Vapaa kuvaus

Maailmankaikkeuden matkaaja.

Jos haluat keskustella pidempään sähköposti on [email protected]

Aloituksia

1

Kommenttia

12

1. No, kuvaillaan sitä sitten vaikka nimellä "coitus", "yhdyntä" tai "penetraatio".

En kyllä varmaan pystyisi nauramatta ryhtymään toimeen, jos nainen pyytäisi "yhdyntää" tai penetraatiota.

Rakastelu on asia erikseen, mutta satunnaisen kumppanin kanssa ei voi puhua rakastelusta, koska rakkautta sellaisessa ei ole.
    Toisekseen - rakastelu ja seksi ovat paljon muutakin kuin työntymistä ja vastaanottamista.

Tulpattoman mopon polkeminen muuten kuulostaa huvittavalta - eikä sitä voi olla mielessään yhdistämättä tilanteeseen, jossa nainen on mitoiltaan huomattavasti miestä suurempi erogeenisten alueidensa osalta.

Onko nyt parempi? Aion kyllä vastakin käyttää toimituksesta juuri sitä nimitystä, mikä mieleen sattuu juolahtamaan.

Itse olen naisten suusta saanut kuulla ties mitä nimityksiä kyseiselle toimitukselle ja polkupyörän tai tulpattoman mopon käyntiin "polkeminen" on kyllä hyvin korrekti ilmaisu naisten sanomisiin verrattuna.

Mutta säästän sinut aivoinfarktilta enkä listaa niitä tähän.
  2. 😂😂😂😂

Ihmettelinkin, minne olit kadonnut, mutta näemmä löydyit jälleen - mitä tervehdin ilolla!
    Tuijotan tekstiäsi ja olen jälleen kerran sanaton.....yritän sepustaa tähän jotakin:

Miten sietämätön voi olla hissin ovi, kun sinulla on kiire jonnekin ja tuntuu, että oven sulkeutuminen, hissimatka ja oven avautuminen kestää ikuisuuden?

Palvelunumeroihin soittaminen on yhtä helvettiä. Pariin otteeseen on sattunut niinkin, että kuunneltuani sitä rätisevää hissimusiikkia parikymmentä minuuttia, olen karjaissut puhelimeen "Vastaa nyt perkele!" ja sattumalta asiakaspalvelija on ehtinyt jo vastata.... 😂.

Muutamia poimintoja vielä aiheeseen liittyen:

-Tupakointia ja huumeita on ole koskaan käsittänyt

-Rotevasta punkusta pidän - silloin harvoin kun satun alkoholia nauttimaan, valkoviineistä erityisesti kepeät italialaiset ja yllättäen varsin ryhdikäs Mouton Cadet.
    Oluesta en juuri perusta. Yksi pullo Heinekeniä kuumana kesäpäivänä on kuitenkin ok

-Hassuttelu, huumori ja aito "repeäminen" itselleen tai mielikuville, omille mokaamisille ja joskus tilannekomiikalle, kunhan se ei loukkaa muita

-Nalkutusta en käsitä enkä siedä
    -Luotettavuus on erittäin tärkeä ominaisuus ihmisessä - itse pidän aina ja poikkeuksetta sen, minkä lupaan, enkä voi sietää peittelyä, kiertelyä tai suoranaista valehtelua.
    Päin naamaa mielipiteensä sanominen ei saa minua sijoiltani, päinvastoin.

-Suurpiirteisyydestä sanottakoon, etten voi kestää pilkunviilajia ja pikkuasioihin tarttujia, jotka juuttuvat asioihin pystymättä pääsemään eteenpäin; piru piilee yksityiskohdissa, mutta jotta mikään etenisi elämässä, on osattava myös astua pikkuongelmien yli

-Kateutta en ole koskaan käsittänyt; iloitsen aidosti toisten menestyksestä
    -Mustasukkaisuus on itselleni vieras tunne, silti siedän sitä vastapuolelta - jostain syystä - omistushaluinen nainen on....no joskus hyvällä tavalla huvittava - ja pystyn kääntämään sen nauruksi. Kyseinen ominaisuus ei siis kohtuullisessa määrässä minua haittaa, kunhan ei ns. "lähde käsistä"

-Päälle nelikymppisistä, tummista, muodokkaista, pitkistä, intohimoisista naisista, voimakkaasti tuntevista - en nyt....pysty...sanomaan tähän mitään, koska joudun tuota komboa ajatellessani ihan kohta hengittämään paperipussiin höyrystyneen läppärini näytön takana 😅.

Kello on taas paljon, täytyy mennä nukkumaan - aamu sarastaa taas kohta.
    Olisi mukavaa kirjoitella pidempään kanssasi tästä omituisesta matkasta nimeltä "elämä".

Profiilissani.....Jos satut innostumaan 😊.
    Kaikkihan on vapaaehtoista elämässä paitsi verot ja kuolema 😅.