Mu5tasydän
Vapaa kuvaus
Baarin ylijäämäblondi, koska kaikki brunetit vietiin kotiin.
[email protected]
Aloituksia
28
Kommenttia
624
Posipölyn paikka.
Kaikilla on varmasti hymy välillä hukassa ja joskus tarvitaan erilaisia apukeinojakin sen palauttamiseen. No ottakaa p3146Parhaat mainokset -ketju.
Nämä Lidlin mainokset ovat yleensä aika viihdyttäviä. Mulla oli muistikuva, että prinsessa röyhtäisee, mutta muistin vää30475Niin olkaamme ylpeitä itsenäisyydestä.
No jaetaanpa tännekin.. Niin olkaamme ylpeästi itsenäisiä. Kiitollisia siitä kuinka hyvin meillä monet asiat ovat. T10147Onko kaikki sinkut baarissa?
Iskemässä ihmisiä ja jos, niin miten pystytte yhden yön juttuihin?60563En ole koskaan halunnut pahaa.
Kenellekään. Olen kuitenkin tehnyt virheitä aiemmin jakaessani jotain asioita. En kuitenkaan ole tehnyt niin pitkään aik19312Joka ilta, kun lamppu sammuu..
Se oli sitten sellainen ilta. Eipä taas vältytty nauruilta, mutta ei myöskään itkuilta. Sellaista se on elo ihmisen.1110Hyvää huomenta ja mukavaa päivää!
Näyttäisi olevan tuollainen perusharmaa keskiviikko, mutta aivan ok-fiilikset tässä aamussa ja etätöissä. Minkälaisell5135Voisko joku kertoa?
Miksi rekkautuneelle kovinkaan moni ei kommentoi ja muuten taas porukka kommentoi normaalisti. Kiinnostaisi kuulla. 🧐47422Noo, mitäs maanantaihin?
Täällä ikävissäni kärvistelen. Kyllä sitä ihminen on pöljä. Tukka takana ja silmäpussit naamalla. Mutta mutta. En ole8224Mainiota maanantaita!
Vähän pilvistä, mutta kylmää. Onneksi tämä biisi lämmittää, kun on soinut eilisestä saakka bäässä. ;) Tove Lo / Elevato1109Aurinkoa sunnuntaihin! :)
Aika vähiin on jäänyt kirjoittelu tänä viikonloppuna. Jonkin verran on tullut selattua. Pienistä uutisista voi olla on11215Miksi täällä on taas niin?
oudon ankea ja vihainen tunnelma? Vetää mielen matalaksi. Pitääkö poistua vai keksiikö joku jotain aurinkoisempaa puheen14185K-kaimojen kokoontumisajot...
Montako K-henkilöä täällä on ja oletko nainen vai mies? Kaipaatko jotain tyyppiä vai jutteletko muuten vain? :)30473Huomentapäivää! Ajattelin muistuttaa..
Tänne kurjuuden keskelle, että huomenna on THE PERJANTAI. https://youtu.be/7HeC0b4__wc?si=eC5F2eupJL8S36ZW Eipä tässä3146Auringolla on ihmeitä tekevä vaikutus.
Juuri siitä syystä rakastan kesää. Voisin vain istua rappusilla ja imeä sitä valoenergiaa itseeni kylvääkseni sitä myö10183Etsin neulaa heinäsuovasta...
mutta joku kippasi kuormallisen lisää heiniä, just kun olin pääsemässä pohjalle. Näillä mennään tänään. Positiivisuus25333- 5175
Nyt on kiva viikko tiedossa.
Liukastakin saattaa olla... köh. Maanantain kun saa taputeltua, niin oho, sehän onkin kohta jo perjantai. Tällä viikoll4187Hyvää ja vetistä päivää kaikille!
Näyttäisi olevan aivan selvä "viltin mutkassa ja kynttilänpolttokeli" Mitäs sinun sunnuntaihin? :)24246Näin ihanaa unta.
että olit edessäni. Minä katsoin sinua pitkään silmiin ja tykitin rakkausnuolilla niin, että tainnuit. Sen jälkeen halas1116