Vapaa kuvaus

"The color black is associated with mourning, so the black heart can express feelings of sadness, grief, or being misunderstood."

[email protected]

Aloituksia

119

Kommenttia

3750

1. Alone - Suomi, katsoitko?

Joko sulla on vahva ennakkosuosikki? Itselläni ei ole, mutta huokaukset tosiaan häiritsivät. En ehkä Liisana olisi läht
    Sinkut
    3
    690
  2. Biisejä, jotka koskettavat?

Aloitan tälä kaunisäänisellä Vahteralla. Vahtera / Kun Diana kuoli https://youtu.be/-9wuQLZy2qk?si=mTC09GF4uh8sP4yF
    Sinkut
    71
    688
  3. Kuinka aseistaudut syksyä varten?

Joko sinulla on tarpeeksi suklaata, villasukkia, soul-musiikkia ja kynttilöitä odottamassa? Itse jätin suklaan hoikemmi
    Sinkut
    107
    674
  4. Täällä ikävässä asustaa

ihka oikea psykopaatti ellei parikin. Ei mulla muuta. Olkaapa varovaisia.
    Ikävä
    40
    671
  5. Mitä muuta veisit kiikkutuoliin mukanasi kuin villasukat?

Fiilistelen hyviä biisejä. Joihinkin liittyy muistoja ajoilta, kun melkein kaikki oli täydellistä. Sitten tuli muutoks
    Sinkut
    77
    661
  6. Mitä teet juuri nyt?

Itse lämmittelen peiton alla. Kävin terassilla ottamassa parit drinkit ja istuimme ulkona jonkin aikaa liikaa, niin ny
    Sinkut
    91
    661
  7. Tulepa puhumaan!

Tulepa tähän asiallisesti juttelemaan asioista vai etkö osaa jutella asiallisesti? Miksi sinulla on tarvetta ohjata toi
    Ikävä
    47
    652
  8. Miten hyvin sananvapaus toteutuu?

Juuri sinun aloituksiin ja kommentointiin palstalla? "Suomessa ei ole erillistä "sananvapauslakia", vaan sananvapaus pe
    Sinkut
    68
    648
  9. Legendaariset elokuvat

Halusin teineille näyttää oman nuoruuden legendaarisia elokuvia ja aloitimme eilen katsomalla elokuvan "Uhrilampaat".
    Sinkut
    101
    640
  10. Onko kaikki sinkut baarissa?

Iskemässä ihmisiä ja jos, niin miten pystytte yhden yön juttuihin?
    Sinkut
    60
    627
  11. Viimeisin dokumentti, jonka katsoit?

Itse katsoin tämän ja päätin, että pitääkin ottaa dokkarit taas säännölliseen ohjelmistoon. Onko kukaan muu huomannut,
    Sinkut
    29
    619
  12. K-kaimojen kokoontumisajot...

Montako K-henkilöä täällä on ja oletko nainen vai mies? Kaipaatko jotain tyyppiä vai jutteletko muuten vain? :)
    Ikävä
    28
    611
  13. Hyvillä puhelahjoilla pärjää pitkälle

Oletko hyvä puhumaan? Kuulutko niihin ihmisiin, jotka myyvät vaikka hiekkaa saharaan? Kerro jokin esimerkki tilanteest
    Sinkut
    40
    607
  14. Miten te muut rekkautuneet?

jaksatte päivästä toiseen tätä ryöpytystä? Aivan ihme hommaa ja kommenttia. Ei kai tässä voi enää kuin nauraa. :D
    Ikävä
    52
    600
  15. Missä tilanteessa oli 2 vuotta sitten?

Voit vastata niin vapaasti kuin tahdot. Jos liität musiikkia, joka muistuttaa tuosta ajasta, niin vielä parempi. 🤗 Its
    Sinkut
    62
    574
  16. Mietitkö koskaan?

Miltä tuntuu olla julkisuuden henkilö, kun ei saa olla missään rauhassa? Kestäisikö sinulla pää jatkuvaa tarkkailemista,
    Sinkut
    69
    559
  17. Oletko hedonisti?

Hyvin monesti nykyajassa törmää tähän nautintohakuiseen elämänarvoon. Yritän ymmärtää, vaikka vaikeaa on. Lapsekkaana
    Sinkut
    83
    538
  18. Jos tarpeeksi moni haluaa

Niin väistyn. En ole toista kertaa valmis menettämään itseäni valheiden ja kiusaamisen takia. Nakkaa kommenttia alle.
    Sinkut
    46
    531
  19. Kato kiusaaja eksyi linjoille...

En mahdu käyttäytymään asiallisesti samalle linjalle, joten eiköhän se riitä tälle illalle. Heippa ja mukavaa iltaa kivo
    Ikävä
    19
    520
  20. Tökkiikö edelleen?

Mun pitää aina kaks kertaa kirjautua palstalle ja evästehyväksyntä tulee aina monta kertaa. Jännä homma.
    Sinkut
    23
    517