Vapaa kuvaus

"The color black is associated with mourning, so the black heart can express feelings of sadness, grief, or being misunderstood."

[email protected]

Aloituksia

119

Kommenttia

3731

1. Pyydän yhteydenottoja kiusatuilta

Hei, pyydän, että laitat mulle sähköpostia, jos sua on kiusattu palstalla tai jopa tuolla oikeassa elämässä jollakin tav
    Ikävä
    277
    2553
  2. Hyvän mielen musiikkiketju

Voisko tähän laittaa hyvän mielen musiikkia? Itselle tulee tästä aina niin hyvä fiilis, vaikka tämä on varmasti jaettu t
    Sinkut
    236
    2228
  3. Haluan uskoa rakkauteen

Pitkä avioliitto päättyi vuonna 2023. Tämän jälkeen ehdin olla sinkkuna viime kesään, jonka jälkeen päätin kokeilla onne
    Sinkut
    155
    1459
  4. Miksi sinua ei huolittaisi kumppaniksi?

Tuli mieleen tuosta, kun yhdessä ketjussa puhuttiin näistä nirsoilukriteereistä ja aihetta sivuttiin siinä? Ehkä on hel
    Sinkut
    157
    1143
  5. Rekkautumispakko olisi hyvä...

Kirjoittajat saisivat kasvot ihan eri tavalla. Mitä olet mieltä moisesta?
    Sinkut
    175
    1119
  6. Oletko kokenut alistamista parisuhteessa?

https://www.terve.fi/artikkelit/10-alistavan-parisuhteen-merkkia Itsellä on kokemusta päihdeongelmaisista ja yksi mies
    Sinkut
    162
    1092
  7. Oletko saanut rakastaa?

Mistä olet löytänyt elämäsi rakkauden? Tuli vain mieleen tuosta kommentista, jossa joku sanoi, että: "Mies voi löytyä
    Sinkut
    125
    951
  8. Paras ominaisuutesi kumppanina on?

ja mikä on vastaavasti pahin ominaisuutesi kumppanina? Sanoisin, että oma paras ominaisuus on suoruus. Miehen ei tarvit
    Sinkut
    112
    927
  9. Mikä palstan tikko olet?

A) empaatikko B) fanaatikko C) joku muu, mikä? Empatia ja oikeudenmukaisuus on siitä paha ominaisuus, että se lasketaan
    Sinkut
    128
    909
  10. Perjantain biisiketju (taas)

Tässä kun pikkuhiljaa vedän vauhtikenkiä jalkaan, niin tuostapa perjantaille tahtia työpäivään. Mun musiikkimakuni on
    Sinkut
    90
    905
  11. Letkeä musiikkiketju

Teddy Swimsissä vain on jotain rennon letkeää, ehkä äänessä, että hänen biisit resonoi. Somethin' bout a woman / Teddy
    Sinkut
    81
    854
  12. Tämmöinen ajatusleikki avohoidosta

Joku kommentoi jossain, että hän pitää sinkut-palstaa avohoito-osastona. Tästä olen kyllä täysin eri mieltä, mikäli mu
    Sinkut
    184
    854
  13. Sinkkulan runoketju

Tuli tuossa mieleen, kun olen kaipaillut runoja sinkkuihin, niin miksi en itse aloittaisi? Tämän kirjoitin joskus talve
    Sinkut
    88
    850
  14. Nirsoilukriteerit?

Mun kumppanivalinnan toivelistalla olisi löytää mies, joka on: - suorapuheinen - jämäkkä - joustava - keskustelutaito
    Sinkut
    127
    842
  15. Onko täällä ollenkaan?

Normaaleja aloituksia, jotka koskee itse asiaa vai kaikkiko on näitä Kauniita ja Rohkeita, joissa puhutaan ihmisistä ja
    Sinkut
    64
    839
  16. Mitä kuuluu?

Tulin pitkästä aikaa täällä piipahtamaan ja olis kiva tietää mitä kaikille kuuluu? Jokainen voi tietysti vastata selko
    Sinkut
    81
    777
  17. Jos täällä nyt joku latelee ilkeitä

käyttäen mustaa sydäntä, niin minä se en ole. En jaksa enempää provosoitua asiasta.
    Ikävä
    6
    771
  18. Parhaat mainokset -ketju.

Nämä Lidlin mainokset ovat yleensä aika viihdyttäviä. Mulla oli muistikuva, että prinsessa röyhtäisee, mutta muistin vää
    Sinkut
    30
    736
  19. Kyllä taitaa olla aika monella

Kyllä taitaa aika monella olla tänään paha olo. Kirjoituksista päätellen siis.
    Sinkut
    70
    710
  20. Unohdettuja ysäreitä

Ansaitseeko jokin ysäri mielestäsi enemmän huomiota kuin radiossa puhkikuluneet hitit? Voit halutessasi linkittää sen tä
    Sinkut
    75
    706