Nyt on köyhän kalastajan markkinat. Kalan hinta kallis ja nousee. Nyt vaan rekisteröityy ja kalastaa ja MYYMÄÄN.
koska en ilmeisestikään tunne "aitoja pulsuja" kertokaa miksi marinol ja lasol ovat yliedustettuina näissä korvikealkoholeissa.? meinasin ostaa tänne penthouseen etanolilämmittimen ja ajattelin et sehän tarttee etanolii…
lanseeraan uuden sanan.. erootikko.. someperseilyn ja tisseilyn vakavasti otettava asiantuntija.
Aloimme tässä tehdä yhdessä parin tyypin kanssa molotovin coctaileja ukrainalaisille alko yritti kaataa venäläistä viinaaa viemäriin??? ja soluttautujamme alkossa äkkäsi tämän ennen tapahtumaa käytännössä..teimme alkon …
..ne olis sikasiistit..vois mennä kokovartalopuvussa uimaan biitsille ja joskus jopa singahtaa ilmaan pähkinöitä näpsäkästi napostellen ja supersankariuttaan retostellen..
jos tekee mallin savesta niin tarttee muottisilikonii (kallista? eikö löydy halvempaa keinoo? maitoliima ite tehtynä? lidlissä on halpaa maitoa.. kuvanveistäjä (ei raastaja) per erik vokki tuli taas kummittelee kun eile…
2000-luvun puolessa välissä Prahalaisessa baarissa istuin kerran. Se oli yksi niistä sadoista aidoista Svejkin baareista siellä. Poltin sikaria ja kumosin tuoppia. Pöytään istahti varsin näyttävän näköinen nainen. Olin …
Suomen kuuluisimmalla sokeri-sedällä on kuulemma diabeetes. Dannyllä on siis diabeetes. No onhan se noiden nuorikkojensa kanssa varsinainen sokeri-setä. Joten seuraukset ovat vanhalla miehelle tuhoisat. Laulaa istualtee…
sateenkaaren päästä löytyy..ei kultaa, ei toissukupuolisia vaan rainbow-kaljaa... illalla alkaa kuulemma sade joten odottakaamme hiukan ennen 9deksää niin käväsen ostoksilla..
Voi Uglielmo..tuo lentävän huuhantilaisen oopperan tenoriäääni..lauloit kovaa ja korkealta..ja kauniisti kunnes tipuit kyydistä. Rip Uglielmo Mankelotti
Tein tandooria kondoorista joka ilmeistyi tänne penthouseen. Aluksi luulin pelikaaniksi kun niitä on alkanut näkyä ilmaston vuutoksen vuoksi. Sekä kana on kallistunut kaupassa joten itse kallistuin tämän linnun puoleen …
Itä malesia on yhden kuningas-maanomistajan armoilla. myynyt metsät,alaiset(heimot jotka ei tiedä tästä kuninkaasta mitään) palmuöljyviljelmille ,haitalliselille plantaaseille, puujalostusyhtiöille,malminetsijöille. Mys…
Huomasin kauhukseni ostaneeni vähillä rahoillani lonkeron lisäksi kaljaa..ja niinpä ne olut puriinit taas kihelmöi varpaiden nivelissä..ja suu napsuu kaljaa ettei tuu huono olo ja olo kohentuu..mä oon vähän semmonen kää…
Ankkalinnassa on uusi 2020-luvun hahmo. Transu hanhi. Transu-hanhi elää ankkalinnan maalaiskunnassa ja kerää autonromuja, pukeutuu nahkaan ja pyrkii eduskuntaan. Kohta sille on luvassa oma show mainosteeveessä. On kovas…
Mummo ankan Hansu-transu Hanhi renki? Mikä se oikeesti on? Tyttö poika, vai transu? Hansu olis pistetty jo lihoiksi ja foies gras Ranskassa kun on niin pakkosyötetyn olonen hanhi. Paitsi että Hansu syö itse itsensä obes…
Miksi jouduin mankkaalle? (ja alkoholisoiduin). Kirjoitin noin 42 vuotta sitten opuksen Vxttumaisia säkeitä. Se julkaistiin ollessani mankkaan psykiatrisessa sairaalassa hoitaja/lääkäri harjoittelijana. Ihan aluksi..Ymm…
Kakkivatko menomatkallaan perseidit avaruuskakkoja maahan? Ottakaa sateenvarjo mukaan ja toivokaa parasta. Turvallisesti voi katsoa katoksen alta kunhan kakka ei lennä alaviistoon.
Tropiikissa on ollut otsooniaukko jo 30 vuotta. EIKÄ OLLA HUOMATTU. Nyt kiireesti otsonia tekemään. "Otsonin valmistuksessa on käytössä kaksi päämenetelmää. Pieniä määriä otso- nia voidaan valmistaa ultraviolettisäteily…
https://www.youtube.com/watch?v=ShN4rCAsMkQ ..lopun ajat koittavat? ainakin venäjälle..
oletteko pitäneet munianne niin kauan että ovat alkaneet kellumaan vedessä ja rikottuna haista rikille? Kun muna menee rikki syntyy rikkiä? ja kelluminen merkitsee munan ilmaantumista?