Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Mu5tasydän
profiilit
Mu5tasydän
Mu5tasydän
Vapaa kuvaus
Baarin ylijäämäblondi,
joka ei lähtenyt kenen tahansa mukaan.
[email protected]
Aloituksia
68
Kommenttia
2337
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tuon asian kanssa painii varmasti moni nykyään. Aika harva ihminen omastakaan kaveripiiristä on löytänyt baarista muuta kuin seksiseuraa. Ihmiset eivät uskalla katsoa edes silmiin.
Onko sulla mitään harrastuksia, jonka kautta voisi tutustua toisiin sinkkuihin tai voisitko aloittaa jonkin uuden harrastuksen, missä törmäisi uusiin ihmisiin?
Mulla on vähän paha tapa lähteä tuputtamaan neuvoja tilanteeseen, jonka kanssa olen joskus paininut itsekin. Sori siitä.
Muista sanoa kuitenkin itsellesi joka päivä jotain kaunista, koska olet arvokas ihminen juuri sellaisena kuin olet ja kun saat enemmän itsevarmuutta, niin se yleensä näkyy ulospäin.
Tsemppiä.
05.06.2025 15:20
Tiedän sen epätoivon tunteen, se voi olla välillä musertava. Voimia tilanteeseen.
Olen omalla kohdallani ajatellut, että mun on pakko opetella olemaan yksin ja käsitellä tunteita, että voin olla ehjempi seuraavassa suhteessa.
Tuli vain mieleen, että millaiset kuvat sulla on Tinderissä?
Sehän on puhtaasti visuaalista peliä ja mitä totuudenmukaisemmat kuvat ovat, niin sitä aidomman vaikutelman se vastapuolelle antaa.
Tinder on kuitenkin myös pinnallinen paikka ja siellä helposti kiinnittää huomiota pinnallisiin ominaisuuksiin, kuten kuvien laatuun, vaatetukseen, naisilla meikkiin ja profiilin ulkoasuun yleisesti.
Mikä on se erottava tekijä, jolla erotut tuhansien tähtien joukosta?
Itsellä esimerkiksi menee koko omakuvaus riimissä, koska olen runoilija ja kuvat antavat aidon vaikutelman ulkonäöstä, tyylistä jne.
Syvällisiin ominaisuuksiin jos mennään, niin kuinka paljon kerrot itsestäsi? Oletko avoin vai sulkeutunut, koska sen mukaista seuraa on todennäköisemmin odotettavissa.
Pureuduin tässä nyt vain omalla mielipiteelläni siihen, miten olen itse kokenut Tinderin ja sen haasteet.
05.06.2025 14:50
Ihminen on monesti riippuvainen kommunikoinnista kanssaihmisten kanssa. Elämässä toiset meistä vain ovat suositumpia kuin toiset, osaavat ehkä kommunikoida paremmin tai tuntevat toisensa muuallakin. ☺️
05.06.2025 05:18
Mielestäni ensin pitäisi syntyä rakentavaa keskustelua ennen kuin voisi muodostua pareja.
Näen usein omista poterosta huutelua ja vastakkainasettelua, en niinkään tahtoa kulkea toista vastaan.
Siitä omasta mielestä oikeaa mielipidettä painotetaan ilman yritystä ymmärtää toisen mielipidettä.
05.06.2025 05:16
Hapoton pullovesi on mun mielestä parasta, jos noista pitää valita.
04.06.2025 22:48
Käytän kroppaani litukan halvinta mahdollista suihkugeeliä ja käsiä. Hiusten pesemiseen sitten panostan ja käytän kampaamotuotteita.
Mulle olennaisinta on tunnelma.
Laitan saunan päälle ja annan sen lämmetä noin 60-asteiseksi, en laita valoja kylppäriin ollenkaan. Sytytän miedosti tuoksuvan kynttilän ja nautin hitaista löylyistä.
Taustamusiikiksi puhelimesta valikoituu jotain kaunista, yleensä Amy Winehouse on sopivaa tunnelmamusiikkia omaan halpisspahan.
Peseydyn kynttilänvalossa ja nautin.
04.06.2025 22:45
Noh, oon sen verran tylsä, että kysyn kauanko olet kirjoittanut sinkuissa? ☺️
04.06.2025 21:31
Toisin sanoen, olen kateellinen fiksulle ihmiselle, joka on ymmärtänyt olla allekirjoittamatta vääränlaista paperia. Mut hei.. elämässä ei voi saada mitään, jos ei uskalla ottaa riskejä. Joskus se sit kosahtaa pahemmin, joskus onnistuu.
04.06.2025 21:30
Ehkä voin olla hieman kateellinen sellaiselle ihmiselle, joka ei ole tehnyt niin perustavanlaisia virheitä, että on mennyt vaikka koko omaisuus, jota on vuosia yrittänyt kerryttää. Luottanut vaikka väärään ihmiseen ja sitä myötä menettänyt kaiken.
Enkä tarkoita, että raha olisi minulle tärkeä arvo.
Olen kuitenkin huomannut, että se helpottaa kummasti elämää, kun ei tarvitse jokaista penniä laskea.
Taloudellisen ahdingon esimerkkinä sellainen tilanne, että sairastuu ja joutuu sairaalaan ja kappas, lasku onkin yhtäkkiä 500 euroa. Tuollainen voi kaataa helposti "kaarnaveneen" jos ei ole säästöjä.
Kaipaisin sellaista arkea, millaista joskus elin taloudellisesti, mutta minulla ei tällä hetkellä ole sellaiseen mahdollisuutta. Kyllä minä vielä löydän lisätöitä, että saa solmuja auki...
03.06.2025 16:17
Minusta tässä palstassa on parasta juuri aiheiden monipuolisuus ja se, että jos tekee jotain havaintoja tai muuten vaan askarruttaa joku asia, niin voi kysyä muiden mielipiteitä. Olipa kyse vakavasta tai kevyestä aiheesta.
Eikä tämä palsta ainakaan vielä ole niin sekopäinen kuin vaikka ikävä-palsta, jossa itse ainakin kohtasin aikanaan niin häijyä kohtelemista, että oksat pois.
Jos nyt jostakin nettikiusaamisesta voi jäädä ikuiset traumat, niin ainakin omalla kohdallani tuo toteutui juuri ikävä-palstalla mellastavan ihmisen toimesta. En tiedä joko ko. palsta on siistiytynyt, koska en siellä enää kirjoita.
03.06.2025 16:04
En tiedä, kun en tajua kiusaavan ihmisen sielunelämästä muuta kuin sen, että hänellä on pakko olla todella paha olo.
Voisiko joku muu syy olla, että on helpommin jäljitettävissä, kun eihän se mikään salaisuus ole, että joskus suomi24:sta on tehty tutkintaa?
02.06.2025 05:33
Ymmärrän sinua, mutta onhan se hankalaa täällä anonyymeistä kirjoituksista napsia kuvakaappauksia.
Eri asia, jos joku nimimerkillinen toistuvasti kiusaa toisia, mutta en ole sellaista nähnyt tapahtuvan.
Joskus ehkä törmännyt määrätynlaiseen nenäkkyyteen joltakin taholta.
30.05.2025 18:07
Minusta ihan kohteliasta tarjota jotain. Eihän sitä edes tiedä maistuuko kaikille kahvi, mutta kysyisin tykkääkö suolaisesta vai makeasta ja tarjoaisin palan painiketta sen mukaan. Ruokaa en alkaisi laittamaan.
30.05.2025 18:04
Toivottavasti joku ymmärtää tilata sulle ambulanssin ja toimittaa hoitoon.
30.05.2025 18:01
Laihduttaa mun kyllä pitää, mutta en hakua kehooni mitään ylimääräisiä täyteaineita. Enkä kyllä tarvitsekaan sellaisia.
Mun mielestä kehopositiivisuus ymmärretään väärin. Mikään mikä on epäterveellistä ei ole positiivisuuden mittari. Olipa kyse ylipainosta tai epäterveistä elämäntavoista noin muuten.
Ehkä sellainen kehopositiivisuus, jossa muutokset tehdään lempeästi ja itseään kannustaen olisi se mun mielestä oikea reitti.
Jos läskiä haukutaan läskiksi, niin aika harva ihminen lähtee sen kautta muutoksia tekemään, vaan se masentaa monesti vain syömään enemmän.
29.05.2025 11:06
Hups, tämä oli siis mun vastaus sulle Pirppis.
29.05.2025 10:45
Niin. Sama tietysti toisinpäin, ihanasti yleistäen. Siinä vaiheessa, kun myös menettää kaiken omaisuutensa, jyvät karsiutuvat akanoista, olipa kyse ystävistä tai kumppaneista.
28.05.2025 10:58
Juuri tämä. Jos ihminen ei kiinnosta kauheimmillaan, ihan turha luulla, että sama ihminen olisi itse kiinnostunut mainitsemastasi tyypistä, kun on kauneimmillaan. Mies ja miksei nainenkin voi loppupeleissä olla todella pinnallinen olento.
28.05.2025 09:10
Mulla on muutama pelko, jos lapsiin liittyviä pelkoja ei lasketa.
Olen pienestä saakka pelännyt petoja, erityisesti susia (trauma) ja karhuja.
Toinen pelko on ollut pimeänpelko.
Viime kesänä menetin vai pitäisikö sanoa saavutin pelottomuuden pimeää kohtaan. Petojen pelon kanssa pitäisi vielä tehdä töitä.
Käytätkö päihteitä? Olen kuullut usealta ihmiseltä, että jos ei käytä päihteitä, niin on suurempi mahdollisuus nähdä maailman pienet yksityiskohdat kauniimmassa valossa.
Itse käytän todella vähän päihteitä johtuen kotikasvatuksestani.
28.05.2025 06:17
Juu, onhan tuota kehuttu. Erinäisiä kehonosia kehutaan useammin, eli silmiä, hymyä, peppua ja tissejä.
Itse pidän kasvoistani, reisistäni ja rinnoistani, mutta eniten siitä, että kroppa toimii. Keski-ikäisenä ei ole niin sanottua, että pärjäisi ilman apuvälineitä ja -keinoja.
28.05.2025 06:10
2 / 117