Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Osallistu keskusteluihin kirjautumalla palveluun.
Kirjaudu sisään
Eikö sinulla ole vielä tunnuksia?
Rekisteröidy
Keskustelu24
profiilit
MunNimiOnJK
MunNimiOnJK
MunNimiOnJK
Vapaa kuvaus
41v turkulainen tietokonepelinörtti.
Viestiä voi laittaa osoitteeseen:
[email protected]
Liittynyt 2v sitten
26
aloitusta ·
363
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Voi ei. Ikävä kuulla. Otahan tästä halaus piristämään ja illan pimeyttä karkoittamaan. 🤗
02.01.2024 17:39
Älkää nyt vaan kertoko myöskään kukaan, että internetissä joku olisi valehtelematta. Sitä en kestäisi enää! Aika rajua menoa, nyt kyllä.
02.01.2024 17:36
Kauhistus! Olen ihan shokissa! Siis mitä? Tinderissä ihmiset haluavat seksiä melkein heti? Tämä on nyt niin mullistava ja shokeeraava tieto, että pitää soittaa Ilta-Lehteen, varoittaa ihmisiä että jotta tunnetuin seksideittaus-ohjelmistossa ihmisillä saattaa mennä kolmekin treffiä ennenkuin pyytävät seksiä. Ai kamala! Mihin maailma menee, kun eivät enää heti sitä ruinaa?
02.01.2024 17:34
Kyllä varmasti joku Suomen Pasi on vapaa.
02.01.2024 17:28
Pervon ihmisjätteen salainen taito. Mistä tahansa asiasta pystyy keksimään kaksimielistä.
02.01.2024 17:24
Se oli pohdinta. Ei toteamus. Ei ole sitä ihanaa.
02.01.2024 17:23
Jos ihan aikuisten oikeasti haluaa jutella. Niin yhteystieto löytyy kortin kääntöpuolelta.
02.01.2024 17:21
Kiitos. Mutta ethän edes tunne mua. Ei sikaakaan kannata säkissä ostaa.
02.01.2024 15:20
Kyllä se on nähty ja koettu jo niin monta kertaa. Pelleillään vaan tunteilla, petetään tai muuta paskaa.
02.01.2024 13:31
Ei parane olettaa nörteistä tai miehistä mitään, tai kenestäkään muustakaan. Me kaikki ollaan kuitenkin erilaisia.
Osaan olla hyvinkin suorasanainen miesnörtti. Kyllä se kun kunnolla sormettaa, niin nainen purkautuu kuin suihkulähde. Pitäisi vain se nainen "saada" ensin. Mutta ei kukaan ihmisjätettä huoli tai halua.
02.01.2024 13:21
Kyllähän sitä voi seksiäkin harrastaa, ja pitääkin. Mielikuvituksellisia asioita tehdä ja harrastaa. Mutta anaalijutut ei ole mun juttu
02.01.2024 12:45
Vai rakkauden huumaksi sitä nykyään kutsutaan? 😄
Hekumaisen hurmiolliset nautintohetket.
Alkulämmittelyt hitaasti, hekuman noustessa tahtia kiihdytetään. Painetaan niin kovaa ja nopeasti että hurmiollinen nautinto saavutetaan molemminpuolisesti. Vaihdetaan asentoa kiivaasti. Kunnolla painetaan menemään jotta molemmilla hiki helmeilee iholla valon loisteessa. Sitten huudetaan yhtäaikaa. Kuuluu kitinää, natinaa ja ähinää. Vihdoinkin! Hillopurkki on saatu auki, voidaan kaivaa jäätelö esiin ja aloittaa nauttiminen.
02.01.2024 12:38
Kaippa sitä jokainen onnea jahtaa. Itse jahtaan perusarkea. Joten olen jo saavuttanut tavoitteeni. Mutta en silti pahakseni panisi, jos jotakuta ihanaa voisi välillä halailla.
02.01.2024 12:25
Hyvää huomenta. Etköhän sinä ole oikea tyyppi. Tuskin olen niin harhoissani, että olen kuvitellut tekstisi. Joku varmaankin tulee vielä varmistamaan olemassaolosi.
Mutta entä jos hekin ovat vain aivojeni luomia harhoja. Tai jos olen kuvitellut koki S24 palstan. Apua! Mitä jos koko Universumi on vain minun kuvitelmaa! Olenkin jokin iätön ja ajaton olento. Yksin leijun avaruuden tyhjiössä ja kuvittelen kaiken olevaisen?! Help! Send nudes to confirm existence!
02.01.2024 07:38
Koska olen ihmisjäte. Ei sen puoleen, en kaipaa enkä ota yhteyttä ihmisiin ketkä ovat jo minut torjuneet. En ole masokisti. Leikkiköön muiden tunteilla.
01.01.2024 19:45
Perus pelleilyä siis. Kannattaa ihan suoraan sanoa ettei kiinnosta.
01.01.2024 19:39
Niin ja tsemppiä vuoden ensimmäiseen työpäivään myös. Tuttu tunne. Olin kanssa jo aamulla töissä.
01.01.2024 17:05
Sieltä löytyy ensimmäinen ehdokas. Se on suuri kunnia päästä vuoden ensimmäiseen vempautukseen maalitauluksi!
01.01.2024 16:54
Pitäisikö alkaa hehkuttamaan kuinka osaan tehdä kaikkea käsitöistä puutöihin, perunankasvatuksesta kvanttifysiikkaan.
Opettelemalla itse, kokeilemalla kerran tai katsomalla lyhyen videonpätkän? Kuinka älykkyysosamääräni luokitellaan neroksi, kuuluvani alle puoleen prosenttiin väestöstä.
Silloin varmaan ihmiset mylvisivät olevani ylimielinen. Jolloin päästään taas siihen ihmisjätteeseen.
Jos olen hiljaa. Ihmiset välttelevät silti. Katsovat varmaan mikä idiootti tuossakin kulkee.
Teen tai olen, niin tai näinpäin. Niin ihmiset karttavat ja pitävät ihmisjätteenä. Se on fakta. Ei mielipide. Olen ihmisjäte.
01.01.2024 10:15
Kuka väittää ettenkö arvostaisi itseäni? Vaikka luokittelen itseni kenellekkään kelpaamattomaksi ihmisjätteeksi, se ei poissulje omaa arvostusta.
01.01.2024 09:34
11 / 19