Mu5tasydän

"The color black is associated with mourning, so the black heart can express feelings of sadness, grief, or being misunderstood."
[email protected]
Aloituksia
87
Kommenttia
2838
K-kaimojen kokoontumisajot...
Montako K-henkilöä täällä on ja oletko nainen vai mies? Kaipaatko jotain tyyppiä vai jutteletko muuten vain? :)28580Mitä muuta veisit kiikkutuoliin mukanasi kuin villasukat?
Fiilistelen hyviä biisejä. Joihinkin liittyy muistoja ajoilta, kun melkein kaikki oli täydellistä. Sitten tuli muutoks70580Tökkiikö edelleen?
Mun pitää aina kaks kertaa kirjautua palstalle ja evästehyväksyntä tulee aina monta kertaa. Jännä homma.23511Kato kiusaaja eksyi linjoille...
En mahdu käyttäytymään asiallisesti samalle linjalle, joten eiköhän se riitä tälle illalle. Heippa ja mukavaa iltaa kivo19509Voisko joku kertoa?
Miksi rekkautuneelle kovinkaan moni ei kommentoi ja muuten taas porukka kommentoi normaalisti. Kiinnostaisi kuulla. 🧐47468Teetkö paljon omia johtopäätöksiä?
Kuinka moni teistä tekee jotain omia johtopäätöksiä asioista, kysymättä toiselta mitään? Jos et vaikka tunne ihmistä k38466Mikä on ollut parasta tässä päivässä?
No siinä otsikossa se jo tulikin. Työpäivän jälkeen oli aika voittajaolo, mutta kyllä se siitä aina tasoittuu sitten.55457Mukavaa perjantaita sinkuille!
Lämpöä ja voimia päivään, jos sellaista tarvitsette! 😊 Tässä konttoritöiden ohessa on hyvä välillä tehdä jumppaliikkei59456Pohjoisen sinkkumiitti?
Olisko kiinnostusta pohjoisen (Oulun) sinkkumiitille? Ajattelen lähinnä sellaista, että kerätään osallistujat, sovitaa19448- 20438
Uiminen viilentää pitkäksi aikaa
Uiminen on tosi tehokas keino viilentyä ja pitää tietysti sukeltaa, koska pää se on se ternospullon korkki, joten taidan33435Kuinka aseistaudut syksyä varten?
Joko sinulla on tarpeeksi suklaata, villasukkia, soul-musiikkia ja kynttilöitä odottamassa? Itse jätin suklaan hoikemmi77426Tiistai-illan kevennysketju.
Kaipailisin piristäviä ja "aivottomia" videopätkiä. Aloitan itse tällä, ehkä jo vähän kuluneella Nuija ja Tosinuija -pä45421Mukavaa perjantaita!
Aina se vain on ollut viikon paras päivä, kaikesta pahasta ja hyvästä huolimatta / johtuen. Vanha kunnon Smylesin Baker22415Perjantain biisibattle-ketju
Sopivasti perjantain kunniaksi Isacilta oli tullut viime yönä uusi biisi. Noh, nuorimmainen lapsi ohjeisti heti äitiä k47408Kaikkien avausten ei tarvitse
olla yhteiskunnallisia, poliittisia tms. Mun mielestä kaikenlaisille avauksille on kuitenkin kysyntää. Oletko itse samaa52401- 7398
Oletko all in -tyyppi?
Vai onko sinulla pientä muutosvastarintaa uusia asioita kohtaan? Järjestin töissä äänestyksen ja oli mukava huomata, et48380Toimiiko muilla vellikello?
Mulla ei ainakaan toimi ollenkaan. Tuurilla saatan löytää itselle suunnatut kommentit. Noh, pahoittelut, jos en ole kai23374Mitä sinkun sunnuntaihin?
Täällä hieman harmaa päivä, mutta hyvä ulkoilusää, jos ei pieni sade haittaa. Kuulokkeisiin voisi laittaa vaihteeksi kev29372