jeejees

![]()
Sanotaan että ei vapaata vangita voi. Kyllä pervokin voi, mutta vain rakkauden kahleisiin..niihin pehmustettuihin. Hän jopa toivoo sitä. Mutta kenellä ne kahleet on? Mut on nyt testattu. Testituloksia Olet 74% hyvä ihminen. Olet 52% tylsä. Henkinen ikäsi on 21 vuotta. Olet 43% friikki. Olet 48% Elitisti. Olet 13% psykopaatti. Olet 30% kova jätkä.. huhh???? Ei kai hirveen paha?? [email protected] Suosikkibändit/artistit: Melkein kaikki hyvä muza menee Suosikkileffat: Bronkat, kauhut ja fantasia Lempikirjat: Hyvä kirjallisuus, tietokirjat Vapaa-aikanani: Luon ja kokkaan..joskus pidän hauskaakin Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: The whole wide world Katson tv:stä mieluiten: Hubaa Kotieläimet: Koirat ja kissat..rotat..jos ois niin ois noita En pidä: Tiukkapiposuus, suvaitsemattomus, nössöys Ruoka & juoma: Hyvä ruoka..faffa äkänen Linkit: http://galleria.suomi24.fi/HYPERVOKKI, http://www.youtube.com/watch?v=s1jbXNLvJ2g, http://www.youtube.com/watch?v=gY1YmnKS_kQ, http://www.smurf.com/home-en, http://fi.wikipedia.org/wiki/Peruna, http://fi.wikipedia.org/wiki/Makkara, http://www.kolumbus.fi/rahola/sanastot/makkara.html, http://www.mastiffit.com/, http://p4.foorumi.info/lesliewestinnurkka/, http://joutonotko.vuodatus.net/ Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Työskentelen: maalari,entisöijä,keittiötyöläinen,taiteilija Siviilisääty: Sinkku Lapset: ---
Aloituksia
1779
Kommenttia
11572
naurettavat lihapullat
..hah ja pöhh.. kiinteiden lihapullien arwoitus???? ??????????????????????????490apua..manaatin pökäleitä
..nii APUA manaatin pökäleitä rannalla.. floridassa kääk.. ja yöks hermolepomusiikkia huh ei bretagnen myrkke levvää..290- 290
maapallo/suhteellisuudentaju..
..maapallo on siinä hauska juttu noitten etäisyyksien takii..että lentämällä olet jo vuorokaudessa kotona mutta kävelemä290kuppakuoriaiset tulivat
..rajan yli..kopsahtelevat ihmisten aivolohkoon.. aiheuttaa otsakupan ja hiuskuontalon vetääntymistä.. pälvikaljua ja nä1089onkko kaatolupaa?
..mulla on pieni kaatolupa mutta jos sitä käytän väärin voin kaataa vaikka koko huuhaan..1089ruokaaiheiset
..alotukset saavat kieleni kostumaan..paperii.. nyt etsimään kadonneita makkaroita ...tana.. kettu..589kesän viimeinenpäivä..
vieläkö on kesä fiilistä??..tässä on..terassi kutsuu ruuculle.. http://www.youtube.com/watch?v=iGa2y2Xhzt0289laitonlampi plus majavat
Naapurissa oli ilmentynyt pihalle lampi.. se oli laiton ja oli huolissaan mitä sanoo viranomaisille naapuri. ..sanoin et1289joko nyt on vappu?
Joko nyt on vappu? kysyi aamu..hän heräsi juuri. itse hoidin pakolliset puolikuntosena ja litran pullon kossuu. kossum289ihmispaskaa, avaruusromua ja asteroideja..
Maailmassa on niin paljon paskaa että kaikki maailman paska pitäs singota avaruuteen maata kiertävälle avaruusradalle. T089anteksi orvokki-ooo
..että katosin....menin puhe-elimeen ja jäin maalaamaan koska mulla kiire on välillä mja olin melkein tunniinjuomatta..089olenliikaa
..liikaa vakavasti ottanut huuhaan vakavasti ottamisen..nyt loppuu vakavasti ottaminen....nteeksss..088runoo.. mustaa ja punasta..
mustaa ja punasta villiruusukukkaa..ylös mielestäni näin pukkaa..kuka auttaa?? pervokkirukkaa.. onko kellään villasukkaa488wieners take it all
..saksanmakkarat ottavat kaiken..nakit jäävät nylkyttämään pimeyteen.. miten käy porilaisen kun berliinerii on tarjolla?088salainen pommi kahvipöydässä?
Salainen pommi posahti kahvipöydässä kuin P-koreassa..mikäköhän sekin oli??? SOOOuu teeellllll MIIIII!!!588runo perjantaista sunnuntaiksi
..humala yllätti olan takaa.. siinä äijä maassa makaa.. toivoen ettei maksa prakaa.. vaan sisulla läpi rämeikön.. läpi088konmari marie
on tuo ovela bisnesnainen tuo konmari… https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000006314764.html ...heheheheheh.. mitäs088porukka ryypäämässä?
..ryypäämässä vai rypemässä?vaiko kumpaakin..eilinen saunakolja vaihtu tämän päivän saunapinttiin? sain semmosen..kohat487the Space Gerbils
..vieläkö soittavat? ovatko koskaan soittaneet.. huuhis lehdessä uutisoitiin vuosia sitten näin "Pervokilla karvanlähtö087