Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Mu5tasydän
profiilit
Mu5tasydän
Mu5tasydän
Vapaa kuvaus
Baarin ylijäämäblondi,
joka ei lähtenyt kenen tahansa mukaan.
[email protected]
Aloituksia
70
Kommenttia
2388
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kevään korvilla galluppi
1. Keväässä parasta on
A) valoisuus
B) vehreys
C) lämpö
D) talven loppuminen
- E) ihmisten iloisuus
2. Huomenna on äitienpäivä..
Kuinka aiot juhlistaa sitä?
- Söin tuossa rauhassa aamubrunssin jazzin soidessa taustalla.
3. Kevätpanetus on tuttu ilmiö, mutta entäs multakiima?
Joko näin toukokuussa multasormia pakottaa ja siemenet hommattuna? Ja ensimmäiset esikasvatetut oraalla?
- En ole viljelijätyyppiä.
4. Kesän remontit jo suuniteltuna? Kesäksi tupataan suunittelemaan kodin tai mökin pihan/parvekkeen kuntoonlaittoa. Onko sinulla sen kaltaisia suunitelmia?
- Mulla syyhyää sormet parvekkeen suhteen. Laittelen sen ensi viikolla kesäkuntoon.
- Mökin vesiastia pitää korjata, muuta ei ole suunnitteilla.
5. Mitä odotat tulevalta kesältä?
A) lomaa
B) suurta rakkautta
C) biitsikelejä
D) kesän päättymistä
E) Mökkeilyä ja lämpöä. Ajanviettoa hyvien ystävien ja lasten kanssa. Huikeita auringonnousuja ja - laskuja, yöttömiä öitä, sopivasti töitä. Tuoreita mansikoita laiturin nokassa nautittuna, ryyditettynä wanhanajan vaniljajäätelöllä, muurinpohjalettuja, grilliherkkuja, festaripiknikkejä...
6. Tuleekohan kesän uusintoina töllöstä samat iänikuiset Bondit? Mielipiteesi tuosta?
A) ei tuu
B) taas tulee
- Bond ei iske, toivottavasti ei.
7. Kesästä on luvattu tavanomaista lämpimämpää. Kuinka olet varautunut tappohelteisiin?
A) ilmastointilaitteella
B) tuulettimilla
C) pidät vain ikkunoita auki öisin
D) muu, mikä?
- En mitenkään, nautin täysin rinnoin.
8. Kesä alkaa ennemmin tai myöhemmin. Pääskysetkin saapuvat. Ja niiden pitämä kirkuna. Mielipiteesi pääskysistä..
A) saisivat pysyä poissa
B) kauheita tuholaisia
C) ihania
D) pitävät hyönteiskannan aisoissa
- D
11.05.2025 10:21
Kiitos paljon.
11.05.2025 10:09
Tämä oli hyvin tehty video. Itse en näe jätkämäisyyttä, vaan todella kauniin naisen.
11.05.2025 10:08
Mistä päättelit, että en ole rakkauden myötä saanut seksiä?
Rakkaus on antanut minulle paljonkin iloa, josta kaikkein suurin ilo on lapset.
11.05.2025 10:06
Kyllä, juuri näin tuon ensimmäisen osalta. Toiset ovat taitavia piilottamaan juomistaan eikä asiat ole heti nähtävillä tai niitä faktoja ei halua uskoa. Onneksi en tuhlannut enempää aikaani.
10.05.2025 17:15
Sanoisin varmaan itsekin saman neuvon jollekin toiselle. Olet oikeassa. Kiitos.
10.05.2025 10:43
Tässä huomaa hyvin mitä nämä mieheksiluulijat sun muut turhakkeet tekevät tällaiselle ketjulle, kun jollakin on ollut vähän onnea myrskytuulten jälkeen. Huokaus.
10.05.2025 09:10
Eipä ole poliisista pahaa sanottavaa. Erittäin tärkeää työtä he tekevät. Olen elämäni aikana tosin päässyt vain puhaltamaan muutaman kerran ja saanut parit ylinopeussakot.
10.05.2025 09:04
Tunnistan tuon rakkaudennälän. Kirjoituksesi osoittaa hyvin sen sanonnan, että aivot ovat ihmisen tärkein seksuaalinen elin. Kirjaimellisesti.
10.05.2025 08:50
Kun tulee tarpeeksi vaikeuksia, niin ei varmasti olekaan. Olen kuitenkin kokenut, että kun olen omalla kohdallani käsitellyt asioita, niin se on vähän helpottanut. Minusta se on jo hienoa, että tunnistaa oman tunteensa kyynisyydestä. Silloin sille on aina mahdollisuus tehdä jotain.
10.05.2025 08:48
Kärsimättömyys on nykyajan ongelma silloin, jos perusarvot ja muut tärkeät asiat kohtaavat.
10.05.2025 08:45
Niinpä. Elämä menee hukkaan, jos aina vain odottaa eikä elä ollenkaan.
10.05.2025 08:42
Koirat on kyllä fiksuja eläimiä vaistojensa kanssa.
10.05.2025 08:40
Joo, tuopin tai drinkkilasin sisältö sylissä ei varmaan tee kovinkaan moneen vaikutusta.
04.05.2025 17:20
Sinäkin sanoitit hyvin. "Kipua, pelkää en, siedän sitä tiedät sen. Mutta kun katson sua, niin olen tyttö hiljainen."
04.05.2025 17:18
Voi Pirppis, sinä sanoitat hyvin rakkautta.
04.05.2025 11:35
Juu, ymmärrän pointtisi.
04.05.2025 11:27
Ai niin, linkki jäi puuttumaan.
Chisu / Vapaa ja yksin
https://youtu.be/8jsjdhfB4-w?si=wqvPD-V5yUJBZ5sL
04.05.2025 10:56
"Kun joku sarvipäinen lisäs siihen -äinen ja musta tuli vapaa ja yksinäinen... "
Todellisuudessa en ole yksinäinen, vaikka yksin olenkin. Minulla on lapset, ystävät ja työpaikka, joka on hyvä työyhteisö.
04.05.2025 10:53
Joo, jos alkoholisti tarttuu pulloon, niin se yleensä tarkoittaa sitä, että hän ei pysty lopettamaan kuin ties milloin ja menee kaikki suunnitelmat uusiksi sen takia.
Tavallaan ei pysty luottamaan yhtään siihen mitä huominen tai vaikkapa ensi viikko tuo tullessaan, jos hänellä sattuu tulemaan jokin ongelma, joka laukaisee juomisen. Tuon koin itsekin liian raskaaksi, kun kaikki lupaukset on tehty rikottavaksi.
Kaikista pahinta on se, että joistakin ihmisistä kuoriutuu aivan järkyttäviä eläimiä humalassa (tarkoitan yleisesti) niin ei koskaan tiedä mitä sieltä suusta tipahtaa pihalle ja näin ollen en itsekään haluaisi olla missään tekemisissä sellaisen känniläisen kanssa.
Joillekin se juominen on ongelma, mutta enemmän se on lähipiirille ongelma, ei välttämättä se juominen, vaan mitä se tuo mukanaan. Lisäksi kaikki se holtittomuus mitä siihen voi liittyä.
04.05.2025 10:42
6 / 120