Olisipa mahdollisuus erakoitua landelle

Anonyymi-ap

elämme hullussa maailmassa ja hullummaksi tuntuu vain menevän.

20

284

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Haluaisin myöskin.

• Anonyymi

Pitäisikö vain pakata kamppeet ja häipyä 🤔

• Anonyymi

Sama haave täälläkin. Vain eläimiä seuraksi.

• Anonyymi

Minä olen jo siinä asemassa. Yksin asun enkä lähtisi mihinkään.

• Anonyymi

Onnea..,

• Anonyymi

Tyhjiä taloja saa ilmaiseksi, eikä lähistöllä ole työpaikkoja. Joten onnistuu keltä vaan.

• Totta.
      Kävi muuten juuri eilen viimeksi mielessä, pitäisikö hommata halpa (ei ihan romahduspisteessä oleva) talo jostain maalta.

Sen verran sekavalta näyttää nyt sekä maailman- että kotimaan politiikassa.
      Rehellisesti sanottuna näyttää siltä, että iso kakka on osumassa tuulettimeen ja tästä ei kuivin kalsarein selvitä.....

Yksin en kuitenkaan haluaisi missään (perseessä) landella asua.

Jos löytäisin mukaani mukavan naisoletetun (iällä ei oikeastaan ole niin suurta merkitystä), voisin ostaa jonkun torpan ja pihalle kenties jotain kotieläimiä, vuohia, kanoja, lampaita, aasi.....?

Tosin en tiedä mitä niillä lampailla tekisi kun en kuitenkaan hennoisi tappaa niitä paistiksi enkä keritsemisestä tiedä mitään 😂.

Mutta kieltämättä siis olen maistellut ajatusta pakopaikasta jossain maalla.
      Takkatuli, (ranta-?)sauna ja luonnontilainen ympäristö.

Mutta ei mitään extreme-meininkiä, jossa huhtikuussa kaadetaan puita, jotta parin vuoden päästä ei tarvitse jäätyä talvella.....
      Sähkö siis pitäisi löytyä kuitenkin vaikka saahan sitäkin tehtyä vaikka generaattorilla, aurinkopaneeleilla ja tuulivoimalalla.

No joo. Ajatus tuollaisesta paikasta mukavan naisen kanssa ei ole ollenkaan hullumpi.....😂😂😂

• Anonyymi

Sarjassamme tekoäly ja palstasedän uudet kevätnikit👌

• Anonyymi

Olkaasit ihmisiksi!

• Anonyymi

Täällä maalla on pakko olla ihmisiksi. Ei täällä virkakuntaa tarvitse, kylän miehet pitää asiat järjestyksessä. Jos joku alkaa häiriköimään, hänelle annetaan muuta ajattelemisen aihetta.

• Anonyymi

Kuulun landelle. Tuo rauhattomalle rauhan.

• Anonyymi

Olen asunut elämästäni 1/3 maalla. Siellä on ihaninta vuodenaikojen vaihtelut, puhdas luonto ja ilma. Talvi on pitkä ja pimeä. Aina on jotain tekemistä; on remonttia, puilla lämmittämistä ja kesäisin kasvimaan hoitoa.

• Anonyymi

Murheensa ne on täälläkin

• Anonyymi

Mä voin lähtee. Kulut puoliksi?

• Anonyymi

Se on tavoite että ei tarvitsisi tietää maailman menosta mithään

• Anonyymi

Täällä pysyy omissa oloissaan. Enpä ole televisiota viikkoihin avannut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä pysyy omissa oloissaan. Enpä ole televisiota viikkoihin avannut.

Siinä luurissa on se tv:kin, yhteys pelaa niin pärjää.

• Anonyymi

En tarviisi kuin se miehen nyt tänne, niin voisin sen kainalossa olla. Sohvalla köllötellä viltin alla. Saakeli kun se näyttää söpöltä. Tekisi mieli syödä se. Miten se on niin tutun näköinenkin. Halavatun halavattu.

• Anonyymi

Kyllä sielläkin verottaja ja kompostitarkastaja käy häiritsemässä.

• Anonyymi

Mikä estää?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      176
      11175
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      54
      5318
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      46
      2555
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      37
      2246
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1771
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      42
      1664
    7. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      31
      1310
    8. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      35
      1256
    9. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      6
      1066
    10. Daniel Nummelan linjapuhe 2025

Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo
      Luterilaisuus
      102
      991
    Aihe