Vapaa kuvaus

"The color black is associated with mourning, so the black heart can express feelings of sadness, grief, or being misunderstood."

[email protected]

Aloituksia

154

Kommenttia

4846

1. Missä tilanteessa oli 2 vuotta sitten?

Voit vastata niin vapaasti kuin tahdot. Jos liität musiikkia, joka muistuttaa tuosta ajasta, niin vielä parempi. 🤗 Its
    Sinkut
    62
    635
  2. Viimeisin dokumentti, jonka katsoit?

Itse katsoin tämän ja päätin, että pitääkin ottaa dokkarit taas säännölliseen ohjelmistoon. Onko kukaan muu huomannut,
    Sinkut
    29
    626
  3. K-kaimojen kokoontumisajot...

Montako K-henkilöä täällä on ja oletko nainen vai mies? Kaipaatko jotain tyyppiä vai jutteletko muuten vain? :)
    Ikävä
    28
    618
  4. Hyvillä puhelahjoilla pärjää pitkälle

Oletko hyvä puhumaan? Kuulutko niihin ihmisiin, jotka myyvät vaikka hiekkaa saharaan? Kerro jokin esimerkki tilanteest
    Sinkut
    40
    615
  5. Miten te muut rekkautuneet?

jaksatte päivästä toiseen tätä ryöpytystä? Aivan ihme hommaa ja kommenttia. Ei kai tässä voi enää kuin nauraa. :D
    Ikävä
    52
    608
  6. Mietitkö koskaan?

Miltä tuntuu olla julkisuuden henkilö, kun ei saa olla missään rauhassa? Kestäisikö sinulla pää jatkuvaa tarkkailemista,
    Sinkut
    69
    596
  7. Oletko hedonisti?

Hyvin monesti nykyajassa törmää tähän nautintohakuiseen elämänarvoon. Yritän ymmärtää, vaikka vaikeaa on. Lapsekkaana
    Sinkut
    83
    552
  8. Jos tarpeeksi moni haluaa

Niin väistyn. En ole toista kertaa valmis menettämään itseäni valheiden ja kiusaamisen takia. Nakkaa kommenttia alle.
    Sinkut
    46
    544
  9. Ei pöllömpi sunnuntai

Saan pian ulkomailla asuvan ystävän saunomaan tänne ja lapsetkin tulevat tänään, eli ei pöllömpää. Miksi sun päivä ei o
    Sinkut
    74
    542
  10. Musiikkia, joka puhuttelee

Tämä puhuttelee mua nyt. Haloo Helsinki / Voiko enkelitkin eksyä? https://youtu.be/RhF3h2ub3DM?si=fk-Ata3ILdHMrDnC
    Sinkut
    60
    531
  11. Kato kiusaaja eksyi linjoille...

En mahdu käyttäytymään asiallisesti samalle linjalle, joten eiköhän se riitä tälle illalle. Heippa ja mukavaa iltaa kivo
    Ikävä
    19
    527
  12. Tökkiikö edelleen?

Mun pitää aina kaks kertaa kirjautua palstalle ja evästehyväksyntä tulee aina monta kertaa. Jännä homma.
    Sinkut
    23
    523
  13. Teetkö paljon omia johtopäätöksiä?

Kuinka moni teistä tekee jotain omia johtopäätöksiä asioista, kysymättä toiselta mitään? Jos et vaikka tunne ihmistä k
    Ikävä
    38
    514
  14. Mikä on palstoista paras?

Kuulisin mielelläni myös perustelun mielipiteellesi? Minun mielestä sinkut on paras, kun täällä on monesti mielenkiinto
    Sinkut
    56
    507
  15. Hyvää tyttöjen päivää!

Kaikille, jotka mieltävät itsensä tytöiksi. Minusta kiva, kun alkaa olemaan kaikenlaisille ihmisille omia päiviä. Taid
    Sinkut
    59
    506
  16. Montako seksivälinettä omistat?

Niin, siinäpä se tulikin. 🤪 Itseltä löytyy pari kappaletta, toinen vähän ahkerammassa käytössä.
    Sinkut
    61
    504
  17. Suomen kaunein kaupunki on?

Mikä on sun mielestä Suomen kaunein kaupunki ja kuinka monessa olet käynyt? https://www.is.fi/menaiset/vapaalla/art-20
    Sinkut
    60
    503
  18. Kuinka usein huollat ulkoisen olemuksesi?

ja mitä siihen kuuluu? Tuli vaan tässä jalkahoidon tiimellyksessä mieleen. 😊
    Sinkut
    77
    502
  19. Kunnioitatko muiden yksityisyyttä?

Niin, eli tiivistettynä: Kunnioitatko muita ihmisiä ja miten se ilmenee?
    Sinkut
    61
    500
  20. Tiistai-illan kevennysketju.

Kaipailisin piristäviä ja "aivottomia" videopätkiä. Aloitan itse tällä, ehkä jo vähän kuluneella Nuija ja Tosinuija -pä
    Sinkut
    45
    499