Vapaa kuvaus

"The color black is associated with mourning, so the black heart can express feelings of sadness, grief, or being misunderstood."

[email protected]

Aloituksia

147

Kommenttia

4543

1. Tästä on tullut paha paikka.

Ehkä pitäisi vain luovuttaa, kun pahaa alkaa olemaan enemmän kuin hyvää. Ei enää ikävä-palstalle häviä häijyydessään.
    Sinkut
    135
    778
  2. Mikä on kauneinta mitä olet sanonut?

Niin, kaunein asia mitä olet sanonut jollekin? Itse vastaan: "Kiitos, kun olet. Olet rakas ystävä." ❤️
    Sinkut
    35
    270
  3. Ei pöllömpi sunnuntai

Saan pian ulkomailla asuvan ystävän saunomaan tänne ja lapsetkin tulevat tänään, eli ei pöllömpää. Miksi sun päivä ei o
    Sinkut
    67
    423
  4. Kuinka monesti olet itkenyt?

Kuinka monesti olet itkenyt kuluneen viikon aikana toisen ihmisen takia? Itse itken joka kerta, kun joku sanoo jotain i
    Sinkut
    159
    930
  5. Pisin työpäiväsi?

Vetäisin tuossa 15-tuntisen ja nyt selkä laulaa hoosiannaa. Jos olisi vähemmän fyysistä työtä, niin ei varmaan tekisi
    Sinkut
    75
    406
  6. Joko olet syönyt jouluähkyn?

Itsellä mennyt jo kolmena päivänä jouluruokaa. No vielä jaksaa, mutta jaksaako aattona tätä menoa? 😂
    Sinkut
    65
    425
  7. Kuinka vakavissasi olet, kun kirjoitat?

Itse olen useimmiten vakavissani täällä sinkuissa ja se on myös huono asia. En Vogue / Free your mind https://youtu.be
    Sinkut
    43
    363
  8. Miten työnantajasi muistaa sinua?

Niin, miten hän muistaa sinua jouluna? Meille tulee e-passia ja syömme ravintolassa jouluaterian. Minusta tuo on ruhti
    Sinkut
    30
    286
  9. Mikä on sun lempikeitto?

Itse rakastan pinaattikeittoa. Kylkeen pitää tietysti keittää kananmunaa ja leipänä syödä karjalanpiirakkaa. Tänään on p
    Sinkut
    69
    455
  10. Mun vinkit tinderiin

Haluaisin vinkata muutaman omasta mielestä oleellisen asian, kun menee tinderiin. 1. Muistathan, että kyseessä on alust
    Sinkut
    102
    670
  11. Mikä kahvi parastaa päiväsi?

Nautin juuri useamman kupin Löfbergsin Maqnifikaa, kun raskin sitä taas ostaa. Kyllä tuntuu, että tästä ei voi paremmi
    Sinkut
    51
    436
  12. Tänään on kuunneltu monenlaista

Ajattelin jakaa tämän legendaarisen tänne ja jatkan illan mittaan näillä vanhoilla sekä uudemmilla kappaleilla. Tämä k
    Sinkut
    43
    250
  13. Kauneinta mitä sinulle on sanottu?

Haluaisin keskittyä nyt luonteeseen.
    Sinkut
    172
    1154
  14. Hyvää yötä

Tuosta lapsuuden pelimusiikit toivotuksen päälle, pianolla pimputettuna. https://youtu.be/q8rcTvAoRzk?si=Lb6vzU8lVmA5i
    Sinkut
    9
    146
  15. Musiikkia, joka puhuttelee

Tämä puhuttelee mua nyt. Haloo Helsinki / Voiko enkelitkin eksyä? https://youtu.be/RhF3h2ub3DM?si=fk-Ata3ILdHMrDnC
    Sinkut
    60
    523
  16. Oletko aamunvirkku vai -torkku?

Mitä enemmän tulee ikää, niin huomaa, että sitä virkummaksi muuttuu. Mielelläni olisin aamuntorkku.
    Sinkut
    40
    367
  17. Mikä on palstoista paras?

Kuulisin mielelläni myös perustelun mielipiteellesi? Minun mielestä sinkut on paras, kun täällä on monesti mielenkiinto
    Sinkut
    56
    502
  18. Musiikin myötä, hyvää yötä

Joskus nostalgia hymyn huulille saa. Sitä tämä kappale tarjoaa ja nuoria rakastavaisia muistaa. Young Hearts / Commuter
    Sinkut
    4
    156
  19. Montako seksivälinettä omistat?

Niin, siinäpä se tulikin. 🤪 Itseltä löytyy pari kappaletta, toinen vähän ahkerammassa käytössä.
    Sinkut
    61
    498
  20. Pitääkö rempasta ilmoittaa?

Mitä olet mieltä, kun naapuri aloitti rempan sunnuntaina ja poraa jollakin tosi veemäisellä poralla seinään ja hakkaa va
    Sinkut
    10
    178