Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Mu5tasydän
profiilit
Mu5tasydän
Mu5tasydän
Vapaa kuvaus
Baarin ylijäämäblondi,
joka ei lähtenyt kenen tahansa mukaan.
[email protected]
Aloituksia
68
Kommenttia
2342
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Yläkerran palloissa riittää haastetta.
15.04.2025 11:33
Hyvä, eli rintatatuointia ei lasketa.
14.04.2025 12:10
Tuo on totta. Luokittelen kaikenlaisen ääripään asian kehnoksi. Olipa kyse ulkonäöstä, ajattelusta, toiminnasta jne.
14.04.2025 10:32
Minustakin on hurjaa, että saatetaan leimata jännämieheksi ulkoisten ominaisuuksien perusteella, koska niillehän ei voi mitään.
14.04.2025 10:14
No jaa. Minulla on tällä hetkellä hieman rikkinäisen menneisyyden omaava mies, jolla on kieltämättä jykevä leuka. Hän on tumma, yleisellä mittapuulla komea ja pitkä. Hän ei ole naisia kohtaan ollut koskaan väkivaltainen, pitää kylläkin omasta laumastaan huolen.
Olen tässä vaiheessa huomannut, että oman itsetunnon ja -varmuuden pitää olla kunnossa. Lähinnä sen vuoksi, että naiset piirittävät häntä aika nopeasti, jos en ole paikalla ja joskus silloinkin, kun olen paikalla.
Lasketaanko hänet jännämieheksi?
14.04.2025 10:02
Huomentapäivää. Useimmissa mokkapalaohjeissa munat ja sokeri vatkataan kunnolla (lähes valkoiseksi) vaahdoksi, jonka jälkeen jauhot nostellaan taikinan sekaan. Tuo munasokerivaahto on sellainen, että siinä ei kannata oikaista.
Itse teen taikinan usein kaksinkertaisena, joten katso, että isolle ja korkealle uuninpellille tulee kunnolla korkea piirakka. Yleensä puhutaan ohjeesta, jossa on vähintään neljä, mutta mielellään kuusi kananmunaa. Rohkeasti vain leipomaan. 😊
14.04.2025 09:54
Juu, no ei tuosta ole aiemmin tullut. Ei ole kovin tanniinista.
12.04.2025 23:14
Juu, no ei tuosta ole aiemmin tullut.
12.04.2025 23:11
No en tiedä olenko niin yksinäinen sinkku, mutta pitkästä aikaa siemailen punaviiniä ja kuuntelen musiikkia. Ihan hyvää vaihtelua.
12.04.2025 22:01
Siinäpä onkin haastetta maailmassa, jossa ihmiset eivät enää useinkaan katso edes silmiin.
12.04.2025 20:24
Eipä tule ikävälle enää eksyttyä. En yhtään ihmettelisi, vaikka siellä olisi muutamat psykopaatit, oli se meno sen verran sydämetöntä silloin aikanaan.
10.04.2025 17:52
No kyllä minä olen hetero, koska en enää voisi olla naisen kanssa sillä tavalla. Nuoruuden kokeiluja ei lasketa. Mun kohdalla asia selvisi vain kokeilemalla. Ei kiitos enää.
10.04.2025 15:18
Jaksamista asioiden hoitamiseen.
09.04.2025 17:18
Ihailen kyllä naiskauneutta, mutta naiselta puuttuu haarovälistä sellainen asia, josta tykkään enemmän kuin aukosta.
09.04.2025 17:14
Erika on muistaakseni johonkin ilkkuvaan kommenttiin sanonut olevansa seksiobjekti, kun joku sen kyseenalaisti. Koin tuon olevan kyseenalaistajan aseista riisumista.
05.04.2025 11:14
Kiitos aamun nauruista. 🤣
05.04.2025 11:05
Niinpä.
Olen siis aamu- ja arkipainotteisessa kokoaikatyössä, mutta yrittäjänä ollessani totuin pitkiin työpäiviin hallinnollisen osuuden jatkaessa normaalia työpäivää.
Nyt, kun en ole enää yrittäjänä, niin tuntuu, että olisi virtaa tehdä edes muutamana iltana kaupan alan töitä (niistä aiempaa kokemusta)
Lepoakin kuitenkin arvostaa nykyään siinä määrin, että en ihan jokaiselle illalle buukkaisi lisätöitä. 😊
05.04.2025 11:01
Joo, olisihan se tylsää, jos olisi aina värikästä tai harmaata. Sama pätee parisuhteeseen. Isac Elliotin sanoin: "Haluun koko skaalan, kaikki sun värit."
05.04.2025 10:52
Nykyään on todella vaikeaa saada töitä ilman suhteita. Olen yrittänyt löytää lisätöitä, mutta tuloksetta.
Ehkä en osaa enää tehdä tarpeeksi myyviä hakemuksia tai ikää voi olla liikaa viitaten korkeampiin palkkakuluihin.
Työ, edes osa-aikainen sellainen tekee hyvää vuorokausirytmille, keholle ja mielelle. Mikäli työ on hyvin palkattu, niin se on tietysti plussaa, mutta ilmapiiri on kaikista tärkeintä.
En vaihtaisi päätyötäni kovinkaan helposti, koska johtaja on alaisistaan kiinnostunut ja aidosti välittävä tyyppi.
Työkaverit ovat kuin perheenjäseniä eikä vanha uskomus "jokaisella työpaikalla on yksi m*lkku" pidä ainakaan oman työpaikkani kohdalla paikkaansa.
04.04.2025 22:43
En pidä itseäni keskivertoa älykkäämpänä, mutta korvaan puuttuvan osan sinnikkyydellä. Miten itse toimit ja koet omalta kohdaltasi?
04.04.2025 22:36
7 / 118