Vapaa kuvaus

"The color black is associated with mourning, so the black heart can express feelings of sadness, grief, or being misunderstood."

[email protected]

Aloituksia

154

Kommenttia

4846

1. Nirsoilukriteerit?

Mun kumppanivalinnan toivelistalla olisi löytää mies, joka on: - suorapuheinen - jämäkkä - joustava - keskustelutaito
    Sinkut
    127
    858
  2. Juhlitko pikkujouluja?

Itsellä oli yhdet pikkujoulut tänä vuonna. Nyt väsyttää... Kun vaeltaa marraskuun tuiverruksessa, niin muistaa miksi on
    Sinkut
    101
    849
  3. Legendaariset elokuvat

Halusin teineille näyttää oman nuoruuden legendaarisia elokuvia ja aloitimme eilen katsomalla elokuvan "Uhrilampaat".
    Sinkut
    116
    803
  4. Mitä kuuluu?

Tulin pitkästä aikaa täällä piipahtamaan ja olis kiva tietää mitä kaikille kuuluu? Jokainen voi tietysti vastata selko
    Sinkut
    81
    786
  5. Jos täällä nyt joku latelee ilkeitä

käyttäen mustaa sydäntä, niin minä se en ole. En jaksa enempää provosoitua asiasta.
    Ikävä
    6
    782
  6. Parhaat mainokset -ketju.

Nämä Lidlin mainokset ovat yleensä aika viihdyttäviä. Mulla oli muistikuva, että prinsessa röyhtäisee, mutta muistin vää
    Sinkut
    30
    764
  7. Alone - Suomi, katsoitko?

Joko sulla on vahva ennakkosuosikki? Itselläni ei ole, mutta huokaukset tosiaan häiritsivät. En ehkä Liisana olisi läht
    Sinkut
    3
    748
  8. Kyllä taitaa olla aika monella

Kyllä taitaa aika monella olla tänään paha olo. Kirjoituksista päätellen siis.
    Sinkut
    70
    718
  9. Unohdettuja ysäreitä

Ansaitseeko jokin ysäri mielestäsi enemmän huomiota kuin radiossa puhkikuluneet hitit? Voit halutessasi linkittää sen tä
    Sinkut
    75
    716
  10. Mitä teet juuri nyt?

Itse lämmittelen peiton alla. Kävin terassilla ottamassa parit drinkit ja istuimme ulkona jonkin aikaa liikaa, niin ny
    Sinkut
    91
    706
  11. Biisejä, jotka koskettavat?

Aloitan tälä kaunisäänisellä Vahteralla. Vahtera / Kun Diana kuoli https://youtu.be/-9wuQLZy2qk?si=mTC09GF4uh8sP4yF
    Sinkut
    71
    696
  12. Mun vinkit tinderiin

Haluaisin vinkata muutaman omasta mielestä oleellisen asian, kun menee tinderiin. 1. Muistathan, että kyseessä on alust
    Sinkut
    102
    694
  13. Millainen on hyvä keskustelu?

Millainen on mielestäsi hyvä keskustelu sinkuissa? Minusta sellainen, joka saa ajattelemaan asioita myös toisen näkökul
    Sinkut
    117
    694
  14. Täällä ikävässä asustaa

ihka oikea psykopaatti ellei parikin. Ei mulla muuta. Olkaapa varovaisia.
    Ikävä
    40
    688
  15. Kuinka aseistaudut syksyä varten?

Joko sinulla on tarpeeksi suklaata, villasukkia, soul-musiikkia ja kynttilöitä odottamassa? Itse jätin suklaan hoikemmi
    Sinkut
    107
    681
  16. Mitä muuta veisit kiikkutuoliin mukanasi kuin villasukat?

Fiilistelen hyviä biisejä. Joihinkin liittyy muistoja ajoilta, kun melkein kaikki oli täydellistä. Sitten tuli muutoks
    Sinkut
    77
    675
  17. Miten hyvin sananvapaus toteutuu?

Juuri sinun aloituksiin ja kommentointiin palstalla? "Suomessa ei ole erillistä "sananvapauslakia", vaan sananvapaus pe
    Sinkut
    68
    669
  18. Tulepa puhumaan!

Tulepa tähän asiallisesti juttelemaan asioista vai etkö osaa jutella asiallisesti? Miksi sinulla on tarvetta ohjata toi
    Ikävä
    47
    661
  19. Panostatko kokemuksiin vai materiaan?

Itse panostan ennemmin kokemuksiin, joita on kiva muistella jälkeenpäin. Viimeiseen leposijaan ei pääse materia mukaan.
    Sinkut
    120
    647
  20. Onko kaikki sinkut baarissa?

Iskemässä ihmisiä ja jos, niin miten pystytte yhden yön juttuihin?
    Sinkut
    60
    637