Mu5tasydän

![]()
"The color black is associated with mourning, so the black heart can express feelings of sadness, grief, or being misunderstood."
[email protected]
Aloituksia
119
Kommenttia
3750
Teetkö paljon omia johtopäätöksiä?
Kuinka moni teistä tekee jotain omia johtopäätöksiä asioista, kysymättä toiselta mitään? Jos et vaikka tunne ihmistä k38502Kuinka usein huollat ulkoisen olemuksesi?
ja mitä siihen kuuluu? Tuli vaan tässä jalkahoidon tiimellyksessä mieleen. 😊77494Kunnioitatko muiden yksityisyyttä?
Niin, eli tiivistettynä: Kunnioitatko muita ihmisiä ja miten se ilmenee?61491Hyvää tyttöjen päivää!
Kaikille, jotka mieltävät itsensä tytöiksi. Minusta kiva, kun alkaa olemaan kaikenlaisille ihmisille omia päiviä. Taid59487Aloituksen poustaminen silloin
Kun on todella paha paikka on sairasta. Halaus takaisin niille, jotka ehtivät halata. 😭39485Pohjoisen sinkkumiitti?
Olisko kiinnostusta pohjoisen (Oulun) sinkkumiitille? Ajattelen lähinnä sellaista, että kerätään osallistujat, sovitaa19483Uiminen viilentää pitkäksi aikaa
Uiminen on tosi tehokas keino viilentyä ja pitää tietysti sukeltaa, koska pää se on se ternospullon korkki, joten taidan33482Mikä on ollut parasta tässä päivässä?
No siinä otsikossa se jo tulikin. Työpäivän jälkeen oli aika voittajaolo, mutta kyllä se siitä aina tasoittuu sitten.55479Mukavaa perjantaita sinkuille!
Lämpöä ja voimia päivään, jos sellaista tarvitsette! 😊 Tässä konttoritöiden ohessa on hyvä välillä tehdä jumppaliikkei59477Voisko joku kertoa?
Miksi rekkautuneelle kovinkaan moni ei kommentoi ja muuten taas porukka kommentoi normaalisti. Kiinnostaisi kuulla. 🧐47473Suomen kaunein kaupunki on?
Mikä on sun mielestä Suomen kaunein kaupunki ja kuinka monessa olet käynyt? https://www.is.fi/menaiset/vapaalla/art-2060469- 19462
Tiistai-illan kevennysketju.
Kaipailisin piristäviä ja "aivottomia" videopätkiä. Aloitan itse tällä, ehkä jo vähän kuluneella Nuija ja Tosinuija -pä45441Mukavaa perjantaita!
Aina se vain on ollut viikon paras päivä, kaikesta pahasta ja hyvästä huolimatta / johtuen. Vanha kunnon Smylesin Baker22434Perjantain biisibattle-ketju
Sopivasti perjantain kunniaksi Isacilta oli tullut viime yönä uusi biisi. Noh, nuorimmainen lapsi ohjeisti heti äitiä k47432Kaikkien avausten ei tarvitse
olla yhteiskunnallisia, poliittisia tms. Mun mielestä kaikenlaisille avauksille on kuitenkin kysyntää. Oletko itse samaa52417Vakkarimesta oli pistetty kiinni
vain hetkeksi tosin, mutta kuitenkin. Missä sitä nyt laulaa, kun kaikkialla ei ole niin hyvä lauluvalikoima? Oletko j28416Oletko all in -tyyppi?
Vai onko sinulla pientä muutosvastarintaa uusia asioita kohtaan? Järjestin töissä äänestyksen ja oli mukava huomata, et48416- 7414
Puhutko itseksesi?
Minä puhun paljon. Enimmäkseen ohjeistan itseäni tai joskus voin haukkua kpäisiä ihmisiä. Haukkuminen on hyvä tapa pur47413