Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Mu5tasydän
profiilit
Mu5tasydän
Mu5tasydän
Vapaa kuvaus
Baarin ylijäämäblondi,
joka ei lähtenyt kenen tahansa mukaan.
[email protected]
Aloituksia
68
Kommenttia
2347
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kiitos aamun nauruista. 🤣
05.04.2025 11:05
Niinpä.
Olen siis aamu- ja arkipainotteisessa kokoaikatyössä, mutta yrittäjänä ollessani totuin pitkiin työpäiviin hallinnollisen osuuden jatkaessa normaalia työpäivää.
Nyt, kun en ole enää yrittäjänä, niin tuntuu, että olisi virtaa tehdä edes muutamana iltana kaupan alan töitä (niistä aiempaa kokemusta)
Lepoakin kuitenkin arvostaa nykyään siinä määrin, että en ihan jokaiselle illalle buukkaisi lisätöitä. 😊
05.04.2025 11:01
Joo, olisihan se tylsää, jos olisi aina värikästä tai harmaata. Sama pätee parisuhteeseen. Isac Elliotin sanoin: "Haluun koko skaalan, kaikki sun värit."
05.04.2025 10:52
Nykyään on todella vaikeaa saada töitä ilman suhteita. Olen yrittänyt löytää lisätöitä, mutta tuloksetta.
Ehkä en osaa enää tehdä tarpeeksi myyviä hakemuksia tai ikää voi olla liikaa viitaten korkeampiin palkkakuluihin.
Työ, edes osa-aikainen sellainen tekee hyvää vuorokausirytmille, keholle ja mielelle. Mikäli työ on hyvin palkattu, niin se on tietysti plussaa, mutta ilmapiiri on kaikista tärkeintä.
En vaihtaisi päätyötäni kovinkaan helposti, koska johtaja on alaisistaan kiinnostunut ja aidosti välittävä tyyppi.
Työkaverit ovat kuin perheenjäseniä eikä vanha uskomus "jokaisella työpaikalla on yksi m*lkku" pidä ainakaan oman työpaikkani kohdalla paikkaansa.
04.04.2025 22:43
En pidä itseäni keskivertoa älykkäämpänä, mutta korvaan puuttuvan osan sinnikkyydellä. Miten itse toimit ja koet omalta kohdaltasi?
04.04.2025 22:36
Riippuu varmaankin naisesta. Olin jonkin aikaa tinderissä ja koska olen runoilevaa ihmistyyppiä, niin kirjoitin esittelytekstini riimiin.
Tiedän nyt, että tuo osaltaan varmasti karkotti osan kumppaniehdokkaista.
Toisaalta en etsinytkään sellaista kumppania, joka ei osaa arvostaa määrätynlaista herkkyyttä. Itse arvostan ihmisessä mm. hyviä puhe- ja kirjoitustaitoja.
04.04.2025 22:34
Tämä. Eikös eräs paljon parjattu takavuosien ministerin salarakasblondi ollut yhdeksikön keskiarvon oppilas. Jotkut sanovat, että kaikki julkisuus (jos sellaista kaipaa) on hyvästä. 🤔
04.04.2025 21:07
En ole nähnyt, että olisit kenellekään ollut ilkeä, joten uskon sinun olevan empaattinen ihminen. Halaus sinulle.
04.04.2025 21:03
No moi, mitäs tässä. Perjantaihan on aina ollut se viikon paras päivä. Töissä päivä, sitten kotiin, pikainen siivous, päikkärit ja kaupassa käynti.
Nyt istun rauhassa ja juon iltakahvia.
Kaipaan autoa, kun ei pääse vakkarimestoille lauleskelemaan, mutta näillä mennään ja odotellaan, josko joku kaveri kaipaisi kuskia hänen autollaan.
Mökistä tuli mieleen, että omallani on kiuas remontissa, joten sitä mökkikautta saa tänä vuonna odotella pidempään. Kylläkin on sen arvoista sitten, kun sen saa startattua.
Mukavaa saunailtaa sinne!
🤗
04.04.2025 20:58
Kiitos, oon kyllä aika mielissäni. Ihanaa, kun on sellainen tyyppi, joka tykkää pitää kainalossa ja pussailla. 🤗🥰
04.04.2025 18:17
Pimeän aika on juuri parasta tunnelmointiaikaa, sama pätee loppukesään, kun illat ovat vielä lämpimät, mutta valo vähenee pohjoisessa.
Etelässä nyt ei muutenkaan käsittääkseni ole kovin valoisat kesäyöt.
Menen päivän kerrallaan mitä tulee seurusteluun. Tässä tullut siipeen runtu, jos toinenkin, niin parempi katsoa kuin katua.
Kiitos musalinkistä. 😊
01.04.2025 16:18
No kyllä ne omat suhteet pystyy yhden käden sormilla laskemaan. Vakavammat ovat alkaneet kesällä ja tämänhetkinen tilanne on sellainen, että jonkinnäköinen alkoi tammikuussa. Aika näyttää muodostuuko tästä jotain vakavampaa. 😊
31.03.2025 17:20
Täällä oli kans ja mukavaa nähdä kuinka iloisia ihmiset ovat, kun kaivautuvat pois koloistaan.
30.03.2025 23:01
Kiitos kysymästä, ihan normaali viikko ja mukavan rento viikonloppu, joka meni taas liian nopeasti. Jotain hyödyllistä on tullut tehtyä, kun laitoin lisätyöhakemuksia.
Paljon on hintojen nousu alkanut näkymään rahapussissa. enkä näillä normiduunarin palkoilla kustanna omaa elämää.
Puhumattakaan siitä, jos haluais tehdä joskus jotain kivaa tai laittaa leivän päälle muutakin kuin ylähuulen.
30.03.2025 17:08
Juuri näin, kiitos ja samoin. 😊
30.03.2025 17:03
En osaa nimetä yksittäistä henkilöä, mutta pidän monista asiallisista kirjoittajista. Mitkään provosoijat, kiusaajat tai muuten vain vastaamatta jättävät tyypit ei kiinnosta. 😊
27.03.2025 13:24
Tuo on on mielestäni vähän sama asia kuin se, että kaikki kuohuviini ei ole shampanjaa, mutta kaikki shampanja on kuohuviiniä.
19.03.2025 12:54
Empatiakykyisestä, keskustelutaitoisesta tsemppajasta.
17.03.2025 17:02
Jostain netin syövereistä löytyy mokkavaahtokakun ohje. Kyllä on muuten hyvä, modernisoitu versio perinteisestä herkusta. 😊
https://www.kinuskikissa.fi/mokkavaahtokakku
16.03.2025 17:59
Niin. Juuri tuosta syystä en ole treffipalstoilla, koska mulle ei sovi tuollainen suuren joukon kanssa kirjoitteleminen samaan aikaan.
Jos olen romanttisessa mielessä jostain kiinnostunut, niin keskityn yhteen ihmiseen kerrallaan.
Vasta siinä vaiheessa, jos / kun totean, että meillä ei olisi tarpeeksi yhteistä, niin lopettaisin homman asiallisesti ja aloittaisin seuraavan kanssa kirjoittamisen. En siis sovi nykyaikaan.
16.03.2025 16:42
8 / 118