Mu5tasydän

![]()
"The color black is associated with mourning, so the black heart can express feelings of sadness, grief, or being misunderstood."
[email protected]
Aloituksia
119
Kommenttia
3731
Alone - Suomi, katsoitko?
Joko sulla on vahva ennakkosuosikki? Itselläni ei ole, mutta huokaukset tosiaan häiritsivät. En ehkä Liisana olisi läht3688Biisejä, jotka koskettavat?
Aloitan tälä kaunisäänisellä Vahteralla. Vahtera / Kun Diana kuoli https://youtu.be/-9wuQLZy2qk?si=mTC09GF4uh8sP4yF71687Kuinka aseistaudut syksyä varten?
Joko sinulla on tarpeeksi suklaata, villasukkia, soul-musiikkia ja kynttilöitä odottamassa? Itse jätin suklaan hoikemmi107673Täällä ikävässä asustaa
ihka oikea psykopaatti ellei parikin. Ei mulla muuta. Olkaapa varovaisia.40670Mitä teet juuri nyt?
Itse lämmittelen peiton alla. Kävin terassilla ottamassa parit drinkit ja istuimme ulkona jonkin aikaa liikaa, niin ny91661Mitä muuta veisit kiikkutuoliin mukanasi kuin villasukat?
Fiilistelen hyviä biisejä. Joihinkin liittyy muistoja ajoilta, kun melkein kaikki oli täydellistä. Sitten tuli muutoks77659Tulepa puhumaan!
Tulepa tähän asiallisesti juttelemaan asioista vai etkö osaa jutella asiallisesti? Miksi sinulla on tarvetta ohjata toi47651Miten hyvin sananvapaus toteutuu?
Juuri sinun aloituksiin ja kommentointiin palstalla? "Suomessa ei ole erillistä "sananvapauslakia", vaan sananvapaus pe68648Legendaariset elokuvat
Halusin teineille näyttää oman nuoruuden legendaarisia elokuvia ja aloitimme eilen katsomalla elokuvan "Uhrilampaat".101638Onko kaikki sinkut baarissa?
Iskemässä ihmisiä ja jos, niin miten pystytte yhden yön juttuihin?60626Viimeisin dokumentti, jonka katsoit?
Itse katsoin tämän ja päätin, että pitääkin ottaa dokkarit taas säännölliseen ohjelmistoon. Onko kukaan muu huomannut,29619K-kaimojen kokoontumisajot...
Montako K-henkilöä täällä on ja oletko nainen vai mies? Kaipaatko jotain tyyppiä vai jutteletko muuten vain? :)28610Hyvillä puhelahjoilla pärjää pitkälle
Oletko hyvä puhumaan? Kuulutko niihin ihmisiin, jotka myyvät vaikka hiekkaa saharaan? Kerro jokin esimerkki tilanteest40607Miten te muut rekkautuneet?
jaksatte päivästä toiseen tätä ryöpytystä? Aivan ihme hommaa ja kommenttia. Ei kai tässä voi enää kuin nauraa. :D52600Missä tilanteessa oli 2 vuotta sitten?
Voit vastata niin vapaasti kuin tahdot. Jos liität musiikkia, joka muistuttaa tuosta ajasta, niin vielä parempi. 🤗 Its62573Mietitkö koskaan?
Miltä tuntuu olla julkisuuden henkilö, kun ei saa olla missään rauhassa? Kestäisikö sinulla pää jatkuvaa tarkkailemista,69558Oletko hedonisti?
Hyvin monesti nykyajassa törmää tähän nautintohakuiseen elämänarvoon. Yritän ymmärtää, vaikka vaikeaa on. Lapsekkaana83538Jos tarpeeksi moni haluaa
Niin väistyn. En ole toista kertaa valmis menettämään itseäni valheiden ja kiusaamisen takia. Nakkaa kommenttia alle.46530Kato kiusaaja eksyi linjoille...
En mahdu käyttäytymään asiallisesti samalle linjalle, joten eiköhän se riitä tälle illalle. Heippa ja mukavaa iltaa kivo19520Tökkiikö edelleen?
Mun pitää aina kaks kertaa kirjautua palstalle ja evästehyväksyntä tulee aina monta kertaa. Jännä homma.23516