Mu5tasydän

![]()
"The color black is associated with mourning, so the black heart can express feelings of sadness, grief, or being misunderstood."
[email protected]
Aloituksia
154
Kommenttia
4846
Hyvää vuodenvaihdetta sinkkulaan!
✨💛✨ "Jos pidät minusta lupaat poimia minulle kaikki tuikkivat tähdet tummalta taivaankannelta. Jos pidät minusta oike18171Palstan uv-bileet!
✨💛✨ Sinut on kutsuttu! 🤪 1. Mitä ruokaa tarjoaisit 2. Minkä kappaleen soittaisit ensimmäiseksi ja 3. Minkä luonteen53444Kauanko saat vielä nauttia?
Kauanko saat vielä lomailla? Itsellä noin viikko vielä lomaa. Tänään ajattelin nauttia ulkoilmasta pitkän lenkin muodo83495Palstamiehen unelmanainen
Tällainenko se kirjoitusten perusteella olisi? - ikä alle 30 v. - palvelijamainen luonne - ei omaa tahtoa - rikas - na1921095Millainen on hyvä keskustelu?
Millainen on mielestäsi hyvä keskustelu sinkuissa? Minusta sellainen, joka saa ajattelemaan asioita myös toisen näkökul117694Eric Prydz ja kumppanit
Tahdittavat tätä perjantai-iltaa. Tästä kappaleesta tulee aina hyvä fiilis. Sanoitus on yksinkertainen, mutta kaunis. ❤️44333Millaisia odotuksia ensi vuodelle?
Itse odotan parempaa taloudellista tasapainoa ja sen aion myös saavuttaa, kun onhan se vain minusta kiinni.1921385Tästä on tullut paha paikka.
Ehkä pitäisi vain luovuttaa, kun pahaa alkaa olemaan enemmän kuin hyvää. Ei enää ikävä-palstalle häviä häijyydessään.1941364Mikä on kauneinta mitä olet sanonut?
Niin, kaunein asia mitä olet sanonut jollekin? Itse vastaan: "Kiitos, kun olet. Olet rakas ystävä." ❤️39382Ei pöllömpi sunnuntai
Saan pian ulkomailla asuvan ystävän saunomaan tänne ja lapsetkin tulevat tänään, eli ei pöllömpää. Miksi sun päivä ei o74542Kuinka monesti olet itkenyt?
Kuinka monesti olet itkenyt kuluneen viikon aikana toisen ihmisen takia? Itse itken joka kerta, kun joku sanoo jotain i1591024Pisin työpäiväsi?
Vetäisin tuossa 15-tuntisen ja nyt selkä laulaa hoosiannaa. Jos olisi vähemmän fyysistä työtä, niin ei varmaan tekisi75427Joko olet syönyt jouluähkyn?
Itsellä mennyt jo kolmena päivänä jouluruokaa. No vielä jaksaa, mutta jaksaako aattona tätä menoa? 😂65443Kuinka vakavissasi olet, kun kirjoitat?
Itse olen useimmiten vakavissani täällä sinkuissa ja se on myös huono asia. En Vogue / Free your mind https://youtu.be43379Miten työnantajasi muistaa sinua?
Niin, miten hän muistaa sinua jouluna? Meille tulee e-passia ja syömme ravintolassa jouluaterian. Minusta tuo on ruhti30297Mikä on sun lempikeitto?
Itse rakastan pinaattikeittoa. Kylkeen pitää tietysti keittää kananmunaa ja leipänä syödä karjalanpiirakkaa. Tänään on p69470Mun vinkit tinderiin
Haluaisin vinkata muutaman omasta mielestä oleellisen asian, kun menee tinderiin. 1. Muistathan, että kyseessä on alust102694Mikä kahvi parastaa päiväsi?
Nautin juuri useamman kupin Löfbergsin Maqnifikaa, kun raskin sitä taas ostaa. Kyllä tuntuu, että tästä ei voi paremmi51445Tänään on kuunneltu monenlaista
Ajattelin jakaa tämän legendaarisen tänne ja jatkan illan mittaan näillä vanhoilla sekä uudemmilla kappaleilla. Tämä k43254- 1721173