Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Mr.Perfect
Mr.Perfect
Mr.Perfect
Vapaa kuvaus
Parempi, ryhdikkäämpi, menestyvämpi. Mr. Perfect.
Aloituksia
321
Kommenttia
2372
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
En tietenkään luule. Sinä luulet niin ja sekin vie sinua kauemmas täydellisyydestä.
☝️😉
27.06.2026 15:19
Meissä ei ole mitään samaa, kuten varmasti hyvin tiedät.
☝️😉
27.06.2026 15:12
Ei tämä ole ajantuhlaamista, eikä pätemistä, vaan viihdettä. Sulla on epätäydelliset mielikuvat täydellisyydestä. Siksikin olet epätäydellinen.
☝️😉
27.06.2026 14:44
Räyhävasemmistolaisuus sopii täydellisesti sulle, pieni Ierssi, isot luulot itsestään, pää täynnä vihaa ja eriarvoistamista.
☝️😉
27.06.2026 14:41
Paniikkinappulaa on painettu, kun ministeri Rydman sohaisi ampiaspesään puuttumalla hillotolppapoliitikoiden tienesteihin. Nyt pistetään kaikin mahdollisin tavoin ideologista myrkkyä "pahantekijän" nahkaan.
☝️🙄
27.06.2026 14:40
Hyvin vääristelty, vassari. Mutta niin epätoivoisen surkeita on rimpuilunne, ettei voi kuin....
☝️😄
27.06.2026 14:03
No teidän puolustautumisviettinnehän herää väistämättä aina yhdessä epätoivon kanssa, kun ryhdyn pyörittelemään teitä tervassa ja höyhenissä. Turhaan yrität pyristellä tosiasioita vastaan, kun itse te ne tosiasiat itsestänne näytätte. Jos näyttäisitte merkkejä sivistyksellisyydestä, niin eihän tällaisia keskusteluja silloin käytäisi.
☝️😉
27.06.2026 14:00
Miksi ihmeessä mun pitäis itteäni jotenkin vakuutella? Sehän riittää, kun näkee teikäläisten repivän tukkansa kaIjuistaan, kun vähänkin teitä pyörittelen. Yrityksenne piilotella todellisia tuntemuksia on surkeita ja täysin läpinäkyviä. Ja se kertoo paljon, ettet ymmärrä sitä.
☝️😉
27.06.2026 13:24
Esittää? *TIRSK!*
☝️😄👌
27.06.2026 13:21
Statiinit VOI nostaa maksa-arvoja. Yleisimmin maksa-arvot nousee hoidon alussa, mutta sitten normalisoituu. Myös eri statiinittyypit vaikuttaa eri tavalla eri ihmisillä. Vaikka arvot nousee, ne pysyy yleisesti normaalien raja-arvojen välissä ja kriittisiin lukemiin ne nousee äärimmäisen harvoin. Geenitestillä voidaan myös varmistaa, ettei asiakas ole mahdollisesti tietyn geenin kantaja, joka altistaa vakavammille oireille.
Statiineja ei myöskään tyrkytetä herkästi, eikä koholla oleva LDL-arvo yksin ole kriteeri määrätä statiinilääkitystä. Ensin selvitetään asiakkaan sv-tautien kokonaisriski ja vasta sitten lääkäri tekee päätöksen.
Statiinifobiset nettitarinat perustuu enimmäkseen lääkkeen alkuaikoihin, kun haittoja oli enemmän. Vuosikymmenten aikana ne on kuitenkin kehittyneet todella paljon ja haitat on nykyään lieviä ja siedettyjä. Netissä on paljon hyväuskoisia yksilöitä, saIkkareita, troIIeja, henkiparantajia, käärmeöljykauppiaita yms., jotka levittää dis- ja misinformaatiota. Myös tarkoituksella. Esim. oireita liioitellaan ja yleistetään, ja kun yhdellä on esim. satunnaisia lieviä lihaskipuja, niitä on kohta "kaikilla" ja kivut on "äärimmäisen kovia". Yksi yleisimmistä suosikkidisinformaatioista on "statiinit aiheuttaa dementiaa". Dementiaa aiheuttaa moni asia ja yksi niistä on valtimotauti. Jos statiineilla kyetään lievittämään, hidastamaan tai estämään valtimotaudin kehittyminen, sillä on päinvastainen vaikutus. Statiinit ei kuitenkaan tunkeudu aivoihin tuhoamaan aivosoluja #veriaivoeste
Mutta miksi pilata hyvät nettitarinat ja stondikset tylsillä faktoilla?
☝️😉
27.06.2026 13:19
Onpa teitä helppo viedä kuin litran mittaa. Ette vain mahda luonnollenne mitään, kuten skorpionikaan piikiIIeen.
☝️😆
✅Checkmate
26.06.2026 23:05
Jos sanailu ottaa sua noin pahasti pattiin, niin miksi altistat itses ainaiselle jauhottamiseIIe? Seuraavaksi aiot jokeltaa "eipäs ku sut on jauhotettu"? Te aIemman tason reppanat oIette mulle pelkkiä harjoitusammuntakohteita.
☝️😄
26.06.2026 19:32
Ei mun tarvitse mitään päättää, sillä keskustelen henkilön kanssa. Ei mulle kukaan naureskele, edes vassarit. Miten vassari vois naureskella mulle samalla kun potee äärimmäistä vitutusta? Tätä jäin ihmettelemään.
☝️🤨
25.06.2026 21:15
Mitä Rydman on tehnyt väärin??? Tätä jäin ihmettelemään, kun yksikään vastustaja ei sitä kerro.
☝️🙄
25.06.2026 21:12
Noniiiiiii.... viime viikolla se oli 1,4 miljoonaa ja nyt jo 2,5 miljoonaa. JumaIauta että on pitänyt kiirettä ukroiIIa Iahtauspuuhissa.
😆👌
25.06.2026 21:09
Vassari ammuskeIee ammatikseen omaan jaIkaansa. Eihän nimen perusteella pitänyt pääteIIä sukupuoIta. Mutta ei se mitään, onhan siinä jalassa vielä ehjää pintaa.
☝️😆
25.06.2026 17:01
Jos haluat tehdä vaikutuksen, kokeile käyttää äIIiäsi. Randomeilla mielivaltaisilla roiskaisuilla, jotka ei liity mihinkään, todistat vain oman surkeutesi. Tsemppiä, Pikku-Tero.
☝️😉
25.06.2026 15:35
Voi sinua pientä Olli-Pekkaa. Ylivertaisuusharhaisuutesi potkii omille kintuillesi minkä ehtii, kun yrität tehdä minuun vaikutuksen heikon älysi ja surkeitten verbaalisten kykyjesi turvin. Millainen "mr.perfect" oikein olisin, jos antaisin kaltaistesi aIemman tason kädeIIisten päästä ihon aIIe? Parempi olisi, että keskityt ihan yksinäsi siihen minkä parhaiten osaat, mutta muista vaihtaa kättä välillä.
☝️😉
*TIRSK!*
25.06.2026 15:31
Puhut siis kokemuksen syvällä rektaaliäänellä ja häpeät kokemustasi. Ehkä huomaatkin, että kokemuksiesi projisointi terapiaksi niihin, joiden täydellisyys saa sut katkeroitumaan, ei toimi ollenkaan. Päinvastoin.
☝️😉
25.06.2026 13:58
Antti on gerontofiiIi. Jos Antti eroaisi, hän varmasti suunnistaisi nopeasti mummotunnelliin kuivaIihamarkkinoiIIe. Minusta tämä ei kuitenkaan ole läheskään niin paha asia kuin se, että isä ja/tai äiti hakee euforiaa esim. pukemalla poikansa sukkahousuihin ja mekkoon.
☝️😉
25.06.2026 12:43
1 / 119