Vapaa kuvaus

"The color black is associated with mourning, so the black heart can express feelings of sadness, grief, or being misunderstood."

[email protected]

Aloituksia

119

Kommenttia

3750

1. Puhutko itseksesi?

Minä puhun paljon. Enimmäkseen ohjeistan itseäni tai joskus voin haukkua kpäisiä ihmisiä. Haukkuminen on hyvä tapa pur
    Sinkut
    47
    411
  2. Toimiiko muilla vellikello?

Mulla ei ainakaan toimi ollenkaan. Tuurilla saatan löytää itselle suunnatut kommentit. Noh, pahoittelut, jos en ole kai
    Sinkut
    23
    404
  3. Miksi en saa keskustella rauhassa?

Olen oikeasti väsynyt tilanteeseen. Uskon, että teitä on useampi, jotka eivät pidä minusta ja haluaisin selvyyttä tila
    Ikävä
    42
    396
  4. Biisin taustatarina...

Onko sinulla tietoa biisien taustoista? Luin joskus Mercuryn elämänkerran, jossa sivuttiin tätäkin aihetta. Mieleeni jäi
    Sinkut
    29
    390
  5. Mitä sinkun sunnuntaihin?

Täällä hieman harmaa päivä, mutta hyvä ulkoilusää, jos ei pieni sade haittaa. Kuulokkeisiin voisi laittaa vaihteeksi kev
    Sinkut
    29
    384
  6. Nooh, onko muilla vaikeuksia?

Mulla suomi24.fi kaatuilee. Mitenpä muilla? Useampana päivänä jo todettu tämä. Nyt kirjautuminen onnistui eri kautta. Ho
    Sinkut
    25
    383
  7. En ole koskaan halunnut pahaa.

Kenellekään. Olen kuitenkin tehnyt virheitä aiemmin jakaessani jotain asioita. En kuitenkaan ole tehnyt niin pitkään aik
    Ikävä
    19
    379
  8. Mikä on sinun ässäsi hihassa?

Mikä on sinun keinosi saada toiset hyvälle tuulelle? Onko se hymy, kohteliaisuus vai jokin muu? Itse olen sitä tyyppiä,
    Sinkut
    31
    375
  9. Hyvää huomenta...

Vähän jos tekisi konttorihommia ja treenaisi. Siitä se taas lähtee hyvien unien jälkeen. Miten sinun päivä on lähtenyt k
    Ikävä
    7
    360
  10. Ootko testannut pizza-kitiä?

Sitä litukan valmista pohjaa? Ite ostin just sitä spelttiä, kun jälkikasvu tilasi pizzaa. Pizzan päälle laitan kebua,
    Sinkut
    30
    351
  11. Paras elokuva, jonka olet viimeksi katsonut?

Niin, siinäpä sr tulikin. Katsoin vasta "Materialists" ja se oli ihan ok. Kotimaisista elokuvista odotan sitä leffaa, j
    Sinkut
    39
    342
  12. Mikä trollauskilpailu

Tämä on ja kuka on johdossa? Täällä taas empaatikkoa viedään kuin pässiä narussa. EI naurata, JOS leikitään vakavilla ai
    Ikävä
    5
    321
  13. Mielenkiintoinen artikkeli

Esiintyykö täällä mielestäsi ko. asiaa? https://duunitori.fi/tyoelama/ostrakismi-tyopaikalla?fbclid=IwQ0xDSwMT8eJjbGNrA
    Sinkut
    34
    320
  14. Menen pois...

Niin ei tarvitse ahdistua nikillisistä. Heippa.
    Ikävä
    1
    311
  15. Sketsiketju sunnuntaihin

Mikä on paras sketsi kautta aikain? En tiedä, mutta tämän olin unohtanut kokonaan. https://youtu.be/S3tta_vT_CU?si=_6
    Sinkut
    19
    307
  16. Parempi ilmeisesti, että en kirjoita enää mitään.

Enkä jaa enää yhtään runoa enkä kappaletta sinulle, jonka vuoksi tulin palstalle. Näin kaikki ovat tyytyväisiä eikä ke
    Ikävä
    11
    302
  17. Muilla profiilikuvaongelmia?

Ajattelin silimääni laittaa, niin eipä mene läpi ollenkaan. Formaatti on oikea ja kuvakoko riittävän pieni. Missä vika?
    Sinkut
    45
    302
  18. Vanhojen runojen ketju

Hei, sattuukohan kenelläkään olemaan vanhoja runoja tallessa ja voisiko linkkailla niitä tähän, jos linkit eivät ole k
    Ikävä
    2
    301
  19. Hyvää ja vetistä päivää kaikille!

Näyttäisi olevan aivan selvä "viltin mutkassa ja kynttilänpolttokeli" Mitäs sinun sunnuntaihin? :)
    Ikävä
    22
    292
  20. Ulosottotarinat ovat lohdutonta

seurattavaa ja riipaisevia. Tähän on tultu ja se surettaa. Jatkuvasti tulee mainoksia, kun on ollut puhetta asiasta. Tu
    Sinkut
    8
    292