Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Mu5tasydän
profiilit
Mu5tasydän
Mu5tasydän
Vapaa kuvaus
Baarin ylijäämäblondi,
joka ei lähtenyt kenen tahansa mukaan.
[email protected]
Aloituksia
70
Kommenttia
2388
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kun koittaa etsiä vaikka Tinderistä miestä, jolla ei ole tatuointia, niin on meinaan harvinaista herkkua sellainen ja mielestäni voisi ihan aiheesta pistää vuoronumerokoneen ovensa taakse.
08.07.2025 14:45
No en osaa tuohon sanoa, mutta semmonen joka tykkää tatskoista, niin varmaan arvostaa vastapuolen tatuointeja.
08.07.2025 11:35
Hieno homma, tatuoidut jättää mut rauhaan ja minä jätän tatuoidut rauhaan.
08.07.2025 11:34
Sanotaanko näin, että kun tarpeeksi otat vastaan pilasoittoja ja häiriköintiä, niin kummasti se uusi puhelinnumero ja sen salaiseksi pistäminen alkaa kiinnostamaan.
08.07.2025 11:11
En tykkää tatuoinneista, mutta jos rakastuisin ihmiseen, jolla on tatuointi, niin en minä nyt herranjestas sen takia skippaisi ko. tyyppiä.
08.07.2025 11:07
Epäoikeudenmukaisuus kiukuttaa joskus ihan huolella.
08.07.2025 11:05
Minusta avarakatseisuus ei katso ikää.
08.07.2025 11:03
Näh. Mulle tämä palsta täyttää niitä hetkiä, kun en keksi muutakaan, kuten esimerkiksi nyt, kun sataa. Joskus menee monta päivää, että en edes käy täällä ja joskus käyn tiheämpään. Mun verkot on kuitenkin muilla vesillä enkä etsi seuraa myöskään baarista, jossa käyn lähinnä harrastamassa.
23.06.2025 18:37
Arvostan sellaisia miehiä, joilla on jo mahdollisesti aikuisia lapsia tai ainakin lähellä aikuisikää. Lasten saaminen kertoo ainakin omassa ajatusmaailmassa jotain ihmisen empatiakyvystä ja henkisestä kasvusta, koska lapsi väkisinkin laajentaa omaa katsontakantaa elämää kohtaan.
Skippaan sellaiset miehet, jotka eivät ole ikinä edes halunneet lapsia, koska mielestäni heidän elämänsä on silloin pyörinyt liikaa oman navan ympärillä.
Tiedän olevani asiassa hyvin mustavalkoinen. Eri asia toki, jos mies olisi halunnut lapsia, mutta ei ole niitä saanut sopivan kumppanin puuttuessa.
Tuossa tilanteessa me tuskin istuisimme muutenkaan vastakkain pöydän ääressä, koska itse en halua enempää lapsia enkä muutenkaan ole kiinnostunut kovin paljon nuoremmista miehistä.
Myös jos lapsia on tyyliin kolmen-neljän eri naisen kanssa on mulle red flag, kuten ajattelen myös vastaavanlaisesta naisesta. Lapsia on tuolloin tehty / saatu aivan liian heppoisin perustein.
22.06.2025 10:25
Itsellä ei onneksi palstalla ole samanlaista ongelmaa, mutta tunnistan kyllä tuon mistä puhut. Joskus pelkkä läheisyys riittää. Tsemppiä meille.
21.06.2025 15:00
Hyvin kirjoitettu.
21.06.2025 13:05
Aivokemiaa pidetään todellakin liian itsestäänselvänä asiana. Olen itse valitettavasti nähnyt sen huonon puolen, mitä ihmisestä voi tulla, kun napsitaan tarpeeksi kauan aikaa lääkkeitä. Tunnekylmäksi kuollut läheinen, niin siitä saa kärsiä lapset ja kumppani eikä kemia välttämättä enää ikinä toimi normaalisti.
21.06.2025 13:03
En oikein usko tähän, kun on niin monenlaista keittäjää ja joskus voi joutua jopa ilkivallan kohteeksi, jos sattuu väärälle ihmiselle kirjoittamaan tietämättään. Hyvähän se kuitenkin on, jos jollakulla on sellainen tuuri. Rakkaus on kaunis asia.
21.06.2025 12:50
Niin. Ihan kuin likinäölle tai kaukonäölle voisi tehdä jotain, kun on sellainen ominaisuus, joka on syntyessä saatu. Toki ne voi yrittää leikata, mutta ainakin omalla kohdallani leikkaus vuonna pottu ja kuokka on epäonnistunut.
19.06.2025 11:57
En ehkä lähtisi tuntemattomalle huomauttamaan, mutta onhan se harmi, jos mies ei itse tajua pitää itsestään huolta, mutta niin, mikä kenellekin on tärkeää.
19.06.2025 11:54
Kuka määrittelee rumuuden? Mielestäni suomalainen mieskin voi olla komea, riittää, että huolehtii hieman ulkonäöstään. Monesti näkee epäsiistejä partoja ja ajan myötä levinneitä tatuointeja. Aivan pieniä asioita mistä huolehtia. Hyvä hygienia, puhtaat hampaat ja siisti parta (mieluiten ei ollenkaan) niin pääsee jo pidemmälle.
19.06.2025 11:01
Mukava lukea tällaisia tarinoita, että jollakin on asiat paremmin. Olen iloinen puolestasi.
19.06.2025 10:59
Tästä olen samaa mieltä. Hyvän johtajan ei tarvitse käskeä, riittää, että pyytää ja perustelee miksi joku asia tehdään tietyllä tavalla.
19.06.2025 10:57
Syvä rakkaus on sellainen asia, että sitä pitää monesti itsestäänselvänä ennen kuin sen menettää.
19.06.2025 10:54
Menisin, mutta en omista autoa enää.
18.06.2025 21:53
2 / 120