Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Mu5tasydän
profiilit
Mu5tasydän
Mu5tasydän
Vapaa kuvaus
Baarin ylijäämäblondi,
joka ei lähtenyt kenen tahansa mukaan.
[email protected]
Aloituksia
68
Kommenttia
2342
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Hups, tämä oli siis mun vastaus sulle Pirppis.
29.05.2025 10:45
Niin. Sama tietysti toisinpäin, ihanasti yleistäen. Siinä vaiheessa, kun myös menettää kaiken omaisuutensa, jyvät karsiutuvat akanoista, olipa kyse ystävistä tai kumppaneista.
28.05.2025 10:58
Juuri tämä. Jos ihminen ei kiinnosta kauheimmillaan, ihan turha luulla, että sama ihminen olisi itse kiinnostunut mainitsemastasi tyypistä, kun on kauneimmillaan. Mies ja miksei nainenkin voi loppupeleissä olla todella pinnallinen olento.
28.05.2025 09:10
Mulla on muutama pelko, jos lapsiin liittyviä pelkoja ei lasketa.
Olen pienestä saakka pelännyt petoja, erityisesti susia (trauma) ja karhuja.
Toinen pelko on ollut pimeänpelko.
Viime kesänä menetin vai pitäisikö sanoa saavutin pelottomuuden pimeää kohtaan. Petojen pelon kanssa pitäisi vielä tehdä töitä.
Käytätkö päihteitä? Olen kuullut usealta ihmiseltä, että jos ei käytä päihteitä, niin on suurempi mahdollisuus nähdä maailman pienet yksityiskohdat kauniimmassa valossa.
Itse käytän todella vähän päihteitä johtuen kotikasvatuksestani.
28.05.2025 06:17
Juu, onhan tuota kehuttu. Erinäisiä kehonosia kehutaan useammin, eli silmiä, hymyä, peppua ja tissejä.
Itse pidän kasvoistani, reisistäni ja rinnoistani, mutta eniten siitä, että kroppa toimii. Keski-ikäisenä ei ole niin sanottua, että pärjäisi ilman apuvälineitä ja -keinoja.
28.05.2025 06:10
Tilannekohtainen asia.
27.05.2025 22:58
Minusta jämäkkyys mitataan siinä miten jälkikasvu tottelee pyyntöjä / käskyjä. Joskus jokin asia pitää perustella paremmin, jos hän / he ovat eri mieltä asiasta. Joskus munakin voi olla viisaampi kuin kana. Pääasia, että syntyy hedelmällinen keskustelu.
27.05.2025 22:57
Minusta on kohteliasta kiittää palvelusta ja tuo kuuluu ihan peruskäytöstapoihin.
17.05.2025 09:49
Niin. Puhuttiinko me edelleen autoista?
17.05.2025 09:43
En ole enää. Viime kesänä katkesi kamelin selkä. Meni viisi vuotta yrittäjänä ja painoin tukka putkella, kun kuvittelin olevani voittamaton. Lyhyet lomat, pitkät päivät, aika normaalia yrittäjän elämää.
Nyt olen palkkatöissä ja kuuntelen kehoani erittäin tarkalla korvalla. Enää en jaksa stressata työasioissa ihan pienestä.
Nykyelämä on muutenkin todella kuormittavaa ja syvällisenä ihmisenä teen siitä vielä itselleni hitusen haastavampaa sekä hyvällä, että huonolla tavalla.
Entiselle itselleni sanoisin neuvoksi, että opettele himmaamaan, ennen kuin menetät kaiken.
Mitään en kuitenkaan kadu ja aion nousta vahvempana tästä taloudellisesta suosta.
Hyvää perjantaita ihmiset!
😎👌
16.05.2025 11:24
Kyyneleet ovat sielun pesuvettä.
15.05.2025 17:00
Kas, sarkasmin kukkanen kukkii kirkkaammin.
15.05.2025 16:37
Olet sairas ihminen. En tiedä mikä diagnoosi sulla on, mutta sun auton moottori ei kyllä käy ihan täysillä pytyillä.
11.05.2025 13:10
No siis minähän rakastan tämmösiä gallupeja. Kiitos, kun jaksoit väsätä. 🤓
11.05.2025 11:02
Kevään korvilla galluppi
1. Keväässä parasta on
A) valoisuus
B) vehreys
C) lämpö
D) talven loppuminen
- E) ihmisten iloisuus
2. Huomenna on äitienpäivä..
Kuinka aiot juhlistaa sitä?
- Söin tuossa rauhassa aamubrunssin jazzin soidessa taustalla.
3. Kevätpanetus on tuttu ilmiö, mutta entäs multakiima?
Joko näin toukokuussa multasormia pakottaa ja siemenet hommattuna? Ja ensimmäiset esikasvatetut oraalla?
- En ole viljelijätyyppiä.
4. Kesän remontit jo suuniteltuna? Kesäksi tupataan suunittelemaan kodin tai mökin pihan/parvekkeen kuntoonlaittoa. Onko sinulla sen kaltaisia suunitelmia?
- Mulla syyhyää sormet parvekkeen suhteen. Laittelen sen ensi viikolla kesäkuntoon.
- Mökin vesiastia pitää korjata, muuta ei ole suunnitteilla.
5. Mitä odotat tulevalta kesältä?
A) lomaa
B) suurta rakkautta
C) biitsikelejä
D) kesän päättymistä
E) Mökkeilyä ja lämpöä. Ajanviettoa hyvien ystävien ja lasten kanssa. Huikeita auringonnousuja ja - laskuja, yöttömiä öitä, sopivasti töitä. Tuoreita mansikoita laiturin nokassa nautittuna, ryyditettynä wanhanajan vaniljajäätelöllä, muurinpohjalettuja, grilliherkkuja, festaripiknikkejä...
6. Tuleekohan kesän uusintoina töllöstä samat iänikuiset Bondit? Mielipiteesi tuosta?
A) ei tuu
B) taas tulee
- Bond ei iske, toivottavasti ei.
7. Kesästä on luvattu tavanomaista lämpimämpää. Kuinka olet varautunut tappohelteisiin?
A) ilmastointilaitteella
B) tuulettimilla
C) pidät vain ikkunoita auki öisin
D) muu, mikä?
- En mitenkään, nautin täysin rinnoin.
8. Kesä alkaa ennemmin tai myöhemmin. Pääskysetkin saapuvat. Ja niiden pitämä kirkuna. Mielipiteesi pääskysistä..
A) saisivat pysyä poissa
B) kauheita tuholaisia
C) ihania
D) pitävät hyönteiskannan aisoissa
- D
11.05.2025 10:21
Kiitos paljon.
11.05.2025 10:09
Tämä oli hyvin tehty video. Itse en näe jätkämäisyyttä, vaan todella kauniin naisen.
11.05.2025 10:08
Mistä päättelit, että en ole rakkauden myötä saanut seksiä?
Rakkaus on antanut minulle paljonkin iloa, josta kaikkein suurin ilo on lapset.
11.05.2025 10:06
Kyllä, juuri näin tuon ensimmäisen osalta. Toiset ovat taitavia piilottamaan juomistaan eikä asiat ole heti nähtävillä tai niitä faktoja ei halua uskoa. Onneksi en tuhlannut enempää aikaani.
10.05.2025 17:15
Sanoisin varmaan itsekin saman neuvon jollekin toiselle. Olet oikeassa. Kiitos.
10.05.2025 10:43
3 / 118