Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Kenai33
profiilit
Kenai33
Kenai33
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
2
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mikä on lentoyhtiö tässä keississä? Mun ei tarvii maksaa Supersaverille mitään kun ostin premium tuen mut lentoyhtiö todennäköisesti veloittaa toisen nimen puuttumisesta aika messevästi. Itellä on Malysian Airlines ja matka on Balille. Nimien pitää olla kuulemma samat kuin passissa. Näin sanoi lentoyhtiö. Kunhan nyt vaan sais ton toisen nimen lisättyä niin ihan sama. Lippu makso yli tonnin niin ei huvita heittää sitä roskiin varsinkin kun kyse on tyttären ylioppilaslahja matkasta. Asia on nyt hoidossa Supersaversillä mutta en ole kovin vakuuttunut heidän ammattitaidostaan. Tähänastinen toiminta ollut senverran avutonta.
06.07.2024 14:07
Lentoyhtiö ei tee korjauksia jos lippu on ostettu Supersaveriltä tms. Matkatoimiston pitää tehdä aloite nimen lisäämisestä/muuttamisesta. Itse unohdin laittaa tyttäreni toisen nimen lentolippuun ja Malysian Airlines ei pysty lisäämistä tekemään vaan matkatoimiston on se tehtävä. Supersaversille tuntuu olevan ylitsepääsemättömän hankala tätä käsittää. Laitoin heille lentoyhtiön kanssa käymäni keskustelun sähköpostilla sekä olen lähettänyt tyttäreni passista kopion jo 3 kertaa kun kun asiaa hoitaa vissiin tuhat henkilöä siellä päässä. Nyt sitten odottelen että joku älypää keksii että tosiaan meidänhän tämä kuuluu hoitaa. Lähtö on 16.9 joten ei ole vielä hengenhätä mutta asiakaspalvelijan pyynnöstä soitan sinne nyt 2 vkon välein että missä mennään. Ei taida tulla toista matkaa tämän firman kautta.
06.07.2024 13:45
1 / 1