Vapaa kuvaus

"The color black is associated with mourning, so the black heart can express feelings of sadness, grief, or being misunderstood."

[email protected]

Aloituksia

87

Kommenttia

2843

1. Mitä sinkun sunnuntaihin?

Täällä hieman harmaa päivä, mutta hyvä ulkoilusää, jos ei pieni sade haittaa. Kuulokkeisiin voisi laittaa vaihteeksi kev
    Sinkut
    29
    372
  2. Nooh, onko muilla vaikeuksia?

Mulla suomi24.fi kaatuilee. Mitenpä muilla? Useampana päivänä jo todettu tämä. Nyt kirjautuminen onnistui eri kautta. Ho
    Sinkut
    25
    369
  3. Etsin neulaa heinäsuovasta...

mutta joku kippasi kuormallisen lisää heiniä, just kun olin pääsemässä pohjalle. Näillä mennään tänään. Positiivisuus
    Ikävä
    25
    365
  4. Miksi en saa keskustella rauhassa?

Olen oikeasti väsynyt tilanteeseen. Uskon, että teitä on useampi, jotka eivät pidä minusta ja haluaisin selvyyttä tila
    Ikävä
    42
    359
  5. Vakkarimesta oli pistetty kiinni

vain hetkeksi tosin, mutta kuitenkin. Missä sitä nyt laulaa, kun kaikkialla ei ole niin hyvä lauluvalikoima? Oletko j
    Sinkut
    28
    358
  6. En ole koskaan halunnut pahaa.

Kenellekään. Olen kuitenkin tehnyt virheitä aiemmin jakaessani jotain asioita. En kuitenkaan ole tehnyt niin pitkään aik
    Ikävä
    19
    351
  7. Hyvää huomenta...

Vähän jos tekisi konttorihommia ja treenaisi. Siitä se taas lähtee hyvien unien jälkeen. Miten sinun päivä on lähtenyt k
    Ikävä
    7
    342
  8. Paras elokuva, jonka olet viimeksi katsonut?

Niin, siinäpä sr tulikin. Katsoin vasta "Materialists" ja se oli ihan ok. Kotimaisista elokuvista odotan sitä leffaa, j
    Sinkut
    39
    336
  9. Mikä trollauskilpailu

Tämä on ja kuka on johdossa? Täällä taas empaatikkoa viedään kuin pässiä narussa. EI naurata, JOS leikitään vakavilla ai
    Ikävä
    5
    315
  10. Biisin taustatarina...

Onko sinulla tietoa biisien taustoista? Luin joskus Mercuryn elämänkerran, jossa sivuttiin tätäkin aihetta. Mieleeni jäi
    Sinkut
    29
    314
  11. Mielenkiintoinen artikkeli

Esiintyykö täällä mielestäsi ko. asiaa? https://duunitori.fi/tyoelama/ostrakismi-tyopaikalla?fbclid=IwQ0xDSwMT8eJjbGNrA
    Sinkut
    34
    305
  12. Menen pois...

Niin ei tarvitse ahdistua nikillisistä. Heippa.
    Ikävä
    1
    301
  13. Parempi ilmeisesti, että en kirjoita enää mitään.

Enkä jaa enää yhtään runoa enkä kappaletta sinulle, jonka vuoksi tulin palstalle. Näin kaikki ovat tyytyväisiä eikä ke
    Ikävä
    11
    299
  14. Sketsiketju sunnuntaihin

Mikä on paras sketsi kautta aikain? En tiedä, mutta tämän olin unohtanut kokonaan. https://youtu.be/S3tta_vT_CU?si=_6
    Sinkut
    19
    298
  15. Vanhojen runojen ketju

Hei, sattuukohan kenelläkään olemaan vanhoja runoja tallessa ja voisiko linkkailla niitä tähän, jos linkit eivät ole k
    Ikävä
    2
    286
  16. Hyvää ja vetistä päivää kaikille!

Näyttäisi olevan aivan selvä "viltin mutkassa ja kynttilänpolttokeli" Mitäs sinun sunnuntaihin? :)
    Ikävä
    22
    277
  17. Kauniin kuuraista maanantaita.

ja viikonalkua palstalaisille. Muistutuksena tänäänkin, että olet tärkeä jollekin. Enkä nyt tarkoita välttämättä ketää
    Ikävä
    12
    260
  18. Nyt on kiva viikko tiedossa.

Liukastakin saattaa olla... köh. Maanantain kun saa taputeltua, niin oho, sehän onkin kohta jo perjantai. Tällä viikoll
    Ikävä
    4
    258
  19. Noo, mitäs maanantaihin?

Täällä ikävissäni kärvistelen. Kyllä sitä ihminen on pöljä. Tukka takana ja silmäpussit naamalla. Mutta mutta. En ole
    Ikävä
    8
    247
  20. Aurinkoa sunnuntaihin! :)

Aika vähiin on jäänyt kirjoittelu tänä viikonloppuna. Jonkin verran on tullut selattua. Pienistä uutisista voi olla on
    Ikävä
    9
    245