Mu5tasydän

![]()
"The color black is associated with mourning, so the black heart can express feelings of sadness, grief, or being misunderstood."
[email protected]
Aloituksia
119
Kommenttia
3731
Pyydän yhteydenottoja kiusatuilta
Hei, pyydän, että laitat mulle sähköpostia, jos sua on kiusattu palstalla tai jopa tuolla oikeassa elämässä jollakin tav2772553Hyvän mielen musiikkiketju
Voisko tähän laittaa hyvän mielen musiikkia? Itselle tulee tästä aina niin hyvä fiilis, vaikka tämä on varmasti jaettu t2362228Haluan uskoa rakkauteen
Pitkä avioliitto päättyi vuonna 2023. Tämän jälkeen ehdin olla sinkkuna viime kesään, jonka jälkeen päätin kokeilla onne1551459Miksi sinua ei huolittaisi kumppaniksi?
Tuli mieleen tuosta, kun yhdessä ketjussa puhuttiin näistä nirsoilukriteereistä ja aihetta sivuttiin siinä? Ehkä on hel1571143Rekkautumispakko olisi hyvä...
Kirjoittajat saisivat kasvot ihan eri tavalla. Mitä olet mieltä moisesta?1751119Oletko kokenut alistamista parisuhteessa?
https://www.terve.fi/artikkelit/10-alistavan-parisuhteen-merkkia Itsellä on kokemusta päihdeongelmaisista ja yksi mies1621092Oletko saanut rakastaa?
Mistä olet löytänyt elämäsi rakkauden? Tuli vain mieleen tuosta kommentista, jossa joku sanoi, että: "Mies voi löytyä125951Paras ominaisuutesi kumppanina on?
ja mikä on vastaavasti pahin ominaisuutesi kumppanina? Sanoisin, että oma paras ominaisuus on suoruus. Miehen ei tarvit112927Mikä palstan tikko olet?
A) empaatikko B) fanaatikko C) joku muu, mikä? Empatia ja oikeudenmukaisuus on siitä paha ominaisuus, että se lasketaan128909Perjantain biisiketju (taas)
Tässä kun pikkuhiljaa vedän vauhtikenkiä jalkaan, niin tuostapa perjantaille tahtia työpäivään. Mun musiikkimakuni on90905Letkeä musiikkiketju
Teddy Swimsissä vain on jotain rennon letkeää, ehkä äänessä, että hänen biisit resonoi. Somethin' bout a woman / Teddy81854Tämmöinen ajatusleikki avohoidosta
Joku kommentoi jossain, että hän pitää sinkut-palstaa avohoito-osastona. Tästä olen kyllä täysin eri mieltä, mikäli mu184854Sinkkulan runoketju
Tuli tuossa mieleen, kun olen kaipaillut runoja sinkkuihin, niin miksi en itse aloittaisi? Tämän kirjoitin joskus talve88850Nirsoilukriteerit?
Mun kumppanivalinnan toivelistalla olisi löytää mies, joka on: - suorapuheinen - jämäkkä - joustava - keskustelutaito127842Onko täällä ollenkaan?
Normaaleja aloituksia, jotka koskee itse asiaa vai kaikkiko on näitä Kauniita ja Rohkeita, joissa puhutaan ihmisistä ja64839Mitä kuuluu?
Tulin pitkästä aikaa täällä piipahtamaan ja olis kiva tietää mitä kaikille kuuluu? Jokainen voi tietysti vastata selko81777Jos täällä nyt joku latelee ilkeitä
käyttäen mustaa sydäntä, niin minä se en ole. En jaksa enempää provosoitua asiasta.6771Parhaat mainokset -ketju.
Nämä Lidlin mainokset ovat yleensä aika viihdyttäviä. Mulla oli muistikuva, että prinsessa röyhtäisee, mutta muistin vää30736Kyllä taitaa olla aika monella
Kyllä taitaa aika monella olla tänään paha olo. Kirjoituksista päätellen siis.70710Unohdettuja ysäreitä
Ansaitseeko jokin ysäri mielestäsi enemmän huomiota kuin radiossa puhkikuluneet hitit? Voit halutessasi linkittää sen tä75706