Mu5tasydän

![]()
"The color black is associated with mourning, so the black heart can express feelings of sadness, grief, or being misunderstood."
[email protected]
Aloituksia
154
Kommenttia
4846
Nirsoilukriteerit?
Mun kumppanivalinnan toivelistalla olisi löytää mies, joka on: - suorapuheinen - jämäkkä - joustava - keskustelutaito127858Juhlitko pikkujouluja?
Itsellä oli yhdet pikkujoulut tänä vuonna. Nyt väsyttää... Kun vaeltaa marraskuun tuiverruksessa, niin muistaa miksi on101849Legendaariset elokuvat
Halusin teineille näyttää oman nuoruuden legendaarisia elokuvia ja aloitimme eilen katsomalla elokuvan "Uhrilampaat".116803Mitä kuuluu?
Tulin pitkästä aikaa täällä piipahtamaan ja olis kiva tietää mitä kaikille kuuluu? Jokainen voi tietysti vastata selko81786Jos täällä nyt joku latelee ilkeitä
käyttäen mustaa sydäntä, niin minä se en ole. En jaksa enempää provosoitua asiasta.6782Parhaat mainokset -ketju.
Nämä Lidlin mainokset ovat yleensä aika viihdyttäviä. Mulla oli muistikuva, että prinsessa röyhtäisee, mutta muistin vää30764Alone - Suomi, katsoitko?
Joko sulla on vahva ennakkosuosikki? Itselläni ei ole, mutta huokaukset tosiaan häiritsivät. En ehkä Liisana olisi läht3748Kyllä taitaa olla aika monella
Kyllä taitaa aika monella olla tänään paha olo. Kirjoituksista päätellen siis.70718Unohdettuja ysäreitä
Ansaitseeko jokin ysäri mielestäsi enemmän huomiota kuin radiossa puhkikuluneet hitit? Voit halutessasi linkittää sen tä75716Mitä teet juuri nyt?
Itse lämmittelen peiton alla. Kävin terassilla ottamassa parit drinkit ja istuimme ulkona jonkin aikaa liikaa, niin ny91706Biisejä, jotka koskettavat?
Aloitan tälä kaunisäänisellä Vahteralla. Vahtera / Kun Diana kuoli https://youtu.be/-9wuQLZy2qk?si=mTC09GF4uh8sP4yF71696Mun vinkit tinderiin
Haluaisin vinkata muutaman omasta mielestä oleellisen asian, kun menee tinderiin. 1. Muistathan, että kyseessä on alust102694Millainen on hyvä keskustelu?
Millainen on mielestäsi hyvä keskustelu sinkuissa? Minusta sellainen, joka saa ajattelemaan asioita myös toisen näkökul117694Täällä ikävässä asustaa
ihka oikea psykopaatti ellei parikin. Ei mulla muuta. Olkaapa varovaisia.40688Kuinka aseistaudut syksyä varten?
Joko sinulla on tarpeeksi suklaata, villasukkia, soul-musiikkia ja kynttilöitä odottamassa? Itse jätin suklaan hoikemmi107681Mitä muuta veisit kiikkutuoliin mukanasi kuin villasukat?
Fiilistelen hyviä biisejä. Joihinkin liittyy muistoja ajoilta, kun melkein kaikki oli täydellistä. Sitten tuli muutoks77675Miten hyvin sananvapaus toteutuu?
Juuri sinun aloituksiin ja kommentointiin palstalla? "Suomessa ei ole erillistä "sananvapauslakia", vaan sananvapaus pe68669Tulepa puhumaan!
Tulepa tähän asiallisesti juttelemaan asioista vai etkö osaa jutella asiallisesti? Miksi sinulla on tarvetta ohjata toi47661Panostatko kokemuksiin vai materiaan?
Itse panostan ennemmin kokemuksiin, joita on kiva muistella jälkeenpäin. Viimeiseen leposijaan ei pääse materia mukaan.120647Onko kaikki sinkut baarissa?
Iskemässä ihmisiä ja jos, niin miten pystytte yhden yön juttuihin?60637