Vapaa kuvaus

Sanotaan että ei vapaata vangita voi. Kyllä pervokin voi, mutta vain rakkauden kahleisiin..niihin pehmustettuihin. Hän jopa toivoo sitä. Mutta kenellä ne kahleet on? Mut on nyt testattu. Testituloksia Olet 74% hyvä ihminen. Olet 52% tylsä. Henkinen ikäsi on 21 vuotta. Olet 43% friikki. Olet 48% Elitisti. Olet 13% psykopaatti. Olet 30% kova jätkä.. huhh???? Ei kai hirveen paha?? [email protected] Suosikkibändit/artistit: Melkein kaikki hyvä muza menee Suosikkileffat: Bronkat, kauhut ja fantasia Lempikirjat: Hyvä kirjallisuus, tietokirjat Vapaa-aikanani: Luon ja kokkaan..joskus pidän hauskaakin Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: The whole wide world Katson tv:stä mieluiten: Hubaa Kotieläimet: Koirat ja kissat..rotat..jos ois niin ois noita En pidä: Tiukkapiposuus, suvaitsemattomus, nössöys Ruoka & juoma: Hyvä ruoka..faffa äkänen Linkit: http://galleria.suomi24.fi/HYPERVOKKI, http://www.youtube.com/watch?v=s1jbXNLvJ2g, http://www.youtube.com/watch?v=gY1YmnKS_kQ, http://www.smurf.com/home-en, http://fi.wikipedia.org/wiki/Peruna, http://fi.wikipedia.org/wiki/Makkara, http://www.kolumbus.fi/rahola/sanastot/makkara.html, http://www.mastiffit.com/, http://p4.foorumi.info/lesliewestinnurkka/, http://joutonotko.vuodatus.net/ Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Työskentelen: maalari,entisöijä,keittiötyöläinen,taiteilija Siviilisääty: Sinkku Lapset: ---

Aloituksia

1779

Kommenttia

11572

  1. totta vaiko plunpaskaa?

    ..ja tatitkin kasvaa saharassa.. riittääkö 0,7 kossu ? vai grillataanko possu?
    Huuhaa
    7
    75
  2. tip tap..sahtisammio

    sahtisammio vuotaa..tip tap tip tap tipe tipe tip tap. Tuoko tontut vai vasta joulupukki korjaussarjan? 13 annosta koske
    Huuhaa
    0
    75
  3. karim benzema kovin ranskalaishyökkääjä?

    https://www.msn.com/fi-fi/urheilu/jalkapallo/onko-karim-benzema-kaikkien-aikojen-ranskalaishyök itse luulen että kovin
    Huuhaa
    1
    75
  4. katoin silkkitietä..

    ..tänään tossa sivusilmällä ja heti tuli telkusta Uiguuri ja puras munista..perkule nyt ollaan sit nii mustikkamunaa et.
    Huuhaa
    1
    74
  5. jos vatsanki

    jos vatsani--tuossa näppäimistöllä..osaisi puhua
    Huuhaa
    0
    74
  6. eimullamuuta mut laaserointi

    ..senyt kutittaa..alus poltti ja vetää pallukat rakkuloille ja silmät kakkuloille.. ei ainkaaan silmälaazerii..vaikka oo
    Huuhaa
    5
    73
  7. millään muulla ei

    ..haisunkaan väliä ku huuhaalla,,suoltakaa sitä itteänne..hihii huuhaa kikkaa kiikaa piipaa paloautoooo..eio kun se olik
    Huuhaa
    1
    73
  8. optikko silmänpaine

    ..käydessäni syksyllä uusimassa lasini sanoi optikko silmänpohjankuvauksen jälkeen että arvot yläkantissa mutta ei "ylip
    Huuhaa
    0
    73
  9. kossuuuuuuuu

    ..kossu kohtalon aina arvaamaton voi olla.. jos liian aikaisin alkaa ryystää..voi seota polla.. olen ilmeisesti tiellä J
    Huuhaa
    0
    73
  10. ikipieruuu

    ei niin vanha kuin wäinämöinen, vähän nuorempi kuin viimeviikkonen kaalilaatikko, tuskin tuoreempi kuin kolmipäiväinen h
    Huuhaa
    2
    73
  11. kauppakeskuksella paskal.la

    Otin eilen n 10 annosta alkoholia eri muodoissa iltatuimaan. aamulla lähdin bussilla kauppakeskukseen. jo heti alko maha
    Huuhaa
    0
    73
  12. miesmäinen nainen? nainen?

    .. voi hesus..ketä viilataan linssiin? itsepetosta tai hormoneilla pilattu nainen ja bodybuilding? uskoo ken tahtoo. Its
    Huuhaa
    9
    72
  13. jos lunta kaipaat

    ..kaipaat hanki-merimetso-pakastimeen.. syötä ja tee henkireikä..teho sopivaksi niin saa tekolunta.. se lumi ei saa sula
    Huuhaa
    6
    72
  14. sadevesi ja dogilörtsyt

    sadevesi laimentaa.. koiranlörtsyt ojaan paimentaa..
    Huuhaa
    2
    72
  15. hahaa..huhuu..hihii..

    ..rupsuja on aina hauska kuunnella..silti odotan sitä viimeistä pamausta..
    Kahvikeskustelut
    6
    72
  16. talvikin pakenee

    Talvikin pakenee jenkkeihin kun siellä koilisessa pyryttää. Ei mikään ihme. On tää suomi paska maa tai poliiitikot ja mu
    Huuhaa
    1
    72
  17. hullukaalio

    Hukkakaali on toisinpäin kakkahuuli. Höhöhöhö.. ehkä pitäs ulostautua lähibaariin.
    Huuhaa
    0
    72
  18. on kummaa shakkia taass

    ..yhet tornit ja pollet sivulla..sotilsaat vihollisten ruuax..pitää nousta korkeelle niin voi käyttää joutiosaakki hyväx
    Huuhaa
    1
    71
  19. juon salaa

    ..oonko kusipää kun just tällä hetkelklä ei oo 80 ei kun on vaaqb ei oom hdollisuutta 80 pros niin msiten laimeempaa..,m
    Huuhaa
    6
    71
  20. kilo putos

    ..pönttöön..ei ku oluelle?
    Huuhaa
    0
    71