuttavat ainakin minut: Olet suloinen. Ihan varmasti olet. Haleja! Et turhanpäiväinen lässyttäjä.
- namisuku
...sitten pois palstalta?
Jotkut ihmiset haluaisivat olla kärpäsenä katsomassa omissa hautajaisissaan, kuinka jengi suree?
Olet kyllä mielenkiintoinen "paskahousu", vähän jotenkin kuin tyyliin: Vihaan Sinua Rakas...heh..
No voi sun saavi=)- HTZA
"olit siis pois palstalta", huomasit kuitenkin, ja ihan varmaan! Minua kun ei ihan unhoiteta, näytellä kyllä voi.
Palo ja Ikonen, opettivat.
H.
- Jermuxi tms.
Onko radioaalloilla kohtalotoveri...Kjäh!
No, joka taputuksessa, ei saa toisten juttuja tolleen mollata. Anna heirän kirjuuttaa, mistä kukakin haluaapi. Laitat sitten vastukset niihin, mitkä kiinnostaa...kaikkiin juttuihin ei tarvinne sotkeentua...- HTZA
on rangasiatava teko, on se sitten fyysistä tai henkistä.
- tulee///////
ex... coko sheik. mieleen. HTZA. on myös erään koneen merkki..
- HTZA
aika moninkertainenkin "ex" ja ennen muinoin kutsuivat jotkut ihan koneeksikin.
Toivottavasti tuo mainitsemasi nimimerkki oli mukava ihminen?
- helmatliehuen :-)
..koko tämän palstan suola....
Miksi meidän ikäiset haluavat mieluumin juttella, kuin keskustella henkeviä vapaa-ajallaan, netissä?
Miksi erikoispalstat eivät kiinnosta?
Miksi oikean tai väärän 'mittapuu' pitäisi selittyä aloituksen aihepiiristä?
Miksi sinun tai minun pitäisi pitäisi välittää muiden kirjoitusten aiheista, jos ne eivät ole ylläpidon sääntöjä rikkovia?
Tässä neljä kysymystä aloituksesi aiheeseen liittyen.- HTZA
"Eisenacher Motoren Werkes" on tavallaan kun vastine teidän tavallisten pulliaisten normielämälle.
Normielämässä ei ole montaa todellista ystävää jolle voi laukoa ihan aitojakin ajatuksiaan.
Ja saada siihen sitten ihan aidon vastauksen.
Joten on ihan kiva mennä omiensa palstoille, se ei ole ihan aito BMW, mutta kopio unelmista.
Erikoispalstat ovat ihan nimensä mukaisia, siellä ei sooloilla, jos palsta on sukkahousuista, siellä ei kyllä keskustella siitä mitä haarakiilan takana on, vaan sen kiilan vahvuudesta ja väristä.
Jokaisella ihmisellä on elämässä opittu käsitys siitä mikä on oikein tai väärin. Eri kulttuureissa tuo ajatus on erilainen, sen huomaa parhaiten siitä miltä itsestä tuntuu kun lukee lehtien otsikoita.
Kärjistäen voi sanoa että valkoisen raiskaus on jotenkin hyväksyttävämpää kuin päähinevammaisen.
Kenenkään muun kun minun aiheista ei tarvitse välittää, jos ne eivät sitten, jostain ihmeen syystä, ala kiinnostamaan.
Luepa joitakin tylsiä aloituksia hieman eri tavalla.Siellä saattaa sittenkin olla jotain josta haluat muita kouluttaa. Useimmiten avaus tai vastaus on aina toisen ihmisen kouluttamista, enemmän tai vähemmän suorasukaisesti. Vähän kun televisiohaastattelijoiden, määrättyyn vastaukseen pyrkivä, kysymyksenaloitus: "Etkö OLEKIN sitä mieltä että se mitä minä ajan takaa on oikein/väärin/outoa/epäillyttävää... jne.
Jotkut lehdet myyvät hyvin noilla vihjailuilla. - HTZA
"Eisenacher Motoren Werkes" on tavallaan kun vastine teidän tavallisten pulliaisten normielämälle.
Normielämässä ei ole montaa todellista ystävää jolle voi laukoa ihan aitojakin ajatuksiaan.
Ja saada siihen sitten ihan aidon vastauksen.
Useimmilla ei ole ainoatakaan.
Joten on ihan kiva mennä omiensa palstoille, se ei ole ihan aito BMW, mutta kopio unelmista.
Erikoispalstat ovat ihan nimensä mukaisia, siellä ei sooloilla, jos palsta on sukkahousuista, siellä ei kyllä keskustella siitä mitä haarakiilan takana on, vaan sen kiilan vahvuudesta ja väristä.
Jokaisella ihmisellä on elämässä opittu käsitys siitä mikä on oikein tai väärin. Eri kulttuureissa tuo ajatus on erilainen, sen huomaa parhaiten siitä miltä itsestä tuntuu kun lukee lehtien otsikoita.
Kärjistäen voi sanoa että valkoisen raiskaus on jotenkin hyväksyttävämpää kuin päähinevammaisen.
Kenenkään muun kun minun aiheista ei tarvitse välittää, jos ne eivät sitten, jostain ihmeen syystä, ala kiinnostamaan.
Luepa joitakin tylsiä aloituksia hieman eri tavalla.Siellä saattaa sittenkin olla jotain josta haluat muita kouluttaa. Useimmiten avaus tai vastaus on aina toisen ihmisen kouluttamista, enemmän tai vähemmän suorasukaisesti. Vähän kun televisiohaastattelijoiden, määrättyyn vastaukseen pyrkivä, kysymyksenaloitus: "Etkö OLEKIN sitä mieltä että se mitä minä ajan takaa on oikein/väärin/outoa/epäillyttävää... jne.
Jotkut lehdet myyvät hyvin noilla vihjailuilla.
- enkelitrio
Piparitaikina kohmettuu jääkaapis,
kutime paiskasi nurkkaa...
Ai kui,noku mää tuli sunt kurkkaa.
Emmää ol eronnu,enkä karannu.
Kärsiny,oppinu ja kokenu juu,
ja taas keittiö kutsuu...
Joulu se tulla jolkottaa.
Hips sul ! T. ^^j^^
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu5552842Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu892552Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all211611Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771552Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101480- 691404
Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔421385- 271298
Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut3091286Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun901173